Постанова
від 10.08.2017 по справі п/811/1153/17
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 серпня 2017 року справа № П/811/1153/17

Кіровоградський окружний адміністративний суд, у складі судді Хилько Л.І., розглянув у порядку письмового провадження адміністративну справу за товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Промопт" до Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом та просить, з урахуванням уточнення позовних вимог (а.с.64-85):

- визнати протиправними дії Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Кіровоградській області щодо невиконання (призупинення дії) і розірвання в односторонньому порядку Договору про визнання електронних документів №140220171 від 14.02.2017 р., укладеного ТОВ "Лідер Промопт";

- зобов'язати Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Кіровоградській області поновити дію Договору про визнання електронних документів №140220171 від 14.02.2017 року, укладеного з ТОВ "Лідер Промопт";

- визнати податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2017 р. такою, що подана ТОВ "Лідер Промопт" з 22.05.2017 року, а також податкові накладні.

В обґрунтування позовних вимог ТОВ "Лідер Промопт", зазначає, що протиправними діяннями відповідача порушуються права позивача як платника податків, оскільки податкову звітність позивача за квітень 2017 не прийнято безпідставно, як і безпідставно в односторонньому порядку без повідомлення про те позивача, призупинено дію договору про визнання електронних документів.

Відповідачем не надано заперечень проти позову або ж заяви про його визнання.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши надані докази в їх сукупності, суд дійшов наступних висновків.

Правовідносини, які виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, у тому числі податку на прибуток та податку на додану вартість, платників податків і зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства, врегульовані Податковим кодексом України (далі - ПК України).

Відповідно до п.201.1 ст.201 ПК України на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в ЄРПН у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п.201.10 ст.201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в ЄРПН та надати покупцю за його вимогою.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у ЄРПН має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобов'язань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Так, з матеріалів справи судом встановлено, що для виконання податкового обов'язку з реєстрації податкових накладних в ЄРПН, між ТОВ "Лідер Промопт" та Кіровоградською ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області про визнання електронних документів від 14.02.2017 №140220171, предметом якого є визнання податкових документів, поданих платником податків ТОВ "Лідер Промопт" в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв'язку або на електронних носіях, як оригіналу (а.с.29-30).

Підтвердженням укладення договору про визнання електронних документів є квитанція №2, отримана ТОВ "Лідер Промопт" засобами телекомунікаційного зв'язку (а.с.31).

Згідно умов Договору, ТОВ "Лідер Промопт" зобов'язаний надсилати до органу ДФС податкові документи в електронному вигляді з дотриманням встановленого порядку (п.1.1 розд.3), а ОДПІ в свою чергу зобов'язується забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді (п.3.1 розд.3)

Таким чином відповідач взяв на себе зобов'язання забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді позивача у терміни, визначені законодавством для податкових документів в паперовому вигляді, та їх комп'ютерну обробку.

Відповідачем не надано суду доказів припинення вказаного Договору.

Відповідно до вимог чинного законодавства України ТОВ "Лідер Промопт" направило до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв'язку такі податкові накладні:

№1 від 01.05.2017 р. - дата направлення 17.05.2017;

№4 від 02.05.2017 р. - дата направлення 30.05.2017;

№7 від 05.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№8 від 06.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№6 від 02.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№70 від 25.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№16 від 18.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№48 від 28.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№15 від 17.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№14 від 14.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№18 від 21.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№19 від 22.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№26 від 09.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№27 від 10.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№28 від 11.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№13 від 13.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№20 від 23.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№22 від 03.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№5 від 03.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№23 від 04.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№5 від 03.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№29 від 12.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№21 від 01.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№38 від 23.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№40 від 11.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№31 від 16.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№32 від 17.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№30 від 13.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№35 від 19.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№25 від 08.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№36 від 20.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№34 від 19.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№47 від 27.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№46 від 26.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№39 від 05.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№45 від 25.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№43 від 25.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№42 від 24.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№44 від 24.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№60 від 15.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№66 від 29.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№41 від 23.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№58 від 09.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№49 від 29.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№59 від 09.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№50 від 31.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№51 від 10.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№53 від 07.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№52 від 07.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№55 від 03.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№54 від 05.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№57 від 03.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№56 від 03.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№65 від 23.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№68 від 29.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№69 від 14.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№61 від 18.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№62 від 23.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№63 від 24.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№64 від 23.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№67 від 28.05.2017 р. - дата направлення 06.06.2017;

№21 від 10.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№17 від 19.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№12 від 12.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№9 від 07.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№10 від 09.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№37 від 22.05.2017 р. - дата направлення 02.06.2017;

№33 від 18.05.2017 р. - дата направлення 02.06.201 (а.с.87-88).

Водночас після направлення до органів ДФС засобами телекомунікаційного зв'язку вищевказаних податкових накладних, ТОВ "Лідер Промопт" було отримано квитанції за №1 про відмову у прийнятті податкових накладних (а.с.89-157). Так, в якості підстав для відмови у прийнятті надісланих податкових накладних контролюючим органом вказано наступне: "Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 №233, а саме: - ЄДРПОУ: 40929723. Можливо, припинено дію Договору про визнання електронної звітності".

Вищевказані обставини й стали підставою для звернення до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Перевіряючи правомірність дій відповідача по розірванню в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів від 14.02.2017 №140220171, судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що 15.05.2017 року позивач звернувся до відповідача із листом щодо підстав неприйняття податкової звітності і відомостей про рішення, яким припинена дія договору про визнання електронних документів (а.с.41).

Листом Головного управління ДФС у Кіровоградський області від 02.06.2017 року № 10/11-28-08-21 позивача повідомлено, що договір про визнання електронних документів призупинений з 13.05.2017 року для встановлення місцезнаходження платника (а.с.42).

З витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вбачається, що на момент спірних правовідносин позивачем зміна місцезнаходження не проводилась.

Як вбачається з пп.1п.6 договору про визнання електронних документів, договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами. При цьому, Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу ДФС нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів (п.п.3 п.6 договору).

Однак, орган ДФС має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації. У разі припинення дії договору надісланий платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається (п.п.4,5 п. 6 договору).

Згідно із ч. 1 ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Отже, договір може бути розірвано або за згодою сторін, або за рішенням суду, або у випадках, встановлених у самому договорі.

Як вбачається із матеріалів справи, позивач своєї згоди на розірвання договору не надавав, а відповідне судове рішення не приймалось. Договір розірвано відповідачем в односторонньому порядку. При цьому суд зазначає, що умовами договору визначено, що контролюючий орган має право розірвати договір в односторонньому порядку лише у двох випадках: ненадання позивачем нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих; зміна позивачем місця реєстрації.

Відповідно до п.49.4 ст.49 ПК України контролюючим органам забороняється в односторонньому порядку розривати договір про визнання електронних документів.

Відповідно до п. 45.2 ст. 45 ПК України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Згідно вимог ч. 1 ст. 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Отже, єдиним доказом зміни юридичною особою місцезнаходження є дані з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців.

Поряд з цим, відповідно до наявного у матеріалах справи витягу з ЄДР вбачається, що остання зміна місцезнаходження позивача відбулась 07.02.17, тобто як на дату укладення договору про визнання електронних документів (14.02.17), так і на дату припинення цього договору (13.05.2017р.) - відомості про місцезнаходження позивача були незмінними.

Таким чином, наявними в матеріалах справи доказами спростовується висновок податкового органу про відсутність ТОВ "Лідер Промопт" за місцезнаходженням, а відтак, розірвання договору про визнання електронних документів з цієї підстави є протиправним.

Пунктом 7 Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженого Наказом ДПА України від 10.04.2008 року №233 передбачено те, що підставою для прийняття податкового документа в електронному вигляді є: його відповідність затвердженому формату (стандарту); підтвердження ЕЦП платника податків та його посадових осіб, підписи яких є обов'язковими для звітів в паперовій формі за умов встановлених в статтею 3 Закону України "Про електронний цифровий підпис"; чинність відповідного посиленого сертифіката ключа під час накладання ЕЦП (підтверджується за допомогою позначки часу, отриманої від акредитованого центру сертифікації ключів, або якщо до моменту одержання електронного документа строк дії відповідного сертифіката не був закінчений або відповідний сертифікат не був скасований/блокований).

Як вбачається із наявних в матеріалах справи доказів, наявні у позивача посилені сертифікати відкритих ключів, отримані 09.02.2017 року, є дійсними до 08.02.2018 року. В ході судового розгляду, відповідачем не надано суду жодного доказу щодо ненадання позивачем нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих/заблокованих чи закінчення строку дії відповідного сертифіката, що слугувало б підставою для одностороннього розірвання ОДПІ договору про визнання електронних документів.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що відповідачем не надано належних та допустимих доказів в підтвердження обґрунтованості та правомірності припинення в односторонньому порядку договору про визнання електронних документів, укладеного з позивачем 14.02.2017 року.

Таким чином, дії відповідача з одностороннього розірвання (припинення) договору про визнання електронних документів - є неправомірними.

Ч.2 ст. 71 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про визнання протиправними дій відповідача щодо одностороннього припинення дії договору про визнання електронних документів від 14.02.2017 року №140220171, укладеного між ТОВ "Лідер Промопт" та Кропивницькою ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області - підлягають задоволенню.

З огляду на те, що в ході судового розгляду визнано протиправність дій Кропивницької ОДПІ щодо призупинення дії Договору про визнання електронних документів, та задля повного захисту прав позивача, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги про зобов'язання відповідача поновити дію Договору про визнання електронних документів від 14.02.2017 року №140220171.

Щодо визнання податкової декларації та податкових накладних такими, що подані і зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних, то суд зазначає наступне.

Пунктом 49.3 ст. 49 ПК України встановлено, що податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів: в) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Положеннями п. 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України передбачено, що прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов'язкових реквізитів, передбачених пунктами 48.3 та 48.4 статті 48 цього Кодексу. Інші показники, зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають.

Відповідно до п. 49.9 ст. 49 Податкового кодексу України встановлено, що за умови дотримання платником податків вимог цієї статті посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов'язана зареєструвати податкову декларацію платника датою її фактичного отримання контролюючим органом

Відповідно до абз.1 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Згідно абз.3-4 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Абз.9 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України вказує те, що якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Згідно до абз.11 п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Отже, реєстрація податкової накладної в ЄРПН є обов'язком постачальника товарів чи послуг. При цьому, вказаному обов'язку кореспондує обов'язок центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику, прийняти та зареєструвати надану платником податку - продавцем податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно п. 9 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 року № 1246 (далі - Порядок), причиною відмови у прийнятті податкової накладної та/або розрахунку коригування до реєстрації є:

1) наявність помилок під час заповнення податкової накладної;

2) відсутність в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

3) факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

4) порушення вимог щодо наявності суми податку, обчисленої відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року);

5) порушення вимог, установлених пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України.

Отже законодавством визначено виключні підстави для відмови у прийнятті податкової накладної.

Натомість у даному випадку податкові накладні не прийнято у зв'язку із незрозумілою помилкою: " Порушено вимоги Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233, а саме: ЄДРПОУ: 40929723. Можливо, припинено дію Договору про визнання електронної звітності".

Суд наголошує, що в даному випадку не вказано в чому ж саме полягає порушення цієї Інструкції №233 від 10.04.2008 року.

Таким чином суд дійшов висновку про відсутність чітко визначених законом підстав для відмови у прийнятті та реєстрації податкових накладних, а тому останні оформлені відповідно з п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України. При цьому доказів, які б підтверджували, що в ЄРПН вже зареєстрована вказана податкова накладна з такими ж реквізитами або ж доказів порушення вимог щодо наявності сум податку, обчисленої відповідно п.200-1.3 ст.200-1 ПК України, відповідач суду не надав.

Також, відсутні докази того, що податкові накладні містять помилки під час їх заповнення або ж докази припинення дії Договору про визнання електронної звітності, який із слів представника позивача був оброблений позитивно та зареєстрований.

Отже, суд дійшов висновку про протиправну відмову у прийнятті податкових накладних.

Разом із тим за приписами пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України, за відсутності квитанції про прийняття або неприйняття податкової накладної, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом операційного дня, коли її було надіслано продавцем. Водночас, сама квитанція про прийняття або неприйняття податкової накладної не є рішенням суб'єкта владних повноважень у розумінні статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки вона є лише технічним способом інформування платника податків щодо реєстрації або не реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі.

У свою чергу визнання неправомірним неприйняття податкової накладної для реєстрації тягне настання наслідків, передбачених у пункті 201.10 статті 201 Податкового кодексу України. Таким чином, податкова накладна вважається прийнятою протягом того операційного дня, коли вона була надіслана платником податків для реєстрації.

В силу ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У відповідності до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Оскільки, реєстрація документів заднім числом неможлива, суд вважає, що в даному випадку на підставі ст. 11 КАС України для захисту прав позивача, слід визнати подані податкові накладні такими, що подані датою (операційним днем) та часом фактичного отримання податковим органом засобами електронного зв'язку для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Частиною 2 цієї статті визначено, що у адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відтак суд приходить до висновку, що позовні вимог ТОВ "Лідер Промопт" підлягає задоволенню із викладених вище підстав.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст. 94 КАС України, судові витрати у формі судового збору належить стягнути на користь позивача з державного бюджету за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст.86, 94, 159-163, 167 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги - задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Кропивницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області щодо невиконання (призупинення дії) та розірвання в односторонньому порядку Договору про визнання електронних документів №140220171 від 14.02.2017 року, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю "Лідер Промопт" (код: 40929723).

Зобов'язати Кропивницьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Кіровоградській області поновити дію Договору про визнання електронних документів №140220171 від 14.02.2017 року, укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю "Лідер Промопт" (код: 40929723).

Визнати податкову декларацію з податку на додану вартість за квітень 2017 р. такою, що подана товариством з обмеженою відповідальністю "Лідер Промопт" (код: 40929723) 22.05.2017 р. о 14:27:36 год.

Визнати податкові накладні такими, що подані товариством з обмеженою відповідальністю "Лідер Промопт" (код: 40929723) і зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних датою (операційним днем) та часом фактичного отримання податковим органом засобами електронного зв'язку:

податкову накладну № 1 від 01.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 17.05.2017 року о 18:07:26;

- податкову накладну № 4 від 02.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 30.05.2017 року о 16:06:31;

- податкову накладну № 7 від 05.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о14:55:57;

- податкову накладну № 8 від 06.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 14:54:44;

- податкову накладну № 6 від 04.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 14:54:39 ;

- податкову накладну № 70 від 25.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 14:22:06;

- податкову накладну № 16 від 18.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:03:23;

- податкову накладну № 48 від 28.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:31:47;

- податкову накладну № 15 від 17.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:03:59;

- податкову накладну № 14 від 14.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:00:42;

- податкову накладну № 18 від 21.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:04:26;

- податкову накладну № 19 від 22.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:04:42;

- податкову накладну № 26 від 09.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:07:33;

- податкову накладну № 27 від 10.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:07:55;

- податкову накладну № 28 від 11.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:08:46;

- податкову накладну № 13 від 13.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:05:41;

- податкову накладну № 20 від 23.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:04:51;

- податкову накладну № 22 від 03.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:05:08;

- податкову накладну № 5 від 03.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:05:29;

- податкову накладну № 23 від 04.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о15:06:23;

- податкову накладну № 24 від 06.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:06:48;

- податкову накладну № 29 від 12.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:09:15;

- податкову накладну № 21 від 01.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:12:33;

- податкову накладну № 38 від 23.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:13:00;

- податкову накладну № 40 від 11.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о15:12:11;

- податкову накладну № 31 від 16.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:09:52;

- податкову накладну № 32 від 17.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:10:12;

- податкову накладну № 30від 13.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:09:37;

- податкову накладну № 35 від 19.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:10:58;

- податкову накладну № 25 від 08.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:11:50;

- податкову накладну № 36 від 20.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:11:11;

- податкову накладну № 34 від 19.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:12:46;

- податкову накладну № 47 від 27.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о15:31:30;

- податкову накладну № 46 від 26.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних -02.06.2017 року о 15:31:09;

- податкову накладну № 39 від 05.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:13:41;

- податкову накладну № 45 від 25.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:30:52;

- податкову накладну № 43 від 25.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о15:29:59;

- податкову накладну № 42 від 24.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:29:41;

- податкову накладну № 44 від 24.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:30:33;

- податкову накладну № 60 від 15.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 14:40:55;

- податкову накладну № 66 від 29.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 14:43:07;

- податкову накладну № 41 від 23.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:13:11;

- податкову накладну № 58 від 09.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о16:32:22;

- податкову накладну № 49 від 29.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:32:12;

- податкову накладну № 59 від 09.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:32:51;

- податкову накладну № 50 від 31.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:32:48;

- податкову накладну № 51 від 10.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:13:51;

- податкову накладну № 53 від 07.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:17:04;

- податкову накладну № 52 від 07.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:14:32;

- податкову накладну № 55 від 03.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:31:25;

- податкову накладну № 54 від 05.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:31:09;

- податкову накладну № 57 від 03.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року в 16:32:05;

- податкову накладну № 56 від 03.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 16:31:45;

- податкову накладну № 65 від 23.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 11:47:49;

- податкову накладну № 68 від 29.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 11:49:18;

- податкову накладну № 69 від 14.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 11:49:24;

- податкову накладну № 61 від 18.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 11:47:36;

- податкову накладну № 62 від 23.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 11:47:10;

- податкову накладну № 63 від 24.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 06.06.2017 року о 11:47:02;

- податкову накладну № 64 від 23.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних з 06.06.2017 року о 11:47:51;

- податкову накладну № 67 від 28.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних з 06.06.2017 року о 11:49:11;

- податкову накладну № 11 від 10.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 14:55:44;

- податкову накладну № 17 від 19.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:04:04;

- податкову накладну № 12 від 12.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 14:54:07;

- податкову накладну № 9 від 07.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 14:55:07;

- податкову накладну № 10 від 09.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 14:55:18;

- податкову накладну № 37 від 22.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о15:11:40;

- податкову накладну № 33 від 18.05.2017 року такою, що прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних - 02.06.2017 року о 15:10:33;

Стягнути за рахунок бюджет них асигнувань Кропивницької ОДПІ Головного управління ДФС у Кіровоградській області судовий збір в розмірі 4800,00 грн. на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Лідер Промопт" (код ЄДРПОУ - 40929723).

Постанова відповідно до ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення апеляційної скарги. У разі застосування судом частини третьої ст. 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Кіровоградського

окружного адміністративного суду Л.І. Хилько

Дата ухвалення рішення10.08.2017
Оприлюднено12.08.2017
Номер документу68237285
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/1153/17

Постанова від 11.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 10.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Верховний Суд

Бившева Л.І.

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 14.11.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 01.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 01.09.2017

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Постанова від 10.08.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 10.08.2017

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні