Постанова
від 21.07.2017 по справі 522/3744/17
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

№522/3744/17, 1-кс/522/13260/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.07.2017 року слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів,

ВСТАНОВИЛА:

Старший слідчий першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області старший лейтенант податкової міліції ОСОБА_2 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Доводи клопотання слідчий обґрунтував наступним.

Так, в клопотанні зазначено, що слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС в Одеській області проводиться досудове розслідування по кримінальному провадженню №32016160000000140 від 19.10.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

В клопотанні указано, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в період 01.01.2016 року 31.05.2016 року, шляхом приховування фактичних об`ємів реалізованої продукції ухилились від сплати податку на додану вартість в сумі 1905326 грн. та податку на прибуток в сумі 1976285, що є особливо великим розміром.

Як вбачається, із клопотання, проведеними оперативними заходами та аналізом фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що підприємство здійсню реалізацію цукру на оптових ФОП або підприємствам реального сектору економіки, які в подальшому збувають цукор на ринках, а у бухгалтерському та податковому обліку відображають реалізацію на юридичні особи з ознаками «фіктивності».

Як указано, у клопотанні, в ході оперативного відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що вказане підприємство реалізують за готівкові кошти частину власної продукції фізичним або юридичним особам Одеської області та іншим регіонам без відображення таких операцій в бухгалтерському та податковому обліку. В подальшому отриману готівку останні віддають за певний відсоток на підприємства з ознаками «фіктивності» та відображають нібито проведені фінансово-господарські операції, при цьому оформлюються документи прикриття з використанням реквізитів СГД, що мають ознаки «фіктивності» по значно нижчій ціни від ціни фактичної реалізації ТМЦ.

Як вбачається, із клопотання, в ході досудового розслідування встановлено, коло осіб причетних до створення групи підприємств з ознаками «фіктивності», котрі надають послуги з обготівкування грошових коштів та безпідставного формування «штучного» податкового кредиту з податку на додану вартість, а також безпідставне віднесення цих операцій до складу валових витрат, в результаті чого діяльність підприємств направлена на ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах. На території міст Дніпра, Одеси та Києва впродовж 2014 - 2017 років створено стійке злочинне угрупування, діяльність якого спрямована на «тіньовий сектор» економки та пов`язана насамперед з наданням послуг підприємствам реального сектору економіки щодо мінімізації податків та конвертації грошових коштів шляхом переведення безготівкових коштів у готівку, заниження податкових зобов`язань та податку на прибуток, оформлення безтоварних операцій використовуючи реквізити підприємства, зареєстрованих без мети здійснення підприємницької діяльності.

В клопотанні зазначено, що з цією метою, учасниками злочинної групи було створено та продовжують створюватися підконтрольні підприємства, у тому числі ті, які мають явні ознаки фіктивності, або зареєстровані на осіб, які не мають наміру здійснювати підприємницьку діяльність.

Із клопотання вбачається, що використовуючи створенні підконтрольні ризикові підприємства, відкриваючи для забезпечення злочинної діяльності та в подальшому використовуючи банківські рахунки в банківських установах, члени злочинної групи щоденно отримують готівкові кошти, які передають представникам реального сектору економіки. Для прикриття незаконної діяльності формуються та реєструються видаткові та податкові накладні, по відображенню фіктивних оборудок, тобто до офіційних документів вносяться завідомо неправдиві данні про нібито проведенні фінансово-господарські операції. Тим самим створюються документи «прикриття», що в подальшому приводить до штучного завищення податкового кредиту та валових витрат, з метою умисного ухилення від сплати податків. Шляхом використання документів та розрахункових рахунків підприємств, зареєстрованих на «підставних» осіб, учасники злочинного угрупування надають послуги підприємствам реального сектору економіки, які пов`язані із незаконним переводом безготівкових коштів в готівку, що в подальшому приводить до штучного завищення податкового кредиту та валових витрат, з метою умисного ухилення від сплати податків та розкрадання бюджетних коштів, у тому числі шляхом відшкодування ПДВ з держбюджету та подальшої легалізації (відмивання) грошових коштів.

Як вбачається, із клопотання, співробітниками ВОВЕЗ ОУ ГУ ДФС у Дніпропетровській області встановлено, що до складу злочинного угрупування входить: ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_35 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_36 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_37 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_38 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_39 ІНФОРМАЦІЯ_37 , ОСОБА_40 ІНФОРМАЦІЯ_38 , ОСОБА_41 ІНФОРМАЦІЯ_39 , ОСОБА_42 ІНФОРМАЦІЯ_40 , ОСОБА_43 ІНФОРМАЦІЯ_41 , ОСОБА_44 ІНФОРМАЦІЯ_42 , ОСОБА_45 ІНФОРМАЦІЯ_43 , ОСОБА_46 ІНФОРМАЦІЯ_44 , ОСОБА_47 ІНФОРМАЦІЯ_45 .

В клопотанні зазначено, що згідно наявної інформації встановлено, що документи й предмети, що свідчать про противоправну фінансово-господарську діяльність по отриманню послуг документального прикриття безтоварних операцій, конвертації безготівкових грошових коштів у готівку (первинні документи бухгалтерського й податкового обліків, їх реєстри, «чорнові» записи, платіжні документи, печатки, штампи, факсиміле, системні блоки, паперові й магнітні носії інформації, змінні носії, грошові кошти), інші предмети й цінності, здобуті злочинним шляхом, а також предмети й документи, що свідчать про здійснення протиправних дій, що мають значення для вказаного кримінального провадження, переміщуються переліченими вище особами за допомогою ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ). Інформація яка міститься в документах про відправлення або отримання вантажу вказаними вище особами має значення для доказування причетності зазначених осіб до незаконної діяльності.

Слідчий в клопотанні вважає, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати можливість вилучити документи про відправлення або отримання вантажу, які перебувають у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Слідчий ОСОБА_2 у судовому засіданні підтримав клопотання з підстав, вказаних у клопотанні.

Вислухавши думку слідчого ОСОБА_2 , а також дослідивши надані матеріали, якими обґрунтовано доводи клопотання, слідчий суддя приходить до наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 160 КК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Згідно ч.5 ст.163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Згідно витягу з кримінального провадження №32016160000000140 від 19.10.2016 року, вчинене діяння, за яким відкрито кримінальне провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України.

Відповідно до копії рапорту старшого оперуповноваженого з ОВС ВОВЕЗ ОУ ГУ ДФС у Дніпропетровській області капітана податкової міліції ОСОБА_48 встановлено, що до складу злочинного угрупування входить: ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_12 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_30 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_31 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_32 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_33 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_34 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_35 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_36 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_37 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_38 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_39 ІНФОРМАЦІЯ_37 , ОСОБА_40 ІНФОРМАЦІЯ_38 , ОСОБА_41 ІНФОРМАЦІЯ_39 , ОСОБА_42 ІНФОРМАЦІЯ_40 , ОСОБА_43 ІНФОРМАЦІЯ_41 , ОСОБА_44 ІНФОРМАЦІЯ_42 , ОСОБА_45 ІНФОРМАЦІЯ_43 , ОСОБА_46 ІНФОРМАЦІЯ_44 , ОСОБА_47 ІНФОРМАЦІЯ_47 , документи й предмети, що свідчать про противоправну фінансово-господарську діяльність по отриманню послуг документального прикриття безтоварних операцій, конвертації безготівкових грошових коштів у готівку (первинні документи бухгалтерського й податкового обліків, їх реєстри, «чорнові» записи, платіжні документи, печатки, штампи, факсиміле, системні блоки, паперові й магнітні носії інформації, змінні носії, грошові кошти), інші предмети й цінності, здобуті злочинним шляхом, а також предмети й документи, що свідчать про здійснення протиправних дій, що мають значення для вказаного кримінального провадження, переміщуються переліченими вище особами за допомогою ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Слідчий суддя вважає, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, відомості про них можуть бути використані в якості доказів, які перебувають у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ),у зв`язку з чим необхідно отримати тимчасовий доступ до цих документів, а також приймаючи до уваги, що з урахуванням спливу певного часу та тяжкості виявленого злочину існує реальна загроза їх зміни або знищення.

Керуючись ст.ст.131-132, 159-166, 309 КПК України (2012 р.), -

УХВАЛИЛА:

Клопотання старшого слідчого першого відділу розслідування кримінальних проваджень слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати старшому слідчому слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області ОСОБА_2 , та старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_48 , та іншим особам що будуть діяти за дорученням слідчого, тимчасовий доступ до речей і документів та можливість вилучення (виїмка) їх копій, що знаходяться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме до:

-документів про відправлення або отримання вантажу наступними особами: ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_3 , ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_4 , ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_5 , ОСОБА_7 ІНФОРМАЦІЯ_6 , ОСОБА_8 ІНФОРМАЦІЯ_7 , ОСОБА_9 ІНФОРМАЦІЯ_8 , ОСОБА_10 ІНФОРМАЦІЯ_9 , ОСОБА_11 ІНФОРМАЦІЯ_10 , ОСОБА_49 ІНФОРМАЦІЯ_11 , ОСОБА_13 ІНФОРМАЦІЯ_12 , ОСОБА_14 ІНФОРМАЦІЯ_13 , ОСОБА_15 ІНФОРМАЦІЯ_14 , ОСОБА_16 ІНФОРМАЦІЯ_15 , ОСОБА_17 ІНФОРМАЦІЯ_16 , ОСОБА_18 ІНФОРМАЦІЯ_17 , ОСОБА_19 ІНФОРМАЦІЯ_18 , ОСОБА_20 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_21 ІНФОРМАЦІЯ_20 , ОСОБА_22 ІНФОРМАЦІЯ_21 , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_22 , ОСОБА_24 ІНФОРМАЦІЯ_23 , ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_24 , ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_27 ІНФОРМАЦІЯ_26 , ОСОБА_28 ІНФОРМАЦІЯ_27 , ОСОБА_29 ІНФОРМАЦІЯ_28 , ОСОБА_50 ІНФОРМАЦІЯ_29 , ОСОБА_51 ІНФОРМАЦІЯ_30 , ОСОБА_52 ІНФОРМАЦІЯ_19 , ОСОБА_53 ІНФОРМАЦІЯ_31 , ОСОБА_54 ІНФОРМАЦІЯ_32 , ОСОБА_55 ІНФОРМАЦІЯ_33 , ОСОБА_56 ІНФОРМАЦІЯ_34 , ОСОБА_57 ІНФОРМАЦІЯ_35 , ОСОБА_58 ІНФОРМАЦІЯ_36 , ОСОБА_59 ІНФОРМАЦІЯ_37 , ОСОБА_60 ІНФОРМАЦІЯ_38 , ОСОБА_61 ІНФОРМАЦІЯ_39 , ОСОБА_62 ІНФОРМАЦІЯ_40 , ОСОБА_63 ІНФОРМАЦІЯ_41 , ОСОБА_64 ІНФОРМАЦІЯ_42 , ОСОБА_65 ІНФОРМАЦІЯ_43 , ОСОБА_66 ІНФОРМАЦІЯ_44 , ОСОБА_67 ІНФОРМАЦІЯ_47 за період 01.07.2016 року по теперішній час.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Встановити строк дії ухвали протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

21.07.2017

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення21.07.2017
Оприлюднено08.03.2023
Номер документу68072224
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/3744/17

Ухвала від 07.05.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Ухвала від 01.04.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Коваленко В. М.

Ухвала від 09.01.2019

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Ухвала від 29.09.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Кушніренко Ю. С.

Ухвала від 07.08.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Попревич В. М.

Постанова від 21.07.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гаєва Л. В.

Постанова від 21.07.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гаєва Л. В.

Постанова від 21.07.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гаєва Л. В.

Постанова від 21.07.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гаєва Л. В.

Постанова від 21.07.2017

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Гаєва Л. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні