Постанова
від 07.09.2017 по справі 826/1696/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 07 вересня 2017 року                                                    № 826/1696/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Огурцова О.П. розглянувши в порядку письмового провадження  адміністративну справу   за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві, Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві провизнання протиправними дій, скасування запису, визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії ОБСТАВИНИ СПРАВИ: Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві, Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними дій, скасування запису, визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем 2 не було належним чином дотримано закріпленої нормами чинного законодавства, зокрема Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011, процедури встановлення місцезнаходження товариства, у зв'язку з чим було прийнято передчасне та упереджене рішення про надсилання державному реєстратору повідомлення за формою 18-ОПП, та в подальшому відповідачем 2 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запис від 09.09.2015 за №10671430009021914 та  прийнято рішення про анулювання реєстрації платником податку на додану вартість від 10.09.2015 № 274/26-53-11-01-32. Також позивач посилався на те, що  відповідачем 1 внесення інформації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо відсутності його за адресою місцезнаходження було здійснено безпідставно, оскільки ним неодноразово, зокрема, 25.08.2015, було підтверджено відомості про юридичну особу. Представник позивача через канцелярію суду подав клопотання щодо розгляду справи в порядку письмового провадження. Відповідач 1 проти позовних вимог заперечив, надав суду письмові заперечення, в яких просив відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі. Свої заперечення на адміністративний позов відповідач обґрунтовує тим, що ним було отримано повідомлення за формою 18-ОПП від 17.07.2015 № 2639/26-53-11-01-22 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням щодо позивача, у зв'язку з чим останньому було направлено повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, водночас поштове відправлення повернулось без вручення адресату, у зв'язку з чим 09.09.2015 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців було внесено запис щодо відсутності юридичної особи за місцезнаходженням. Відповідач 2 проти позовних вимог заперечив, через канцелярію суду надав суду письмові заперечення, у яких просив відмовити у задоволенні адміністративного позову у повному обсязі. Свої заперечення проти позову відповідач 2 обґрунтовує тим, що рішення від 10.09.2015 № 274/26-53-11-01-32 було прийнято у зв'язку з наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Відповідно до частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, заслухавши у судовому засіданні представників позивача та відповідача, суд ухвалив продовжити розгляд справи у письмовому провадженні. Підчас судового розгляду справи, суд,- В С Т А Н О В И В: 17.07.2015 Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві складено повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18 - ОПП № 2992/26-53-11-01-22 та надіслано його до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві. Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" надіслано повідомлення від 28.07.2015 б/н щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, яким повідомлено про необхідність протягом місяця підтвердити реєстраційні відомості про Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15". Поштове відправлення повернулось без вручення адресату, в довідці ф.20 "Причини повернення (досилання)" зазначено  - "за закінчення терміну зберігання". 08.09.2015 начальником ОУ ДПІ у Дніпровському районі ГУ ДФС у м. Києві складено довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15"  відповідно до якої  проведено необхідні та достатні заходи щодо встановлення місцезнаходження платника податків, за результатами яких місцезнаходження платника податків не встановлено. Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві складено повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18 - ОПП від 09.09.2015 № 2992/26-53-11-01-22 та надіслано його до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби ГТУЮ у м. Києві. 09.09.2015 Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у м. Києві вчинено реєстраційну дію  № 10671430009021914, а саме внесено до Єдиного державного реєстру запис інформацію щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою щодо Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15". 10.09.2015 Державною податковою інспекцією у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві  у зв'язку з внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців  запису про відсутності юридичної особи за вказаною адресою та відповідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України прийнято рішення № 274/26-53-11-01-32 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15", яким анульовано державну реєстрацію платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15". Товариство з обмеженою відповідальністю  "Укрпромбуд-15" не погоджуючись з внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційного запису від 09.09.2016 № 10671430009021914 та рішення від 10.09.2015 № 20447/10/26-53-11-01-11 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість звернулось з відповідним позовом до суду. Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд вважає позов таким, що  підлягає частковому задоволенню з наступних підстав. Відповідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податного кодексу України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо  в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу. Відповідно до частини дванадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" у разі надходження (поштовим відправленням або в електронному вигляді в порядку взаємообміну) державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки. Згідно з частиною чотирнадцятою статті 19 зазначеного Закону у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Як вбачається з матеріалів справи, анулювання реєстрації позивача як платника ПДВ на підставі підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податного кодексу України було зумовлено наявністю відповідного запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про відсутності юридичної особи за вказаною адресою. Підставою для внесення державним реєстратором такого запису слугувало повернення рекомендованого листа, надісланого реєстратором юридичній особі відповідно до абзацу 2 частини дванадцятої 12 статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", на виконання повідомлення (форма № 18-ОПП) від 17.07.2015 № 2639/26-53-11-01-22. Процедура встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податку до направлення державному реєстратору органом ДПІ повідомлення встановленого зразка передбачена Порядком обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280, Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №336 від 17.05.2010. Пунктами 12.1 та 12.2 розділу ХІІ Порядку обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280 встановлено, що з метою більш повного обліку платників податків - юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, унеможливлення отримання юридичними особами або фізичними особами - підприємцями неконтрольованих доходів підрозділи контролюючих органів, до функцій яких належить ведення обліку платників податків, повинні забезпечувати систематичний контроль за повнотою та своєчасністю взяття на облік юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців контролюючими органами після здійснення їх державної реєстрації, реорганізації та внесення змін до Єдиного державного реєстру чи установчих документів. Підрозділи контролюючого органу: стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи; стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу. У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками контролюючих органів здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб. Згідно з пунктом 12.4 розділу ХІІ зазначеного Порядку щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ контролюючого органу, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.2 розділу ІІІ Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №336 від 17.05.2010 встановлено, що щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано, структурні підрозділ органу ДПС проводить такі заходи: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками; У разі підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) структурний підрозділ органу ДПС, який є ініціатором запиту, готує за відповідною формою запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків та направляє до підрозділу податкової міліції (додаток 1). Пунктом 4.1 розділу ІV зазначеного Положення встановлено, що начальник підрозділу податкової міліції за отриманим запитом на встановлення місцезнаходження платника податків, який має стан "10" приймає таке рішення: про організацію підрозділом податкової міліції заходів для встановлення місцезнаходження платника податків; про повернення запиту та матеріалів перевірки ініціатору запиту у разі не зазначення підстав для встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків. Згідно з пунктам 4.2, 4.3, 4.5, 4.6 та 4.7 розділу ІV Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №336 від 17.05.2010 підрозділ податкової міліції при прийнятті рішення про організацію заходів із встановлення місцезнаходження платника податків обов'язково здійснює вихід за його адресою. У разі незнаходження за адресою платника податків необхідно: якщо платник податків зареєстрований за адресою жилого приміщення (квартири), опитати власника такого приміщення (квартири) (за згодою) щодо місцезнаходження за вказаною адресою платника податків, а також місцезнаходження посадових осіб платника податків, та оформити відповідно такі заходи (пояснення або рапорт); якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення-орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт). За даними адресного бюро Міністерства внутрішніх справ України встановлюються місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом). За встановленими адресами здійснюються виїзди та опитуються засновники і керівники платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово-господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом). У випадку реєстрації посадових осіб платника податків за межами області, оперативний працівник протягом п'яти робочих днів з часу отримання запиту готує та направляє до регіонального підрозділу податкової міліції запит про проведення опитування щодо створення та діяльності платника податків. Проводяться інші заходи, які не суперечать чинному законодавству, з метою встановлення місцезнаходження платника податків. Відповідно до пункту 12.5 розділу ХІІ Порядку обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280 якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) контролюючого органу приймає рішення про надсилання до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону. Таким чином, підрозділ органу ДПС надсилає повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП) державному реєстратору для вжиття заходів, передбачених абзацом другим частини чотирнадцятої статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", лише після здійснення передбачених Порядком обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за № 503/25280 та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №336 від 17.05.2010 заходів для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи. Відповідачем 2 доказів на підтвердження факту здійснення станом на 17.07.2015 заходів передбачених Порядком обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за №503/25280 та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №336 від 17.05.2010 для встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи суду надано не було, як і не було зазначено про наявність відповідних фактів. Частиною другою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. З огляду на зазначене у суду відсутні підстави вважати, що відповідачем 2 були вчинені заходи передбачені Порядком обліку платників податків і зборів затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.2011 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за №503/25280 та Положенням про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України №336 від 17.05.2010 для встановленням фактичного місцезнаходження юридичної особи - позивача, перед направленням відповідачу 1 повідомлення  (форма № 18-ОПП) від 17.07.2015 № 2639/26-53-11-01-22, а отже і підстави для висновку про наявність у відповідача 2 правових підстав для складання вказаного повідомлення. Крім того, суд звертає увагу на те, що відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 18.12.2015 на позивача позивачем неодноразово надано державному реєстратору картку підтвердження відомостей про юридичну особу, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців внесено реєстраційні записи "Підтвердження відомостей про юридичну особу" від 26.06.2015 №10671060003021914, від 23.07.2015 № 10671060004021914, від 31.07.2015 № 10671060004021914, від 31.07.2015 № 10671060005021914, від 10.08.2015 № 10671060006021914, від 13.08.2015 № 10671060007021914, від 25.08.2015 № 10671060008021914. При цьому 4 з зазначених реєстраційних записів було внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в період з дати складання повідомлення повідомлення від 28.07.2015 б/н щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу до дати внесення 09.09.2015 реєстраційного запису "Внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою". З урахуванням наведеного суд дійшов висновку про наявність підстав для визнання протиправними дій відповідача 1 щодо внесення 09.09.2015 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запису № 10671430009021914 про відсутність юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОМБУД-15» за місцезнаходження, скасування реєстраційного запису від 09.09.2015 № 10671430009021914 та рішення від 10.09.2015 № 274/26-53-11-01-32 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість. Аналогічна позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 15.04.2014 у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Червоний сердолік» до ДПІ у Дзержинському районі м. Харкова Харківської області, державного реєстратора Департаменту державної реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців Харківської міської ради про скасування рішення та зобов'язання вчинити певні дії та  постанові Вищого адміністративного суду України від 01.07.2014 №К/9991/4683/12. Оскільки позовні вимоги щодо зобов'язання відповідача 2 внести до Реєстру платників податку на додану вартість відповідних змін щодо скасування анулювання реєстрації позивача від 10.09.2015 та запису про реєстрацію позивача як платника податку на додану вартість спрямована на майбутній захист прав, свобод та інтересів позивача, які на час розгляду справи не були порушені, суд дійшов висновку про безпідставність заявленої позовної вимоги. З огляду на викладене, керуючись статтями 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,- ПОСТАНОВИВ: 1. Адміністративний позов - задовольнити частково. 2. Визнати протиправними дії державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві щодо внесення 09.09.2015  до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців реєстраційного запису № 10671430009021914 про відсутність юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" (код ЄДРПОУ 39754826) за місцезнаходженням. 3. Скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 09.09.2015 №10671430009021914, вчинений державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" (код ЄДРПОУ 39754826). 4. Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРПРОМБУД-15» (код ЄДРПОУ 39754826) від 10.09.2015 № 274/26-53-11-01-32. 5. Присудити за рахунок бюджетних асигнувань Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Дніпровського району реєстраційної служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві (02094, м. Київ, вул. Пожарського, 15) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" (02660, м. Київ, пров. Червоноармійський, буд. 8, кім. 208 код ЄДРПОУ 39754826) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 2756,00 грн. (  дві тисячі сімсот п'ятдесят шість грн. 00 коп.).        6. Присудити за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Дніпровському районі Головного управління ДФС у м. Києві (02094, м. Київ, б-р Верховної ради, 24б, код ЄДРПОУ 39469994) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрпромбуд-15" (02660, м. Київ, пров. Червоноармійський, буд. 8, кім.. 208 код ЄДРПОУ 39754826) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 1378,00 грн. (тисяча триста сімдесят вісім грн. 00 коп.). 7. В решті позовних вимог - відмовити.   Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі апеляційного оскарження постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя                                                                                                                           О.П. Огурцов                                             

Дата ухвалення рішення07.09.2017
Оприлюднено11.09.2017
Номер документу68693459
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/1696/16

Ухвала від 26.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бужак Н.П.

Постанова від 07.09.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Огурцов О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні