Постанова
від 19.09.2017 по справі 904/10194/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19.09.2017 року Справа № 904/10194/16

ОСОБА_1 апеляційний господарський суд у складі колегії суддів :

головуючий суддя: Дармін М.О. (доповідач)

судді: Березкіна О.В., Іванов О.Г.

при секретарі судового засідання: Логвіненко І.Г.

За участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_2, довіреність №1 від 10.01.2017 р.;

від відповідача: ОСОБА_3, довіреність б/н від 01.06.2017 р.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Добровільної спілки судноводіїв-любителів "Двигун" на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 17.01.2017 року у справі № 904/10194/16

за позовом Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області, м. Підгородне Дніпропетровської області

до Громадської організації "Добровільна спілка судноводіїв-любителів "Двигун", м. Підгородне Дніпропетровської області

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

ВСТАНОВИВ:

Стислий виклад суті рішення місцевого господарського суду:

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 17.01.2017 року у справі № 904/10194/16 (суддя Юзіков С.Г.) позов задоволено частково.

Внесено зміни до п.п. 4.1. п.4 Договору оренди земельної ділянки від 11.10.13р., укладеного Підгородненською міською радою Дніпропетровського району Дніпропетровської області та Громадською організацією "Добровільна спілка судноводіїв-любителів "Двигун", зареєстрованого 11.03.2016р. приватним нотаріусом ОСОБА_1 міського нотаріального округу ОСОБА_4 у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, виклавши його в новій редакції:

"Орендна плата вноситься орендарем в розмірі 12 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до ОСОБА_4 з технічної документації нормативної грошової оцінки земельної ділянки №4126 від 05.12.14р., а саме: з 01.01.14р.: 257 532 грн. х 12 % = 30 903,84 грн. (тридцять тисяч дев'ятсот три грн. 84 коп.) на рік".

В решті позову відмовлено.

Стягнуто з Громадської організації "Добровільна спілка судноводіїв-любителів "Двигун" на користь Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області судовий збір в розмірі 1 378,00 грн.

Підстави з яких порушено питання про перегляд рішення:

Не погодившись з рішенням місцевого господарського суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить рішення суду, яким позов було задоволено частково, скасувати та прийняти нове рішення, яким в задоволенні позовних вимог відмовити повністю.

Апелянт зазначає, що матеріали справи не містять обґрунтованого розрахунку та документального підтвердження, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки за 1 кв.м. становить саме 78, 04 грн. На думку апелянта, місцевий господарський суд вийшов за межі позовних вимог змінивши п. п. 4.1 та п. 4 Договору оренди земельної ділянки. Вважає незаконними внесені в односторонньому порядку зміни до ціни (розміру орендної плати) Договору оренди землі після його укладення на підставі зміненої нормативної грошової оцінки цієї землі, посилається на ч. 1 ст. 651 ЦК України, ст. 188 ГК України та Рішення Конституційного Суду України від 16.04.2009р. № 7рп/2009 (органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити зміни до них). Чинним законодавством закріплено принцип незмінності визначеного під час укладання договору розміру орендної плати та скасовано його залежність від розміру земельного податку (ч.1 ст. 23 Закону України Про оренду землі , ч.2 ст. 284 ГК України). Такі обставини унеможливлюють примушення відповідача до укладення додаткової угоди, з умовами якої він не згоден та обов'язковість укладення якої законодавством не передбачена. До того ж державна реєстрація договору оренди землі від 17.10.2013р. відбулась лише 11.03.2016р., відповідач не був орендарем землі в цей період, тому є незаконним зобов'язання відповідача вносити орендну плату з 01.01.2014р. по 11.03.2016р. шляхом укладення Додаткової угоди. До моменту реєстрації права оренди не було вказано адресу за якою здійснюється оренда землі. Запропоновані позивачем умови Договору відсутні у Типовому договорі оренди землі, затвердженому Постановою КМ України від 30.03.2004р. № 220, що суперечить ч. 4 ст. 179 ГК України. Вважає Рішення Підгородненської міської ради від 28.02.2014р. № 3066-XXXXI/VI та від 29.01.2015р. № 4069-LVIII/VI Про встановлення ставки орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності прийняті з порушенням процедури, передбаченої для прийняття цих регуляторних актів.

Крім того апелянт зазначає, що про існування Додаткової угоди дізнався лише після ознайомлення його представника з матеріалами даної справи та виявилось, що Додаткова угода до Договору оренди землі від 09.09.2015р. підписана від відповідача неуповноваженою особою, оскільки ОСОБА_5 займав посаду голови ГО "Добровільна спілка судноводіїв-любителів "Двигун" лише з 17.01.2016р.

Доводи, викладені у запереченні на апеляційну скаргу:

У запереченні на апеляційну скаргу (а.с.156-161) позивач просить залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення господарського суду - без змін.

Ухвалою ОСОБА_1 апеляційного господарського суду від 19.06.2017р. відновлено строк на подання апеляційної скарги, прийнято та призначено її до розгляду на 20.07.2017р. колегією суддів у складі: головуючий суддя Дармін М.О. (доповідач), ОСОБА_6, ОСОБА_7

Розпорядженням керівника апарату суду від 19.07.2017р. призначено проведення автоматичної зміни складу колегії суддів у зв'язку з перебуванням у відпустці судді Антоніка С.Г.

Відповідно до протоколу автоматичної зміни складу колегії суддів від 19.07.2017р. визначено новий склад колегії суддів: головуючий суддя Дармін М.О. (доповідач), судді: Іванов О.Г., Березкіна О.В.

У судовому засіданні 20.07.2017р. оголошено перерву до 19.09.2017р.

У судовому засіданні 19.09.2017р. оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Обставини справи встановлені апеляційною інстанцією:

15.03.2007р. рішенням Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області VII сесії V скликання надано дозвіл ДССЛ Двигун на збір матеріалів попереднього погодження місця розташування об'єка в межах населеного пункту на території Підгородненської міської ради в кінці вул..Кірова для розміщення стоянки човнів, загальною площею 0,33 га в оренду на 49 років (а.с. 50).

28.03.2008 року рішенням Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області № 2060- ХІХ/V надано дозвіл на складання технічної документації, щодо проекту відведення земельної ділянки та передачу її в оренду під стоянку малогабаритних човнів Громадської організації Добровільна спілка судноводіїв - любителів Двигун (а.с. 49).

26.03.10р. рішенням Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області №4825/1-ХХХІХ/V надано дозвіл на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога Підгородненської міської ради (а.с. 60).

Після чого, 27.12.12р. рішенням Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області №2036-ХХVІІ/VІ затверджена технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога (а.с. 61)

17.10.13р. сторонами укладено договір оренди земельної ділянки (далі Договір), за яким Підгородненська міська рада в особі голови ОСОБА_8 (Орендодавець) надає, а Громадська організація Добровільна спілка судноводіїв - любителів Двигун в особі голови ОСОБА_9Д (Орендар) приймає у строкове платне користування земельну ділянку площею 0,3300 га, передбачену для іншого призначення (розміщення стоянки човнів) за рахунок земель не наданих у власність або постійне користування, яка розташована в межах населеного пункту за адресою: м. Підгородне, в кінці вулиці Кірова, а Орендар приймає дану земельну ділянку для використання у вказаних вище цілях (а.с. 51-53).

17.10.2013р. відповідно до додатку до договору оренди земельної ділянки від 17.10.2013р. сторонами договору підписано Акт здачі - прийняття земельної ділянки (а.с. 54).

01.01.2014р. технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога офіційно оприлюднена шляхом публікації в газеті Дніпровська зоря № 1 (7769) (а.с. 65-66).

28.02.2014р. рішення міської ради № 3066- XX XXI/VI затверджено ставку орендної плати для всіх категорій земель, які перебувають у комунальній власності - 12% нормативної грошової оцінки (а.с. 62).

Відповідно до витягів з технічної документації № 3493 від 27.06.2014 року (а.с. 69) та № 4126 від 05.12.2014 року (а.с. 68) нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 3300 кв. м., що розташована за адресою: Дніпропетровська область, Дніпропетровський район м. Підногороднє, вул.Кірова, 2с становить - 25732 грн.

11.04.2014р. Витяг з державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ -1201466492014 (а.с. 58-59)

26.12.2014р. за вих. № 1778 міський голова ОСОБА_8 поінформував голову ДССЛ Двигун ОСОБА_9про необхідність укладання додаткової угоди у зв'язку з проводенням нормативно-грошової оцінки земель (а.с 67).

29.01.2015р. рішенням Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області LVIII сесії VI затверджено ставку орендної плати для всіх категорій земель, які перебувають в державній або комунальній власності 12% нормативної грошової оцінки (а.с. 64).

24.07.2015р Рішенням № 4069 Підгородненської міської ради Дніпропетровського району Дніпропетровської області LVIII сесії VI скликання, надано дозвіл ГО ДССЛ Двигун на укладення додаткової угоди до Договору оренди землі шляхом внесення змін до договору (а.с. 63).

09.09.2015р. Підгородненською міською радою складено Додаткову угоду до договору оренди земельної ділянки від 17.10.2013р., яку підписано міським головою ОСОБА_8 (а.с. 55)

11.09.2015р. Відповідач отримав проект додаткової угоди до Договору оренди землі, що підтверджується особистим підписом керівника ОСОБА_5, однак на теперішній час зазначена додаткова угода не укладена та не зареєстрована відповідно до вимог діючого законодавства.

26.11.2015р. Підгородненською міською радою Дніпропетровського району Дніпропетровської області І організаційної сесії VII скликання затверджено головою Підгородненької міської ради ОСОБА_10 (а.с. 14).

11.03.16р. Договір зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, приватним нотаріусом ОСОБА_1 міського нотаріального округу ОСОБА_4

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчудження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна № 55264411 земельна ділянка площею 0,3300га, категорія земель водного фонду, вид використання земельної ділянки - для розміщення стоянки човнів за адресою м. Підгороднє вул.Кобзарська 2с перебуває в оренді до 16.03.2065 року (а.с. 56-57).

Мотиви з яких суд апеляційної інстанції виходив:

Заслухавши доповідь судді-доповідача, обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, перевіривши правильність юридичної оцінки встановлених фактичних обставин справи, застосування господарським судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при прийнятті ним рішення, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на наступне:

Як вірно встановлено місцевим господарським судом і підтверджується матеріалами справи, 17.10.2013 року між Підгородненською міською радою (Позивач) та Відповідачем, в особі голови ОСОБА_9 укладено Договір оренди земельної ділянки (Договір). Вказаний Договір зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 11.03.2016 приватним нотаріусом ОСОБА_4 ОСОБА_1 міського нотаріального округу, Дніпропетровської області.

Відповідно до Договору Відповідач прийняв у строкове платне користування земельну ділянку площею 0,330 га передбачену для іншого призначення (розміщення стоянки човнів) за рахунок земель не наданих у власність або постійне користування, яка розташована в межах населеного пункту за адресою: м. Підгородне в кінці вулиці Кірова. Договір укладено на 49 років.

Пунктом 4.3 Договору встановлено, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: зміни умов господарювання; зміни розмірів земельного податку; підвищення цін, тарифів, змін коефіцієнтів індексації, у тому числі внаслідок інфляції.

Пунктом 11.1. Договору зазначено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін, у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку.

Згідно ст. 21 ЗУ Про оренду землі орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Податковим кодексом України статтею 271.1.1 встановлено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок (ст. 289.1 Податкового кодексу України).

26.03.2010 року рішенням міської ради № 4825/1-ХХХІХ/У надано дозвіл на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога Підгородненської міської ради. Після чого, 27.12.2012 року рішенням міської ради № 2036-ХХVІI/VІ затверджена технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога.

Відповідно до ст. 144 Конституції України, а також ст. 12 Статуту Підгородненської територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області, акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування міста, прийняті згідно з чинним законодавством, обов'язкові для виконання всіма розташованими на території м. Підгородне підприємствами, установами і організаціями незалежно від їх форм власності, а також посадовими особами, громадянами й об'єднаннями громадян.

Розрахунок нормативно-грошової оцінки земель здійснено ТОВ Бізнес Експерт нормативно-правовою та методичною базою грошової оцінки є: Земельний кодекс України, ЗУ Про оцінку земель , Методика нормативної грошової оцінки земель сількогосподарського призначення та населених пунктів, затверджена ПКМУ № 213 від 23.03.1995, Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затверджений спільник Наказом № 18/15/21/11 від 27.01.2006 Державного комітету по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук. Всі розрахунки містяться в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога.

Статтею 12.3.4. Податкового кодексу України рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Підгородне та села Перемога офіційно оприлюднена шляхом публікації в газеті Дніпровська зоря № 1 (7769) від 4.01.2013 року та розміщена на інформаційній дошці в приміщенні міської ради, офіційному веб-сайті ради.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів погоджується з позицією Підгородненської міської, що застосування нормативної грошової оцінки земель Підгородненської міської ради стало можливим з 01.01.2014 року.

Зміна умов Договору здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку (ст. 30 ЗУ Про оренду землі ).

Відповідно до положень ст.651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до ст. 654 ЦК України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що і договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не впливає із звичаїв ділового обороту. Тобто, правочин спрямований на зміну або розірвання договору, здійснюється в такій самій формі, що і сам договір. Здійснюється він у вигляді додаткової угоди до договору або угоди про розірвання договору. За таких обставин спір щодо зміни умов договору підлягає вирішенню в суді.

Згідно з Витягами 3493 від 27.06.14р. та №4126 від 05.12.14р.з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, наданого Управлінням Держземагентства у ОСОБА_1 районі Дніпропетровської області , нормативна грошова оцінка земельної ділянки за адресою: м. Підгородне, вул. Кірова 2-с, яка знаходиться у користуванні Добровільної спілки судноводіїв-любителів "Двигун", площею 0,3300 га, становить 257 532 грн.

Нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Вказана правова позиція викладена також у постанові Верховного Суду України від 03.12.13р. у справі № 5009/3430/12.

Згідно з ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 759 та 762 ЦК України, законом можуть бути передбачені особливості укладання та виконання договору найму (оренди), і договором або законом може бути встановлено періодичний перегляд, зміну (індексацію) розміру плати за користування майном.

З набранням чинності Податкового кодексу України (з 01.01.2011) річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам статті 288 цього Кодексу, що є підставою для перегляду розміру орендної плати.

Виходячи із принципу пріоритетності норм Податкового кодексу України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у п.п. 5.2 ст. 5 цього кодексу, до моменту внесення до договору відповідних змін, розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений п.п. 288.5.1 п.288.5 ст. 288 Податкового кодексу України.

Вказану правову позицію викладено у постанові Верховного Суду України № 21-274а14 від 02.12.14р.

Згідно з ст. 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території; та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки (ст. 288.5 - 288.5.2 Податкового кодексу України).

Відповідно до розрахунку, наведеного в п.п.4.1 п.4, з урахуванням змін, сума річної орендної плати за змелю складає 30 903,84 грн. (257 532 х 12% = 30 903,84 грн.).

Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок (п.п. 289.1. ст. 289 Податкового кодексу України).

Згідно з ч. 5 ст.5 та ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Позивач звертався до Відповідача з листом від 26.12.14р. вих. №1778 про необхідність укладання додаткової угоди у зв'язку з проведенням нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, вимоги ст. 188 ГК України витримано.

Відповідач не виконав вимогу Позивача і сторони не внесли зміни до Договору стосовно зміни розміру орендної плати.

Таким чином, у зв'язку зі зміною розміру нормативної грошової оцінки землі змінився і розмір земельного податку.

У пункті 2.18. постанові Пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 17.05.11р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" зазначається, що вирішення спорів про внесення змін до договору пов'язане із застосуванням положення ч.1 ст.626 ЦК України, відповідно до якої договір є узгодженим волевиявленням двох або більше сторін, і тому суд не може зобов'язати іншу сторону договору внести зміни до нього. Отже, зацікавлена сторона у випадках, передбачених законом, може просити суд про внесення зміни до договору згідно з рішенням суду, а не про зобов'язання відповідача внести такі зміни до договору.

Згідно з п. 2.19 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 17.05.11р. "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. Оскільки відповідно до ч.1 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного цією статтею Господарського кодексу України. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

Колегія суддів відхиляє доводи апеляційної скарги щодо виходу суду за межі позовних вимог з огляду на те, що позовні вимоги задоволені не в більшому розмірі ніж було зазначено.

Доводи апеляційної скарги щодо відсутності обґрунтованого розрахунку нормативно - грошової оцінки та порушення порядку внесення змін до договору оренди землі відхиляються колегією суддів, як необґрунтовані та такі що не відповідають фактично встановленим обставинам справи.

З урахуванням вищевикладеного місцевий господарський суд дійшов правомірного висновку про часткове задоволення позовних вимог.

Інші доводи апеляційної скарги зводяться до переоцінки наявних у справі доказів, вільного тлумачення правових норм та не спростовують висновків до яких дійшов суд апеляційної інстанції переглядаючи справу у відповідності до вимог частини 2 статті 101 Господарського процесуального кодексу України

Таким чином, оскільки, розглядаючи справу, господарський суд першої інстанції всебічно, повно і об'єктивно з'ясував всі обставини справи, дав їм належну правову оцінку, правильно застосував норми матеріального і процесуального права, рішення суду першої інстанції у відповідності до п.1 ч. 1 ст.103 ГПК України підлягає залишенню без змін, а апеляційна скарга, відповідно без задоволення.

Розподіл судових витрат у відповідності до статті 49 Господарського процесуального кодексу України колегія суддів залишає без змін.

Керуючись ст. ст. 103-105 Господарського процесуального кодексу України, ОСОБА_1 апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Добровільної спілки судноводіїв-любителів "Двигун" на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 17.01.2017 року у справі № 904/10194/16 - залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 17.01.2017 року у справі № 904/10194/16 - залишити без змін.

Постанова набирає чинності з дня її оголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого господарського суду України через ОСОБА_1 апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів з дати її прийняття.

Повний текст постанови складено 25.09.2017р.

Головуючий суддя М.О. Дармін

Суддя О.В.Березкіна

Суддя О.Г.Іванов

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення19.09.2017
Оприлюднено28.09.2017
Номер документу69094371
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/10194/16

Постанова від 19.09.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Ухвала від 19.06.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Дармін Михайло Олександрович

Рішення від 17.01.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 14.11.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні