ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 вересня 2017 року № 826/5819/17
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовомОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправною та скасування податкової вимоги В С Т А Н О В И В:
Позивач, в особі ОСОБА_1 (надалі - Позивач) звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління ДФС у м. Києві (надалі - Відповідач), в якому просить Суд: зобов'язати уповноважену особу Державної податкової інспекції у Голосіївському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві надати ОСОБА_1 довідку про відсутність заборгованості приватного підприємства "ВІТАЛІ" (код 24724441) зі сплати податків і зборів.
В обґрунтування позовних вимог Позивач, зазначає, що ним подано до Контролюючого органу Лист від 10.01.2017 р. вих. №б/н в якому повідомлялося, що за рішенням власників ПП ВІТАЛІ ліквідується.
Крім того, Позивач зазначає, що ним в Заяві (додаток до Листа від 10.01.2017 р.) відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588, містилось прохання про видачу Позивачу довідки про відсутність заборгованості ПП "ВІТАЛІ" зі сплати податків і зборів, проте всупереч вимогам законодавства Відповідачем не вчинено жодних дій щодо надання Позивачу Довідки про відсутність заборгованості ПП "ВІТАЛІ".
Під час розгляду справи Позивач підтримав заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просив Суд їх задовольнити, посилаючись на доводи, викладені в позовній заяві.
Відповідач в судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про розгляд справи.
На адресу Окружного адміністративного суду міста Києва від представника Відповідача надійшли письмові заперечення на позовну заяву та додаткові пояснення на заперечення.
В обґрунтування заперечень Відповідач зазначає, що на адресу Позивача надсилалися листи, якими роз'яснено, що в даному випадку Позивачу, як голові Ліквідаційної комісії необхідно звернутися до ГУ ДФС у м. Києві для проведення позапланової виїзної перевірки, згідно вимог пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України
Справа розглянута в порядку письмового провадження у відповідності до положень ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України за відсутності необхідності заслуховувати свідків чи експертів.
Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
Судом встановлено, що власником Приватного підприємства "ВІТАЛІ" ОСОБА_1, згідно п. 4.2 Статуту Товариства прийнято Рішення від 04.01.2017 р. №1/2017 про припинення діяльності та ліквідувати ПП, із місцезнаходженням за адресою: АДРЕСА_2 м. Київ, Україна, ідентифікаційний код 24724441 (п. 1 Рішення №1/2017).
У відповідності до п. 3 Рішення №1/2017 призначено Ліквідатора - п. Манохіна Віталія Івановича, громадянина України, паспорт серії НОМЕР_2, виданий Ленінградським РУГУ МВС України в місті Києві 20 березня 1997 року, який зареєстрований за адресою: Україна, АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1 (надалі - "Ліквідатор"), з правом забезпечити, керувати і контролювати припинення діяльності та ліквідацію ПП, а також представляти ПП та діяти від її імені, та в цьому статусі звертатись до та/або вести переговори з будь-яким відповідним державним органом у зв'язку із припиненням діяльності та ліквідацією ПП.
Ліквідатором Приватного підприємства "ВІТАЛІ" ОСОБА_1 10.01.2017 р. подано до ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві Лист №б/п, в якому повідомлялося наступне: Приватне підприємство "ВІТАЛІ" (ідентифікаційний код №24724441) у зв'язку із припиненням (Додатки 1-3) за рішенням власника (Додаток 4) направляє заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою №8-ОПП (Додаток 5) згідно додатку 15 до Порядку обліку платників податків і зборів (п. 11.2) та копії відповідних підтверджуючих документів. Також долучається оригінал довідки про взяття на облік платника податків Приватного підприємства "ВІТАЛІ" за формою 4-ОПП (Додаток 6). У разі виникнення будь-яких питань прошу зв'язуватися з п. Манохіним Віталієм Івановичем, ліквідатором Приватного підприємства "ВІТАЛІ" за тел. (067) 2394732. .
Позивачем 11.04.2017 р. надіслано Запит на інформацію від 11.04.2017 р. до Начальника ДПІ у Голосіївському районі ГУДФС у м. Києві, в якому Позивач просив видати довідку про відсутність заборгованості Приватного підприємства "ВІТАЛІ" зі сплати податків, зборів за формою №22-ОПП.
Листом від 18.04.2017 р. №5269/м/26-50-08-01-11 за підписом заступника начальника ДПІ у Голосіївському районі ГУДФС у м. Києві Л.М. Яцута повідомлено Голову ліквідаційної комісії ПП "ВІТАЛІ" ОСОБА_1, що станом на 18.04.2017 р. інформації від підрозділу податкового аудиту ГУ ДФС у м. Києві щодо проведення контрольно- перевірочної роботи по ПП "ВІТАЛІ" у зв'язку з припиненням до ДПІ Голосіївському районі ГУДФС у м. Києві не надходила.
Також, Контролюючий орган в Листі від 18.04.2017 р. №5269/м/26-50-08-01-11 зазначав, що голові ліквідаційної комісії ПП "ВІТАЛІ" ОСОБА_1 направлялися листи від 10.01.2017 р. №124/М/26-50-08-01-11, від 01.02.2017 р. №1439/М/26-50-08-01-11 щодо звернення до ГУ ДФС у м. Києві для проведення перевірки.
Позивач вважає, що в Листі від 18.04.2017 р. №5269/м/26-50-08-01-11 Відповідач не надав інформацію щодо наявності юридичних підстав відмови у наданні Позивачу Довідки про відсутність заборгованості Приватного підприємства "ВІТАЛІ" зі сплати податків, зборів за формою №22-ОПП, а тому звернувся до Суду з відповідним позовом.
Повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства, Суд прийшов до висновку про необґрунтування позовних вимог виходячи з наступного.
Як зазначає Позивач, станом на момент звернення з адміністративним позовом до суду, останнім було здійснено всі необхідні заходи, які пов'язані з прийняттям рішення про припинення товариства, однак довідки про відсутність заборгованості по податках, зборах (обов'язкових) платежів за формою N 22-ОПП Контролюючим органом надано не було.
Згідно ст. 21 Податкового кодексу України посадові особи контролюючих органів зобов'язані, зокрема, дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.
У відповідно до Податкового кодексу України з метою використання єдиної раціональної методики обліку платників податків і зборів у контролюючих органах розроблений Порядок обліку платників податків і зборів, затверджений наказом Міністерства фінансів України 09 грудня 2011 року №1588 (надалі - Порядок №1588).
Так, розділ XI Порядку №1588 визначає Порядок зняття з обліку платників податків у контролюючих органах.
У відповідності до абз. 1 п. 11.1 Порядку №1588, Платник податків зобов'язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов'язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
Згідно п. 11.5 Порядку №1588 у зв'язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за формою N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктами 11.2 - 11.4 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про припинення (закриття) відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків. При отриманні першого з документів про ліквідацію або реорганізацію платників податків робиться запис у журналі за формою N 6-ОПП.
Пунктом 11.9 Порядку №1588 визначено, що у разі отримання документів згідно з пунктами 11.1 - 11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи, припинення (закриття) постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається перевірка у такі строки: не пізніше десяти робочих днів з дати отримання відомостей про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; протягом десяти робочих днів після одержання того документа, що надійшов до контролюючого органу першим, в інших випадках.
У відповідності до п. 11.11, п. 11.12 Порядку №1588, за рішенням керівника контролюючого органу документальна позапланова перевірка не проводиться, якщо за відсутності податкового боргу платник податків не подає податкових декларацій (розрахунків, звітів) протягом 1095 календарних днів, що передують даті одержання контролюючим органом документів (відомостей), зазначених у цьому пункті, та стосовно нього використана інформація від фінансових установ, інших органів, яка підтверджує відсутність здійснення господарської діяльності з моменту подання останньої податкової звітності, при цьому відсутні інші підстави для проведення перевірки, визначені Податковим кодексом України та/або Митним кодексом України та платник податків не знаходиться за зареєстрованим місцезнаходженням (місцем проживання) і контролюючий орган не може встановити фактичне місцезнаходження платника податків. Таке рішення приймається керівником контролюючого органу на підставі відповідної доповідної записки. Доповідна записка з резолюцією керівника зберігається в реєстраційній частині облікової справи платника податків. Керівник контролюючого органу може також прийняти рішення про непроведення або відміну рішення про призначення документальної позапланової перевірки платника податків, стосовно якого прийнято судове рішення про припинення, якщо за відсутності податкового боргу платник податків не подає податкових декларацій (розрахунків, звітів) більше 12 місяців та контролюючий орган не має можливості провести документальну позапланову перевірку внаслідок відсутності існування платника податків або не встановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків, та для призначення і проведення будь-яких видів перевірок такого платника податків відсутні інші підстави, визначені Податковим кодексом України, ніж підстави, встановлені підпунктами 78.1.2, 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 глави 7 розділу II Податкового кодексу України та пунктом 4 частини сьомої статті 346 Митного кодексу України.
Водночас, пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків
Суд звертає увагу, що Наказом Міністерством фінансів України від 18.03.2016 р. №375 внесено зміни: "довідки за формою N 22-ОПП" замінити словами та цифрами "відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою N 30-ОПП".
Відповідно до п. 11.14 Порядку №1588 до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб'єкта державної реєстрації контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу відомості: про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою N 30-ОПП (додаток 14); про узгодження плану реорганізації юридичної особи за формою N 31-ОПП (додаток 15) - у разі наявності податкового боргу при реорганізації юридичної особи. Якщо до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, на запит суб'єкта державної реєстрації контролюючим органом надано відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, а також у разі виникнення у платника податків заборгованості зі сплати податків і зборів або визначення грошових зобов'язань, за якими не настав строк сплати, до проведення державної реєстрації припинення юридичної особи контролюючий орган формує та передає до Єдиного державного реєстру відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів або відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи. Якщо контролюючим органом до Єдиного державного реєстру передано відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів, то після погашення заборгованості зі сплати податків і зборів контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.
З аналізу вищезазначених норм права вбачається, що підставою для отримання довідки про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою N 30-ОПП слугує, в першу чергу, проведена Контролюючим органом документальна позапланова перевірка платника податків.
Державна фіскальна служба України у зв'язку з прийняттям Закону України від 21 грудня 2016 року N 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" (далі - Закон N 1797), який набрав чинності з 1 січня 2017 року (за виключенням окремих статей) та яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі - Кодекс), що стосуються контрольно-перевірочної роботи, повідомляє таке.
Пунктом 8 розділу I Закону України від 21 грудня 2016 року N 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" (далі - Закон N 1797) доповнено Податкового кодексу України статтею 19 3 та викладено в новій редакції пп. 19 1.1.1 п. 19 1.1 ст. 19 1, якими визначено перелік функцій державних податкових інспекцій, а функцію контрольно-перевірочної роботи закріплено виключно за контролюючими органами обласного та центрального рівнів.
Отже, з 01.01.2017 організацію та проведення документальних і фактичних перевірок може бути здійснено (в т. ч. видано наказ про проведення, оформлено направлення (посвідчення), складено акт (довідку) та податкові повідомлення-рішення, вимоги (рішення) зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - ЄСВ), за їх результатами) лише зазначеними вище органами.
Водночас уточнено, що документи з питань проведення перевірок (запити, накази, акти, повідомлення про місце і час проведення розгляду заперечень, податкові повідомлення-рішення) надсилаються платникам податків у порядку, встановленому п. 42.2 ст. 42 Кодексу.
Відповідно до частини шостої статті 13 Закону України від 15 травня 2003 року N 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (надалі - Закон N 755) та п. 11.14 розділу XI Порядку №1588 для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) у порядку інформаційної взаємодії між ЄДР та інформаційними системами ДФС відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою N 30-ОПП. Такі відомості передаються до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб'єкта державної реєстрації.
У відповідності до пп. 1, пп. 2 п. 2 спільного Наказу Мінюст та Мінфін Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України від 18.03.2016 р. №759, установити, що: 1) до запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Реєстр) й інформаційними системами Державної фіскальної служби України у режимі реального часу така взаємодія здійснюється у робочий час з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України відповідно до законодавства, але з інтервалом не більше ніж 2 години; 2) до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів, про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються Державною фіскальною службою України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України, а саме: про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 27-ОПП або повідомлень про наявність податкового боргу та неможливість проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 23-ОПП; про наявність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - шляхом надсилання повідомлень про наявність боргу зі сплати єдиного внеску та про неможливість проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 5-ЄСВ; про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 28-ОПП; про відсутність заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 6-ЄСВ; про узгодження плану реорганізації юридичних осіб - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою N 28-ОПП.
З аналізу вищезазначених норм права, Суд приходить до висновку, що в даному випадку Довідка про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою N 30-ОПП (в редакції до 18.03.2016 р. Довідка про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою №22-ОПП) надсилається Контролюючим органом самостійно до ЄДР, а не видається заявнику особисто.
Як вбачається з матеріалів справи, Позивач 10.01.2017 року звернувся до Контролюючого органу із заявою про припинення платника податків ПП "ВІТАЛІ" у зв'язку з прийняттям рішення про припинення юридичної особи з проханням провести заходи, визначені Порядком, та видати довідку про відсутність заборгованості по податках, зборах (обов'язкових платежах) за формою №22-ОПП.
В матеріалах справи містяться Листи ДПІ у Голосіївському районі ГУДФС у м. Києві: від 18.04.2017 р. №5269/м/26-50-08-01-11; від 10.01.2017 р. №124/М/26-50-08-01-11, від 01.02.2017 р. №1439/М/26-50-08-01-11, в яких останній повідомляв голову ліквідаційної комісії ПП "ВІТАЛІ" ОСОБА_1 щодо звернення до ГУ ДФС у м. Києві для проведення перевірки.
Суд звертає увагу, що в листі від 10.01.2017 р. вих. №б/н за підписом Ліквідатора ПП "ВІТАЛІ" ОСОБА_1 адреса зазначена лише в шапці даного листа: Україна, 01032, м. Київ-32, АДРЕСА_2, як вбачається з матеріалів справи Відповідачем Листи: від 10.01.2017 р. №124/М/26-50-08-01-11, від 01.02.2017 р. №1439/М/26-50-08-01-11 надсилалися за даною адресою.
Проте, Листи (від 10.01.2017 р. №124/М/26-50-08-01-11, від 01.02.2017 р. №1439/М/26-50-08-01-11 ) поверталися на адресу Контролюючого органу з відміткою не повна адреса та за закінченням встановленого строку зберігання , що в свою чергу свідчить про те, що Відповідачем надавалися роз'яснення Позивачу про необхідність звернення до ГУ ДФС у м. Києві з заявою про проведення перевірки з підстав припинення діяльності ПП "ВІТАЛІ".
Враховуючи вищевикладене, Суд приходить до висновку, що в даному випадку Відповідач діяв у відповідності до законодавства, а отже в його діях не вбачається протиправність.
Крім того, Суд звертає увагу, що Довідка про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою №22-ОПП не складається та не видається Контролюючим органом згідно із змінами, внесеними Наказом Міністерства фінансів України від 18.03.2016 р. №375.
З аналізу матеріалів справи та норм права, Суд приходить до висновку, що Позивачем в даному випадку не вірно обрано спосіб захисту, оскільки останній не просить Суд визнати протиправні дії Контролюючого органу (ГУ ДФС у м. Києві) щодо призначення та проведення перевірки за результатами, якої складається Довідка про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою №30-ОПП та надсилання її до ЄДР.
Враховуючи вищевикладене, Суд приходить до висновку, що позовні вимоги Позивача є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Враховуючи вищенаведене, Суд прийшов до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 69, 70 71, 158-163, 167 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні позовних вимог відмовити.
Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя А.Б. Федорчук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.09.2017 |
Оприлюднено | 24.09.2017 |
Номер документу | 69061484 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Федорчук А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні