Ухвала
від 27.07.2017 по справі 910/7441/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua УХВАЛА

27.07.2017Справа № 910/7441/16 За позовом Ритуальної служби СКП "Спецкомбінат ПКПО"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська архівна компанія-Архівація"

про розірвання договору та повернення сплачених коштів у розмірі 39 266,62 грн.

Суддя Борисенко І.І.

Представники сторін:

від позивача - не з'явився

від відповідача - не з'явився

Обставини справи:

Ритуальна служба СКП "Спецкомбінат ПКПО" звернулась до Господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська архівна компанія-Архівація" про розірвання договору від 05.11.2015 №20820 та зобов'язання відповідача повернути сплачені кошти по Договору №20820 про надання робіт (послуг) на користь позивача у розмірі 39 266,62 грн.

В подальшому позивачем подана заява про зменшення розміру позовних вимог, згідно якої позивач просив суд розірвати договір від 05.11.2015 №20820 та зобов'язати відповідача повернути сплачені кошти по Договору №20820 про надання робіт (послуг) на користь позивача у розмірі 36 611,38 грн.

Вказана заява, відповідно до приписів ст. 22 ГПК України про зменшення розміру позовних вимог прийнята судом до розгляду.

Судом встановлено, що 05 листопада 2015 року між ТОВ Українська Архівна Компанія-Архівація ( Виконавець ) та Ритуальною службою СКП Спецкомбінат ПКПО ( Замовник ) було укладено договір № 20820 про надання робіт (послуг).

За умовами Договору, Відповідач зобов'язувався виконати роботи (послуги) по науково-технічному опрацюванню документів на замовлення Замовника. Перелік робіт вказаний в Калькуляції на виконані роботи по науково-технічному опрацюванню документів (надалі по тексту - Калькуляція) (що є Додатком № 1 до Договору).

Пунктом 1.2. Договору передбачено, що Замовник (Позивач) зобов'язується прийняти належним чином виконані роботи (послуги) та оплатити їх згідно умов Договору.

У відповідності до вимог Калькуляції серед найменування робіт та операцій зазначено наступні види:

складання історичної довідки - 1 справа;

проведення експертизи практичної і наукової цінності справ - 840 справ.

формування справ із документів та переформування справ - 10 000 од.

складання заголовків справ - 840 справ.

нумерація аркушів у справах - 10000 од.

оформлення обкладинок справ та завірчих аркушів - 40 справ.

проставлення архівних шифрів на обкладинці справ з проставленням штемпелів - 40 справ.

складання описів справ - 40 справ.

складання передмови - 1 од.

оформлення описів - 1 од.

складання актів про виділення документів до знищення.

палітурні роботи разом з матеріалами - 44.

транспортування книг або матеріалів для виконання палітурних робіт - 2.

друкування описів разом з витратними матеріалами - 2.

узгодження у держ. архів - 1.

Калькуляцією передбачено особовий склад у кількості 40 справ, знищення - 800 справ.

Дана Калькуляція була узгоджена та підписана Сторонами.

Місцем виконання робіт є місто Київ, вул. Бульварно-Кудрявська. 47/14, тобто місцезнаходження Позивача. Строк надання послуг - 120 календарних днів з моменту здійснення Позивачем передплати відповідно до п. 2.2 цього договору (пункти 3.1 та 3.2. Договору).

Замовник, згідно Договору, зобов'язується перерахувати на розрахунковий рахунок Виконавця аванс у розмірі 50% відсотків, від вартості робіт в сумі 19 633,31 грн., в т.ч. ПДВ 3 272,22 грн.

На виконання п. 2.3 Договору позивачем сплачено аванс в розмірі 19 633,31 грн., що підтверджується платіжним дорученням №2972 від 10.11.2015.

Згідно з вимогами п. 2.1. Договору, вартість робіт за Договором відповідає сумі Калькуляції на виконання робіт та складає 39266,62 грн. Остаточна вартість робіт уточнюється (за потреби) після закінчення всіх видів робіт, і, в разі невідповідності остаточній вартості, узгоджується Додатковою угодою підписаною Сторонами.

В подальшому позивачем також сплачено 19 633,31 грн., що підтверджується платіжним дорученням №3217 від 10.12.2015.

Отже, позивачем спалено повну суму коштів, а саме 39 266,62 грн., що була передбачена в калькуляції, яка була додатком №1 до Договору.

Відповідачем подано відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що після виходу архіваріуса (після проведення оплати авансу) останнім було в процесі виконання робіт встановлено, що позивач надав більше документів для опрацювання.

Відповідач вказує, що в результаті проведеної роботи було сформовано 102 книги по заробітній платі працівників з 2002 по 2010 роки. З них 96 справ мають титульні та завірчі аркуші, пронумеровані та внесені в опис.

Відповідач вказує, що оскільки, в процесі виконання робіт архіваріусом Відповідача, вже після проведення 4 експертизи практичної і наукової цінності справ, сформування справ, переформування справ усіх наданих Замовником документів та виконання інших робіт, було встановлено, що обсяг (об'єм) роботи за завданням Позивача змінився, збільшився більше ніж у чотири рази, порівняно із підписаною Сторонами Калькуляцією, Відповідач надав Позивачу два оригінали Додаткової угоди про внесення змін до Договору щодо остаточної вартості робіт за Договором разом із новою Калькуляцією.

Відповідач стверджує, що саме позивачем було збільшено обсяг робіт із 40 особових справ до 165 справи.

Позивач заперечує проти надання згоди на проведення збільшених обсягів робіт та підписання додаткової угоди та нової калькуляції.

В той же час, позивач стверджує, що з метою встановлення фактично наданих послуг розпорядженням Позивача №31 від 01.09.2016 створена комісія по визначенню об'єму фактично наданих послуг відповідачем під час виконання умов договору №20820 від 05.11.2015 про надання робіт (послуг) у складі представників Відповідача та Позивача.

По результату перевірки складено акт №1 від 09.09.2016 відповідно до якого встановлено, що Відповідачем сформовано 2436 аркушів. Даний акт не був підписаний з боку відповідача.

Так, згідно калькуляції до Договору № 20820 про надання робіт (послуг) від 05.11.2015 року, ТОВ Українська архівна компанія - Архівація були виконані наступні види робіт:

Формування справ із документів та переформування справ - 1096,20 грн.;

Нумерація аркушів у справах - 1559,04 грн.

Позивач вказує, що загальна сума виконаних робіт складає 2 655,24 грн.

Відповідач вважає, що фактично вартість вже виконаних робіт становить 34 001,28 грн.

Відповідачем до суду було подано клопотання про витребування доказів, а саме просив витребувати у Позивача усі документи, які надавались Позивачем Відповідачу для виконання робіт згідно Договору № 20820 від 05.11.2015 року. У разі складності витребування вказаних вище доказів, провести огляд та дослідження письмових і речових доказів у місці їх знаходження, а саме: вул. Бульварно-Кудрявська, 47/14, м. Київ.

Клопотання мотивовано тим, що відповідач не має можливості отримати усі документи з якими працював, які свідчать про виконані за Договором роботи та які знаходяться у згаданому вище приміщенні, та надати їх копії матеріалів справи на підтвердження виконаних робіт. З фотографій, які залучені до матеріалів позовної заяви, не вбачається усього обсягу виконаних Відповідачем робіт за Договором. Разом з тим, матеріали, які опечатані та знаходяться в приміщені Позивача, свідчать про виконання робіт Відповідачем.

Отже, між сторонами існує спір щодо обсягу фактично виконаних робіт (послуг) відповідачем за договором.

Оскільки наявні докази у справі на підтвердження фактично виконаного відповідачем обсягу робіт за договором, містять документи суперечливого змісту про їх кількість, суд вказує, що для роз'яснення вказаних питань, що виникли при вирішенні господарського спору є необхідність в спеціальних знаннях.

Враховуючи практику ЄСПЛ та той факт, що роз'яснення питань, що виникли при вирішенні даного спору потребують спеціальних знань, Господарський суд міста Києва вважав за необхідне призначити судову бухгалтерську експертизу.

Оскільки місцем виконання робіт (послуг) за умовами Договору зазначено місто Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/17, суд дійшов висновку про необхідність призначення експертизи, проведення якої слід доручити Київському науково-дослідному інституту судових експертиз Міністерства юстиції України (03680, м. Київ, вул. Смоленська, 6).

Одночасно, суд зобов'язував Позивача надати доступ експерту до об'єктів дослідження, в тому числі, але не виключно, до документів, папок, матеріалів тощо, які були надані відповідачу для виконання умов Договору від 05.11.2015 року №20820, оскільки місцем виконання робіт (послуг) за умовами Договору зазначено місто Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/17 із обов'язковим залученням для огляду об'єктів дослідження представника Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська архівна компанія-Архівація".

Однак, експерти Київського науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України експертизу не провели, надіслали до суду Клопотання про надання матеріалів, необхідних для проведення експертизи та зазначили, що питання 2 - чи відповідають сформовані ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація папки згідно умов Договору від 05.11.2015 року №20820 та додаткової угоди та калькуляції до цього Договору у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року за №1000/5, в тому числі, але не виключно, розділу IV Систематизація та зберігання документів у діловодстві даних Правил? , не відносяться до завдань судово-економічної експертизи.

Враховуючи, що матеріали справи повернені Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз Міністерства юстиції України, суд на підставі ст. 79 ГПК поновив провадження у справі №910/7441/16. Суд неодноразово відкладав розгляд справи, зобов'язував Відповідача надати пояснення щодо клопотання експерта. Однак, представник Відповідача в судове засідання не з'являвся, витребуваних судом пояснень не надав.

17.07.2017р. Позивач подав до суду Клопотання, в якому просить суд, в зв'язку з відмовою судових експертів в проведенні експертизи, направити Запит до Державного архіву м. Києва (04060, м. Київ, вул. Олени Теліги,23) і поставити наступні питання:

- в якому обсязі та на яку суму виконані роботи (послуги) ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація за Договором від 05.11.2015 року №20820?

- чи відповідають сформовані ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація папки згідно умов Договору від 05.11.2015 року №20820 та додаткової угоди та калькуляції до цього Договору у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року за №1000/5, в тому числі, але не виключно, розділу IV Систематизація та зберігання документів у діловодстві даних Правил?

В свою чергу, Позивач зобов'язується надати доступ спеціаліста до об'єктів дослідження, в тому числі, але не виключно, до документів, папок, матеріалів тощо, які були надані ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація для виконання умов Договору від 05.11.2015 року № 20820, оскільки місцем виконання робіт (послуг) за умовами Договору зазначено місто Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/17 із обов'язковим залученням для огляду об'єктів дослідження представника ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація .

Враховуючи нез'явлення представника відповідача, необхідність витребування додаткових документів, з метою створення сторонам необхідних умов для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства, забезпечення рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом, суд вважає за доцільне направити на адресу Державного архіву міста Києва ухвалу суду про витребування інформації.

Керуючись ст.ст. 38, 77,86 ГПК України, господарський суд,

УХВАЛИВ:

1.Розгляд справи відкласти на 26.09.17 о 10:00 год. Засідання відбудеться в приміщенні Господарського суду міста Києва за адресою: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-Б, зал суд. зас. - каб. № 20 .

2. Витребувати від Державного архіву міста Києва (04060, м. Київ, вул. Олени Теліги,23) інформацію щодо:

- обсягу та суми виконаних робіт (послуг) ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація за Договором від 05.11.2015 року №20820?

- відповідності сформованих ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація папок згідно умов Договору від 05.11.2015 року №20820 та додаткової угоди та калькуляції до цього Договору у відповідності до вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року за №1000/5, в тому числі, але не виключно, розділу IV Систематизація та зберігання документів у діловодстві даних Правил?

Зобов'язати Державний архів міста Києва витребувану інформацію направити до Господарського суду міста Києва за адресою: 01030, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 44-Б, судді Борисенко І.І., справа №910/7441/16 , до 20.09.2017р.

При неможливості надати вказану інформацію взагалі або у встановлений судом строк, повідомити суд про причини неможливості її надання протягом десяти днів з дня отримання ухвали.

Зобов'язати Позивача:

- надати доступ Державному архіву міста Києва до об'єктів дослідження, в тому числі, але не виключно, до документів, папок, матеріалів тощо, які були надані ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація для виконання умов Договору від 05.11.2015 року № 20820, оскільки місцем виконання робіт (послуг) за умовами Договору зазначено місто Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 47/17 із обов'язковим залученням для огляду об'єктів дослідження представника ТОВ Українська Архівна компанія-Архівація .

Зобов'язати Сторони:

- надати Державному архіву міста Києва копію договору від 05.11.2015 №20820, специфікацію до нього та інші документи необхідні для надання витребуваної інформації.

Копію ухвали направити для виконання Державному архіву міста Києва (04060, м. Київ, вул. Олени Теліги,23).

Суддя І.І.Борисенко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.07.2017
Оприлюднено11.08.2017
Номер документу68210863
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/7441/16

Рішення від 31.10.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 17.10.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 29.09.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 03.10.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 27.07.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 13.07.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 06.06.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 23.05.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 18.04.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

Ухвала від 16.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Борисенко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні