ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
03 серпня 2017 року Житомир Справа № 0670/911/12
Категорія 10.1
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Попової О. Г.
секретар судового засідання Ясинська К.В.
за участю:
представника заявника: Левківського В.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Левковицької сільської ради про відстрочення виконання рішення у адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в Овруцькому районі Житомирської області до Левковицької сільської ради про стягнення коштів.
встановив:
Левковицька сільська рада Овруцького району Житомирської області звернулася до суду із заявою про відстрочення виконання постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 11 квітня 2012 року у адміністративній справі № 0670/911/12 на два роки до 13.07.2019 року.
В обґрунтування поданої заяви вказує, що у відповідача по справі відсутні кошти для виконання судового рішення. Зазначає, що вини боржника у виникненні боргу та фінансових обставин, які ускладнюють виконання рішення - немає. Також наголошує, що негайне виконання рішення суду може призвести до негативних наслідків, зокрема, до заборгованості за електричну енергію та водопостачання населенню питної води, видачу заробітної плати працівникам із спеціальних рахунків.
Представник заявника (боржника) в судовому засіданні просив заяву про відстрочення виконання рішення задовольнити з підстав, викладених у заяві.
Представник позивача (стягувача) в судове засідання не прибув. Про дату, час та місце розгляду заяви повідомлений належним чином. Надіслав на адресу суду лист №4439/06 від 28.07.2017, в якій просив провести розгляд заяви без участі представника Овруцького об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області. Під час вирішення питання по суті заяви покладається на розсуд суду.
Дослідивши заяву про відстрочення виконання рішення та матеріали справи, суд дійшов висновку про необґрунтованість вказаної заяви із наступних підстав.
Встановлено, що постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 11 квітня 2012 року у адміністративній справі № 0670/911/12 задоволено позов Управління Пенсійного фонду України в Овруцькому районі Житомирської області, стягнуто з Левковицької сільської ради на його користь 25601,59 грн. заборгованості.
На виконання вказаного судового рішення 30 травня 2012 року представникові Управління видано виконавчий лист №2067/12.
Згідно довідки Управління Державної казначейської служби України в Овруцькому районі Житомирської області від 12.07.2017 року вищезазначений виконавчий лист щодо стягнення з Левковицької сільської ради на користь Управління Пенсійного фонду України в Овруцькому районі Житомирської області заборгованості в сумі 25601,59 грн. перебуває на виконанні в управлінні Державної казначейської служби в Овруцькому районі Житомирської області. Зазначено, що залишок коштів Левковицької сільської ради по рахунку 37119320012565 станом на 12.07.2016 року становить 554,95 грн.
Встановлено, що ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 05 серпня 2016 року заяву Левковицкої сільської ради про відстрочення виконання судового рішення у адміністративній справі №0670/911/12 було задоволено. Відстрочено виконання постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 11.04.2012 року до 01 серпня 2017 року. (а.с. 168-169)
Відповідно до змісту ухвали, підставою для відстрочення виконання рішення була наявність обставин, що ускладнюють виконання рішення. Так, згідно довідки Управління Державної казначейської служби України в Овруцькому районі Житомирської області вищезазначений виконавчий лист щодо стягнення з Левковицької сільської ради на користь Управління Пенсійного фонду України в Овруцькому районі Житомирської області заборгованості в сумі 25601,59 грн. перебуває на виконанні в управлінні Державної казначейської служби в Овруцькому районі Житомирської області.
Крім того, в довідці Управління Державної казначейської служби України в Овруцькому районі Житомирської області вказано, що залишок коштів Левковицької сільської ради по рахунку 37119320012565 станом на 29.07.2016 року становить 554,95 грн. та останній рух коштів по рахунку проводився 12.07.2013 року. (а.с. 160).
Частиною 1 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Таким чином, суд лише у виняткових випадках може відстрочити чи розстрочити виконання рішення за наявності обставин, що ускладнюють його виконання.
Суд наголошує, що представником заявника не було надано жодних доказів щодо вжиття заходів для усунення обставин, які унеможливлюють виконання рішення забезпечення подальшої можливості виконання рішення після закінчення терміну попереднього відстрочення виконання постанови від 12.04.2012 року.
Крім того, заявником також не наведено нових обставин, які б й надалі унеможливлювали виконання судового рішення в адміністративній справі, а відповідачу (заявнику) вже надавався час для усунення обставин, що ускладнювали виконання постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 11 квітня 2012 року.
Інститут відстрочення виконання судового рішення направлений на надання боржнику необхідного часу для усунення ним об'єктивних обставин, які унеможливлюють виконання судового рішення. Безпідставне та системне відстрочення виконання рішення є порушенням принципу обов'язковості судового рішення встановленого ч. 1 ст.255 КАС України та не відповідає меті і суті застосування інституту відстрочення виконання судового рішення.
Враховуючи вищевикладене та відсутність підстав для відстрочення виконання судового рішення у адміністративній справі №0670/911/12, заява Левковицької сільської ради Овруцького району Житомирської області про відстрочення виконання постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 11 квітня 2012 року не підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України,
ухвалив:
У задоволенні заяви Левковицької сільської ради про відстрочення виконання постанови Житомирського окружного адміністративного суду від 11 квітня 2012 року по справі №0670/911/12 - відмовити.
Ухвала набирає законної сили у порядку встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції за правилами встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя О.Г. Попова
Повний текст ухвали виготовлено: 07.08.17
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2017 |
Оприлюднено | 09.08.2017 |
Номер документу | 68133125 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Фещук Анна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні