Ухвала
від 21.08.2017 по справі 2а-6639/11/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10

УХВАЛА

з питань заміни сторони виконавчого провадження

21 серпня 2017 року                                                   справа № 2а-6639/11/1370

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Брильовського Р.М.,

при секретарі Новак Л.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові заяву Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони виконавчого провадження щодо примусового виконання виконавчого листа № 2а-6639/2011 від 28.09.2011, виданого за постановою Львівського окружного адміністративного суду від 31.08.2011 у справі за позовом управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю аптека "Вітафол" про стягнення заборгованості,-

в с т а н о в и в :

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла заява Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони виконавчого провадження щодо примусового виконання виконавчого листа № 2а-6639/2011 від 28.09.2011, виданого за постановою Львівського окружного адміністративного суду від 31.08.2011 у справі за позовом управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю аптека "Вітафол" про стягнення заборгованості. Заявник просить замінити стягувача у вищезгаданому виконавчому провадженні з управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова на Залізничну об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Львівській області.

В обґрунтування заяви зазначило, що з 11.08.2013 набрав чинності Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із проведенням адміністративної реформи”, яким врегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України до Органів доходів і зборів.

Сторони явку уповноважених представників в судове засідання не забезпечили, хоча належним чином були повідомлені про час, дату та місце розгляду справи. Заявник у заяві про заміну сторони виконавчого провадження просив розглянути дану заяву без його участі.

Відповідності до вимог частини 2 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється у відповідності до вимог частини 1 статті 41 КАС України.

Судом встановлено, що постановою Львівського окружного адміністративного суду у справі № 2а-6639/11/1370 від 31 серпня 2011 року адміністративний позов задоволено повністю: стягнуто з ТзОВ аптека "Вітафол" на користь управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова 24049,47 грн. заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску.

Постанова сторонами в апеляційному порядку не оскаржена та набрала законної сили.

28 вересня 2011 року Львівський окружний адміністративний суд видав виконавчий лист № 2а-6639/11, в якому стягувачем визначено управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова.

На підставі вищезгаданого виконавчого листа постановою державного виконавця від 12.02.2015 відкрито виконавче провадження ВП № 46471885.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.12.2016 року № 988 “Деякі питання функціонування територіальних органів Пенсійного фонду України” управління Пенсійного фонду України у Франківському районі м. Львова, управління Пенсійного фонду України у Залізничному районі м. Львова реорганізовані шляхом злиття та утворення нового територіального органу Пенсійного фонду України - Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова.

Залізничне об'єднане управління Пенсійного фонду України м. Львова є правонаступником управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова.

Як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 04.04.2017 за № 14151120005018847 внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова (код ЄДРПОУ 20847425) та 31.03.2017 за №1415 134 0000 041414 внесено запис про реєстрацію юридичної особи Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова (ідентифікаційний код юридичної особи 41250271).

Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження, суд дійшов до висновку, що вказана заява не підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначено Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” від 08.07.2010 № 2464-VI.

Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи” від 04.07.2013 №406-VII внесено зміни до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування”.

Згідно з частиною 4 статті 8 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” (в редакції Закону №406-VII) порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” (в редакції Закону №406-VII) органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що формує податкову і митну політику (в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску) та забезпечує її реалізацію (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), та його територіальні органи.

Відповідно до частини 3 Прикінцевих положень Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи” заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до Податкового кодексу України” від 04.07.2013 №404-VII (далі – Закон №404-VII) у зв'язку з проведенням адміністративної реформи.

Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.

Закон України “Про внесення змін до Податкового кодексу України” набрав чинності 11.08.2013.

Відповідно до підпункту 14.1.11 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції Закону №404-VII) адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.

Частиною 5 Прикінцевих положень Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи” встановлено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.

Зважаючи на викладене, органи Пенсійного фонду закінчують усі наявні на день набрання чинності Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи” процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки.

Тобто, управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова є органом, який відповідно до Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи” закінчує процедуру по стягненню заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з Товариства з обмеженою відповідальністю аптека "Вітафол".

Відповідно до частини 1 статті 264 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Згідно з частиною 5 статті 15 Закону України «Про виконавче провадження» у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов'язковими тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до частини 1 та 2 статті 15 Закону України «Про виконавче провадження» сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Таким чином, повноваження із адміністрування єдиного внеску в частині завершення розпочатих процедур згідно з Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи” зберігаються у територіального органу Пенсійного фонду України, яким є управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова, а не Залізнична об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Львівській області.

За наведених вище обставин, суд вважає, що заява Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони виконавчого провадження не підлягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 160, 165, 167, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ухвалив :

У задоволенні зави Залізничного об'єднаного управління Пенсійного фонду України м. Львова про заміну сторони виконавчого провадження щодо примусового виконання виконавчого листа № 2а-6639/2011 від 28.09.2011, виданого за постановою Львівського окружного адміністративного суду від 31.08.2011 у справі за позовом управління Пенсійного фонду України в Залізничному районі м. Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю аптека "Вітафол" про стягнення заборгованості – відмовити повністю.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня отримання її копії до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя                               Р.М. Брильовський

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2017
Оприлюднено29.08.2017
Номер документу68423597
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6639/11/1370

Ухвала від 13.02.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Постанова від 29.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 27.01.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Ухвала від 07.12.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

Ухвала від 17.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швед Е.Ю.

Ухвала від 02.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 29.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 20.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 06.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Ухвала від 21.08.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Брильовський Роман Михайлович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні