Ухвала
від 20.09.2017 по справі 903/28/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"20" вересня 2017 р. Справа № 903/28/17 Суддя господарського суду Волинської області Шум М.С., розглянувши Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області про визнання кредиторських вимог до боржника на суму 1 335 551,90 грн. по справі за заявою Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі"

у справі

за заявою Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області

до товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі"

про банкрутство

ВСТАНОВИВ : Ухвалою господарського суду Волинської області від 07.02.2017р. порушено провадження у справі про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі" (45240, Волинська обл., Ківерцівський р-он, с. Жидичин, вул. 17 Вересня, 59 Д код ЄДРПОУ 35055341 ).

Повторно автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України визначено, ОСОБА_1 (Свідоцтво Міністерства юстиції України про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) №844 від 15.04.2013р., адреса: вул.Московська, 54-а, м.Миколаїв, Україна, 54017,; а/с №150, м.Миколаїв, 54017, код НОМЕР_1).

Ухвалою господарського суду Волинської області від 07.02.2017р. порушено провадження у справі про банкрутство боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі" (45240, Волинська обл., Ківерцівський р-он, с. Жидичин, вул. 17 Вересня, 59 Д код ЄДРПОУ 35055341 ).

Постановою господарського суду Волинської області від 18.07.2017р. припинено процедуру розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі" та повноваження розпорядника майна - арбітражного керуючого ОСОБА_1. Визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі". Відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців до 18.07.2018 року. Ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Спецбанкмеблі" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1.

Згідно ч. 3 ст. 23 Закону України "Про вiдновлення платоспроможностi боржника або визнання його банкрутом" господарський суд зобов'язаний прийняти заяву кредитора, подану з дотриманням вимог цього Закону та Господарського процесуального кодексу України, про що виноситься ухвала, в якій зазначається дата розгляду заяви.

18.09.2017 року на адресу суду надійшла заява Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області з кредиторськими вимогами до боржника.

Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" до заяви в обов'язковому порядку додаються докази сплати судового збору.

Відповідно до ст. 4 ЗУ "Про судовий збір" ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема, за подання до господарського суду заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом становить 2 розміри прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Водночас, заявником до заяви не додано доказів сплати судового збору у встановленому законом порядку та розмірі.

При поданні заяви до суду, заявник просить суд відстрочити сплату судового збору за подання заяви з грошовими вимогами до боржника до ухвалення судового рішення по справі.

Заява обгрунтована відсутністю відповідного фінансування, коштів, призначених для сплати судового збору.

Згідно ст. 8 ЗУ "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.

Згідно з пунктом 3.1. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 21.02.2013 р. N 7 "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" та 5 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 05.07.2012 р. N 01-06/869/2012 "Про деякі питання практики застосування Закону України "Про судовий збір" клопотання про відстрочення (розстрочення) сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати може бути викладене в заяві чи скарзі, які подаються до господарського суду, або окремим документом. Особа, яка заявляє відповідне клопотання, повинна навести доводи і подати докази на підтвердження того, що її майновий стан перешкоджав (перешкоджає) сплаті нею судового збору у встановленому порядку і розмірі. При цьому, оскільки ст. 129 Конституції України як одну із засад судочинства визначено рівність усіх учасників судового процесу перед законом і судом, отже, в тому числі й органів державної влади, то самі лише обставини, пов'язані з фінансуванням установи чи організації з Державного бюджету України та відсутністю у ньому коштів, призначених для сплати судового збору, не можуть вважатися підставою для звільнення від такої сплати.

У ст. 5 Закону України "Про судовий збір" визначено перелік осіб, звільнених від сплати судового збору. До вказаного переліку органи державної податкової інспекції не відносяться.

За таких обставин, нормами чинного законодавства України не звільнено від сплати судового збору у встановленому законом порядку, а отже, посилання заявника на відсутність фінансування на сплату судового збору, не може вважатися підставою для відстрочення сплати судового збору у даній справі.

Враховуючи те, що відстрочення заявнику сплати судового збору є правом, а не обов'язком суду, з огляду на відсутність доказів в обґрунтування заяви, які б підтверджували виключність обставин для такого відстрочення, суд відмовляє в задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання заяви з грошовими вимогами до боржника до ухвалення судового рішення по справі.

Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України "Про вiдновлення платоспроможностi боржника або визнання його банкрутом" господарський суд не пізніше п'яти днів з дня надходження заяви конкурсного кредитора здійснює перевірку її відповідності вимогам цього Закону. У разі якщо заяву конкурсного кредитора подано без дотримання вимог частини третьої статті 23 цього Закону, господарський суд письмово повідомляє заявника про недоліки заяви та строк, протягом якого він зобов'язаний їх усунути.

Згідно п.п. 2, 3 ст. 24 Закону якщо конкурсний кредитор усунув недоліки заяви у строк, встановлений судом, вона вважається поданою у день первинного її подання до суду. В іншому випадку суд виносить ухвалу про повернення заяви. Повернення заяви з підстав, передбачених цією статтею, не перешкоджає повторному зверненню до суду у цій же справі, якщо порушення усунуто в межах строку, встановленого частиною першою статті 23 цього Закону.

Особливості провадження у справах про банкрутство та передбачене ст. 24 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" право на усунення недоліків заяви у встановлений судом строк фактично надає заявнику додатковий час на оплату судового збору і не є перешкодою доступу до правосуддя.

Керуючись ст. 23, 24 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 63, 89 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,

УХВАЛИВ:

1. У задоволенні клопотання Луцької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Волинській області про відстрочку сплати судового збору за подання заяви з грошовими вимогами до боржника відмовити.

2. Зобов'язати Луцьку об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Волинській області до 03.10.2017 року усунути недоліки, допущені в заяві з грошовими вимогами до ТзОВ "Спецбанкмеблі".

3. До 03.10.2017 року подати суду докази сплати судового збору.

Суддя М. С. Шум

Дата ухвалення рішення20.09.2017
Оприлюднено24.09.2017
Номер документу69058297
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —903/28/17

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Судовий наказ від 12.02.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 09.01.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 09.01.2018

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 24.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 03.10.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 20.09.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Судовий наказ від 08.08.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 08.08.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні