Справа №522/779/17
№1-кс/522/13503/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
24 липня 2017 року м. Одеса
Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , секретар судового засідання - ОСОБА_2 , за участі слідчого - ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Одеси клопотання старшого слідчого СВ ГУ НП в АР Крим та м. Севастополі ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором відділу прокуратури АР Крим ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №420160100000000279 від 13.12.2016 року про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки, -
В С Т А Н О В И В:
Старший слідчий СВ ГУ НП в АР Крим та м. Севастополі капітан поліції ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468), мотивуючи свої вимоги наступним.
СВ ГУНП в АР Крим та м. Севастополі здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 420160100000000279 від 13.12.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст.191 КК України. В ході досудового розслідування встановлено, Упродовж 2014-2016 років службовими особами ПАТ «Укргазвидобування» (код 30019775) та його регіональними філіями ГПУ «Шебелинкагазвидобування» (код 00153146), ГПУ «Полтавагазвидобування» (код 00153100), ГПУ «Львівгазвидобування» (код 39585756), УБМР «Укргазспецбудмонтаж» (код 33601981), ГФУ «Укргазпромгеофізика» (код 21236681) та УкрНДІгаз (код 00158764), в порушення вимог законодавства щодо охорони особливо важливих об`єктів нафтогазової галузі, перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України виключно спеціалізованими охоронними підрозділами Управління поліції охорони Національної поліції України, уклали договори про надання цих послуг із суб`єктами охоронної діяльності ТОВ «Альфа-Щит» (код 16472296) та ТОВ «Бастіон-сервіс» (код 32236010) з порушенням ліцензійних умов здійснення такої діяльності та перерахували на їх рахунки грошові кошти в сумі понад 214 млн. гривень, частину з яких в сумі понад 14 млн. гривень перераховано до суб`єктів господарської діяльності за безтоварні операції, а саме: ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468), ТОВ «Грінвол Компані» (код 39919387), ТОВ «Інтеграл Консалт Груп» (код 39815569), ТОВ «Грейд Компані» (код 39673784), ТОВ «Сереніті-Торг» (код 39527453), ТОВ ТК Грандіс» (код 39412969), ТОВ «БІ СІ Інвест» (код 39379356), ТОВ «Перша Українська Бізнес Компанія» (код 40447963), ТОВ «Елігос Плюс» (код 40155125), ТОВ «Альтавр Групп» (код 37309161), ТОВ «Правове Підприємство «Кодекс Безпеки-Н» (код 39403053), ТОВ «РВС Трейд» (код 39475856), ТОВ «Акаді» (код 37697709), ТОВ «Допомога-Дніпро 2007» (код 34883330), серед засновників та керівників яких значаться особи, зареєстровані на території тимчасово окупованої Автономної Республіки Крим.
Тільки у 2016 році між ПАТ «Укргазвидобування»(код 30019775) та ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) відбулися взаємовідносини на суму податкових зобов`язань у розмірі 6 216 209,64 гривень з призначенням платежу «Добування природного газу». В подальшому ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) згідно аналізу податкової звітності реалізовує ТМЦ на підприємства з ознаками «Фіктивності та ризиковості», які в свою чергу реалізували товари відмінні, від тих які були ними придбані.
Так, наприклад: ТОВ «Кінг Груп» (код 40020808), ТОВ «Двін-С»(код40043123), ТОВ «Юртан»(код 39913254), ПП «Грід Форс»(код 40228601) придбали у ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС» (код 31209468) газ скраплений, а реалізували на підприємства вигодоотримувачів інших регіонів експедиторські послуги, кукурудзу, папір, плівку, рушники, серветки, штори, винагороду за агентські послуги, плафони, патрони та інше. У зв`язку з чим в діях посадових осіб ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) вбачаються ознаки формування фіктивного податкового кредиту підприємствам транзитерам та вигодоотримувачам.
Крім того, встановлено, що в ході аналізу податкової звітності, щодо ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) має значні обсяги постачання, при цьому декларує низьку сплату податку до державного бюджету України та його податкове навантаження складає менше 0,1%, а саме 0,023%. Тобто при загальному об`ємі понад 130 млн. гривень ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) декларує відсутність господарської діяльності направленої на отримання прибутку, що суперечить судовій доктрині в частині формування платником податків валових витрат та податкового кредиту.
Так наприклад 12 квітня 2017 року, Дніпровським районним судом м. Києва винесено вирок, яким директора ТОВ «Калабрія Плюс» ЄДРПОУ 39929641 визнано винною у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 205 КК України, тобто у пособництві створення фіктивного підприємства.
Згідно проведеного аналізу баз даних ГУ ДФС в Одеській області та банківських роздруківок (руху грошових коштів) встановлено, що ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) у період з 01.01.2015 по 01.05.2017 мало фінансово-господарські взаємовідносини з ТОВ «Калабрія Плюс» ЄДРПОУ 39929641.
У зв`язку із вищезазначеним та беручи до уваги, що вказані порушенням вимог є наявними та вони свідчать про можливе завдання шкоди у зв`язку із чим виникла необхідність в проведенні позапланової документальної перевірки щодо фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) та отримати вказану інформацію в інший спосіб неможливо.
Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав, просив задовольнити.
Заслухавши думку слідчого, який вважав за необхідне задовольнити клопотання, дослідивши матеріали, слідчий суддя приходить до висновку про наступне.
В судовому засіданні слідчим безспірно доведено, що вчинено кримінальне правопорушення, що підтверджується витягами з кримінального провадження №420160100000000279 від 13.12.2016 року, рапортом, протоколом обшуку, копією вироку; та іншими матеріалами кримінального провадження у їх сукупності.
Відповідно до ч. 2 ст. 1 КПК України, кримінальне процесуальне законодавство України складається з відповідних положень Конституції України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексу та інших законів України.
Частиною 2 ст. 93 КПК України передбачено, що сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Пунктом другим Постанови Кабінету Міністрів України "Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами" від 13 серпня 2014 року № 408 встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Згідно із Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", заходи державного нагляду (контролю) це планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.
Відповідно до пункту 75.1. статті 75 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Відповідно до частини 2 статті 93 Кримінального процесуального кодексу України (далі КПК України) сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.
Згідно частини 2 статті 84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких пунктом 4 частини 2 статті 99 КПК України віднесено і акти перевірок.
Відповідно до пп. 78.1.11 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України однією з обставин проведення документальної позапланової перевірки є судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно - розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.
Пунктом 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України встановлено, що обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження.
Згідно пункту 82.2. статті 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб`єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів.
Відповідно до ч.ч.7, 8, 11 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної перевірки не повинна перевищувати 15 робочих днів.
За таких обставин, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого відповідає вимогам діючого кримінально процесуального законодавства, і ґрунтується на Законі України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», а тому є законним, обґрунтованим, у зв`язку з чим підлягає задоволенню..
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 11 Закону України ««Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст.ст. 40,93, 372 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого СВ ГУ НП в АР Крим та м. Севастополі ОСОБА_3 , яке погоджено з прокурором відділу прокуратури АР Крим ОСОБА_4 у кримінальному провадженні №420160100000000279 від 13.12.2016 року про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки задовольнити.
Надати дозвіл на проведення позапланової документальної перевірки фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС»(код 31209468) з питань дотримання вимог податкового та валютного законодавства при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ «Калабрія Плюс» ЄДРПОУ 39929641», ПП«Тепло-Уют» ЄДРПОУ 40161060; ТОВ«С І С Груп» ЄДРПОУ 36850836; ТОВ«Прогрес» ЄДРПОУ 39002838; ТОВ«Драйв-Лайт» ЄДРПОУ 39546476; ПП«Піл-Торг Постач» ЄДРПОУ 40113719; ПП «НАЙСК» ЄДРПОУ 40794909; ТОВ«ФЛУРІОН» ЄДРПОУ 40669294; ТОВ «Фолкрит» ЄДРПОУ 40780860; ТОВ «Агата-ЛТД» ЄДРПОУ 39916889 за період з 01.01.2015 по 01.05.2017.
Встановити строк проведення позапланової виїзної перевірки в межах десяти робочих днів.
Виконання ухвали про проведення документальної позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності доручити офісу великих платників податків ДФС, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11 г.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на дану ухвалу слідчого судді може бути подано під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя
24.07.2017
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2017 |
Оприлюднено | 08.03.2023 |
Номер документу | 68072031 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Попревич В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні