Ухвала
від 26.09.2017 по справі 805/2880/15-а
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Головуючий у 1 інстанції - Христофоров А.Б.

ОСОБА_1 - ОСОБА_2

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 вересня 2017 року справа №805/2880/15-а

приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15

Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді-доповідача ОСОБА_2, суддів Гаврищук Т.Г., Ястребової Л.В.,

секретар судового засідання Терзі Д.А.,

за участю представника позивача ОСОБА_3,

представника відповідача ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року у справі № 805/2880/15-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Краматорськтеплоенерго" до Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області, третя особа - Міжміське управління у містах Краматорську та Дружківці Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач просив: визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області від 07.07.2016 року №000058220/15937, №0000372201/15938 з податку на додану вартість, №0000362201 з податку на прибуток, №0000352201/15943 з орендної плати з юридичних осіб.

В обґрунтування позову зазначив, що орендна плата за землю сплачувалась згідно довідок Управління Держкомзему у м. Краматорську, сума орендної плати визначена у відповідних податкових деклараціях.

Крім того, зазначив що по усім контрагентам, які визначені в акті перевірки, у повному обсязі наявні первинні документи, які підтверджують реальність господарських операцій. Зазначив, що товариство у повній мірі виконує зобов'язання щодо теплопостачання міста. Таким чином, податкові повідомлення рішення сформовані податковим органом протиправно, у зв'язку з чим підлягають скасуванню.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 25.08.2015 року, яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015 року, позов задоволено, визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Краматорськ Головного управління Міндоходів у Донецькій області від 07.07.2015 року за № 000058220/15937, 0000372201/15938 з податку на додану вартість, № 0000362201/15939 з податку на прибуток та № 0000352201/15943 з орендної плати з юридичних осіб.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 28.02.2017 року ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 07.10.2015 року та постанову Донецького окружного адміністративного суду від 25.08.2015 року скасовано в частині визнання протиправним та скасування податкового-рішення від 07.07.2015 року №0000352201/15943, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Ухвалою Донецького окружного адмінстративного суду від 06.06.2017 року залучено третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - Міжміське управління у містах Краматорську та Дружківці Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року позов задоволено в повному обсязі.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Краматорськ Головного управління Міндоходів у Донецькій області від 07.07.2015 року за № 0000352201/15943 про збільшення суми грошового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб на суму 167 427,90 грн.

Не погодившись з судовим рішенням, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нове рішення, якім відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

В обґрунтування доводів апеляційної скарги зазначає, з урахуванням інформації наданої Держземагенством у м. Краматорську Донецької області листом від 18.06.2014 року №03-29-2553 нормативно-грошова оцінка земель відповідно до п.п. 271.1.1 п 271.1 ст. 271 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI, із змінами та доповненнями, складає (по вул. Орджонікідзе, 5 та 8Д) 7192349, 94 грн, а сума орендної плати за 2013 рік повинна становити 215770,50 грн та за 2014 рік - 215770,50 грн.

Таким чином, позивач занизив суму грошового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки розташовані по вул. Орджонікідзе 5 (2,9478 га) та по вул. Орджонікідзе 8Д (0,0060 га) в 2013 році на суму 66971,16 грн та в 2014 році на суму 66971,16 грн.

Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення учасників судового процесу, перевіривши доводи апеляційної скарги за матеріалами справи, розглядаючи справу в межах доводів апеляційної скарги, встановила наступне.

Судами встановлено, що ТОВ «Краматорськтеплоенерго» є юридичною особою, зареєстроване у ЄДРПОУ за №34657789, юридична адреса вул. Орджонікідже, 5, м. Краматорськ, Донецька область, 84150.

На підставі рішення Краматорської міської ради від 20.06.2007 року за № 12/V-32 позивачем 18.09.2007 року із Краматорською міською радою був укладений договір оренди землі № 843 (т. 1 а.с. 69), згідно якого йому в оренду передано земельну ділянку, загальною площею 2,9478 га, яка розташована за адресою: м. Краматорськ, вул. Орджонікідзе, 5 (район Шлакової гори) для розміщення золовідвалу.

Відповідно до п. 9 договору оренди, з урахуванням додаткової угоди № 1/843-657 від 06.08.2008 року, орендна плата за землю сплачується орендарем з 01.04.2008 року виключно у грошовій формі в розмірі 3 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить за рік 95 498,91 грн. ((41,17х2,623 х 29478,0) х 3%).

На підставі рішення Краматорської міської ради від 23.09.2009 року за № 29/V-26 позивачем 05.02.2010 року із Краматорською міською радою був укладений договір оренди землі № 051 (т. 1 а.с. 78), згідно якого йому в оренду передано земельну ділянку, загальною площею 0,0060 га, яка розташована за адресою: м. Краматорськ, вул. Орджонікідзе, 8-д для функціонування будівлі прохідної.

Відповідно до п. 9 договору оренди орендна плата за землю сплачується орендарем виключно у грошовій формі в розмірі 3 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить за рік 235,80 грн. ((131,00 х 60,0) х 3%).

В період з 23.03.2015 року по 04.06.2015 року відповідачем була проведена документальна планова перевірка позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2013 року по 31.12.2014 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 року по 31.12.2014 року з питання дотримання вимог законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.01.2011 року по 31.12.2014 року, за результатами якої складений акт перевірки від 18.06.2015 року № 333/05-15-22-01-34657789.

Відповідно до висновків акту перевірки встановлено, порушення позивачем п.п. 271.1.1. п. 271.1. ст.. 271, п.п. 288.5.1. п. 288.5. ст.. 288 ПК України, в результаті чого занижена орендна плата з юридичних осіб у загальній сумі 133 942,32 грн., у тому числі за 2013 рік - 66 971,16 грн. та 2014 рік - 66 971,16 грн.

Актом встановлено, що позивачем за період 2013-2014 років задекларована орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності в сумі 298651,24 грн. 18.06.2014 року відповідачем було отримано від Управління Держземагенства у м. Краматорську відомості щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться у користуванні позивача, та розрахував нормативну грошову оцінки обох земельних ділянок у загальній сумі 7192349,94 грн., а також розрахував суму орендної плати за 2013 рік - 215770,50 грн. та за 2014 рік - 215770,50 грн.

На підставі висновків складеного акту перевірки податковим органом 07.07.2015 року, прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000352201/15943, яким позивачеві донарахована орендна плата з юридичних осіб у сумі 133 942,32 грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 25% у сумі 33 485,58 грн.

Таким чином, перевіркою встановлено заниження позивачем грошового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2013 рік на суму 66971, 16 грн. та за 2014 рік - 66971,16 грн.

Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі по тексту - ПК України)

Плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

За приписами п.п. 14.1.136 п. 14.1 ст. 14 ПК Українии, орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).

Орендна плата та податок на землю належать до загальнодержавних податків і зборів, порядок нарахування та сплати якої встановлено спеціальними нормативно - правовими актами, зокрема і Податковим кодексом України.

Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХIII Податкового кодексу України.

Згідно з п.п.269.1.1, 269.1.2 п.269.1 ст.269 ПК України платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Згідно положень п.п.270.1.1, 270.1.2, п.270.1 ст.270 ПК України об'єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Пунктом 285.1 285.2 ст.285 ПК України, встановлено, шо базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Відповідно до п. 286.1 ст. 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Відповідні органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів за запитом відповідного органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

На підставі п. 286.2 ст. 286 ПК України платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

За п. 286.4 ст. 286 ПК України, за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

Відповдіно до п. п. 287.1, 287.3, 287.4 ст. 287 ПК України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Згідно з підпунктом 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 ПК України, базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

На підставі п.274.1, 274.2 ст.274 ПК України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, а для сільськогосподарських угідь та земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки. Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб'єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

Відповідно до п. 288.1 - 288.3 статті 288 ПК України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

За пунктом 288.4 статті 288 ПК України, розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Згідно п.п.288.5.1 п.288.5 ст.288 ПК України, розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

За приписами п.288.7 ст.288 ПК України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу

Положенням п. 289.1 статті 289 ПК України передбаено, що для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Таким чином, вказаними нормами закріплено обов'язок платника земельного податку, а відповідно до пункту 288.7 статті 288 ПК України, й платника орендної плати за землю, подавати дані ДЗК про нормативну грошову оцінку землі разом із першою декларацією та у разі зміни такої оцінки.

Отже, у разі зміни нормативної грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється річна сума податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності.

На підставі пп. 14.1.125 п.14.1 статті 14 ПК України, нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XII, глави 1 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Статтею 1 Закону України «Про оцінку земель» від 11 грудня 2003 року № 1378-IV (далі - Закон № 1378-IV) визначено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

За приписами статті 18 Закону № 1378-ІV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

Відповідно до п. 271.2 пункту 271.1 статті 271 ПК України, рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Отже, у межах населеного пункту нова нормативна грошова оцінка земель може бути запроваджена з 1 січня нового року лише у випадку, якщо відповідне рішення органу місцевого самоврядування прийнято та офіційно оприлюднено до початку цього року. Тобто, такі зміни можуть впливати на визначення податкового зобов'язання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності лише наступного року.

Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. (статті 23 Закону № 1378-IV).

З матеріалів справи встановлено, що Краматорською міською радою 24.02.2010 року прийнято рішення № 34/V-47 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Краматорська» (т. 1 а.с. 84).

Пунктом 4 вказаного рішення зобов'язано управління Держкомзему у місті Краматорськ Донецької області забезпечити одержання землекористувачами та власниками землі довідок про земельну ділянку.

На підставі вказаного рішення 13.05.2010 року Управління Держкомзему у м. Краматорськ Донецької області надало позивачеві довідки (Витяг з нормативної грошової оцінки) щодо земельних ділянок, які знаходяться у позивача в оренді, а саме: довідку(Витяг з нормативної грошової оцінки) №993 від 13.05.2010 року та довідку (Витяг з нормативної грошової оцінки) №994 від 13.05.2010 року (т. 1 а.с. 82-83).

Судами встановлено, що нової довідки (Витягу з нормативної грошової оцінки) із даними Управління Держкомзему у місті Краматорську у зв'язку зі зміною нормативної грошової оцінки орендованих земельних ділянок, як того вимагає пункт 286.2 статті 286 ПК України, не надавалось.

Згідно ч.3 ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» № 1378-IV від 11 грудня 2003 року, Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Таким чином, структурні підрозділи органів Держгеокадастру у галузі оцінки обмежуються ч.3 ст. 23 Закону України «Про оцінку земель» № 1378-IV від 11 грудня 2003 року, та дані про нормативно грошову оцінку окремої земельної ділянки оформлюється як Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Як встановлено судами та підтверджено матеріалами справи, позивач при обчисленні річного розміру орендної плати за землю керувався відомостями, зазначеними у вказаних довідках (Витягах з нормативної грошової оцінки) Управління Держкомзему у м. Краматорськ Донецької області № 993 (для обчислення розміру плати за оренду землі по договору № 051 від 05.02.2010 року, нормативна грошова оцінка - 11087,60 грн.) та № 994 (для обчислення розміру плати за оренду землі по договору № 843 від 18.09.2007 року, нормативна грошова оцінка - 4948890,45 грн.).

Розрахунок річної плати за оренду землі за договором № 051 склав 332, 63 грн. (11087,60 х 1 х 0,03) та за договором № 843 склав 148 466, 71 грн. (4948890,45 х 1 х 0,03)

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, вказана у довідках (Витягах з нормативної грошової оцінки) Управління Держкомзему у м. Краматорськ Донецької області, а також розраховані суми річної орендної плати за земельні ділянки зазначені позивачем у податкових деклараціях з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за 2013 рік, 2014 рік (т. 12 а.с. 220-238).

Орендна плата позивачем сплачувалась згідно зобов'язань визначених позивачем у податкових декларацій.

Судами також встановлено, що у 2012 році відповідачем була проведена документальна планова перевірка позивача, акт перевірки від 19.04.2012 року (т. 12 а.с. 239), за 2011 рік, проте зазначеною перевіркою не встановлено заниження позивачем суми грошового зобов'язання з орендної плати.

До того ж, у 2013 році відповідачем була проведена документальна планова перевірка позивача, акт перевірки від 31.05.2013 року (т. 12 а.с. 242), за 2012 рік, якою також не встановлено заниження позивачем суми грошового зобов'язання з орендної плати.

Після проведення зазначених перевірок, 12.06.2014 року відповідач звернувся до Управління Держземагенства у м. Краматорську із запитом (т. 15 а.с. 102) про надання інформації станом на 01.01.2013 року та 01.01.2014 року про грошову оцінку 1 кв.м. земельних ділянок, які знаходяться в користуванні позивача.

Листом від 18.06.2014 року № 03-29/2553 Управління Держземагенства у м. Краматорську Донецької області (т. 15 а.с. 101) повідомило відповідача, що нормативні грошові оцінки земель м. Краматорськ, затверджені рішенням Краматорської міської ради № 34/V-47 від 24.02.2010 року. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок, які надані у користування позивача, наступні: земельна ділянка (вул. Орджонікідзе, 8Д) - 275,34 грн. за 1 кв.м.; земельна ділянка (вул.. Орджонікідзе, 5) - 243,43 грн. за 1 кв.м.

Як вже зазначалось, а також було зазначено третьою особою у письмовому пояснені, дані про нормативно грошову оцінку земельної ділянки оформлюються у вигляді Витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.

Таким чином нарахування та сплата орендної плати за земельні ділянки здійснюється виключно на підставі Витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.

Отже, позивачем сплачувалась орендна плата у відповідності до вимог договорів оренди з урахуванням Довідок (Витягів з нормативної грошової оцінки) №993 від 13.05.2010 року та №994 від 13.05.2010 року.

Колегія суддів не приймає посилання апелянта на данні, отримані від Держземагентства у м. Краматорську Донецької області листом від 16.06.2014 року №03-29/2553, оскільки у відповідності до Закон України №3613-VI вони не можуть свідчити про розмір нормативного грошової оцінки.

До того ж, станом на час прийняття спірного податкового повідомлення-рішення, рішенням Краматорської міської ради від 24 лютого 2010 року № 34/V-47 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Краматорська залишалося чинним та з цього часу інших рішень про затвердження нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки міською радою не приймалось. Також, в матеріалах справи міститься лист Краматорської міської ради від 20.08.2015 року № 01-52/3060 (т. 15 а.с. 112), у якому зазначено, що зміни до рішення № 34/V-47 «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель м. Краматорська» не вносилися.

З урахуванням того, що нарахування податкових зобов'язань з орендної плати на підставі довідок про нормативну грошову оцінку чинним законодавством не передбачені, відповідачем помилково нараховано податкові зобов'язання з орендної плати за землю.

Таким чином суд першої інстанції зробив правильний висновок, що відповідачем протиправно прийнято спірне податкове повідомлення-рішення про змішення суми грошового зобов'язання з орендної плати з юридичних осіб на суму 167 427,90 грн.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти позову.

Враховуючи викладене, розглядаючи справу в межах доводів апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови суду не вбачається.

Керуючись статтями 195, 196, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Краматорську Головного управління Державної фіскальної служби у Донецькій області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року у справі № 805/2880/15-а - залишити без задоволення.

Постанову Донецького окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року у справі № 805/2880/15-а - залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складання у повному обсязі.

У повному обсязі ухвала складена 26 вересня 2017 року.

ОСОБА_1 ОСОБА_2

Судді Т.Г. Гаврищук

ОСОБА_5

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2017
Оприлюднено28.09.2017
Номер документу69097410
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2880/15-а

Постанова від 24.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 20.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 23.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бухтіярова І.О.

Ухвала від 26.09.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 26.09.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 30.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Ухвала від 30.08.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Компанієць Ірина Дмитрівна

Постанова від 31.07.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

Ухвала від 31.07.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Христофоров А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні