У Х В А Л А
21 липня 2017 року м. Київ
Суддя Верховного Суду України Прокопенко О.Б., перевіривши матеріали заяви Офісу великих платників податків ДФС про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 16 вересня 2016 року у справі за позовом підприємства з 100% іноземною інвестицією Монблан до Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників про визнання протиправним і скасування податкового повідомлення-рішення,
в с т а н о в и в:
19 липня 2017 року Офіс великих платників податків ДФС звернувся до Верховного Суду України із заявою про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 16 вересня 2016 року у вищезазначеній справі.
Відповідно до статті 235 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС) Верховний Суд України переглядає судові рішення в адміністративних справах виключно з підстав і в порядку, встановлених цим Кодексом.
Згідно зі статтею 237 КАС заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з підстав:
1) неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що спричинило ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах;
2) неоднакового застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм процесуального права - при оскарженні судового рішення, яке перешкоджає подальшому провадженню у справі або яке прийнято з порушенням правил підсудності справ або встановленої законом юрисдикції адміністративних судів;
3) встановлення міжнародною судовою установою, юрисдикція якої визнана Україною, порушення Україною міжнародних зобов'язань при вирішенні даної справи судом;
4) порушення норм матеріального чи процесуального права, що призвело до ухвалення Вищим адміністративним судом України незаконного судового рішення з питань, передбачених статтею 171-1 цього Кодексу;
5) невідповідність судового рішення суду касаційної інстанції викладеному у постанові Верховного Суду України висновку щодо застосування у подібних правовідносинах норм матеріального права.
Вимоги до заяви про перегляд судових рішень та порядок її подання встановлені статтями 239 та 239 1 КАС.
Заява Офісу великих платників податків ДФС не відповідає зазначеним вимогам, оскільки всупереч пункту 3 частини другої статті 239 КАС в ній чітко не вказано з яких саме підстав, установлених частиною першою статті 237 КАС, Верховний Суд України має переглянути ухвалу Вищого адміністративного суду України від 16 вересня 2016 року, обґрунтування наявності таких підстав не наведено.
Крім того, до заяви не додано документ про сплату судового збору.
Ураховуючи наведене, заява Офісу великих платників податків ДФС відповідно до вимог частини другої статті 239 2 КАС підлягає залишенню без руху із наданням заявнику строку для усунення її недоліків. У разі неусунення недоліків заяви протягом установленого строку вона буде повернута заявнику (пункт 1 частини четвертої статті 239 2 КАС).
Керуючись пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 2 червня 2016 року № 1402-VIII Про судоустрій і статус суддів , статтями 239, 239-1, 239-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Верховного Суду України
у х в а л и в:
Заяву Офісу великих платників податків ДФС про перегляд Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 16 вересня 2016 року залишити без руху та надати строк для усунення її недоліків до 11 серпня 2017 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя
Верховного Суду України О.Б. Прокопенко
Суд | Верховний Суд України |
Дата ухвалення рішення | 21.07.2017 |
Оприлюднено | 26.07.2017 |
Номер документу | 67900165 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Верховний Суд України
Прокопенко О.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні