Суддя-доповідач - ОСОБА_1
Головуючий у 1 інстанції - Гончарова І.А.
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
06 вересня 2017 рокусправа № 804/1164/17 Приміщення суду за адресою: 49083, м. Дніпро, пр.Слобожанський, 29
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Білак С.В., суддів: Юрко І.В. Шальєвої В.А. , секретар судового засідання - Лащенко Р.В., з участю представника позивача - ОСОБА_2, представників відповідача - ОСОБА_3, ОСОБА_4, представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_5, розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Депутата Дніпровської міської ради, кандидата у депутати Дніпропетровської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року ОСОБА_6 на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 липня 2017 року у справі №804/1164/17 за адміністративним позовом Депутата Дніпровської міської ради, кандидата у депутати Дніпропетровської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року ОСОБА_6 до Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Дніпровська міська рада про визнання протиправною та скасування постанови, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач ОСОБА_6 звернувся до суду з позовом до Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Дніпровська міська рада про визнання протиправною та скасування постанови Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 09.02.2017 року №336.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що постанова Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 09.02.2017 року №336 прийнята всупереч діючому законодавству та підлягає скасуванню. Станом на 4 листопада 2015 року Дніпропетровська міська виборча комісія Дніпропетровської області визначила черговість кандидатів у депутати у виборчих списках від місцевих організацій партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів і це підтверджується відомостями, розміщеними на сайті Центральної виборчої комісії, а саме відомостями про кількість голосів виборців, поданих за місцеву організацію політичної партії та кандидата, закріпленого нею за відповідним територіальним виборчим округом, та відсоток голосів виборців, поданих за відповідну місцеву організацію партії у територіальних виборчих округах, за якими були закріплені кандидати, від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі місцеві організації партій у відповідних територіальних виборчих округах. Відповідно до відомостей, що містяться на сайті Центральної виборчої комісії, кількість голосів виборців, поданих у виборчому окрузі, за яким закріплений ОСОБА_6, становить 1994 голоси, що складає 31,8683%. Однак, в оскаржуваній постанові зазначено інший відсоток голосів виборців щодо ОСОБА_6, а саме 31,3888%. Крім того в даній постанові визначено іншу черговість кандидатів у депутати. У встановленому порядку Дніпропетровська виборча комісія Дніпропетровської області на першому пленарному засіданні Дніпропетровської міської ради 27 листопада 2015 року оголосила про результати виборів депутатів Дніпропетровської міської ради, зокрема про обрання депутатом ОСОБА_6 Отже прийняття відповідачем 09.02.2017 року оскаржуваної постанови відбулося після закінчення виборчого процесу, тобто за відсутності у відповідача необхідних повноважень. Крім того, даною постановою Дніпропетровська виборча комісія Дніпропетровської області фактично змінила результати виборів, які у встановленому порядку були оприлюднені в листопаді 2015 року. Таким чином, вважає, що постанова Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 09.02.2017 року №336 Про визначення в порядку черговості кандидатів у депутати у виборчих списках від ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ Об'єднання САМОПОМІЧ , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ - УКРОП , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОСОБА_7 ПОРОШЕНКА СОЛІДАРНІСТЬ , ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК В МІСТІ ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ГРОМАДСЬКА СИЛА за результатами виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року була прийнята Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області необґрунтовано, без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, нерозсудливо, несвоєчасно та не на підставі, не в межах повноважень та не в спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду Дніпропетровської області від 13 липня 2017 року в задоволенні позову позивачу відмовлено.
Не погодившись з таким судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу.
Позивач в апеляційній скарзі просить постанову суду першої інстанції скасувати та задовольнити позовні вимоги, так як судом першої інстанції при постановленні рішення порушено норми матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначив, що приймаючи спірну постанову Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 09.02.2017 року №336, відповідач діяв не у спосіб та не у порядку, передбаченому Законом України Про місцеві вибори , а саме, відповідач встановив результати виборів та визначив черговість кандидатів у депутати у виборчому списку не на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальних виборчих округах та поза межами, встановленого десятиденного строку з дня голосування. Судом першої інстанції не надано цим фактам належної оцінки.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав доводи апеляційної скарги.
Представники відповідача та третьої особи заперечували проти доводів апеляційної скарги.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.
Судом першої інстанції встановлено, що 25 жовтня 2015 року відбулися чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.
Протоколом Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 25 жовтня 2015 року Про результати виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному окрузі було затверджено результати чергових виборів до міської ради.
09 лютого 2017 року Дніпровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області було прийнято постанову №336 Про визначення в порядку черговості кандидатів у депутати у виборчих списках від ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ Об'єднання САМОПОМІЧ , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНСЬКЕ ОБЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ УКРОП , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОСОБА_7 ПОРОШЕНКА СОЛІДАРНІСТЬ , ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК В МІСТІ ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ГРОМАДСЬКА СИЛА за результатами виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року , в якій зазначено, що кандидат у депутати Дніпропетровської міської ради від Дніпропетровської міської організації політичної партії Опозиційний блок в місті Дніпропетровськ ОСОБА_6 отримав 1964 голосів виборців, що становить 31,3888 % голосів виборців.
Оскаржувану постанову Дніпровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області було прийнято на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів.
Рішення про визначення черговості кандидатів у депутати у виборчих списках від місцевих організацій партій відповідачем під час виборчого процесу не приймалося.
На підставі встановлених в судовому засіданні фактів та обставин суд прийшов до висновку, що Дніпровська міська виборча комісія Дніпропетровської області, приймаючи постанову №336 діяла в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законом.
Суд апеляційної інстанції не може погодитися з такими висновками суду першої інстанції з наступних підстав.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що 25 жовтня 2015 року відбулися чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.
Протоколом Дніпропетровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 25 жовтня 2015 року Про результати виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному окрузі було затверджено результати чергових виборів до міської ради.
Про підсумки голосування і результати виборів, список обраних депутатів у багатомандатному окрузі територіальна виборча комісія надіслала повідомлення Центральній виборчій комісії, в якому кандидат у депутати Дніпропетровської міської ради від Дніпропетровської міської організації політичної партії Опозиційний блок в місті Дніпропетровськ ОСОБА_6 отримав 1994 голосів виборців, що становить 31,8683 % голосів виборців (т.1 а.с.23-28).
09 лютого 2017 року Дніпровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області було прийнято постанову №336 Про визначення в порядку черговості кандидатів у депутати у виборчих списках від ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ Об'єднання САМОПОМІЧ , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ -УКРОП , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОСОБА_7 ПОРОШЕНКА СОЛІДАРНІСТЬ , ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК В МІСТІ ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ГРОМАДСЬКА СИЛА за результатами виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року якою затверджено виборчі списки від ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ Об'єднання САМОПОМІЧ , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ - УКРОП , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОСОБА_7 ПОРОШЕНКА СОЛІДАРНІСТЬ , ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК В МІСТІ ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ГРОМАДСЬКА СИЛА за результатами виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року , шляхом визначення черговості кандидатів у депутати, згідно додатків №№1-5.
В спірній постанові зазначено, що кандидат у депутати Дніпропетровської міської ради від Дніпропетровської міської організації політичної партії Опозиційний блок в місті Дніпропетровськ ОСОБА_6 отримав 1964 голосів виборців, що становить 31,3888 % голосів виборців (т.1 а.с.13-22).
Згідно з ч.8 ст.86 Закону України Про місцеві вибори результатом виборів депутатів у багатомандатному виборчому окрузі є визначення в порядку черговості кандидатів у депутати від місцевих організацій партій осіб, обраних депутатами від місцевих організацій партій в кількості депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій.
Черговість кандидатів у депутати у виборчому списку від місцевої організації партії, яка відповідно до частини другої цієї статті має право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, визначається рішенням виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальної виборчої комісії на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів шляхом формування та затвердження виборчого списку місцевої організації партії. У зазначеному виборчому списку місцевої організації партії кандидати у депутати (крім кандидата у депутати, який не закріплений за територіальним виборчим округом) розташовуються в порядку зменшення відсотку голосів виборців, поданих за відповідну місцеву організацію партії у територіальних виборчих округах, за якими були закріплені кандидати, від загальної кількості голосів виборців, поданих за всі місцеві організації партій у відповідних територіальних виборчих округах. У разі якщо отримані відсотки є рівними у кількох кандидатів у депутати, вони розміщуються у виборчому списку в порядку зменшення кількості голосів виборців, поданих у територіальному виборчому окрузі за місцеву організацію партії та відповідного кандидата.
Якщо кількість депутатських мандатів, отриманих місцевою організацією партії, є більшою за кількість кандидатів у депутати у виборчому списку цієї місцевої організації партії у відповідному багатомандатному окрузі, депутатські мандати залишаються вакантними до проведення чергових або позачергових виборів.
У разі настання обставин, передбачених частинами другою, четвертою статті 48 цього Закону, або якщо за результатами виборів до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради обрано менше двох третин її складу, територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання виборів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі такими, що не відбулися.
Відповідно до ч.9 ст.86 Закону України Про місцеві вибори після встановлення кількості депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій, та визначення відповідно до вимог частини восьмої цієї статті черговості кандидатів у депутати у виборчих списках місцевих організацій партій територіальна виборча комісія у протоколі про результати виборів депутатів у відповідному багатомандатному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів також зазначає:
1) кількість депутатських мандатів, отриманих місцевими організаціями партій;
2) прізвище, власне ім'я (усі власні імена) та по батькові (за наявності), рік народження, відомості про освіту, партійність, посаду, місце роботи (заняття), місце проживання, суб'єкт висування кожного обраного депутата.
Пунктом 12 ст.86 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що повідомлення про підсумки голосування та результати виборів, рішення про черговість кандидатів у депутати у виборчих списках місцевих організацій партій, які відповідно до частини другої цієї статті отримали право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, а також список обраних депутатів у багатомандатному окрузі (в алфавітному порядку) із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності), числа, місяця, року народження, відомостей про громадянство, освіту, партійність, посаду, місце роботи (заняття), місце проживання депутата, назв місцевих організацій партій, від яких вони обрані, не пізніш як на п'ятий день після встановлення результатів публікуються в друкованих засобах масової інформації або доводяться до відома населення в інший спосіб. Про підсумки голосування та результати виборів територіальна виборча комісія приймає відповідне рішення. Про підсумки голосування і результати виборів, рішення про черговість кандидатів у депутати у виборчих списках місцевих організацій партій, які відповідно до частини другої цієї статті отримали право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, список обраних депутатів у багатомандатному окрузі територіальна виборча комісія невідкладно надсилає повідомлення Центральній виборчій комісії в порядку та за формою, встановленими Центральною виборчою комісією, а також про результати виборів депутатів інформує відповідну раду на її першому пленарному засіданні відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Таке повідомлення в електронному вигляді передається територіальною виборчою комісією відповідному органу ведення Державного реєстру виборців для невідкладного надсилання Центральній виборчій комісії.
Таким чином, за приписами п. 12 ст.86 Закону України Про місцеві вибори не пізніш як на п'ятий день після встановлення результатів повідомлення про підсумки голосування та результати виборів, рішення про черговість кандидатів у депутати у виборчих списках місцевих організацій партій, які відповідно до частини другої цієї статті отримали право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, а також список обраних депутатів у багатомандатному окрузі (в алфавітному порядку) із зазначенням прізвища, власного імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності), числа, місяця, року народження, відомостей про громадянство, освіту, партійність, посаду, місце роботи (заняття), місце проживання депутата, назв місцевих організацій партій, від яких вони обрані, не пізніш як на п'ятий день після встановлення результатів публікуються в друкованих засобах масової інформації або доводяться до відома населення в інший спосіб публікуються в друкованих засобах масової інформації або доводяться до відома населення в інший спосіб та невідкладно надсилається повідомлення Центральній виборчій комісії.
Як вбачається з матеріалів справи, Дніпропетровською міською виборчою комісією Дніпропетровської області повідомлення про підсумки голосування і результати виборів, список обраних депутатів у багатомандатному окрузі надіслано Центральній виборчій комісії.
Колегія суддів зазначає, що відповідно до п. 8 ст.86 Закону України Про місцеві вибори черговість кандидатів у депутати у виборчому списку від місцевої організації партії, яка відповідно до частини другої цієї статті має право на участь у розподілі депутатських мандатів у цьому окрузі, визначається рішенням виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті (у містах, де утворені районні у місті ради) територіальної виборчої комісії на підставі протоколів про підсумки голосування в територіальному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів шляхом формування та затвердження виборчого списку місцевої організації партії.
Таким чином, вищезазначене рішення повинно прийнято в межах виборчого процесу відповідно до вищезазначеної норми Закону.
Під виборчим процесом необхідно розуміти здійснення суб'єктами виборчого процесу виборчих процедур щодо підготовки та проведення відповідних виборів у строки, передбачені законодавством, які починаються у законодавчо визначений термін та закінчуються офіційним оприлюдненням результатів виборів або через законодавчо встановлений строк після цього оприлюднення.
Як вбачається з матеріалів справи, спірна постанова Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 09.02.2017 року №336 336 Про визначення в порядку черговості кандидатів у депутати у виборчих списках від ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ Об'єднання САМОПОМІЧ , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ - УКРОП , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОСОБА_7 ПОРОШЕНКА СОЛІДАРНІСТЬ , ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК В МІСТІ ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ГРОМАДСЬКА СИЛА за результатами виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року прийнята поза межами виборчого процесу.
Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Колегія суддів вважає, що відповідач при прийнятті спірної постанови діяв не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Проаналізувавши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції невірно надана правова оцінка обставинам справи, оскаржуване судове рішення постановлено з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв'язку з чим постанова суду першої інстанції підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови про задоволення позову.
На підставі викладеного, керуючись статтями 195, 197, 198, 202, 205, 207, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Депутата Дніпровської міської ради, кандидата у депутати Дніпропетровської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року ОСОБА_6 - задовольнити.
Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 13 липня 2017 року у справі №804/1164/17 за адміністративним позовом Депутата Дніпровської міської ради, кандидата у депутати Дніпропетровської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року ОСОБА_6 до Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Дніпровська міська рада про визнання протиправною та скасування постанови - скасувати.
Позов Депутата Дніпровської міської ради, кандидата у депутати Дніпропетровської міської ради на чергових виборах депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25.10.2015 року ОСОБА_6 до Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Дніпровська міська рада про визнання протиправною та скасування постанови - задовольнити.
Визнати протиправною та скасувати постанову Дніпровської міської виборчої комісії Дніпропетровської області від 09.02.2017 року №336 Про визначення в порядку черговості кандидатів у депутати у виборчих списках від ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ Об'єднання САМОПОМІЧ , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ УКРАЇНСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПАТРІОТІВ - УКРОП , ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ БЛОК ПОРОШЕНКА СОЛІДАРНІСТЬ , ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЛІТИЧНОЇ ПАРТІЇ ОПОЗИЦІЙНИЙ БЛОК В МІСТІ ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ПАРТІЇ ГРОМАДСЬКА СИЛА за результатами виборів депутатів Дніпропетровської міської ради у багатомандатному виборчому окрузі на чергових виборах депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року .
Вступна та резолютивна частини постанови складені в нарадчій кімнаті та проголошені в судовому засіданні 06 вересня 2017 року, в повному обсязі постанова складена 06 вересня 2017 року.
Постанова набирає законної сили з моменту проголошення.
Постанова суду може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, а в разі складання рішення відповідно до ст.160 КАС України - з дня складання рішення в повному обсязі.
Головуючий суддя С.В. Білак
Судді І.В.Юрко
ОСОБА_8
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2017 |
Оприлюднено | 20.09.2017 |
Номер документу | 68979542 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Гончарова Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Гончарова Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Білак С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Гончарова Ірина Анатоліївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Гончарова Ірина Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні