ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua
10 серпня 2017 року Справа № 913/537/17
Провадження № 24/913/537/17
За позовом керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області, м. Старобільськ Луганської області в інтересах держави в особі:
1.Біловодської районної державної адміністрації Луганської області, смт. Біловодськ Луганської області
2.Євсузької сільської ради Біловодського району Луганської області, АДРЕСА_1
до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, АДРЕСА_1
Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів - Станично-Луганська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області , смт. Станично-Луганське Луганської області
про стягнення заборгованості з орендної плати за землю, припинення договору та повернення земельної ділянки
Суддя господарського суду Луганської області Рябцева О.В.
Секретар судового засідання Панфілова А.О.
у засіданні брали участь:
від заявника - представник не прибув;
під І позивача - представник не прибув;
від ІІ позивача - представник не прибув;
від відповідача - представник не прибув;
від третьої особи - представник не прибув.
Керівник Старобільської місцевої прокуратури Луганської області 07.07.2017 (згідно поштового штемпеля) звернувся до господарського суду Луганської області в інтересах держави в особі Біловодської районної державної адміністрації та Євсузької сільської ради Біловодського району з позовною заявою до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, в якій просить:
- стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 на користь Євсузької сільської ради Біловодського району заборгованість зі сплати орендної плати у розмірі 25 446 грн. 17 коп. за договором оренди земельної ділянки від 27.06.2013, зареєстрованим у Євсузьській сільській раді, про що у книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) 25.07.2017 вчинено запис № 3;
- припинити дію договору оренди земельної ділянки, укладеного між Біловодською районною державною адміністрацією Луганської області та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 27.06.2013, зареєстрованого у Євсузьській сільській раді, про що у книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) 25.07.2017 вчинено запис № 3, шляхом його розірвання.
- зобов'язати фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 повернути земельну ділянку загальною площею 30,0 га вартістю 522 390 грн. 00 коп. Біловодській районній державній адміністрації Луганської області у розпорядження.
На обґрунтування заявленої вимоги заявник вказує, що розпорядженням голови Біловодської районної державної адміністрації Луганської області від 28.1.2.2012 № 572 затверджена технічна документація із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою та надано в строкове платне користування (оренду) фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 земельну ділянку сільськогосподарського призначення загальною площею 30,0 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель невитребуваних паїв, розташованих за межами населених пунктів, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Євсузькій сільській раді Біловодського району Луганської області, строком на 5 років. На виконання зазначеного розпорядження 27.06.2013 між Біловодською районною державною адміністрацією (орендодавець) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (орендар) укладено договір оренди землі, який зареєстрований у Євсузьській сільській раді, про що у книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) 25.07.2017 вчинено запис № 3.
Згідно п. 1 договору орендодавець передає, а орендар приймає в оренду земельні частки (паї) розміром 30,0 умовних кадастрових гектарів, вартістю 522 390 грн. 00 коп., що підтверджується відповідним актом прийому-передачі земельної ділянки.
Пунктом 2.2 договору встановлено, що за користування вказаними в договорі земельними частками орендар сплачує орендодавцю орендну плату за рік - 15 671 грн. 70 коп. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі (3% від нормативної грошової оцінки). Сторони домовилися, що орендар сплачує орендну плату протягом терміну дії договору щомісячно до 30-го числа наступного місяця поточного року.
Як встановлено Старобільською місцевою прокуратурою Луганської області орендарем не виконуються вимоги договору щодо повної та своєчасної сплати орендної плати за землю, що стало підставою звернення до суду з даним позовом.
І позивачем надано відзив на позовну заяву від 25.07.2017 № 29-15/1499, із якого вбачається, що при розрахунку розміру орендної плати за земельну ділянку площею 30,0 га ріллі (невитребувані паї), розташовану за межами населеного пункту Євсузької сільської ради, яка знаходиться у користуванні на умовах оренди у фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, використані дані з перерахунку розміру та вартості земельних часток (паїв) по СЗАТ "Євсуг", затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 28.05.2003 № 218. Згідно зазначеного розрахунку вартість 1 га ріллі по СЗАТ "Євсуг" складає 3 098 грн. 83 коп. (в цінах на 1995 рік). До вартості земельної ділянки (паю) у 2013 році застосований коефіцієнт індексації 3,2. Прийнятий до розрахунку розмір орендної плати 3% відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації від 06.12.2011 № 489.
04.08.2017 від І позивача надійшов відзив від 03.08.2017 № 29-15/1598, в якому додатково до раніше надісланого відзиву зазначено, що заборгованість фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 за договором від 25.07.2013 становить 25 446 грн. 14 коп., яка складається із заборгованості за період з червня по грудень 2016 року в сумі 13 701 грн. 77 коп., за період з січня по червень 2017 року - 11 744 грн. 37 коп. До розрахунку заборгованості застосовувались коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки: 2014 рік - 1; 2015 рік - 1,249; 2016 рік - 1,2; 2017 рік - 1.
ІІ позивач підтримав позовні вимоги прокурора і просить розглянути справу без участі його представника.
Відповідач на порушення ухвал суду від 11.07.2017 та від 25.07.2017 відзив на позовну заяву і витребувані судом документи не надав, у судові засідання 25.07.2017 та 10.08.2017 не з'явився, хоча про дату, час та місце судових засідань був повідомлений 15.07.2017 та 01.08.2017, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень, про поважність причин нез'явлення у судові засідання не поінформував.
Третьою особою - Станично-Луганською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області надані пояснення, з яких вбачається, що станом на 24.07.2017 за фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 рахується заборгованість з орендної плати за землю - 23 621 грн. 75 коп., у тому числі: залишок несплаченої пені - 509 грн. 11 коп. та застосовані штрафні санкції за несвоєчасну сплату та подання звітності - 2 547 грн. 59 коп. Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 подавав самостійно розрахунки з орендної плати за землю за 2013-2015 роки. За 2016 та 2017 роки фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 розрахунки з орендної плати за землю не подавались. При цьому за 2016-2017 роки податкові зобов'язання з орендної плати не нараховувались.
Прокурор за даним позовом просить стягнути заборгованість з орендної плати за землю за період з червня 2016 року по 01.07.2017.
Оцінивши надані докази учасників судового процесу, суд дійшов висновку про часткову обґрунтованість заявлених вимог з огляду на наступне.
Біловодською районною державною адміністрацією 28.12.2012 прийнято розпорядження № 572, яким затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою на умовах оренди фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель невитребуваних паїв, що знаходяться за межами населених пунктів на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Євсузькій сільській раді, та надано в оренду земельну ділянку площею 30,0 га, в тому числі ріллі - 30,0 га строком на 5 років для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель невитребуваних паїв, що знаходяться за межами населених пунктів на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Євсузькій сільській раді Біловодського району Луганської області.
На підставі зазначеного розпорядження 27.06.2013 між Біловодською районною державною адміністрацією та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 укладено договір оренди земельних часток (паїв), за яким відповідачу передано в оренду земельні частки (паї) розміром 30,0 умовних кадастрових гектарів, угіддя - ріллі, вартістю 522 390 грн. 00 коп. станом на 01.01.2013, які розміщені в межах земельної ділянки, виділеної в натурі єдиним масивом на території Євсузької міської ради Біловодського району Луганської області.
Відповідно до п. 2.1 договору земельні частки (паї) передаються в оренду для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.
За користування земельними частками орендар сплачує орендодавцю щомісячно оренду плату у розмірі 522 грн. 39 коп., за рік - 15 671 грн. 70 коп. Орендар сплачує орендну плату протягом терміну дії договору щомісячно до 30 числа наступного місяця поточного року. Орендна плата, враховуючи невиплачену, підлягає індексації на дату її виплати відповідно до рівня інфляції національної валюти України (п. 2.2 договору).
Договір складено сторонами терміном на 5 років, тобто до 27.06.2018. Договір може бути припинений у будь-який час за взаємною згодою сторін (п. 2.3 договору).
Розділом 3 договору встановлені права та обов'язки сторін.
Орендар зобов'язується своєчасно сплачувати орендну плату, визначену у договорі, а також після закінчення терміну договору оренди зобов'язаний повернути орендодавцю орендовані землі в стані, придатному для використання за цільовим призначенням.
Спори, в разі відсутності взаємної згоди сторін, щодо зміни умов договору, його дострокового розірвання на вимогу однієї із сторін розглядаються у встановленому законодавством порядку (розділ 4 договору).
Договір зареєстрований у книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) Євсузької сільської ради 25.07.2013 за № 3.
Факт передачі земельних часток (паїв) відповідачу підтверджується підписаним актом прийому-передачі.
Орендар систематично порушував зобов'язання по сплаті орендної плати.
Остання подана відповідачем декларація з орендної плати за землю за 2015 рік, в якій задекларовано податкове зобов'язання з орендної плати за землю за земельну ділянку площею 30,0 га в сумі 19 573 грн. 95 коп. в рік.
На 2016-2017 роки податкові декларації відповідачем не подавались.
Сума заборгованості, з урахуванням коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за 2014-2016 роки, за розрахунком заявника за період з червня 2016 року по 01.07.2017 складає 25 446 грн. 17 коп. (період заборгованості визначено з урахуванням ст. 6 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції").
Орендарем за спірний період оплата не здійснювалась.
Крім того, 19.06.2017 проведено перевірку стану використання земельної ділянки (невитребувані паї) на території, яка за даними державного земельного кадастру враховується в Євсузькій сільській раді. В результаті перевірки складено акт від 19.06.2017, в якому зафіксовано, що земельна ділянка ріллі площею 30,0 га засіяна соняшником.
Предметом даного позову є стягнення орендної плати за землю за період з червня 2016 року по 01.07.2017, припинення договору шляхом його розірвання у зв'язку з систематичною несплатою орендної плати за землю та повернення земельної ділянки.
Згідно ст. 1 Закону України "Про оренду землі" оренда землі - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.
Статтею 2 Закону України "Про оренду землі" визначено, що відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Відповідно до ст. 526 ЦК України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно ст. 13 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Частиною 1 ст. 206 Земельного кодексу України передбачено, що використання землі в Україні є платним.
Згідно ст. 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди землі.
Відповідно до ст. 96 Земельного кодексу України землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати орендну плату.
У відповідності до ст. 24 Закону України "Про оренду землі" орендодавець має право вимагати від орендаря своєчасного внесення орендної плати.
Статтею 32 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.
Також ст. 141 Земельного кодексу України передбачено, що підставами припинення права користування земельною ділянкою є, зокрема, систематична несплата орендної плати.
Згідно ст. 34 Закону України "Про оренду землі" у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором.
Законом України від 05.06.2003 № 899-IV "Про порядок виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв)" визначені повноваження сільських, селищних, міських рад та районних державних адміністрацій щодо виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) (далі - Закон № 899).
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону № 899 сільські, селищні, міські ради приймають рішення щодо виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) у межах населених пунктів, а районні державні адміністрації - за межами населених пунктів.
Згідно ст. 13 Закону № 899 нерозподілені (невитребувані) земельні ділянки за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради чи районної державної адміністрації можуть передаватися в оренду для використання за цільовим призначенням на строк до моменту отримання їх власниками державних актів на право власності на земельну ділянку, про що зазначається у договорі оренди земельної ділянки.
Таким чином, Біловодська районна державна адміністрація уповноважена приймати рішення щодо передачі в користування на умовах оренди земельні ділянки із земель невитребуваних паїв, що знаходяться за межами населених пунктів.
Зважаючи на наявність факту невнесення відповідачем орендної плати за земельну ділянку тривалий час, є наявними, передбачені ст. 32 Закону України "Про оренду землі", підстави для розірвання договору та повернення її орендодавцеві, який є розпорядником спірної земельної ділянки.
Указом Президента України від 14.04.2014 № 405/2014 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України", тобто з 14.04.2014 на сході України проводиться антитерористична операція.
02.09.2014 прийнято Закон України № 1669-VII "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", який набув чинності з 15.10.2014 (далі - Закон № 1669).
Як зазначено в преамбулі цей Закон визначає тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення.
В статті 1 Закону № 1669 визначено, що період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.
Територія проведення антитерористичної операції - територія України, на якій розташовані населені пункти, визначені у затвердженому Кабінетом Міністрів України переліку, де проводилася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014.
Статтею 6 Закону № 1669, в редакції, яка діяла на момент прийняття, було закріплено, що під час проведення антитерористичної операції суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, звільняються від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
30.10.2014 на виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 Закону № 1669 розпорядженням № 1053-р Кабінету Міністру України затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, до якого серед інших включено с. Євсуг (Євсузька сільська рада). Дія зазначеного розпорядження була зупинена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 1079-р "Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 № 1053". Тобто розпорядження від 30.10.2014 № 1053-р було чинним та не скасовувалось, дія якого лише була зупинена на відповідний час.
02.12.2015 Кабінет Міністрів України розпорядженням № 1275-р затвердив повний перелік заселених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, і цим же розпорядженням визнано такими, що втратили чинність:
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053 "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція";
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 року № 1079 "Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053".
Згідно Переліку, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України 02.12.2015 № 1275-р, до населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, включено с. Верхня Покровка (Верхньопокровська сільська рада).
Отже АДРЕСА_1 було визнано територією проведення антитерористичної операції.
Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" щодо безперешкодної діяльності органів місцевого самоврядування" від 17.05.2016 № 1365-VIІI (далі - Закон № 1365), який набув чинності 08.06.2016, внесені зміни до Закону № 1669, відповідно до яких:
- статтю 6 Закону № 1669 викладено в наступній редакції: "Звільнити суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону";
- статтю 4 Закону № 1669 доповнено частиною четвертою такого змісту: "Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію".
Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та Перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р.
Отже, з 14.04.2014 звільнено від плати за користування земельними ділянками комунальної власності суб'єктів господарювання в населених пунктах згідно з переліками, затвердженими розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1085-р. З переліків, затверджених вказаним розпорядженням, вбачається, що АДРЕСА_1 не належить ні до населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, ані до населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення.
Отже, відповідач в період з 14.04.2014 до 07.06.2016 був звільнений від сплати орендної плати за землю, а з 08.06.2016 він зобов'язаний вносити орендну плату на загальних підставах.
Пунктом 2.2 договору визначено, що орендар сплачує орендну плату протягом терміну дії договору щомісячно до 30 числа наступного місяця поточного року.
Прокурором заявлена вимога про стягнення заборгованості з орендної плати за землю в сумі 25 446 грн. 17 коп. за період з червня 2016 року по 01.07.2017.
Суд враховує, що періодичність сплати орендної плати є щомісячною. Орендна плата за травень 2017 року підлягала оплаті згідно п. 2.2 договору до 30.06.2017, прострочення за цим платежем з 01.07.2017, а орендна плата за червень 2017 року підлягала сплаті до 30.07.2017, прострочення за цим платежем з 31.07.2017.
Прокурор звернувся з даної позовною заявою 07.07.2017, тому позовні вимоги про стягнення орендної плати за землю підлягають частковому задоволенню в сумі 23 032 грн. 07 коп. (з урахуванням коефіцієнтів індексації за 2014-2016 роки: 2014 - 1,249; 2015 рік - 1,2; 2016 рік - 1,0 та ст. 6 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції") за період з 08.06.2016 (зобов'язання за червень 2016 року) по травень 2017 року включно.
Судові витрати відповідно до ст. 49 ГПК України в сумі 4 648 грн. 21 коп. покладаються на відповідача пропорційно задоволеним вимогам, в решті покладаються на заявника.
У судовому засіданні відповідно до ст. 85 ГПК України оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 49, 82, 84, 85 ГПК України, суд
в и р і ш и в:
1.Позовні вимоги керівника Старобільської місцевої прокуратури Луганської області в інтересах держави в особі:1.Біловодської районної державної адміністрації Луганської області та 2.Євсузької сільської ради Біловодського району Луганської області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивачів - Станично-Луганська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Луганській області про стягнення заборгованості з орендної плати за землю, припинення договору та повернення земельної ділянки задоволити частково.
2.Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, АДРЕСА_2, реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи НОМЕР_1 на р/р 33215815700109, МФО 804013, код ЄДРПОУ 37336169, ККД 13050500, отримувач УК у Біловодському районі/с. Євсуг заборгованість з орендної плати за землю в сумі 23 032 грн. 07 коп., видати наказ після набрання рішенням законної сили.
3.У задоволенні решти позовних вимог про стягнення орендної плати за землю в сумі 2 414 грн. 10 коп. відмовити.
4.Припинити дію договору оренди земельних часток (паїв) від 27.06.2013, укладеного між Біловодською районною державною адміністрацією (Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 130, ідентифікаційний код 04052028) та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи НОМЕР_1), зареєстрованого у Євсузьській сільській раді, про що у книзі записів реєстрації договорів оренди земельних часток (паїв) 25.07.2017 вчинено запис № 3, шляхом його розірвання.
5.Зобов'язати фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 (АДРЕСА_2, реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи НОМЕР_1) повернути земельну ділянку загальною площею 30,0 га, вартістю 522 390 грн. 00 коп. Біловодській районній державній адміністрації, Луганська область, смт. Біловодськ, вул. Центральна, 130, ідентифікаційний код 04052028 у розпорядження.
6.Стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, АДРЕСА_2, реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи НОМЕР_1 на користь прокуратури Луганської області, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Богдана Ліщини, 27, ідентифікаційний код 02909921 судовий збір в сумі 4 648 грн. 21 коп., видати наказ після набрання рішенням законної сили.
7.Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
8.Повне рішення складено і підписано - 15.08.2017 .
Суддя О.В.Рябцева
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2017 |
Оприлюднено | 16.08.2017 |
Номер документу | 68288011 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Рябцева О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні