ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
22 серпня 2017 р. Справа № 909/545/17
Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Фрич М.М., секретар судового засідання Вакалюк А.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом: Приватної агрофірми "Господар"
вул. Незалежності, 34б, Тлумацький район, Івано-Франківська область, 78044
до відповідача: Виконавчого комітету ОСОБА_1 сільської ради
вул. Незалежності, 34б, Тлумацький район, Івано-Франківська область, 78044
до відповідача: ОСОБА_1 сільської ради
вул. Незалежності, 34б, Тлумацький район, Івано-Франківська область, 78044
про скасування рішення від 13.05.2011 р. №54/05-2011, визнання недійсним та скасування свідоцтв про право власності від 26.08.2011 р. та визнання права власності
за участю:
від позивача: ОСОБА_2 - представник, (паспорт СС703818 від 09.02.1999 р.);
від відповідачів не з'явилися
ВСТАНОВИВ:
Приватна агрофірма "Господар" подала позов до Виконавчого комітету ОСОБА_1 сільської ради та до ОСОБА_1 сільської ради про скасування рішення від 13.05.2011 р. №54/05-2011, визнання недійсним та скасування свідоцтв про право власності від 26.08.2011 р. та визнання права власності.
Ухвалою суду від 09.06.2017 року прийнято позовну заяву до розгляду, порушено провадження у справі і призначено розгляд справи на 27.06.2017 року. Ухвалою суду від 27.06.2017 року відкладено розгляд справи на 13.07.2017 року. В судовому засіданні 13.07.2017 року судом оголошено перерву у розгляд справи до 20.07.2017 року, про що представники сторін були повідомлені. В судовому засіданні 20.07.2017 року судом оголошено перерву у розгляді справи до 22.08.2017 року, про що представники сторін були повідомлені. Ухвалою суду від 20.07.2017 року продовжено строк вирішення спору на 15 днів.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд позов задоволити.
Представники відповідачів в судове засіданні не з'явилися.
Відповідно до п. 3.9.2. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 року "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.
В спірному випадку, враховуючи, що термін розгляду спору завершився, суд вважає за можливе розглянути справу без участі представників відповідачів за наявними в ній матеріалами.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд встановив таке.
Позивач стверджує, що 28.12.2003 року відбулись збори власників майнових та земельних паїв села Живачів. До порядку денного серед інших питань було внесено до розгляду питання про внесення змін до переліку майна.
Позивач вказав, що на виконання Протоколу №2 від 28.12.2003 року співвласниками майна в особі голови комітету співвласників ОСОБА_3 та членів комітету, відповідно до Акту №1 приймання передачі передано на баланс приватній агрофірмі "Господар", яка утворилась в лютому 2000 року на базі реформованої селянської спілки "Живачівська", майно, що входить в перелік і суму майна, виділеного на погашення кредиторської заборгованості із змінами, яке включало в себе і об'єкти нерухомості: допоміжне приміщення для складу-магазину, склад-магазин, кантора ПАФ, комора-олійня, приміщення для ВРХ, приміщення для палива, приміщення пилорама та столярна майстерня.
За словами позивача, ПАФ "Господар" в процесі виробничої діяльності до 2011 року була повністю погашена вся заборгованість перед кредиторами і тому позивач звернувся до виконавчого комітету ОСОБА_1 сільської ради з клопотанням про надання рішення на приватизацію нерухомого майна.
Рішенням виконавчого комітету ОСОБА_1 сільської ради від 06.04.2011 року №13 відмовлено ПАФ "Господар" у наданні рішення для отримання свідоцтва про право власності на нерухоме майно з підстав, що вказане нерухоме майно належить до соціальної сфери.
Рішенням ОСОБА_1 сільської ради від 13.05.2011 року №54/05-2011 "Про взяття на баланс сільської ради об'єктів соціальної сфери" прийнято у власність територіальної громади села Живачів об'єкти соціальної сфери та житлового фонду згідно акту передачі від 18.04.2011 року, в тому числі: адміністративний будинок (кантора ПАФ), приміщення магазину (склад-магазин), допоміжне приміщення сільської ради (приміщення для палива), приміщення молоко-пункту (допоміжне приміщення для складу-магазину).
Позивач вважає прийняте виконавчим комітетом ОСОБА_1 сільської ради рішення від 06.04.2011 року №13 про відмову у наданні рішення для отримання свідоцтва про право власності на нерухоме майно незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Позивач вказав, що спірне майно відповідно до Постанови КМУ від 13.08.2003 року №1253 не віднесено до об'єктів соціальної сфери та зборами співвласників майна включено до переліку майна, виділеного на погашення кредиторської заборгованості та передано на баланс ПАФ "Господар".
Таким чином позивач просить суд скасувати рішення ОСОБА_1 сільської ради Тлумацького району від 13 травня 2011 року №54/05-2011 "Про взяття на баланс сільської ради об'єктів соціальної сфери" в частині прийняття у власність територіальної громади села Живачів об'єкти соціальної сфери та житлового фонду згідно акту передачі від 18.04.2011 року, а саме: адміністративний будинок сільської ради (контора ПАФ) - 67 000 грн., допоміжне приміщення сільської ради (приміщення для палива) - 4905 грн., приміщення магазину (склад-магазин) - 920 грн., приміщення молоко-пункту (допоміжне приміщення для складу-магазину) - 4 900 грн., а також визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно склад, розташоване за адресою: вул. Незалежності, 35 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34481913), визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно магазин-склад, розташоване за адресою: вул. Вавшківа Івана, 113 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34481525), визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно приміщення контори, розташоване за адресою: вул. Незалежності, 35 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34505299), визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно молокопункт, розташоване за адресою: вул. Вавшківа Івана, 114 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34482032), визнати право власності Приватної агрофірми "Господар" /Івано-Франківська область, Тлумацький район, с. Живачів, вул. Незалежності, 34 б/ на нерухоме майно, яке розташоване в селі Живачів, а саме:
допоміжне приміщення для складу-магазину (рік побудови 1988), вартістю 4 900 грн.;
склад-магазин (рік побудови 1988), вартістю 9 200 грн.;
контора ПАФ (рік побудови 1971), вартістю 67 000 грн.;
комора-олійня (рік побудови 1960), вартістю 10 345 грн.;
приміщення для ВРХ (рік побудови 1980), вартістю 99 638 грн.;
приміщення для палива (рік побудови 1997), вартістю 4 905 грн.;
приміщення пилорами (рік побудови 1994), вартістю 9 329 грн.;
столярна майстерня (рік побудови 1989), вартістю 16 681 грн.
Відповідач виконавчий комітет ОСОБА_1 сільської сільської ради письмового відзиву на позовну заяву суду не подав.
Відповідач ОСОБА_1 сільська рада з позовними вимогами не погоджується, подала суду відзив (вх.№10731/17 від 07.07.2017) та заперечення на позовну заяву (вх.№11457/17 від 20.07.2017). У своєму відзиві та запереченнях відповідач вказує на те, що позивач не являється правонаступником селянської спілки "Живачівська" і не надав документів, що підтверджують його право на майно.
За словами відповідача керівником селянської спілки "Живачівська" з 1999 року є ОСОБА_4, який 01.02.2000 року зареєстрував приватну агрофірму "Господар", власником якої він є. Відповідач вказав, що вказана юридична особа нічого спільного є селянською спілкою "Живачівська" не мала. На думку відповідача протокол зборів від 28.12.2003 року є сфальсифікований через відсутність списку присутніх пайовиків. Відповідач вважає, що такі збори не відбулись.
З наведених підстав відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог.
Виходячи з матеріалів справи та керуючись вимогами діючого законодавства, суд дійшов в спірному випадку наступних висновків.
Щодо вимоги позивача скасувати рішення ОСОБА_1 сільської ради Тлумацького району від 13 травня 2011 року №54/05-2011 "Про взяття на баланс сільської ради об'єктів соціальної сфери" в частині прийняття у власність територіальної громади села Живачів об'єкти соціальної сфери та житлового фонду згідно акту передачі від 18.04.2011 року, а саме: адміністративний будинок сільської ради (контора ПАФ) - 67 000 грн., допоміжне приміщення сільської ради (приміщення для палива) - 4905 грн., приміщення магазину (склад-магазин) - 920 грн., приміщення молоко-пункту (допоміжне приміщення для складу-магазину) - 4 900 грн., суд вважає за потрібне вказати таке.
Відповідно до ст.19 Конституції України (в редакції від 04.02.2011 року) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 144 Конституції України (в редакції від 04.02.2011 року) передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Відповідно до ч.3 ст. 24 Закону України "Про місцеве самоврядування" (в редакції від 12.03.2011 року) органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Згідно з ст.25 Закону України "Про місцеве самоврядування" (в редакції від 12.03.2011 року) сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.
Частиною 1 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування" (в редакції від 12.03.2011 року) рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Як вбачається з матеріалів справи, рішенням ОСОБА_1 сільської ради Тлумацького району Івано-Франківської області №54/05-2011 від 13.05.2011 року "Про взяття на баланс сільської ради об'єктів соціальної сфери" прийнято у власність територіальної громади села Живачів об'єкти соціальної сфери та житлового фонду згідно акту передачі від 18.04.2011 року на суму 224 538 грн., зокрема: адмінбудинок сільської ради - 67 000 грн.; допоміжне приміщення сільської ради - 4 905 грн.; приміщення магазину - 9 200 грн.; приміщення молоко-пункту - 4 900 грн.
13.08.2003 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову №1253 "Про затвердження Порядку безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських меліоративних систем колективних сільськогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств-правонаступників" (далі - Порядок). Відповідно до п.1 вказаного Порядку - цей Порядок визначає механізм безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери.
Пунктом 2 Порядку встановлено, що об'єктами передачі є: а) об'єкти соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва: житлові будинки (разом із вбудованими та прибудованими нежитловими приміщеннями), житлові приміщення в інших будівлях, що належали колективним сільськогосподарським підприємствам, та гуртожитки; навчальні заклади (заклади дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної освіти тощо); заклади охорони здоров'я - лікувально-профілактичні заклади, фельдшерсько-акушерські пункти, сільські лікарські амбулаторії тощо (крім санаторіїв, профілакторіїв, будинків відпочинку та аптек); заклади культури - клуби, будинки культури тощо (крім кінотеатрів); заклади фізичної культури та спорту (стадіони, спортивні зали, інші об'єкти та споруди, призначені для занять фізичною культурою і спортом); заклади побутового обслуговування (перукарні, лазні тощо); зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення, а також інженерні будівлі та споруди, призначені для обслуговування об'єктів соціальної сфери, житлового фонду (бойлерні, котельні, каналізаційні та водопровідні споруди, обладнання тощо); сільські дороги; б) внутрішньогосподарські меліоративні системи - внутрішньогосподарська меліоративна мережа з об'єктами інженерної інфраструктури, що не підлягали паюванню в процесі реформування колективних сільськогосподарських підприємств.
Зіставивши перелік об'єктів, які прийняті спірним рішенням у власність територіальної громади з переліком об'єктів, які належать до об'єктів соціальної сфери згідно вказаного Порядку, затвердженого Постановою КМУ №1253 від 12.08.2003 року, суд дійшов висновку, що такі об'єкти не належать до соціальної сфери, а відтак прийняті у власність територіальної громади безпідставно. Як наслідок, рішення сільської ради прийнято з порушенням вимог законодавства.
Частиною 1 ст. 21 Цивільного кодексу України (в редакції від 19.07.2017 року) передбачено, що суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Зі змісту вказаної норми вбачається, що правовий акт може бути визнаний недійсним (незаконним, протиправним), тобто таким, що не відповідає закону (іншому правовому акту), якщо він виданий органом або посадовою особою з перевищенням наданих йому законом повноважень або в межах компетенції, але з порушенням діючого законодавства.
Виходячи зі змісту спірного рішення в суду є всі підстави вважати, що таке рішення прийнято ОСОБА_1 сільською радою з порушенням вимог законодавства, а відтак є підстави для його скасування в порядку ч.1 ст.21 Цивільного кодексу України.
Щодо вимоги позивача визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно склад, розташоване за адресою: вул. Незалежності, 35 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34481913), визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно магазин-склад, розташоване за адресою: вул. Вавшківа Івана, 113 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34481525), визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно приміщення контори, розташоване за адресою: вул. Незалежності, 35 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34505299), визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно молокопункт, розташоване за адресою: вул. Вавшківа Івана, 114 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34482032), слід вказати таке.
Саме свідоцтво про право власності не є правочином, його наслідком не є виникнення, зміна чи припинення правовідносин. Свідоцтво про право власності є лише документом, яким оформлюється (підтверджується) право власності.
Поряд з цим, питання правомірності видачі та дії свідоцтва про право власності безпосередньо залежить від законності рішення органу, на підставі якого таке свідоцтво видане.
Таким чином, вимоги про визнання недійсними та скасування зазначених свідоцтв на право власності є похідними від вимоги про скасування рішення ОСОБА_1 сільської ради від 13.05.2011 року №54/05-2011, на підставі якого вказані свідоцтва були видані, а відтак враховуючи, що таке рішення сільської ради прийнято з порушенням вимог законодавства, зазначені свідоцтва були видані безпідставно та підлягають визнанню недійсними та скасуванню.
Що стосується вимоги позивача про визнання права власності Приватної агрофірми "Господар" /Івано-Франківська область, Тлумацький район, с. Живачів, вул. Незалежності, 34 б/ на нерухоме майно, яке розташоване в селі Живачів, а саме: склад-магазин (рік побудови 1988), вартістю 9 200 грн.; контора ПАФ (рік побудови 1971), вартістю 67 000 грн.; комора-олійня (рік побудови 1960), вартістю 10 345 грн.; приміщення для ВРХ (рік побудови 1980), вартістю 99 638 грн.; приміщення для палива (рік побудови 1997), вартістю 4 905 грн.; приміщення пилорами (рік побудови 1994), вартістю 9 329 грн.; столярна майстерня (рік побудови 1989), вартістю 16 681 грн., слід вказати таке.
Відповідно до ст.392 Цивільного кодексу України власник майна може пред'явити позов про визнання його права власності, якщо це право оспорюється або не визнається іншою особою, а також у разі втрати ним документа, який засвідчує його право власності.
Відповідно до ст. 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Способом захисту цивільних прав та інтересів може бути визнання права.
Згідно із вимогами ч. 1 ст. 328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності не встановлена судом.
Відповідачем у позові про визнання права власності є будь-яка особа, яка сумнівається в належності майна позивачеві, або не визнає за ним права здійснювати правомочності власника.
В спірному випадку, одним з відповідачів у справі є Виконавчий комітет ОСОБА_1 сільської ради.
Як вбачається з матеріалів справи, рішенням Виконавчого комітету ОСОБА_1 сільської ради №13 від 06.04.2011 року відмовлено керівнику ПАФ "Господар" п. П. Ткачуку у наданні рішення для отримання свідоцтва про право на власність на нерухоме майно.
Таким чином, вказане підтверджує наявність спору між сторонами по справі.
Судом встановлено, що відповідно до п.4.2. Статуту приватної агрофірми "Господар", зареєстрованого 25.12.2013 року майно агрофірми утворюється за рахунок майна, виділеного рішенням зборів співвласників майнових паїв ліквідованої с/с "Живачівська" на погашення кредиторської заборгованості, яку взяла на себе агрофірма "Господар", як правонаступник в частині боргових зобов'язань, на суму 359 875 грн. і переданого на баланс агрофірми згідно Акту приймання-передачі, затвердженого зборами від 28.12.2003 року.
Відповідно до Протоколу №2 зборів власників майнових та земельних паїв від 28.12.2003 року вказані об'єкти включено в перелік майна на погашення кредиторської заборгованості, а також передано на баланс ПАФ "Господар".
Відповідно до Акту №1 приймання-передачі на баланс ПАФ "Господар" майна, виділеного на погашення кредиторської заборгованості від 28.12.2003 року передано майно, зокрема: допоміжне приміщення для складу-магазину (рік побудови 1988), вартістю 4 900 грн.; склад-магазин (рік побудови 1988), вартістю 9 200 грн.; контора ПАФ (рік побудови 1971), вартістю 67 000 грн.; комора-олійня (рік побудови 1960), вартістю 10 345 грн.; приміщення для ВРХ (рік побудови 1980), вартістю 99 638 грн.; приміщення для палива (рік побудови 1997), вартістю 4 905 грн.; приміщення пилорами (рік побудови 1994), вартістю 9 329 грн.; столярна майстерня (рік побудови 1989), вартістю 16 681 грн.
Таким чином, враховуючи наявні в матеріалах справи докази, є всі підстави вважати, що спірне майно передано позивачу у статутний фонд за цивільно-правовою угодою без порушень вимог діючого законодавства, що є підтвердженням набуття позивачем права власності на спірне майно відповідно до ст. 328 Цивільного кодексу України, а відтак і вимога позивача про визнання такого права власності на вказані об'єкти є обґрунтованою та підлягає до задоволення.
Заперечення ОСОБА_1 сільської ради є такими, що суперечать вимогам діючого законодавства та не підтверджені жодними доказами, а відтак не беруться судом до уваги.
За таких обставин суд, вислухавши пояснення сторін, дослідивши подані позивачем докази і на підставі цих доказів з урахуванням обставин по справі та діючого законодавства дійшов до висновку про обґрунтованість вимог позивача.
Згідно зі ст. 32 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Статтею 43 ГПК України встановлено, що господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
Згідно ст. 44 ГПК України, судові витрати складаються з судового збору, сум, що підлягають сплаті за проведення судової експертизи, призначеної господарським судом, витрат, пов'язаних з оглядом та дослідженням речових доказів у місці їх знаходження, оплати послуг перекладача, адвоката та інших витрат, пов'язаних з розглядом справи.
Керуючись ст.ст. 19, 144 Конституції України, ч.1 ст. 21, ч. 1 ст. 328 Цивільного кодексу України, ч.3 ст. 24, ст. 25, ч. 1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст. 32, 43, 44, 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
Позов задоволити.
Скасувати рішення ОСОБА_1 сільської ради Тлумацького району від 13 травня 2011 року №54/05-2011 "Про взяття на баланс сільської ради об'єктів соціальної сфери" в частині прийняття у власність територіальної громади села Живачів об'єкти соціальної сфери та житлового фонду згідно акту передачі від 18.04.2011 року, а саме: адміністративний будинок сільської ради (контора ПАФ) - 67 000 грн., допоміжне приміщення сільської ради (приміщення для палива) - 4905 грн., приміщення магазину (склад-магазин) - 920 грн., приміщення молоко-пункту (допоміжне приміщення для складу-магазину) - 4 900 грн.
Визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно склад, розташоване за адресою: вул. Незалежності, 35 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34481913).
Визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно магазин-склад, розташоване за адресою: вул. Вавшківа Івана, 113 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34481525).
Визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно приміщення контори, розташоване за адресою: вул. Незалежності, 35 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34505299).
Визнати недійсним та скасувати свідоцтво про право власності б/н від 26.08.2011 на нерухоме майно молокопункт, розташоване за адресою: вул. Вавшківа Івана, 114 а, с. Живачів, Тлумацький район, Івано-Франківська область, видане територіальній громаді с. Живачів в особі ОСОБА_1 сільської ради (реєстраційний номер 34482032).
Визнати право власності Приватної агрофірми "Господар" /Івано-Франківська область, Тлумацький район, с. Живачів, вул. Незалежності, 34 б, код ЄДРПОУ 30770331/ на нерухоме майно, яке розташоване в селі Живачів, а саме:
допоміжне приміщення для складу-магазину (рік побудови 1988), вартістю 4 900 грн.;
склад-магазин (рік побудови 1988), вартістю 9 200 грн.;
контора ПАФ (рік побудови 1971), вартістю 67 000 грн.;
комора-олійня (рік побудови 1960), вартістю 10 345 грн.;
приміщення для ВРХ (рік побудови 1980), вартістю 99 638 грн.;
приміщення для палива (рік побудови 1997), вартістю 4 905 грн.;
приміщення пилорами (рік побудови 1994), вартістю 9 329 грн.;
столярна майстерня (рік побудови 1989), вартістю 16 681 грн.
Стягнути з ОСОБА_1 сільської ради /78044, Івано-Франківська область, Тлумацький район, с. Живачів, вул. Незалежності, 34 б, код ЄДРПОУ 04357816/ на користь Приватної агрофірми "Господар" /78044, Івано-Франківська область, Тлумацький район, с. Живачів, вул. Незалежності, 34 б, код ЄДРПОУ 30770331/ судовий збір в розмірі 11 329, 97 грн. (одинадцять тисяч триста двадцять дев'ять гривень 97 коп.).
Видати наказ після вступу рішення в законну силу.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повне рішення складено 29.08.17
Суддя Фрич М.М.
Суд | Господарський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2017 |
Оприлюднено | 30.08.2017 |
Номер документу | 68503921 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Івано-Франківської області
Фрич М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні