Рішення
від 15.08.2017 по справі 918/499/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33013, м. Рівне, вул. Набережна, 26А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

15 серпня 2017 р. Справа № 918/499/17

Господарський суд Рівненської області у складі судді Марач В.В. розглянувши справу

за позовом Керівника Сарненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Рівненської обласної державної адміністрації

до відповідача ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар'єр "Розовий"

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 районна державна адміністрація Рівненської області та Томашгородська селищна рада Рокитнівського району Рівненської області

про розірвання договору оренди та повернення земельної ділянки

За участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_3;

від відповідача : не з"явився;

від третіх осіб: не з"явились;

від органу прокуратури: ОСОБА_4

Статті 20, 22 Господарського процесуального кодексу України сторонам роз'яснені.

Відводів з підстав визначених статтею 20 ГПК України не заявлено.

ВСТАНОВИВ:

Керівник Сарненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Рівненської обласної державної адміністрації (надалі - Позивач або Рівненська ОДА) звернувся до господарського суду Рівненської області з позовом до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар'єр "Розовий" (надалі Відповідач або ТОВ "Томашгородський кар'єр "Розовий"), за участю третіх осіб, яка не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 районної державної адміністрації Рівненської області та Томашгородської селищної ради Рокитнівського району Рівненської області, про розірвання договору оренди землі від 01.04.2015 року № 7/15, укладеного між Рівненською обласною державною адміністрацією та ТОВ "Томашгородський кар'єр "Розовий", та зобов'язати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар'єр "Розовий" повернути Рівненській обласній державній адміністрації земельну ділянку загальною площею 9,800 га, що розташована на території Томашгородської сільської ради Рокитнівського району у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому її було одержано в оренду, шляхом підписання акту приймання-передачі.

Свої вимоги Керівник Сарненської місцевої прокуратури мотивує тим, що проведеним прокуратурою вивчення стану додержання вимог земельного та податкового законодавства в частині сплати орендної плати за користування земельними ділянками встановлено, що ТОВ "Томашгородський кар'єр "Розовий", всупереч умовам договору та приписам ст. 96 ЗК України, без належних на те підстав, не сплачувалась орендна плата за користування земельною ділянкою, та ця несплата носить системний характер, що свідчить про порушення істотних умов договору. Систематична повна або часткова несплата орендних платежів за земельну ділянку порушує права орендодавця на своєчасне та у повному обсязі отримання орендної плати, що є безумовною підставою для розірвання договорів оренди землі. Крім того, пунктом 21 Договору сторони погодили, що після припинення дії договору оренди орендар повертає орендодавцеві земельну ділянку у стані не гіршому порівняну з тим, у якому він одержав її в оренду. У зв'язку з чим, на думку позивача, вказаний Договір оренди земельної ділянки підлягає розірванню на підставі ст. 32 Закону України "Про оренду землі", п. "д" ч. І ст. 141 Земельного кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України та як наслідок, земельна ділянка - поверненню.

Прокурор та представник позивача в судовому засіданні 15.08.2017 р. підтримали позовні вимоги, з підстав зазначених у позовній заяві.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, відзиву на позов не надав, в матеріалах справи наявні докази належного повідомлення відповідача.

Враховуючи вищевикладене, суд прийшов до висновку, що Відповідач належним чином повідомлений про час та місце розгляду спору та можливість здійснювати розгляд справи за відсутності його уповноваженого представника.

Представник Томашгородської селищної ради в судове засідання 15.08.2017 р. не з'явився. Разом з тим, Томашгородською селищною радою до суду подано клопотання, відповідно до якого остання проти позову не заперечує та просить суд розглянути справу без участі представника селищної ради.

Представник ОСОБА_2 районної державної адміністрації в судове засідання не з"явився, в матеріалах справи наявні докази належного повідомлення.

Розглянувши документи і матеріали, які подані учасниками судового процесу, заслухавши пояснення представників прокуратури та позивача, давши належну оцінку доказам, які мають значення для справи, господарський суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню. При цьому господарський суд керувався наступним.

За змістом частин 1, 2 статті 29 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України) прокурор бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, порушену за позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду для представництва інтересів громадянина або держави. У разі прийняття господарським судом позовної заяви, поданої прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача.

Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 08.04.1999 у справі № 1-1/99 державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів; інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин; в основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання тощо.

Поняття "орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах" означає орган, на який державою покладено обов'язок щодо здійснення конкретної діяльності у відповідних правовідносинах, спрямованої на захист інтересів держави. Таким органом, відповідно до статей 6, 7, 13 та 143 Конституції України, може виступати орган державної влади чи орган місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої влади.

Статтею 14 конституції України встановлено, що земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Згідно з частиною 2 статті 83 ЗК України передбачено, що у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земельних ділянок приватної та державної власності; земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності незалежно від місця їх розташування.

У державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності (частина 1 статті 84 ЗК України).

Судом встановлено, що заступник керівника Сарненської місцевої прокуратури звернувся до господарського суду Рівненської області з позовною заявою в інтересах держави в особі Рівненської обласної державної адміністрації (надалі - Позивач або Рівненська ОДА) до ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар'єр "Розовий" (надалі Відповідач або ТОВ "Томашгородський кар'єр "Розовий"), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_2 районної державної адміністрації Рівненської області та Томашгородської селищної ради Рокитнівського району Рівненської області, про розірвання договору оренди землі від 01.04.2015 року № 7/15, укладеного між Рівненською обласною державною адміністрацією та ТОВ "Томашгородський кар'єр "Розовий", та зобов'язати ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар'єр "Розовий" повернути Рівненській обласній державній адміністрації земельну ділянку загальною площею 9,8 га, що розташована на території Томашгородської сільської ради Рокитнівського району у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому її було одержано в оренду, шляхом підписання акту приймання-передачі.

Приписами частини 1, 2 статті 13 Конституції України унормовано, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

01.04.2015 року між Рівненською обласною державною адміністрацією (далі - Орендодавець) та ТОВ "Томашгородський кар"єр "Розовий" (далі - Орендар) було укладено Договір оренди землі (далі - Договір оренди), за умовами якого, Орендодавець на підставі розпорядження голови обласної державної адміністрації від 08 вересня 2014 року №413 надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку державної власності площею 9.8000 га, кадастровий номер 5625055500:04:001:0052, для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами, за рахунок земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення на території Томашгородської селищної ради Рокитнівського району (п.1 Договору).

На земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна, а саме:

- будівля адміністративно-побутового корпусу з ремонтно-механічною майстернею, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового нрава на нерухоме майно про реєстрацію права власності №8871994 від 16.05.2011;

- будівля складу паливно-мастильних матеріалів, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового права на нерухоме майио про реєстрацію права власності №8872710 від 16.05.2011;

- будівля котельні, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового права на нерухоме майно про реєстрацію права власності №8872197 від 16.05.2011;

- будівля корпусу 1 го дробіння, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового права на нерухоме майно про реєстрацію права власності №8872463 від 16.05.2011;

- будівля корпусу 2 го дробіння, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового права на нерухоме майно про реєст рацію права власності №8872522 від 16.05.2011:

- будівля сортувального корпусу, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового права на нерухоме майно про реєстрацію права власності №8872376 від 16.05.2011;

- будівля господарського складу, яка належить орендарю відповідно до витягу з Державного реєстру речового права на нерухоме майно про реєстрацію права власності №8872089 від 16.05.2011.

Пунктом 2 Договору передбачено, що в оренду передається земельна ділянка державної власності ;агальною площею 9,8000 га, кадастровий номер 5625055500:04:001:0052 на території Томашгородської селищної ради Рокитнівського району.Категорія даної земельної ділянки - землі промисловості транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 662293,60гривень (п.5 Договору).

Згідно п. 8 Договору, договір оренди укладено на 49 (сорок дев'ять) років. Після закінчення строку дії Договору Орендар за умови належного виконання обов'язків, відповідно до умов цього Договору та вимог чинного законодавства України, має переважне право на його поновлення на новий строк. У цьому разі Орендар зобов'язаний письмово (листом-повідомленням) повідомити Орендодавця про намір продовжити його дію не пізніше ніж за 30 тридцять) днів до закінчення строку дії Договору.

При поновленні Договору оренди землі його умови можуть бути змінені за подою сторін, у разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов Договору переважне право Орендаря на укладення говору оренди землі на новий строк припиняється.

Пунктом 9 Договору, сторони визначили, що орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що складає 33114,68 грн.

Орендна плата сплачується Орендарем щомісячно рівними частинами, але не пізніше 25 числа наступного за звітним місяця на рахунок 321481270032.3, код ЄДРГІОУ 04387349, МФО 833017 ГУДКСУ в Рівненській області, код виду надходжень 18010600 одержувач: Томашгородська селищна рада, Рокитнівський район, Рівненська область. (п.11 Договору).

Відповідно до п. 15 та п. 16 Договору, земельна ділянка передається в оренду для розміщення та експлуатації основних , підсобних та допоміжних будівель та споруд приємствами, що по в 'язані з користуванням надрами. Цільове призначення земельної ділянки: для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд приємствами, що пов'язані з користуванням надрами.

Підставою розроблення технічної документації із землеустрою є розпорядження голови райдержадміністрації від 28.12.2007 року № 372 (п. 18 Договору).

Згідно з п. 21 Договору, після припинення дії договору орендар повертає орендодавцеві земельну ділянку у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому він одержав її в оренду.

Пунктом 36 Договору визначено, що дія договору припиняється шляхом його розірвання за: взаємною згодою сторін; за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у наслідок невиконання другою стороною обов'язків, передбачених договором та внаслідок випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом.

На виконання умов вищезазначеного договору між сторонами було підписано акт приймання - передачі земельної ділянки, відповідно до якого Орендодавець надав, а Орендар прийняв в строкове платне володіння та користування земельну ділянку, яка розташована на території Томашгородської селищної ради, Рокитнівського району,Рівненської області, загальною площею 9,8000 га з кадастровим номером 5625055500:04:001:0052 та цільовим призначенням для розміщення та експлуатації основних, підсобних та допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов"язані з користуванням надрами.

Підставою для розірвання договору оренди землі заступник керівник Сарненської місцевої прокуратури вказує на те, що відповідачем всупереч умовам договору не сплачувалась орендна плата за користування земельною ділянкою та те, що у спірному договорі орендну плату було визначено згідно з нормативною грошовою оцінкою земельної ділянки, яка передавалася в оренду.

Згідно з інформації Головного управління ДФС у Рівненській області встановлено, що станом на 11.08.2017 року за ТОВ "Томашгородський кар"єр "Розовий" податкова заборгованість по орендній платі за землю перед бюджетом становить 77015,22 грн..

Відповідно до частини 1 статті 93 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) та статті 1 Закону України "Про оренду землі", право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Статтею 13 Закону передбачено, що договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Так, відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 21 Закону України "Про оренду землі", у редакції, яка була чинною на момент укладення спірного правочину, орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

У відповідності до статті 526 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та статті 193 Господарського кодексу України (далі - ГК України) зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Орендодавець має право вимагати від орендаря своєчасного внесення орендної плати (абз. 5 ст. 24 Закону України "Про оренду землі").

Частиною 1 статті 96 ЗК України встановлено, що землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Частиною 2 статті 651 ЦК України передбачено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України "Про оренду землі" визначено, що на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України та іншими законами України.

За змістом пункту "д" статті 141 ЗК України, підставами припинення права користування земельною ділянкою є, зокрема, систематична несплата земельного податку або орендної плати.

Розглядаючи справи зі спорів про розірвання договору оренди з підстав заборгованості з орендної плати, потрібно мати на увазі, що згідно зі статтями 1, 13 Закону України "Про оренду землі" основною метою договору оренди земельної ділянки та одним з визначальних прав орендодавця є своєчасне отримання останнім орендної плати у встановленому розмірі. Разом з тим доводи про наявність заборгованості з орендної плати мають підтверджуватися належними доказами, наприклад, довідкою, виданою державною податковою інспекцією про наявність (або відсутність) заборгованості за земельним податком та орендною платою.

Аналогічна правова позиція висвітлена в п.п 2.23 постанови Пленуму Вищого господарського суду України №6 від 17.05.2011 "Про деякі питання розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин".

Договір оренди землі припиняється в разі: закінчення строку, на який його було укладено; викупу земельної ділянки для суспільних потреб та примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом; поєднання в одній особі власника земельної ділянки та орендаря; смерті фізичної особи - орендаря, засудження його до позбавлення волі та відмови осіб, зазначених у статті 7 цього Закону, від виконання укладеного договору оренди земельної ділянки; ліквідації юридичної особи - орендаря; відчуження права оренди земельної ділянки заставодержателем; набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці; припинення дії договору, укладеного в рамках державно-приватного партнерства (щодо договорів оренди землі, укладених у рамках такого партнерства). Договір оренди землі припиняється також в інших випадках, передбачених законом. Договір оренди землі може бути розірваний за згодою сторін. На вимогу однієї із сторін договір оренди може бути достроково розірваний за рішенням суду в порядку, встановленому законом (ч.ч. 1 - 3 ст. 31 Закону України "Про оренду землі").

Разом із тим, статтею 32 Закону передбачено такий спосіб припинення договору оренди землі, як його дострокове розірвання за рішенням суду на вимогу однієї із сторін договору.

Згідно з ч. 1 ст. 34 Закону України "Про оренду землі", у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором. Орендар не має права утримувати земельну ділянку для задоволення своїх вимог до орендодавця.

Пунктом 20 спірного договору сторони погодили, що після припинення дії договору орендар повертає орендодавцеві земельну ділянку у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому він одержав її в оренду.

За таких обставин, оскільки Відповідачем, всупереч умовам договору оренди та приписам статті 96 ЗК України, без належних на те підстав, систематично не сплачувалась орендна плата за користування земельною ділянкою, що свідчить про порушення істотних умов договору, суд дійшов висновку, про наявність правових підстав для задоволення позову про розірвання договору оренди земельної ділянки №7/15 від 01.04.2015 року та повернення Рівненській ОДА земельної ділянки площею 9,800 га, яка знаходиться на території Томашгородської селищної ради Рокитнівського району Рівненської області.

У відповідності до пункту 4 частини 2 статті 129 Конституції України основними засадами судочинства є змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведеності перед судом їх переконливості.

Доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких грунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору (ст. 32 ГПК України).

Ст. 33 ГПК України передбачено, що Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Згідно із ст. 34 ГПК України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.

Відповідно до ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

Заступником керівника Сарненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Рівненської обласної державної адміністрації належними та допустими доказами доведено факт несплати ТОВ "Томашгородський кар"єр "Розовий" орендної плати за користування земельною ділянкою, що свідчить про порушення істотних умов договору та ст. 96 ЗК України, а відтак позовні вимоги є обґрунтованими і, відповідно, підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 49 ГПК України судові витрати покладаються на Відповідача, так як спір виник внаслідок його неправильних дій.

Керуючись ст. ст. 49, 82 - 85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов заступника керівника Сарненської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Рівненської обласної державної адміністрації задоволити.

2. Розірвати договір оренди землі №7/15 від 13.10.2014, укладений між Рівненською обласною державною адміністрацією (33028, Рівненська область, м. Рівне, майдан Просвіти, буд. 1, код ЄДРПОУ 13986712) та ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар"єр "Розовий" (34240, Рівненська область, Рокитнівський район, смт.Томашгород,вул. Заводська, буд.1, код ЄДРПОУ 04991074).

3. ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар"єр "Розовий" (34240, Рівненська область, Рокитнівський район, смт.Томашгород,вул. Заводська, буд.1, код ЄДРПОУ 04991074) повернути Рівненській обласній державній адміністрації (33028, Рівненська область, м. Рівне, майдан Просвіти, буд. 1, код ЄДРПОУ 13986712) земельну ділянку загальною площею 9,800 га, , що розташована на території Томашгородської сільської ради Рокитнівського району у стані, не гіршому порівняно з тим, у якому її було одержано в оренду, шляхом підписання акту приймання-передачі.

4. Стягнути з ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Томашгородський кар"єр "Розовий" (34240, Рівненська область, Рокитнівський район, смт.Томашгород,вул. Заводська, буд.1, код ЄДРПОУ 04991074) на користь прокуратури Рівненської області (33028, місто Рівне, вулиця 16 Липня, будинок 52, р/р 35214079015371, МФО 820172, ЗКПО 02910077, Банк - Державна казначейська служба України, м. Київ, код класифікації - 2800) 3 200 (три тисячі двісті) грн. 00 коп. судового збору.

5. Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повний текст рішення підписано "18" серпня 2017 року.

Суддя Марач В.В.

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення15.08.2017
Оприлюднено19.08.2017
Номер документу68364858
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —918/499/17

Ухвала від 10.04.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 28.03.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 13.03.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 27.02.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 14.02.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Судовий наказ від 29.08.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Судовий наказ від 29.08.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Рішення від 15.08.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 01.08.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

Ухвала від 17.07.2017

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Марач В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні