Постанова
від 29.05.2007 по справі 5/132-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

5/132-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31     http://vn.arbitr.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

29 травня 2007 р.                                                                                Справа № 5/132-07

за адміністративним  позовом: Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до:  Комунального підприємства  “Комунсервіс”,  смт. Тростянець  Вінницької області      

про  стягнення  6383-33  грн.

Головуючий суддя     Бенівський В.І.      

          При секретарі:     В. Деркач

          Представники

                               позивача   -   Філіпова  Л.Т.,  доручення від 14.05.07 р.

            відповідача  -   не з'явився.

            місце  розгляду  справи:  приміщення   суду  к. 1102

В С Т А Н О В И В:

 

            До господарського суду Вінницької області подано адміністративний позов  

Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Комунального підприємства  “Комунсервіс”,  смт. Тростянець  Вінницької області   про  стягнення  6383-33  грн.

            Позивач  в заяві посилається на такі обставини:

               Відповідно до ст.19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»відповідачеві встановлено норматив робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів, що становить 1 робоче   місце, а відповідно звіту про зайнятість інвалідів за 2ОО5 р відповідачем не було створено  жодного  робочого    місця   для інвалідів.

           Згідно рядка 02 Звіту Форми 10 ПІ чисельність працюючих інвалідів штатних працівників обчислюється відповідно до п.п. 3.3.1- 3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві , затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.1995 року №171 та Інструкції щодо заповнення форми 10 ПІ поштова - річна “Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів", затвердженою наказом Мінпраці України 29.12. 2004 року № 338 шляхом підсумування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців за період з початку року .

          Середньоспискова чисельність інвалідів-штатних працівників, які були зайняті на підприємстві відповідно до звіту Форми 10 ПІ у 2005 році становить 0 чоловік.

         Кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлених нормативом на 2005 рік становить 1  робоче   місце.

                  Відповідач не забезпечив встановленого нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, а тому згідно ст.20 зазначеного Закону  повинен   був   перерахувати  Вінницькому   обласному   відділенню   Фонду соціального захисту інвалідів до 15 квітня 20О6 р. кошти, у розмірі середньорічної зарплати за 2ОО5 рік за кожне робоче місце не зайняте інвалідом, що становить 6383,33 грн. за 1 нестворене робоче місце для інваліда.

          Працевлаштування інвалідів у відповідача не здійснювалось з вини підприємства, яке мало надати інформацію органам, які здійснюють працевлаштування інвалідів, тому відповідальність за нестворення робочих місць для інвалідів покладається на підприємство.

         Відповідно до Положення про Фонд соціального захисту інвалідів затвердженого постановою КМУ від 26 вересня 2ОО2 року № 1434 Фонд соціального захисту інвалідів є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства та підпорядковується йому.

       Фонд відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за своєчасним перерахуванням сум адміністративно ~ господарських санкцій, що надходять від підприємств, установ і організацій за недодержання ними нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів. Суми адміністративно —господарських санкцій використовуються на фінансування заходів щодо соціальної, трудової, фізкультурно-спортивної та професійної реабілітації інвалідів.

     В зв'язку з цим, порушення відповідачем вимог чинного законодавства зачіпає інтереси держави у сфері соціального захисту Інвалідів та завдає матеріальної шкоди Фонду соціального захисту інвалідів, який є органом, уповноваженим державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

       Враховуючи те, що у добровільному порядку відповідач адміністративно —господарських санкцій не сплатив, сума боргу становить 6383,33 грн., борг полягає стягненню у судовому порядку.

        А тому просить стягнути з відповідача на користь Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів 6383,33 грн. адміністративно —господарських санкцій.

                  Розглянувши поданий адміністративний позов, заслухавши  представника позивача, оцінивши докази, судом встановлено, що  адміністративний позов подано обґрунтовано. Викладені факти підтверджуються  відповідними письмовими доказами.

                  Керуючись ст.ст. 49,51,60,160,161,162,163,186,254 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. 19, 20  Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” суд,  -  

ПОСТАНОВИВ:

        Адміністративний позов задовільнити повністю.

             Стягнути з  Комунального підприємства  “Комунсервіс” /смт.   Тростянець  Вінницької області вул.  Партз”їзду, 20  р/р 2600811430 в ВАТ “Райффайзен банк Аваль” МФО 302247 код ЕДРПОУ 32632390 /  до державного бюджету  м. Вінниці  (р/р  31217230600002 код 21727686 в УДК у Вінницькій області м. Вінниця  МФО 802015)  6383-33  грн. адміністративно-господарських санкцій.

             Видати наказ.                     

             Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, а також особи,  які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права,  свободи, інтереси чи обов'язки, мають право оскаржити  в  апеляційному  порядку  постанови суду першої інстанції  повністю  або  частково.

              Відповідно до ст. 186 КАС України:

              Про апеляційне оскарження рішення  суду  першої  інстанції спочатку  подається  заява.  Обґрунтування  мотивів  оскарження  і вимоги до суду апеляційної інстанції  викладаються  в  апеляційній скарзі.

              Заява  про  апеляційне  оскарження  та  апеляційна  скарга подаються до адміністративного суду  апеляційної  інстанції  через суд  першої  інстанції,  який  ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно  надсилається  особою,  яка  її подає, до суду апеляційної інстанції.

              Заява  про  апеляційне  оскарження  постанови  суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення,  а в разі   складення   постанови  у  повному  обсязі  відповідно  до статті 160 цього Кодексу -  з  дня  складення  в  повному  обсязі. Апеляційна  скарга  на  постанову  суду першої інстанції подається протягом  двадцяти  днів  після  подання  заяви   про   апеляційне оскарження.

              Апеляційна   скарга  може  бути  подана  без  попереднього подання заяви про апеляційне оскарження,  якщо скарга подається  у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

              Заява  про  апеляційне  оскарження  чи  апеляційна скарга, подані  після  закінчення  строків,  встановлених  цією   статтею, залишаються без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка їх подала, не знайде підстав для поновлення строку, про що постановляється ухвала.

              Відповідно до ст. 254 КАС України  :

             Постанова  або ухвала суду першої інстанції,  якщо інше не встановлено цим Кодексом,  набирає законної сили після  закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження,  встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

             Якщо було подано  заяву  про  апеляційне  оскарження,  але апеляційна  скарга  не  була  подана  у  строк,  встановлений  цим Кодексом,  постанова або  ухвала  суду  першої  інстанції  набирає  законної сили після закінчення цього строку.

Постанова  cкладена в повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України -  05  червня 2007 р.

Суддя                                                    Бенівський В.І.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення29.05.2007
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу690668
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/132-07

Ухвала від 30.08.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Бенівський В.І.

Ухвала від 09.07.2007

Господарське

Господарський суд Одеської області

Могил С.К.

Постанова від 29.05.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Бенівський В.І.

Рішення від 15.05.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Бенівський В.І.

Ухвала від 26.04.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Бенівський В.І.

Ухвала від 06.04.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Бенівський В.І.

Ухвала від 30.03.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Бенівський В.І.

Ухвала від 15.03.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Гудим В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні