Ухвала
від 25.09.2017 по справі 815/2526/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

У Х В А Л А

25 вересня 2017 р.м.ОдесаСправа № 815/2526/17

Суддя Одеського апеляційного адміністративного суду Шеметенко Л.П., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року по справі №815/2526/17 за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Промбетон до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області про визнання протиправної та скасування постанови від 12 січня 2017 року № 6, -

В С Т А Н О В И В:

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 29 серпня 2017 року задоволено адміністративний позов ТОВ Промбетон .

На зазначену постанову суду Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області подав апеляційну скаргу.

Вивчивши апеляційну скаргу, суддя вважає, що скарга має бути залишена без руху, з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 6 ст. 187 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.

Проте, апеляційна скарга вказаним вимогам не відповідає, оскільки до скарги не додано документ про оплату судового збору.

Слід зазначити, що згідно із п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VI за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору встановлюється у сумі 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

За змістом адміністративного позову, поданого 28.04.2017 року, предметом спору у цій справі є незаконність у прийняті Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області постанови від 12.01.2017 року № 6 про накладення штрафу.

Таким чином, вказаний адміністративний позов містить позовні вимоги майнового характеру, тому при обчисленні розміру судового збору слід виходити із правил, встановлених п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI.

Відповідно до п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, ставка судового збору встановлюється у сумі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

За правилами ч. 1 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2017 рік з 1 січня 2017 року установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1600 грн.

Так, розмір судового збору за подання суб'єктом владних повноважень до адміністративного суду позову майнового характеру у сумі 1,5 відсотка від ціни позову (69480 грн.) становить 1042,2 грн, тобто застосовуються правила вказаної норми щодо мінімального розміру судового збору за подання позову - 1600 грн.

Таким чином, ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції з урахуванням вимог п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI становить 1760грн. (110% від 1600грн.).

Статтею 5 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI Департамент державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області не звільнено від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях, тому при поданні до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції апелянт має додержуватись правил, встановлених ч. 6 ст. 187 КАС України, п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VI.

Відповідно до ст. 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених ст. 187 цього Кодексу, застосовуються правила ст. 108 цього Кодексу.

Згідно із ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

З огляду на викладене, враховуючи норми Закону України Про судовий збір та процесуального законодавства, вважаю, що апеляційна скарга підлягає залишенню без руху із наданням апелянту строку на усунення недоліків апеляційної скарги шляхом подання оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі 1760грн. на рахунок Одеського апеляційного адміністративного суду №31212206781008, отримувач коштів: УК в м. Одесі/Приморський р-н/22030101, код ЄДРПОУ отримувача: 38016923, банк отримувача: ГУДКСУ в Одеській області, код банку отримувача (МФО): 828011, код класифікації доходів бюджету: 22030101.

Керуючись ст.ст. 108, 186, 189 КАС України, -

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області - залишити без руху.

Надати скаржнику десятиденний строк з дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків поданої апеляційної скарги.

Роз'яснити Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області, що у разі не усунення недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст. 108 КАС України апеляційна скарга буде повернута скаржнику.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів, шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, у відповідності до чинного законодавства.

Суддя: Л.П. Шеметенко

Дата ухвалення рішення25.09.2017
Оприлюднено27.09.2017
Номер документу69098656
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправної та скасування постанови від 12 січня 2017 року № 6

Судовий реєстр по справі —815/2526/17

Постанова від 19.02.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 25.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Постанова від 04.09.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

Ухвала від 29.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

Ухвала від 22.08.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

Ухвала від 24.07.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

Ухвала від 11.07.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні