СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі
20 вересня 2017 р. Справа № 818/1350/17
Суддя Сумського окружного адміністративного суду Соп'яненко О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Білопільському, Лебединському, Сумському районах, м.Сумах управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Сумській області Красулі Олександра Володимировича про визнання протиправними та скасування постанови та припису,-
В С Т А Н О В И В:
До Сумського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з адміністративним позовом до головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Білопільському, Лебединському, Сумському районах, м.Сумах управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Сумській області Красулі Олександра Володимировича про визнання протиправними та скасування постанови № 673-ДК/0184По/08/01-17 від 07.09.2017 по справі про адміністративне правопорушення та припису № 673-ДК/0231Пр/03/01-17 від 07.09.2017 про усунення порушень.
Вивчивши подані матеріали, суд вважає, що справа в частині оскарження постанови про накладення адміністративного стягнення не підлягає розгляду в адміністративному суді.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 17 КАС України компетенція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові справи про накладення адміністративних стягнень. Частиною 2 ст. 18 КАС України передбачено, що окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, їх посадова чи службова особа, крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки.
Статтею 9 КУпАП визначено, що адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Позивач оскаржує постанову про накладення штрафу за порушення земельного законодавства, відповідальність за яке передбачена ст. 53-1 КУпАП, що в розумінні ст. 9 КУпАП є адміністративним проступком, а тому виключає можливість розгляду даної справи в порядку адміністративного судочинства.
Пунктом 3 частини 1 статті 288 КУпАП встановлено, що постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено: постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення, постанову по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване в автоматичному режимі - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Тобто, розгляд справ з приводу оскарження постанови про накладення адміністративного стягнення здійснюється місцевим загальним судом в порядку, передбаченому Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 109 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі лише, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Враховуючи, що розгляд даної справи не відноситься до юрисдикції адміністративного суду, суд вважає необхідним відмовити у відкритті провадження у справі та роз'яснити позивачу, що дана справа повинна розглядатись місцевим судом за правилами, визначеними Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Керуючись ст. ст. 107, 109, 165, 186 КАС України, -
У Х В А Л И В:
Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до головного спеціаліста відділу контролю за використанням та охороною земель у Білопільському, Лебединському, Сумському районах, м.Сумах управління контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Сумській області Красулі Олександра Володимировича в частині вимог про визнання протиправною постанови № 673-ДК/0184По/08/01-17 від 07.09.2017 по справі про адміністративне правопорушення.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя О.В. Соп'яненко
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2017 |
Оприлюднено | 20.09.2017 |
Номер документу | 68978858 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
О.В. Соп'яненко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні