ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Недашківська Н.В.
Суддя-доповідач:Кузьменко Л.В.
ПОСТАНОВА
іменем України
"14" вересня 2017 р. Справа № 806/965/17
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Кузьменко Л.В.
суддів: Іваненко Т.В.
Франовської К.С.,
за участю секретаря судового засідання Нероди І.В.,
представників сторін,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області на постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "18" травня 2017 р. у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Лабрадорит" до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області про визнання дій протиправними, зобов'язання видати дозвіл на зняття та перенесення гґрунтового покриву ,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабрадорит" звернувся до суду з позовом, в якому просило:
- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області щодо відмови ТОВ "Лабрадорит" у наданні дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву ( родючого шару ґрунту) земельної ділянки загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в с.Кам"яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області;
- зобов"язати Головне управління Держгеокадастру в Житомирській області видати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки ТОВ "Лабрадорит" загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в Кам"яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
В обґрунтування позову зазначає, що у лютому 2017 звернулося із заявою до ГУ Держгеокадастру у Житомирській області про видачу дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельної ділянки, в чому йому було відмовлено листом від 24.02.2017. Усунувши недоліки, підприємство 14.03.2017 повторно подало заяву з усіма необхідним документами. Однак, за результатами розгляду таких документів, відповідач знову відмовив у наданні дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву, посилаючись на недотримання порядку подачі документів. Вважає такі дії відповідача протиправними, оскільки підприємством було подано всі необхідні документи, передбачені чинним законодавством.
Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року позов задоволено.
Визнано протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області щодо відмови ТОВ "Лабрадорит" у наданні дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву ( родючого шару грунту) земельної ділянки загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в с.Кам"яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
Зобов"язано Головне управління Держгеокадастру в Житомирській області видати дозвіл на зняття та перенесення грунтового покриву (родючого шару грунту) земельної ділянки ТОВ "Лабрадорит" загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в Кам"яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
Не погоджуючись з зазначеним вище судовим рішенням відповідач звернувся із апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції, як таку, що постановлена із порушенням норм матеріального і процесуального права, та винести нову постанову, якою у задоволенні позовних вимог відмовити повністю.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Судами встановлено, що в лютому 2017 позивач звернувся до відповідача із заявою про видачу дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, а саме: земельної ділянки загальною площею 7,6962 га кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в с.Кам"яний Брід Кам"янобрідської сільської ради Коростишівського району Житомирської області.
24.02.2017, листом №28-6-0.43-2582/2-17, відповідачем відмовлено у видачі дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, посилаючись на відсутність деяких документів необхідних для видачі такого дозволу. (а.с.21)
09.03.2017, усунувши недоліки попередньої заяви, позивач повторно звернувся до відповідача із заявою.
За результатами розгляду заяви та поданих документів, відповідачем, листом від 14.03.2017 №28-6-0.43-18/90-17 позивачу відмовлено у видачі дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки. Відмова мотивована тим, що у поданих на розгляд документах відсутні: проект землеустрою із зазначенням його розробника, копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою; копія договору на виконання земляних робіт земельної ділянки з іншою фізичною чи юридичної особою. (а.с.23)
Вважаючи таку відмову протиправною, позивач звернувся до суду.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції дійшов висновку про протиправність дій Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області щодо відмови ТОВ "Лабрадорит" у наданні дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки та вважав, що для повного захисту порушених прав позивача необхідно зобов"язати Головне управління Держгеокадастру в Житомирській області видати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки ТОВ "Лабрадорит" загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в Кам"яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
Колегія суддів частково погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на таке.
Спірні правовідносини регулюються Земельним кодексом України, Законами України "Про охорону земель" від 19.06.2003 №962-IV, "Про землеустрій" від 22.05.2003 №858-VI, та Порядком видачі та анулювання спеціальних дозволів на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, затвердженим Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 04.12.2005 № 1.
Згідно зі ст.1 Закону України "Про охорону земель", ґрунт - це природно-історичне органо-мінеральне тіло, що утворилося на поверхні земної кори і є осередком найбільшої концентрації поживних речовин, основою життя та розвитку людства завдяки найціннішій своїй властивості - родючості.
У чинному законодавстві України ґрунти визнані об'єктом особливої правової охорони.
Відповідно до ст. 168 Земельного кодексу України при здійсненні діяльності, пов'язаної із порушенням поверхневого шару ґрунту, власники земельних ділянок та землекористувачі повинні здійснювати зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту та нанесення його на ділянку, з якої він був знятий (рекультивація), або на іншу земельну ділянку для підвищення її продуктивності та інших якостей. Здійснення такої діяльності можливе за умови отримання спеціального дозволу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Спеціальний дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок - це офіційний документ, який видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою і дає право власнику земельної ділянки чи землекористувачу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки.
Отримання спеціальних дозволів регулюється Порядком видачі та анулювання спеціальних дозволів на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, затвердженого Наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 4 грудня 2005 року № 1, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 січня 2005 року за № 70/10350 (далі за текстом - Порядок № 1).
Відповідно до 3.1 Порядку №1 власники земельних ділянок та землекористувачі, які проводять гірничодобувні, геологорозвідувальні, будівельні та інші роботи, зобов'язані отримати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, якщо це призводить до порушення поверхневого (родючого) шару ґрунту.
Дозвіл видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою, у якому повинні бути визначені умови зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту та порядок проведення рекультивації порушених земель.
Відповідно до пункту 4.1 Порядку №1 для отримання дозволу власник земельної ділянки, землекористувач або їх представник звертається із письмовою заявою до відповідного органу Держкомзему (далі - інспекційного органу Держкомзему).
Згідно пункту 4.2 Порядку №1, до заяви (додаток 1) додаються такі документи: копія документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою; копія паспорта громадянина (для військових - посвідчення офіцера; юридичних осіб - копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, копія статуту (положення), інформація щодо прізвища, ім'я та по батькові керівника (заступника), а також особи, відповідальної за додержання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, їх номери телефонів; представників - копія паспорта громадянина /посвідчення офіцера/, довіреність на отримання дозволу, інформація щодо прізвища, ім'я та по батькові особи, відповідальної за додержання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, її номер телефону); проект землеустрою із зазначенням його розробника, копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою; копія агрохімічного паспорта земельної ділянки; копія договору на виконання земляних робіт (у разі якщо заявник уклав договір на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки з іншою фізичною чи юридичною особою), прізвище, ім'я та по батькові особи, відповідальної за додержання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, її номер телефону; копія документа, що підтверджує сплату коштів за відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва (у разі їх наявності).
За результатами розгляду матеріалів інспекційний орган Держкомзему видає дозвіл чи відмовляє у його видачі. У разі відмови у видачі дозволу інспекційний орган Держкомзему письмово повідомляє про це заявника із зазначенням причин відмови (п.4.5 Порядку №1 ).
Із аналізу вищенаведеного випливає, що для отримання дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву землекористувачі звертаються до відповідного органу Держкомзему із заявою та документами, за наслідками розгляду якої надається дозвіл чи відмовляється у його видачі, про що письмово повідомляється заявнику із зазначенням причини такої відмови.
Судом першої та апеляційної інстанції встановлено, що згідно опису документів, які надані адміністратором для проведення реєстрації заяви про видачу дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, було надано: заяву на отримання дозволу; копію документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою (договір оренди); копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи, інформацію щодо прізвища, імені та по батькові особи, відповідальної за додержання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту, її номер телефону; представників - копія документа, що посвідчує особу, довіреність на отримання дозволу; робочий проект землеустрою, затверджений в установленому законом порядку, із зазначенням його розробника; копію агрохімічного паспорта земельної ділянки; копію документа, що підтверджує сплату коштів за відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва.
Тобто, позивачем до заяви було подано необхідний перелік документів, визначений п.4.2 Порядку №1.
Проте, 14.03.2017 відповідачем відмовлено у видачі дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки з посиланням на те, що в поданих на розгляд Головному управлінню Держгеокадастру у Житомирській області документах відсутні: проект землеустрою із зазначенням його розробника, копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою; копія договору на виконання земляних робіт земельної ділянки з іншою фізичною чи юридичної особою.
Аналізуючи правовідносини, що виникли, колегія суддів виходить з такого.
Відповідно до п.3.3-3.5 Порядку №1 дозвіл видається на підставі затвердженого в установленому законом порядку проекту землеустрою, у якому повинні бути визначені умови зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту та порядок проведення рекультивації порушених земель.
Проект землеустрою повинен бути розроблений відповідно до вимог законодавчих та нормативно-правових актів, які регламентують порядок розробки, розгляду, погодження, затвердження та внесення змін до проектів землеустрою. Якщо в проекті ці умови не визначені чи визначені в неповному обсязі, відповідний орган спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів (Держкомзему України далі - Держкомзему) відмовляє у видачі дозволу.
Законом України "Про землеустрій" від 22.05.2003 встановлено, що проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів щодо обґрунтування заходів з використання та охорони земель, які передбачається здійснити за таким проектом.
Статтею 25 Закону України "Про землеустрій" визначено, що документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації.
Даною статтею закріплено види документації із землеустрою: а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць; в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об'єктів; г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ)проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; д)проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб; е)проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; є)проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів; ж)проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); з)робочі проекти землеустрою; и)технічна документація із землеустрою щодо визначення та встановлення в натурі (на місцевості) державного кордону України; і)технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); ї)технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту; й)технічна документація із землеустрою щодо поділу та об'єднання земельних ділянок; к)технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель.
Види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно цим Законом.
Робочий проект землеустрою - сукупність економічних, проектних і технічних документів з використання та охорони земель, що включає розрахунки, опис, креслення технічних рішень, кошторис, реалізацію яких передбачається здійснити протягом строку, встановленого цим проектом
Відповідно до ст.54 цього Закону робочі проекти землеустрою складаються з метою реалізації заходів з рекультивації порушених земель, консервації деградованих та малопродуктивних угідь, поліпшення сільськогосподарських і лісогосподарських угідь, захисту земель від ерозії, підтоплення, заболочення, вторинного засолення, висушення, зсувів, ущільнення, закислення, забруднення промисловими та іншими відходами, радіоактивними та хімічними речовинами.
Робочий проект землеустрою включає: а)завдання на складання робочого проекту землеустрою; б)пояснювальну записку; в)рішення Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про розроблення робочого проекту землеустрою; г)характеристику природних та агрокліматичних умов відповідної території; ґ)матеріали ґрунтових та інших обстежень; д)матеріали геодезичних вишукувань та землевпорядного проектування; е)техніко-економічні показники робочого проекту землеустрою; є)проектні рішення з визначення комплексу заходів та обсягу робіт з охорони земель; ж) розрахунки кошторисної вартості щодо впровадження запроектованих заходів з охорони земель; з)матеріали погодження робочого проекту землеустрою, встановлені статтею 186 Земельного кодексу України; и)плани агровиробничих груп ґрунтів та крутизни схилів; і)плани запроектованих заходів ; ї)матеріали перенесення проекту в натуру (на місцевість).
Аналізуючи вказані норми законодавства, колегія суддів дійшла висновку, що для отримання дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву подається проект землеустрою, що в обов"язковому порядку має містити умови зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту та порядок проведення рекультивації порушених земель. При цьому, Закон встановлює різні види проектів землеустрою, в тому числі передбачає і робочий проект землеустрою, який і складається з метою реалізації заходів з рекультивації порушених земель.
Таким чином, посилання представника відповідача на те, що позивачем мав бути поданий саме проект землеустрою про відведення земельної ділянки є безпідставними. Крім того, у своїй відмові відповідачем не було зазеачено, який саме проект мав бути поданий.
Відтак, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що наданий позивачем робочий проект землеустрою повністю відповідає вимогам земельного законодавства та містить всі необхідні умови та вимоги, встановлені Порядком видачі та анулювання спеціальних дозволів на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок.
При цьому, відповідач стверджує, що у переліку документів відсутня копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою.
З матеріалів справи вбачається, що товариством було долучено належним чином засвідчені копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів землевпорядників, які містяться і в самому робочому проекті на сторінка 122,123. (а.с.36-37)
Так, згідно п.4.2 Порядку №1 до заяви, крім іншого, додаються, копія ліцензії на проведення робіт із землеустрою.
Водночас, статтею 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" від 02.03.2015 встановлено перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
У даному переліку, такий вид господарської діяльності як проведення робіт із землеустрою відсутній.
Отже, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, що у даному випадку підлягає застосуванню саме Закон, оскільки він має вищу юридичну силу та по відношенню до Наказу Державного комітету України по земельним ресурсам від 04.01.2005 №1, а тому посилання відповідача на обов"язкову наявність ліцензії на проведення робіт із землеустрою, з огляду на наявність кваліфікаційних сертифікатів інженерів землевпорядників не відповідають вимогам чинного законодавства та є неправомірними.
Стосовно доводів відповідача щодо ненадання підприємством копії договору на виконання земляних робіт (у разі якщо заявник уклав договір на зняття та перенесення ґрунтового покриву) земельної ділянки з іншою фізичною чи юридичної особою, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки позивач планує виконувати земляні роботи працівниками самого товариства, а відповідні договори з іншими особами не укладалися, отже вимога відповідача про обов"язковість надання таких договорів є неправомірною.
Разом з тим, в судовому засіданні в суді апеляційної інстанції встановлено, що заявник зазначивши особу, яка є відповідальною за додержанням умов зняття, збереження та використання родючого шару ґрунту на підприємстві, конкретно не зазначив про виконання земляних робіт власними силами.
Враховуючи вищевикладене, колегія суддів частково погоджується з висновками суду першої інстанції, що відповідачем протиправно відмовлено позивачу у наданні дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву ( родючого шару ґрунту) земельної ділянки загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду товариству для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в с.Кам"яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
В свою чергу, щодо позовної вимоги про зобов'язання відповідача видати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву, колегія суддів зазначає наступне.
За своєю правовою природою, відповідно до норм чинного законодавства, повноваження відповідача щодо видачі або відмови у видачі дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.
Як випливає зі змісту Рекомендації Комітету Міністрів Ради Європи №R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 на 316-й нараді під дискреційним повноваженням слід розуміти повноваження, яке адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду - тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин.
Адміністративний суд, перевіряючи рішення, дію чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень на відповідність закріпленим частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України критеріям, не втручається у дискрецію (вільний розсуд) суб'єкта владних повноважень поза межами перевірки за названими критеріями. Завдання адміністративного судочинства полягає не у забезпеченні ефективності державного управління, а в гарантуванні дотримання прав та вимог законодавства, інакше було б порушено принцип розподілу влади.
Принцип розподілу влади заперечує надання адміністративному суду адміністративно-дискреційних повноважень - ключовим завданням якого є здійснення правосуддя, а тому позовна вимога про зобов'язання відповідача видати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву є формою втручання в дискреційні повноваження відповідача та виходить за межі завдань адміністративного судочинства, відтак постанова Житомирського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року у вказаній частині підлягає скасуванню з прийняттям в цій частині нової постанови про зобов'язання Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Лабрадорит" щодо видачі дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки ТОВ "Лабрадорит" загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду ТОВ "Лабрадорит" для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в селі Кам'яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
З урахуванням наведеного, колегія суддів дійшла висновку про наявність підстав для часткового задоволення апеляційної скарги.
Керуючись ст.ст. 195, 196, 198, 202, 205, 207 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області задовольнити частково.
Постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "18" травня 2017 р. скасувати в частині зобов'язання Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області надати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки ТОВ "Лабрадорит" загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду ТОВ "Лабрадорит" для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в селі Кам'яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
Прийняти в цій частині нову постанову.
Зобов'язати Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області повторно розглянути заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Лабрадорит" щодо видачі дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельної ділянки ТОВ "Лабрадорит" загальною площею 7,6962 га, кадастровий номер 1822582401:01:005:0013, яка надана в оренду ТОВ "Лабрадорит" для будівництва комплексу заводів по глибокій переробці каменю та виробництва щебеню, що знаходиться в селі Кам'яний Брід, Кам"янобрідської сільської ради, Коростишівського району, Житомирської області.
В решті постанову Житомирського окружного адміністративного суду від 18 травня 2017 року залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя Л.В. Кузьменко
судді: Т.В. Іваненко
К.С. Франовська
Повний текст cудового рішення виготовлено "15" вересня 2017 р.
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
2 - позивачу: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабрадорит" вул.Зарічна, 6,с.Кам'яний Брід,Коростишівький район, Житомирська область,12511
3- відповідачу: Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області вул.Довженка,45,м.Житомир,10002
- ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.09.2017 |
Оприлюднено | 19.09.2017 |
Номер документу | 68920955 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Л.В.
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Капинос Оксана Валентинівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Капинос Оксана Валентинівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні