ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про відмову в забезпеченні позову
27 вересня 2017 р. м. ХерсонСправа № 821/1366/17
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Кузьменко Н.А., розглянувши клопотання про забезпечення адміністративного позову в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про скасування наказу від 23.06.2017 р. № 21-2772/18-17-СГ,-
встановив:
11 вересня 2017 року до Херсонського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області про скасування наказу державного органу, а саме:
- скасувати наказ Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 23.06.2017 року №21-2772/18-17-СГ «Про припинення права користування частиною земель державної власності сільськогосподарського призначення» .
26 вересня 2017 року позивач подав до суду клопотання про забезпечення адміністративного позову шляхом заборони Головному управлінню Держгеокадастру у Херсонській області до закінчення розгляду справи №821/1366/17 вчиняти будь-які дії та надавати будь-які вказівки підпорядкованим підрозділам направлені на виконання Наказу Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області від 23.06.2017 року №21-2772/18-17-СГ Про припинення права користування частиною земель державної власності сільськогосподарського призначення .
Клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі (ч.1 ст. 118 КАС України).
Враховуючи викладене, питання про забезпечення позову вирішується без повідомлення сторін.
Вирішуючи питання про забезпечення адміністративного позову, суд виходить з наступного.
Відповідно до ч.1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Таким чином, здійснення адміністративного судочинства передбачає захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку саме органів державної влади.
Відповідно до вимог ч.1 ст.117 КАС України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
З аналізу наведеної статті вбачається, що обов'язковою передумовою вжиття заходів для забезпечення позову, яке допускається на протязі всього терміну розгляду справи, є обґрунтована наявність такої необхідності. Суд виходячи з конкретних доказів, повинен встановити, чи є хоча б одна з названих обставин, і оцінити, чи не може застосуванням заходів забезпечення позову бути завдано ще більшої шкоди, ніж та, якій можна запобігти.
В матеріалах адміністративного позову відсутні будь-які докази, які б свідчили про існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, дані про неможливість захисту прав, свобод та інтересів позивача без вжиття таких заходів, а забезпечення адміністративного позову таким чином, яким просить позивач (заборонити будь-які дії та заборонити надання будь-яких вказівок стосовно спірного рішення) фактично створить ситуацію тотожну достроковому задоволенню позовних вимог, що є неприпустимим.
Таким чином, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання про забезпечення позову.
Керуючись ст.ст. 117, 118, 160 КАС України, суд, -
ухвалив:
Відмовити ОСОБА_1 в задоволенні клопотання про забезпечення позову.
Ухвала може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня отримання ухвали.
Суддя Кузьменко Н.А.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2017 |
Оприлюднено | 27.09.2017 |
Номер документу | 69135478 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Кузьменко Н.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні