Справа №521/5650/17
Номер провадження 3/521/4415/17
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 липня 2017 року Малиновський районний суд міста ОСОБА_1 у складі:
головуючого Іщенко О.В.
при секретарі Анічкіної О. О.
представника Одеської митниці ДФС ОСОБА_1
розглянув у відкритому судовому засіданні у місті ОСОБА_1 справу, що надійшла з Одеської митниці ДФС, відносно ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого директором ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська обл., м. Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649), про порушення митних правил, передбаченого ст. 483 ч 1 МК України, -
ВСТАНОВИВ:
01 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 05.08.2016р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31Y3480/3 1 Y2962 надійшов товар горіхи волоські .
05 серпня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит-Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ "Транзит-Сервіс» в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № SX79279606, CMR від 02.08.2016 № 0070, контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 02.08.16 №02/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 №80 від 02.08.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 05.08.2016 №500040605/2016/003877.
Відповідно до наданої митної декларації від 05.08.2016 №500040605/2016/003877 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, limited, company Buyukdalyan neighborhood: 2 Kumeevler street No: 63/3 Antakya/Hatay,TURKEY на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23320 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 Дол. США, що складає 818 699,51 грн. згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИПШРІГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 J491JS-0102, інвойс від 02.08.16 №02/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 №80 від 02.08.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 05.08.2016 №500040605/2016/003877). (т. 10)
01 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, ЄДРГІОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE KOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US- 0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 11.08.2016р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, ЄДРГІОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31К4503/31ААС39 надійшов товар горіхи волоські .
11 серпня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ"Транзит-Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015 р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ'Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № XN79300589, CMR від 08.08.2016 року № 001902, контракт від 01.02.2016 року №US-0102, інвойс від 08.08.16 року № 08/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 року №US-0102 №81 від 08.08.2016 рок, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 11.08.2016 року №500040605/2016/004024.
Відповідно до наданої митної декларації від 11.08.2016 року №500040605/2016/004024 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardester logistic services, import export, limited, company Buyukdalyan neighborhood: 2 Kumeevler street No: 63/3 Antakya/Hatay,TURKEY на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23100 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 Дол. США, що складає 818 947.47 гри. згідно курсу НБУ
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99- 99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 08.08.2016 року №08/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 №81 від 08.08.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 11.08.2016 року №500040605/2016/004024). (т. 8)
01 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 12 серпня 2016 р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі З 1Е0069/3 1AEL97 надійшов товар горіхи волоські .
12 серпня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит-Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ"Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № ХВ79300562, CMR від 10.08.2016 №б/н, контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 10.08.16 №10/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 82 від 10.08.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 12.08.2016 № 500040605/2016/004066.
Відповідно до наданої митної декларації від 12.08.2016 № 500040605/2016/004066 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, .or.lted, company Buyukdalyan neighborhood: 2 Kumeevler street No: 63/3 Ar.takya/Hatay,TURKEY на умовах поставки ФСА Чорноморсько підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23320 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 доларів США, що складає 820 063,50 гривень згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 10.08.16 №10/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №IJS-0102 №82 від 10.08.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 12.08.2016 №500040605/2016/004066). (т. 6)
01 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 15.08.2016 р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31SB720/31SY866 надійшов товар горіхи волоські .
15 серпня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ "Транзит-Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015 р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № YX79305943, CMR від 15.08.2016 року №б/н, контракт від 01.02.2016 року №US-0102, інвойс від 15.08.16 року №15/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 року №US-0102 №83 від 15.08.2016 року, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 15.08.2016 року №500040403/2016/004458.
Відповідно до наданої митної декларації від 15.08.2016 №500040403/2016/004458 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача ARTIN FARABAR ARARAT CO.BAZARGAN, IRAN TRANSIT IRAQ на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23100 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000.00 Дол. США, що складає 826 458,50 грн. згідно курсу НБУ
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 15.08.16 №15/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 №83 від 15.08.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 15 серпня 2017 року №500040403/2016/004458). (т. 1)
01 лютого 2016 між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС )Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3) ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт JNFUS-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 18.08.2016 р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 55VH282/31K0226 надійшов товар горіхи волоські .
19 серпня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит-Сервіс" ОСОБА_4 Л Р. що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TІR № UX79279667, CMR від 18.08.2016 №,б/н, контракт від 01.02.2016 року №US-0102, інвойс від 18.08.16 року №18-2/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 84 від 18.08.2016 року, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 19.08.2016 року №500040605/2016/004217.
Відповідно до наданої митної декларації від 19.08.2016 №500040605/2016/004217 переміщенню через митний кордон України від компанії відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, limited, company Buyukdalyan neighborhood: 2, Kumeevler street No: 63/3 Antakya/Hatay, Turkey на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23320 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 доларів США, що складає 840 640,03 гривень згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99- 99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/3 18 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів: Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 № LUS-0102, інвойс від 18 серпня 2016 року №18-2/8-US, додаток до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 84 від 18 серпня 2016 року, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 19.08.2016 року №500040605/2016/004217). (т. 7)
08 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНТ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м. Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US- 0802 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 19 серпня 2016 року до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м. Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, СДРГІОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31Y8267/31EC486 надійшов товар горіхи волоські .
19 серпня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит-Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17 грудня 2015 року на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕІНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № XF79314211, CMR від 18.08.2016 року № 0267, контракт від 08.02.2016 року № US-0802, інвойс від 18.08.16 року №18-l/8-US, додаток до контракту від 08.02.2016 року №US-0802 № 19 від 18.08.2016 року, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 19.08.2016 №500040605/2016/004216.
Відповідно до наданої митної декларації від 19 серпня 2016 року №500040605/2016/004216 переміщенню через митний кордон України від компанії відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та ARAS GUMRUKLEME GIDA PAZARLAMA SAN.DIS.TIC LTD STI. DOGUBEYAZIT/AGRI, TURKEY на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23300 кг, нетто - 23000 кг, вартістю 23 000,00 США, що складає 578 930, 93 грн. згідно курсу НБУ
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99- 99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016 р.
Так, за результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, є неправдивими щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 08.02.2016 року № US-0802, інвойс від 18.08.16 №18-l/8-US, додаток до контракту від 08.02.2016 №US-0802 № 19 від 18.08.2016 року, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 19.08.2016 №500040605/2016/004216). (т. 3)
01 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт № US-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 02.09.2016 р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31DJ875/31DJ886 надійшов товар горіхи волоські .
02 вересня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ Транзит- Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ"Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № YX 78920026, CMR від 01.09.2016 №,б/н, контракт від 01.02.2016 № US-0102, інвойс від 01.09.16 року №l/9-US, додатки до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 85 від 31.08.2016, № 86 від 01.09.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 02 вересня 2016 року №500040605/2016/004538.
Відповідно до наданої митної декларації від 02.09.2016 № 500040605/2016/004538 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, limited, company Buyukdalyan neighborhood: 2 Kumeevler street No: 63/3 Antakya/Hatay, Turkey на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23320 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 доларів США, що складає 878 325.82 грн. згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: МД ЕК10АА від 02.09.2016 №500040605/2016/004538, контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 01.09.16 №l/9-US, додатки до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 85 від 31.08.2016, № 86 від 01.09.2016). (т. 4)
08 лютого 2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US-0802 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 06.09.2016р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м. Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) З, СДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі З 1GS089/3 1АРН08 надійшов товар горіхи волоські .
06 вересня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит- Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ"Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № JX80290706, CMR від 01.09.2016 №,б/н, контракт від 08.02.2016 №US-0802, інвойс від 01.09.16 №l-l/9-US, додатки до контракту від 08.02.2016 №US-0802 № 20 від 31.08.2016, № 21 від 01.09.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 06.09.2016 №500040605/2016/004622.
Відповідно до наданої митної декларації від 06.09.2016 р. №500040605/2016/004622 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, limited, company (Туреччина) на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23460 кг, нетто - 23000 кг, вартістю 23 000,00 доларів США, що складає 616 102.20 грн. згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 липня 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 08.02.2016 №US-0802, інвойс від 01.09.16 №l-l/9-US, додатки до контракту від 08.02.2016 №US-0802 № 20 від 31.08.2016, № 21 від 01.09.2016). (т. 5)
01.02.2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_6 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 16.09.2016р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31Е0069/31AEL97 надійшов товар горіхи волоські .
16 вересня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ Транзит-Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ 'Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № XT 79321406, CMR від 12.09.2016 №,б/н, контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 12.09.16 №12/9-US, додатки до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 85 від 31.08.2016, № 87 від 12.09.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 16.09.2016 №500040605/2016/004854.
Відповідно до наданої митної декларації від 16.09.2016 №500040605/2016/004854 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, limited, company (Туреччина) на умовах поставки ФСА Чорноморські підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23320 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 доларів США, що складає 864 821.53 грн. згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацюванням інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016 р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 12.09.16 №12/9-US, додатки до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 85 від 3 1.08.2016, № 87 від 12.09.2016). (т. 11)
01.02.2016 між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, СДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт 1 №US-0102 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 18.10.2016 р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, СДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31AAR49/31АР294 надійшов товар горіхи волоські .
18 жовтня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит- Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ'Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET TIR № РХ 78923036, CMR від 17.10.2016 №,б/н, контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 17.10.16 №17-2/10-US, додатки до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 85 від 31.08.2016, № 89 від 03.10.2016 та № 90 від 17.10.2016, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 18.10.2016 №500040605/2016/005623.
Відповідно до наданої митної декларації від 19.10.2016 року № 500040605/2016/005623 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Konak kardesler logistic custom services, import export, limited, company (Туреччина) на умовах поставки ФСА Чорноморські підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23320 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 33 000,00 доларів США, що складає 850 845,30 гри. згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацювання інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC ТЕР (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016 р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 01.02.2016 №US-0102, інвойс від 17.10.16 №17-2/10-US, додатки до контракту від 01.02.2016 №US-0102 № 85 від 31.08.2016, № 89 від 03.10.2016 та № 90 від 17.10.2016).(т. 2)
08.02.2016 року між ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649), в особі директора ОСОБА_2 та фірмою SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія) в особі директора ОСОБА_3 було укладено зовнішньоекономічний контракт №US-0802 щодо поставки товарів.
В рамках зазначеного зовнішньоекономічного контракту 18.10.2016р. до Одеської митниці ДФС від фірми - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС (Україна, 65012, Одеська область, м.Одеса, Приморський р-н, вул. Відрадна, буд. 12, кв. (офіс) 3, ЄДРПОУ 38302649) на вантажному автомобілі 31AVT10/31AVT13 надійшов товар горіхи волоські .
19 жовтня 2016 року в якості підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України, а також з метою митного оформлення в режимі експорт особою, уповноваженою на роботу з митними органами ТОВ 'Транзит- Сервіс" ОСОБА_4, що діяла на підставі договору про надання послуг з декларування та митного оформлення товарів № 757 від 17.12.2015 р. на здійснення послуг на декларування, укладеного між ТОВ'Транзит-Сервіс" в особі директора ОСОБА_5 та ТОВ ЮКРЕНІАН ШИПІННГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, були надані наступні документи: CARNET FIR № РХ 79318199, CMR від 17.10.2016 №003440, контракт від 08.02.2016 №US-0802, інвойс від 17/10/16 №17/10-US, додатки до контракту від 08.02.2016 №US-0802 № 20 від 31.08.2016 та № 24 від 17.10.2016, пакувальний лист від 17.10.2016 № б/н, а також митна декларація в режимі ЕК10АА від 19.10.2016 р. №500040605/2016/005628.
Відповідно до наданої митної декларації від 19.10.2016 р. № 500040605/2016/005628 переміщенню через митний кордон України від компанії - відправника ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в адресу компанії покупця та одержувача Kawa Saleem Haji (Ірак) на умовах поставки ФСА Чорноморськ підлягав товар горіхи волоські вагою брутто 23100 кг, нетто - 22000 кг, вартістю 31 000,00 доларів США, що складає 795 554,52 гри. згідно курсу НБУ.
Зазначені товари були оформлені в Одеській митниці ДФС у заявленому режимі експорт.
З метою з'ясування питання про автентичність поданих органам доходів та зборів України документів на зазначені товари було направлено запит № 19374/5/99-99-20-03-16 до митних органів Великобританії.
20 лютого 2017 року до Одеської митниці ДФС листом Державної фіскальної служби України № 3314/7/99-99-20-02-01-17 надійшла відповідь митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 р.
Опрацювання інформації, яка надана у листі митних органів Великобританії було встановлено, що компанія SAFE LOGISTIC LLP (Великобританія), яка згідно товаросупровідних документів, наданих до Одеської митниці ДФС є покупцем товару горіхи волоські була розпущена 02.08.2016р.
За результатами опрацювання інформації наданої митними органами Великобританії стосовно законності переміщення через митний кордон України товарів горіхи волоські , відправником яких є ТОВ ІОКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС встановлено, що відомості, зазначені у наданих до Одеської митниці ДФС товаросупровідних документах та митній декларації, містяться неправдиві відомості щодо одержувача вантажу (а саме: контракт від 08.02.2016 JNTUS-0802, інвойс від 17/10/16 №17/10-US, додатки до контракту від 08.02.2016 №US-0802 № 20 від 31.08.2016 та № 24 від 17.10.2016). (т. 9)
На підстави викладеного, інспектором Одеської митниці ДФС відносно ОСОБА_2 були складені протоколи №№ 0216/00000000/17, 0217/500000000/17, 0218/00000000/17, 0226/500000000/17, 0220/500000000/17, 0219/500000000/17, 0224/500000000/17, 0221/500000000/17, 0225/500000000/17, 0223/500000000/17 та 0222/500000000/17 про порушення митних правил, передбачених ст. 483 МК України.
Постановою суду 13 квітня 2017 року справи про порушення митних правил об'єднанні в одне провадження, та їм присвоєно єдиний реєстраційний номер.
13 квітня 2017 року матеріали адміністративної справи порушеної відносно ОСОБА_2 за ст. 483 ч 1 МК України повернуті до Одеської митниці ДФС для проведення додаткової перевірки.
27 червня 2017 року справа після проведення додаткової перевірки повернута до суду.
Згідно ст. 268 КпАП України справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, за відсутністю цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи, і, якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Судом за місцем мешкання ОСОБА_2 направлялась повістка про виклик до суду на 12 липня 2017 року, однак у призначений час останній до суду не з'явився, про причини неявки суддю не повідомив, клопотання про відкладення розгляду справи до суду не надходило. Повторно ОСОБА_2 була надіслана судова повістка про виклик до суду на 26 липня 2017 року, однак у призначений час осатаній до суду не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, клопотання про відкладення розгляду справи до суду не надходило.
Крім того, варто відзначити, що співробітниками митниці ОСОБА_2 неодноразово направлялись виклики про необхідність з'явитись до митного органу для надання пояснень по обставинам митного оформлення, однак останній до митного органу не з'явився.
Приймаючи рішення по справі суддя вважає, що ОСОБА_2 умисно ухиляється від адміністративної відповідальності.
Представник Одеської митниці ДФС у суді подання підтримав, та вважав, що вина ОСОБА_2 доведена повністю матеріалами справи.
Вислухавши думку представника Одеської митниці ДФС, та дослідивши матеріали справи, суддя вважає, що в діях ОСОБА_2 вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 483 ч 1 МК України, за кваліфікуючою ознакою: дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з поданням органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості.
Відповідно частини 6 Постанови Пленуму Верховного суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03 червня 2015 року
№ 8 підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів.
Документами, що містять неправдиві дані, с, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.
Таким чином, переміщення товарів через митний кордон України ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС здійснено шляхом надання до митниці в якості підстави для переміщення товарів, документів які містять неправдиві дані щодо одержувачів вантажів.
Відправником вказаного товару є ТОВ ЮКРЕНІАН ШИППІНГ СЕРВІС в особі директора ОСОБА_2, який як керівник підприємства: організує, визначає, формулює, планує, здійснює і координує діяльність підприємства та в розумінні п. 43 ст. 4 МК України є посадовою особою цього підприємства.
Вина ОСОБА_2 підтверджується зібраними в справі доказами, а саме: протоколами про порушення митних правил №№ 0216/00000000/17, 0217/500000000/17, 0218/00000000/17, 0226/500000000/17, 0220/500000000/17, 0219/500000000/17, 0224/500000000/17, 0221/500000000/17, 0225/500000000/17, 0223/500000000/17 від 03 березня 2017 року, доповідними записками, митними деклараціями, відповіддю митних органів Великобританії №LMA/318 від 22.11.2016 року, копією зовнішньоекономічного контракту щодо поставки товарів та іншими матеріалами.
Суддя при накладенні стягнення враховує: характер вчиненого правопорушення, ступінь вини ОСОБА_2, тому приходжу до висновку, що необхідним і достатнім стягненням для останнього є штраф в розмірі 100 відсотків вартості товару з конфіскацією на користь держави товару в даному випадку горіхи волоські .
Відповідно до ст. 401 КпАП України, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
Вимогами п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір , передбачено, що у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника підлягає стягненню судовий збір за ставкою 0,2 розміру мінімальної заробітної плати, що становить 320 гривень 00 копійок.
Керуючись ст. 4 Закону України Про судовий збір , ст. ст. 27, 33, 34, 252, 280, 283, 284 КпАП України, ст. ст. 465, 527, 528, 529 МК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Притягнути ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 483 ч 1 МК України, та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товару, а саме 8709389 гривень 31 копійка, з конфіскацією на користь держави товару горіхи волоські .
На підставі ст. 541 ч 2 МК України, у разі неможливості конфіскувати горіхи волоські стягнути з ОСОБА_2 на користь держави їх вартість, а саме 8709389 гривень 31 копійка.
Стягнути з ОСОБА_2 на користь держави судовий збір у розмірі 320 гривень 00 копійок (Отримувач коштів : УК у м. Одесі/Малиновський район, 22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38016923; банк отримувача: ГУ ДКСУ в Одеській області; код банку отримувача (МФО): 828011; рахунок отримувача: 31216206700007 ; код класифікації доходів бюджету: 22030101; найменування класифікації доходів бюджету - Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050).
Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справ протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя О. В. Іщенко
Суд | Малиновський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 26.07.2017 |
Оприлюднено | 21.08.2017 |
Номер документу | 68387421 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Малиновський районний суд м.Одеси
Іщенко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні