Ухвала
від 27.02.2011 по справі 2-а-3747/11
СЛАВУТИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

Справа №2-а-3747/11

27 лютого 2011 року суддя Славутицького міського суду Київської області Малишенко Т.О., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Управління Пенсійного Фонду України у м. Славутичі Київської області про визнання дій незаконними та зобов'язання здійснення призначення і виплати доплати до пенсії, -

ВСТАНОВИЛА:

До Славутицького міського суду Київської області ОСОБА_1 подано адміністративний позов до Управління Пенсійного фонду України у м. Славутичі, у якому вона просить:

- поновити пропущений з поважних причин строк звернення до адміністративного суду;

-визнати незаконною бездіяльність Управління ПФУ у м. Славутичі Київської області щодо відмови у призначенні, нарахуванні та виплаті доплат (підвищення) як непрацюючому пенсіонеру, який проживає у зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідно до ст. 39 ЗУ Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у розмірі мінімальної заробітної плати;

- зобов'язати відповідача здійснити призначення щомісячної доплати до пенсії як непрацюючому пенсіонеру, який проживає у зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідно до ст. 39 ЗУ Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у розмірі офіційно встановленого розміру мінімальної заробітної плати та забезпечити її щомісячну виплату починаючи з червня 2010 року у обрахованому розмірі.

Позовна заява підлягає залишенню без розгляду з наступних підстав.

Відповідно до п. 5 ч.1 статті 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення).

Як визначено ч. 1 ст. 99 КАС України адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.

Згідно ч.1 ст. 100 КАС України адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи, яка його подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

Ч. 2 статті 99 КАСУ встановлено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється шестимісячний термін, який, якщо не встановлено інше, обчислюється із дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.

Відповідно до ч.4 ст. 99 КАСУ якщо законом передбачена можливість досудового порядку вирішення спору і позивач скористався цим порядком, то для звернення до адміністративного суду встановлюється місячний строк, який обчислюється з дня, коли позивач дізнався про рішення суб'єкта владних повноважень за результатами розгляду його скарги на рішення, дії або бездіяльність суб'єкта владних повноважень.

У позовній заяві позивачка просить зобов'язати відповідача з червня 2010 року призначити, зробити нарахування та виплатити щомісячну доплату до пенсії як непрацюючому пенсіонеру, який проживає у зоні посиленого радіоекологічного контролю, відповідно до ст. 39 ЗУ Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у розмірі офіційно встановленого розміру мінімальної заробітної плати та виплачувати її починаючи з червня 2010 року у обрахованому розмірі і поновити пропущений строк звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів, мотивуючи це тим, що її права були обмежені прийняттям окремих неконституційних положень нормативно-правових актів вищої сили та змінами до законодавства, яке встановлює процесуальний порядок розгляду справ такої категорії.

Зазначені доводи позивача суд не може прийняти як підставу для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними та відновлення пропущеного позивачем строку для звернення до суду за захистом своїх порушених прав.

Межі позовних вимог визначені позивачем з червня 2010 року, тобто про обмеження свого права на пенсійні виплати у розмірах, передбачених законом, вона повинна була дізнатися з часу початку одержання пенсійних виплат у розмірі меншому, ніж встановлено законом, а саме з червня 2010 року.

Враховуючи, що у вказаний період діяли процесуальні норми КАС України щодо розгляду справ у спорах фізичних осіб з суб'єктами владних повноважень з приводу обчислення, призначення, перерахунку, здійснення, надання, одержання пенсійних виплат, якими було встановлено річний строк звернення до адміністративного суду, то позивач мав змогу звернутися до суду за захистом своїх прав.

Як видно із документів, додатних до заяви, позивач не звертався з письмовою вимогою до відповідача про прийняття відповідного рішення або вчинення належних дій з метою захисту порушених прав, у встановлені терміни раніше до суду не звертався, а тому підстав для визнання причин пропуску строку поважними та поновлення пропущеного строку немає.

Оскільки позивач звернувся з адміністративним позовом до суду з пропуском встановленого законом строку звернення до адміністративного суду і підстав для його поновлення немає, то позовна заява підлягає залишенню без розгляду.

Керуючись ч.1 ст.99, ч.1 ст.100, ст.107 КАС України, -

УХВАЛИЛА:

Адміністративну позовну заяву ОСОБА_1 до Управління Пенсійного Фонду України у м. Славутичі Київської області про визнання дій незаконними та зобов'язання здійснення призначення і виплати доплати до пенсії залишити без розгляду.

Роз'яснити позивачу, що залишення заяви без розгляду не перешкоджає повторному зверненню до суду після усунення підстав, з огляду на які заява залишена без розгляду.

Копію ухвали надіслати заявнику.

Ухвала може бути оскаржена до апеляційного адміністративного суду через Славутицький міський суд Київської області протягом 5 днів з дня отримання її копії.

Суддя Т. О. Малишенко

СудСлавутицький міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення27.02.2011
Оприлюднено04.08.2017
Номер документу68105728
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-3747/11

Ухвала від 01.08.2011

Адміністративне

Глобинський районний суд Полтавської області

Левицька Т. В.

Ухвала від 26.11.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Павелко І. Л.

Ухвала від 04.08.2011

Адміністративне

Буринський районний суд Сумської області

Куцан В. М.

Ухвала від 01.07.2011

Адміністративне

Саксаганський районний суд м.Кривого Рогу

Бондар Я. М.

Ухвала від 26.04.2011

Адміністративне

Овруцький районний суд Житомирської області

Кондратюк В. І.

Ухвала від 15.04.2011

Адміністративне

Краснолиманський міський суд Донецької області

Ткачов О. М.

Ухвала від 16.08.2011

Адміністративне

Чутівський районний суд Полтавської області

Грінчук О. П.

Ухвала від 29.11.2011

Адміністративне

Чернівецький районний суд Вінницької області

Цимбалюк Л. П.

Ухвала від 27.02.2011

Адміністративне

Славутицький міський суд Київської області

Малишенко Т. О.

Ухвала від 12.07.2011

Адміністративне

Мар`їнський районний суд Донецької області

Клікунова А. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні