Постанова
від 18.09.2017 по справі 805/2806/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

18 вересня 2017 р. Справа №805/2806/17

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

час прийняття постанови: 11 год. 30 хв.

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Олішевська В.В., при секретарі судового засідання Смаль О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Донресурснафта м. Покровськ

до відповідача: Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області

про: визнання дій Державної фіскальної служби України у Донецькій області з організації та проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта неправомірними та протиправними, визнання незаконним та скасування наказу № 684 від 10 липня 2017 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта .

за участю

представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1

від відповідача: ОСОБА_2

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю Донресурснафта м. Покровськ, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання дій Державної фіскальної служби України у Донецькій області з організації та проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта неправомірними та протиправними, визнання незаконним та скасування наказу № 684 від 10 липня 2017 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта .

В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що дії відповідача з організації та проведення документальної планової виїзної перевірки позивача є неправомірними, а наказ № 684 від 10 липня 2017 року про проведення документальної планової виїзної перевірки позивача незаконним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки відповідно до ст. 3 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції органам та посадовим особам, уповноваженим законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, у період та на території проведення антитерористичної операції тимчасово забороняється проведення планових та позапланових перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у зоні проведення антитерористичної операції.

Представник позивача у судове засідання з'явився, просив суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання з'явився. Через канцелярію суду надав заперечення на адміністративний позов та просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог, оскільки мораторій на заборону проведення перевірок податковим органом на підприємство позивача не розповсюджується.

Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні у задоволенні позовних вимог необхідно відмовити, з огляду на наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю Донресурснафта зареєстровано в якості юридичної особи, включено до ЄДРПОУ за № 39408973.

Головним управлінням ДФС у Донецькій області 10.07.2017 р. прийнято наказ № 684 Про проведення документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю Донресурснафта , код ЄДРПОУ 39408973 на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п. 77.1, 77.4 ст. 77, п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України та плану - графіка проведення планових документальних перевірок платників податків на ІІІ квартал 2017 року, затвердженого в.о. Голови Державної фіскальної служби України ОСОБА_3 27 червня 2017 року (а.с. 9)

Наказано провести документальну планову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю Донресурснафта , код за ЄДРПОУ 39408973, на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п. 77.1, 77.4 ст. 77, п. 82.1 ст. 82 Податкового кодексу України з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 29 вересня 2014 року по 31 грудня 2016 року, дотримання законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками, своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних податків і зборів, правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 24 вересня 2014 року по 31 грудня 2016 року тривалістю 10 робочих днів з 27 липня 2017 року.

Також 10 липня 2017 р. складено повідомлення № 128 про проведення перевірки на підставі плану - графіка проведення перевірок та наказу № 684 від 10.07.2017 р., відповідно до якого позивача було зобов'язано забезпечити надання всіх необхідних документів, що підтверджують дані податкових декларацій (розрахунків), зокрема фінансову, статистичну та іншу звітність, регістри податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, а також первинні та інші документи, які використовувались в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної фіскальної служби (а.с. 8).

Наказ про проведення перевірки № 684 вид 10.07.2017 р. та повідомлення № 128 вид 10.07.2017 р. направлені на адресу позивача поштою 12.07.2017 р. та отримані 19.07.2017 р., що підтверджується копією поштової квитанції та поштовим повідомленням про вручення (а.с. 37-39, 118-119).

Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України (далі по тексту -ПК України), контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Згідно пп. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Приписами підпункту 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальною плановою виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Згідно з п. 77.1 ст. 77 Податкового кодексу України (в редакції, яка діяла до 01.01.2017 року), документальна планова перевірка повинна бути передбачена у плані-графіку проведення планових документальних перевірок.

З 01 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21.12.2016 року № 1797-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні (далі по тексту - Закон № 1797).

Пунктом 42 Закону № 1797 у статті 77 Податкового кодексу України п.77.1 доповнено абзацом другим такого змісту: План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки .

Таким чином, формування річного плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків буде здійснюватись у поточному році на 2018 рік та оприлюднюватись на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків у 2017 році формується відповідно до Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 № 524 (зі змінами), зареєстрованим у Мін'юсті 24.06.2015 за № 751/27196 (далі - Порядок). Затверджений план-графік проведення документальних планових перевірок платників податків відповідно до наказу ДФС від 28 серпня 2014 № 88 (зі змінами) належить до переліку відомостей, що містить службову інформацію та має обмежений доступ. Зазначений наказ ДФС розміщено на офіційному веб-порталі ДФС в розділі Публічна інформація .

планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Суд звертає увагу, що позивач не оскаржує дії відповідача та ДФС України щодо включення його до плану-графіка перевірок на ІІІ квартал 2017 року та затвердження цього плану-графіка, а також не просить визнати такі дії протиправними. Предметом даного позову є лише скасування наказу про призначення документальної планової виїзної перевірки.

Тобто, суд відзначає, що наказ ГУ ДФС в Донецькій області від 10 липня 2017 року № 684 Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта , код за ЄДРПОУ 39408973 приймався на підставі плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на ІІІ квартал 2017 року, затвердженого головою ДФС України, який є чинним і позивач його не оскаржив.

Так, згідно з пунктом 77.4 статті 77 Податкового Кодексу України право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Відповідно до п. 81.1 ст. 81 Податкового кодексу України посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів:

- направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об'єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, що скріплений печаткою контролюючого органу;

- копії наказу про проведення перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, імя, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) та у разі проведення перевірки в іншому місці - адреса об'єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична перевірка), підстави для проведення перевірки, визначені цим Кодексом, дата початку і тривалість перевірки, період діяльності, який буде перевірятися. Наказ про проведення перевірки є дійсним за наявності підпису керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та скріплення печаткою контролюючого органу;

- службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Непред'явлення або ненадіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів або пред'явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки.

Відмова платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) від допуску до перевірки на інших підставах, ніж визначені в абзаці п'ятому цього пункту, не дозволяється.

При пред'явленні направлення платнику податків та/або посадовим (службовим) особам платника податків (його представникам або особам, які фактично проводять розрахункові операції) такі особи розписуються у направленні із зазначенням свого прізвища, імені, по батькові, посади, дати і часу ознайомлення.

Відповідно суд зазначає, що документальна перевірка проводиться на підставі наказу керівника контролюючого органу та за наявності підстав для її проведення, а право на проведення такої перевірки надається за умови пред'явлення копії наказу про проведення фактичної перевірки та направлення на проведення такої перевірки; у свою чергу непред'явлення таких документів є підставою для недопущення посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки.

Таким чином, відповідач мав всі підстави для проведення документальної планової виїзної перевірки позивача.

Під час розгляду справи судом встановлено, що позивачем було допущено до проведення перевірки посадових осіб податкового органу, що підтверджується направленнями на перевірку від 20.07.2017 р. № 933, № 934, № 935, № 936 (а.с. 41-44). Крим того за результатами проведеної перевірки складено ОСОБА_2 № 482/05-99-14-14/39408973 від 16.08.2017 р. (а.с. 45-113) та складені податкові повідомлення - рішення.

Між тим, як слідує з матеріалів справи та встановлено судом, позивач звертаючись до суду за захистом своїх прав, вказує на протиправність спірного наказу з огляду на призначення документальної планової виїзної перевірки всупереч положенням Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції (далі по тексту - Закон № 1669).

Суд зазначає, що тимчасові заходи для забезпечення підтримки суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, та осіб, які проживають у зоні проведення антитерористичної операції або переселилися з неї під час її проведення визначаються Законом України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02 вересня 2014 року № 1669-VII (далі по тексту - Закон № 1669).

Відповідно до ст. 3 Закону № 1669 органам і посадовим особам, уповноваженим законами здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, у період та на території проведення антитерористичної операції тимчасово забороняється проведення планових та позапланових перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність у зоні проведення антитерористичної операції, крім позапланових перевірок суб'єктів господарювання, що відповідно до затверджених Кабінетом Міністрів України критеріїв оцінки ступеня ризику від провадження господарської діяльності віднесені до суб'єктів господарювання з високим ступенем ризику.

Закон України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Згідно ст. 2 цього Закону передбачено, що дія цього Закону не поширюється на відносини, що виникають під час здійснення заходів валютного контролю, митного контролю на кордоні, державного експортного контролю, контролю за дотриманням бюджетного законодавства, банківського нагляду, державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, державного нагляду (контролю) в галузі телебачення і радіомовлення.

Між тим, на виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 Прикінцеві та перехідні положення Закону № 1669, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, та визначення такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція.

Пунктом 3 даного Розпорядження визнано такими, що втратили чинність розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053 Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснюється антитерористична операція , а також розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2014 року №1079 Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053 .

Розпорядженням від 02 грудня 2015 року № 1275-р Кабінет Міністрів України затвердив перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція. Підпунктами 18 пункту 1 додатку до вказаного розпорядження м. Красноармійськ (на сьогодні м. Покровськ): віднесено до переліку населених пунктів, на території яких проводилася антитерористична операція.

Таким чином, з 30 жовтня 2014 року та на час розгляду даної справи в судовому порядку місто Красноармійськ, на сьогодні м. Покровськ - є населеним пунктом, на території якого здійснюється антитерористична операція.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи (№ 71-VIII) у 2015 та 2016 р. встановлено мораторій на проведення перевірок підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік або з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

Відповідно до вимог ст. 2 Закону № 1728 встановлено до 31 грудня 2017 р. мораторій на проведення органами державного нагляду (контролю) планових заходів із здійснення державного нагляду контролю у сфері господарської діяльності.

Водночас, статтею 6 названого Закону встановлені випадки, на які даний мораторій не поширюється. Зокрема, на відносини, що виникають під час проведення заходів нагляду (контролю) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, та його територіальними органами.

При цьому, термін дії обмежень на проведення перевірок платників податків Державною фіскальною службою України та її територіальними органами, встановлених п. 3 Прикінцевих положень Закону України від 28 грудня 2014 року №71-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо податкової реформи , на 2017 рік не продовжено.

Зокрема, законом України від 03 листопада 2016 року № 1726-VIII Про внесення змін до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на період проведення антитерористичної операції забороняється проведення перевірок органами Державної фіскальної служби України суб'єктів господарювання, що провадять діяльність в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та в населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.

Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються та актуалізуються Кабінетом Міністрів України відповідно до Закону України від 2 вересня 2014 року №1669-VII Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції .

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення (далі по тексту - Розпорядження № 1085) затверджено перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження (згідно з додатком1) та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення (згідно з додатком 2).

Суд зазначає, що згідно вказаного Розпорядження № 1085 м. Покровськ (раніше м. Красноармійськ) не відноситься до жодного з зазначених вище переліків населених пунктів.

Таким чином, з урахуванням наведеного вище, суд доходить висновку щодо правомірності та ґрунтовності винесення Головним управлінням Державної фіскальної служби в Донецькій області оскаржуваного наказу Про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта від 10 липня 2017 року № 684.

Відповідно ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з положеннями ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В зв'язку з вищенаведеним суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Донресурснафта м. Покровськ до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання дій Державної фіскальної служби України у Донецькій області з організації та проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта неправомірними та протиправними, визнання незаконним та скасування наказу № 684 від 10 липня 2017 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта .

Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати не підлягають відшкодуванню.

Керуючись Конституцією України, Кодексом адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Донресурснафта м. Покровськ до Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області про визнання дій Державної фіскальної служби України у Донецькій області з організації та проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта неправомірними та протиправними, визнання незаконним та скасування наказу № 684 від 10 липня 2017 року про проведення документальної планової виїзної перевірки ТОВ Донресурснафта - відмовити повністю.

Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 19 вересня 2017 року в присутності представників позивача та відповідача.

Постанова у повному обсязі складена та підписана 25 вересня 2017 року.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Олішевська B.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.09.2017
Оприлюднено28.09.2017
Номер документу69095936
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2806/17-а

Ухвала від 10.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Постанова від 18.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 04.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 08.08.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

Ухвала від 07.08.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Олішевська B.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні