Постанова
від 09.11.2009 по справі 2а-8211/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВ НИЙ СУД міста КИЄВА

01025, м. Київ, вул. Десятинна , 4/6, тел. 278-43-43

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

11:14 № 2а-8211/09/2670

Окружний адміністративни й суд міста Києва у складі гол овуючого судді Григоровича П.О. при секретарі судового за сідання Очколясу О.В. виріши в адміністративну справу

за позовом Київського міського цент ру зайнятості

до Приватного підприємства "ЛІКОН"

про стягнення штрафу у розмір і 11933,25грн.

За участю представникі в сторін

позивача: Головань Л.Ю. (до віреність від 22.01.2009р. №11-594)

відповідач: не з' явивс я

На підставі ч. 3 ст. 160 КАС України в судовому засід анні 09.11.2009 р. проголошено вступн у та резолютивну частини пос танови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адмініст ративного суду м. Києва зверн увся Київський міський центр зайнятості з позовом до Прив атного підприємства «Лікон» про стягнення суми штрафу в р озмірі 11933,25 грн.

В обґрунтування позову п редставник позивача зазнача в, що ПП «Лікон»порушило вимо ги п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення», а сам е: не подано Звіт про запланов ане вивільнення працівників по формі 4-ПН (план) та Звіт про фактичне вивільнення праці вників по формі 4-ПН (факт). Пози вачем накладено штраф у розм ірі 11933,25 грн., який не був сплаче ний відповідачем у встановле ний термін.

Відповідач в судові засіда ння 01.09.09р., 07.10.09, 20.10.09р., 09.11.09р. не з' яви вся, про причини неявки не пов ідомив, тому справа, відповід но до ст. 128 КАС України, вирішу ється на підставі наявних в н ій доказів.

Розглянувши подані сторон ами документи і матеріали, за слухавши пояснення представ ника позивача, всебічно і пов но з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуєть ся позов, об' єктивно оцінив ши докази, які мають юридичне значення для розгляду справ и і вирішення спору по суті, Ок ружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Лікон»зареєстроване як пла тник внесків до Фонду загаль нообов' язкового державног о соціального страхування Ук раїни на випадок безробіття у Голосіївському районному центрі зайнятості м. Києва.

Інспекцією по контролю за д одержанням законодавства пр о зайнятість населення Київс ького міського центру зайнят ості була проведена перевірк а ПП «Лікон»про що складено А кт №12/22-ш від 22.04.2009р. про порушення законодавства України про з айнятість населення.

Згідно даного акту встанов лено порушення вимог пункту 5 статті 20 Закону України «Про зайнятість населення»та зап ропоновано в 10 - денний термі н внести штраф у розмірі річн ої заробітної плати за кожно го вивільненого працівника ( 111933,25 грн.).

Досліджуючи надані сторон ами докази, аналізуючи навед ені міркування та запереченн я, оцінюючи їх в сукупності, су д бере до уваги наступне.

Як свідчать матеріали спра ви та встановлено актом пере вірки, Наказом №1/к від 30.01.2009р., зг ідно з п. 1 ст. 40 КЗпП України, з по сади менеджера з міжрегіонал ьних зв' язків ПП «Лікон»з 30.0 1.2009р. була звільнена ОСОБА_1

Звіт про заплановане виві льнення працівників по формі 4-ПН (план) та Звіт про фактичне вивільнення працівників по формі 4-ПН (факт) до Голосіївсь кого районного центру зайнят ості не подавалися, що є поруш енням п. 5 ст. 20 Закону України « Про зайнятість населення».

Згідно п.5 ст.20 Закону України «Про зайнятість населення», при вивільненні працівників (у тому числі працюючих пенсі онерів та інвалідів) у зв'язку із змінами в організації вир обництва і праці, у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підпр иємств, установ, організацій , скороченням чисельності аб о штату працівників, підприє мства, установи, організації , незалежно від форм власност і, повідомляють про це не пізн іш як за два місяці у письмові й формі державну службу зайн ятості, вказуючи підстави і с троки вивільнення, найменува ння професій, спеціальностей , кваліфікацій, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення - направля ють списки фактично вивільне них працівників, зазначаючи в них інвалідів.

Згідно ч.2 п.5 ст.20 Закону Украї ни «Про зайнятість населення », у разі неподання або поруше ння строків подання цих дани х, стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за к ожного вивільненого працівн ика.

Згідно Акту №12/22-ш від 22.04.2009 р. та довідки про заробітну плату сума штрафу, яка підлягає стя гненню з ГІП «Лікон», складає 11933,25 гри., яка підлягала с платі відповідачем в десятид енний термін з дня отримання Акту перевірки.

З метою досудового врегулю вання питання, 22.05.2009р. позивачем направлено претензію ПП «Лі кон»за № 11-5084 з проханням в добр овільному порядку сплатити ш траф.

Станом на 13.07.2009р. кошти на раху нок Київського міського цент ру зайнятості не надходили.

Відповідач листом від 27.05.09р. № 31 повідомив Київський міськи й центр зайнятості про усуне ння порушень вказаних в акті перевірки та направлення ли ста на адресу міністра праці та соціальної політики Укра їни про скасування штрафних санкцій.

Відповідно до листа Інспек ції по контролю за додержанн ям законодавства про зайняті сть населення Державного цен тру зайнятості від 01.06.2009р. № ДЦ-09- 4027/0/6-09 під час перевірки застосу вання штрафних санкцій було правомірним і є таким, що відп овідає чинному законодавств у України.

ПП «Лікон»звернувся до Ок ружного адміністративного с уду міста Києва з позовом до К иївського міського центру за йнятості про скасування акта перевірки про порушення зак онодавства України про зайня тість населення від 22.04.09 р. № 12/22-ш .

Ухвалою окружного адмініс тративного суду м. Києва від 06 .10.2009р. позовна заява Приватног о підприємства «Лікон»до Киї вського міського центру зайн ятості про скасування акта п еревірки про порушення закон одавства України про зайняті сть населення від 22.04.09 р. № 12/22-ш за лишена без розгляду.

Таким чином, на день розгляд у адміністративної справи №2 а-8211/09/2670 про стягнення з ПП «Ліко н»штрафу у розмірі 11933,25 грн., ак т №12/22-ш від 22.04.09р. про порушення П П «Лікон»законодавства Укра їни про зайнятість населення яким застосований вказаний штраф є чинним та у судовому порядку не скасований.

Право Київського міськог о центру зайнятості стягуват и з підприємств, установ, орга нізацій штрафи за порушення вимог Закону України «Про за йнятість населення»регламе нтовано цим Законом, положен ням про державну службу зайн ятості та Положенням про інс пекцію по контролю за додерж анням законодавства про зайн ятість населення, затверджен ими Постановою Кабінету Міні стрів України від 24.06.1991р. №47.

Так, у пунктах 1, 2, 4 , 8 положення про державну службу зайнято сті зазначено, що державна сл ужба зайнятості складається з Державного центру зайнято сті Мінпраці, центру зайнято сті Автономної Республіки Кр им, обласних, Київського та Се вастопольського міських, рай онних, міськрайонних, міськи х і районних у містах центрів зайнятості.

Основними завданнями служ би зайнятості відповідно до покладених на неї завдань зд ійснює контроль за дотриманн ям підприємствами, установам и і організаціями усіх форм в ласності, законодавства про зайнятості населення.

Державна служба зайнятост і має право стягувати відпов ідно до Закону України «Про з айнятість населення»штрафи з підприємств, установ та орг анізацій усіх форм власності , зокрема, у разі використанн я роботодавцем праці іноземц ів або осіб без громадянства на умовах трудового договор у без дозволу на використанн я праці іноземців та осіб без громадянства.

Враховуючи, що обставини сп рави, які відповідно до закон одавства повинні бути підтве рджені певними конкретними з асобами доказування, не можу ть підтверджуватись іншими з асобами доказування, суд при йшов до висновку, що в позовні й заяві наведені обставини, я кі підтверджуються достатні ми доказами, які свідчать про обгрунтованість позовних ви мог. Докази, подані позивачем підтверджують обставини, на які позивач посилається на ї х обґрунтування.

Відповідно до ст. 162 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, при вирішенні спр ави по суті суд може задоволь нити адміністративний позов повністю або частково чи від мовити в його задоволенні по вністю або частково, у разі за доволення адміністративног о позову суд може прийняти по станову про визнання протипр авними рішення суб'єкта влад них повноважень чи окремих й ого положень, дій чи бездіяль ності і про скасування або ви знання нечинним рішення чи о кремих його положень, про пов орот виконання цього рішення чи окремих його положень із з азначенням способу його здій снення.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодекс у адміністративного судочин ства України кожна сторона п овинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення, крім випадк ів, встановлених статтею 72 цьо го Кодексу.

Суд прийшов до висновку про можливість в даному випадку задовольнити позовні вимоги позивача в повному обсязі та стягнути з Приватного підпр иємства «Лікон»суму штрафу з а порушення п. 5 ст. 20 Закону Укр аїни «Про зайнятість населен ня»у розмірі 11933,25 грн.

Враховуючи викладене, керу ючись ст. ст. 69, 71, 112, 158-163 Кодексу адм іністративного судочинства України, Окружний адміністр ативний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задоволь нити повністю.

2. Стягнути з Приватн ого підприємства «Лікон»(код ЄДРПОУ 25588678, адреса реєстрації :03187, м. Київ, вул. Заболотного, 20-А, р/рах №26006001966381 в центральному ві дділенні Київській міській ф ілії АКБ «Укрсоцбанк», МФО 322012) суму штрафу в сумі 11933,25 грн. (оди надцять тисяч дев' ятсот три дцять три грн. 25 коп.) на р/рах. №37 179301900001 в ГУДКУ у м. Києві, код ЄДПР ОУ 03491091, МФО 820019.

Стягувач: Київський міс ький центр зайнятості

Постанова відповідно до ч . 1 ст. 254 Кодексу адміністративн ого судочинства України наби рає законної сили після закі нчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, в становленого цим Кодексом, я кщо таку заяву не було подано .

Постанова суду може бути ос каржено до суду апеляційної інстанції шляхом подання зая ви про апеляційне оскарження постанови суду та апеляційн ої скарги. Заява про апеляцій не оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня ск ладення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду подається пр отягом двадцяти днів після п одання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляц ійне оскарження та апеляційн а скарга подаються Київськом у апеляційному адміністрати вному суду через Окружний ад міністративний суд міста Киє ва.

Суддя Григорович П.О.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.11.2009
Оприлюднено19.10.2010
Номер документу6887232
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8211/09/2670

Ухвала від 23.12.2010

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Ізмайлова Т.Л.

Постанова від 09.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Григорович П.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні