Ухвала
від 25.09.2017 по справі 813/1218/17
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 вересня 2017 рокуЛьвів№ 876/9281/17

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Пліша М.А.,

суддів Ільчишин Н.В., Шинкар Т.І.,

за участю секретаря судового засідання Федак С.Р.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Львівської митниці ДФС на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року по справі за адміністративним позовом дочірнього підприємства Електроніка акціонерного товариства Електроніка до Львівської митниці ДФС про визнання неправомірними рішення та дій,-

В С Т А Н О В И В :

дочірнє підприємство Електроніка акціонерного товариства Електроніка звернулося в суд першої інстанції з адміністративним позовом до Львівської митниці ДФС в якому просило визнати неправомірними рішення та дії посадових осіб Львівської митниці ДФС про визначення коду товару від 13.03.2017 № КТ-09000014-0053-2017.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року адміністративний позов задоволено, визнано протиправними дії посадових осіб Львівської митниці ДФС щодо визначення коду товару НОМЕР_1 у графі 31 митної декларації UA209140/2017/100511. Визнано протиправним та скасовано рішення Львівської митниці ДФС про визначення коду товару від 13.03.2017 № КТ- 209000014-0053-2017.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції Львівська митниця ДФС оскаржила його в апеляційному порядку, вважає, що постанова прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права.

В апеляційній скарзі зазначає, що відповідно до ст.69 Митного кодексу України: органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікацій товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД; у разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари; рішення органів доходів і зборів щодо класифікації товарів для митних цілей є обов'язковими висновки інших органів, установ та організацій щодо визначення кодів товарів згідно з УКТЗЕД при митному оформленні мають інформаційний або довідковий характер.

Для цілей митного оформлення класифікація товарів, наданих до митного оформлення, здійснюється згідно з вимогами УКТЗЕД - товарної номенклатури Митного тарифу України, встановленого Законом України від 19.09.13 №584-VII Про Митний тариф України .

Товарна номенклатура Митного тарифу України складається з трьох складових частин - Основних правил інтерпретації класифікації товарів, приміток до розділів та груп та безпосередньо номенклатури товарів (текстовий опис угруповань ТН (розділ, група - два знаки, позиція - чотири знаки, підпозиція - шість знаків, категорія - вісім знаків, підкатегорія десять знаків) та їх цифрове позначення - код товарів).

Відповідно до Основного правила інтерпретації класифікації товарів (далі - ОПІ) № 1 (затверджено Законом України від 19.09.13 № 584-VII Пре Митний тариф України ) назви розділів, груп і підгруп наводяться лише для зручності користування УКТ ЗЕД; для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій. Згідно з ОПІ № 6 для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, категоріях і підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень, положень вищенаведених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації.

02.03.2017 р. ДП Електроніка AT Електроніка подало митну декларацію № UA209140/2017/100511 в якій до митного оформлення був заявлений товар №1 Вертикальний кожухотрубчастий теплообмінний апарат з нерухомими трубними решітками, робота якого основана на теплообміні (теплообмінник). Основна функція полягає у зміні температури речовини, яка проходить через ламельний блок (радіатор). Неукомплектований вентиляторами, жодними електричними схемами, електричною проводкою. Використовується у промислових установках (інсталяціях) на промислових об'єктах. за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_2 (ставка ввізного мита - 0%, спосіб платежу 01 ). Згідно з інформацією, наявною у мережі Інтернет, теплообмінники торгової марки Каrуеr , Туреччина, серії ELK є конденсаторами промислових холодильних установок тепловою потужністю від 4,3 кВт до 121,3кВт, розраховані на роботу з холодоагентами R404a та R134a.

Слід зазначити, що до матеріалів судової справи відповідачем долучалися видруківки із сайту, зокрема http://www.proholod.com.ua, на якому прямо зазначено, що товар Каrуеr ELK, зокрема, 6, 8, 17, 23, 27, 46. 60,75, 90,124 є конденсаторами повітряного охолодження.

Конденсатори холодильних установок відповідають коду згідно з УКТ ЗЕД: НОМЕР_1 (ставка ввізного мита - 6%) за описом випаровувачі та конденсатори, крім тих, що використовуються у побутових холодильниках Відповідно до наявної інформації, відділом класифікації товарів УАМП Львівської митниці ДФС 13.03.2017 р. було прийнято класифікаційне рішення № КТ-209000014-0053-2017 в якому товар №1 Вертикальний кожухотрубчастий теплообмінний апарат з нерухомими трубними решітками, робота якого основана на теплообміні (теплообмінник). Основна функція полягає у зміні температури речовини, яка проходить через ламельниіі блок (радіатор). Неукомплектований вентиляторами, жодними електричнимії схемами, електричною проводкою. Використовується у промислових установках (інсталяціях) на промислових об'єктах. повинен класифікуватись як Частини до промислового холодильного обладнання: конденсатори повітряного охолодження торгової марки Каrуеr серії ELK.

Використовуються в промислових холодильних установах тепловою потужністю від 6,1 кВт до 121,29 кВт, розраховані на роботу з холодоагентами R404a та R134a. Виробник: KARYER ISI TRANSFER SANAYI VE TICARET A.S. Країна виробництва: Туреччина (TR) за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_1 (ставка ввізного мита - 6%).

Таким чином, класифікація даного товару відбувалась з дотриманням вимог УКТ ЗЕД, Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД, з врахуванням Пояснень до УКТ ЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Кодексу.

Апелянт зазначає, що здійснюючи декларування ідентичного товару протягом 2014-2016 років позивач у графі 31 митної декларації зазначав: Частини до промислового холодильного обладнання: Вертикальний кожухотрубчастий теплообмінний апарат з нерухомими трубними решітками, робота якого основана на теплообміні (теплообмінник). Складається із ламельного блоку в металевому корпусі без вентиляторів. Функцією є передача тепла від гарячого теплоносія до холодного. Призначений для охолодження у холодильних промислових установках Торговельна марка: ELK. Країна виробництва: Туреччина , що за описом повністю відповідає коду УКТ ЗЕД НОМЕР_1.

Натомість здійснюючи декларування цього товару в 2017 році, позивач, при незмінності самого товару, змінив його опис в графі 31 митної декларації, зазначивши: Вертикальний кожухотрубчастий теплообмінний апарат з нерухомими трубними решітками, робота якого основана на теплообміні (теплообмінник). Основна функція полягає у зміні температури речовини, яка проходить через ламельний блок (радіатор). Неукомплектований вентиляторами, жодними електричними схемами, електричною проводкою. Використовується у промислових установках (інсталяціях) на промислових об'єктах. Торговельна марка: ELK. Країна виробництва: Туреччина .

На підставі наведеного просить скасувати постанову суду першої інстанції і прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позову.

Заслухавши суддю доповідача, вивчивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних міркувань.

Судом першої інстанції встановлено, що ДП Електроніка АТ Електроніка подано до Львівської митниці ДФС митну декларацію № UA209140/2017/100511 з метою митного оформлення ввезеного товару, виробник KARYER ISI TRANSFER SANAYI VE TICARET A.S. (Туреччина) на підставі контракту від 26.01.2016 р. № 2-ESA. Відповідно до митної декларації № UA209140/2017/100511 в графі 31 через митний кордон України переміщенню підлягав товар: вертикальний кожухотрубчастий теплообмінний апарат з нерухомими трубними решітками, робота якого основана на теплообміні (теплообмінник). Основна функція полягає у зміні температури речовини, яка проходить через ламельний блок (радіатор). Неукомплектований вентиляторами, жодними електронними схемами, електричною проводкою. Використовується у промислових установах (інсталяціях) на промислових об'єктах. Всього 64 упаковки. Торговельна марка ELK. Виробник: KARYERISI TRANSFER SANAYIVE TICARET A.S., країна виробництва - Туреччина. У графі 33 митної декларації зазначено код товару згідно УКТ ЗЕД № НОМЕР_2, якому відповідає ставка ввізного мита 0 %. До митного оформлення позивачем було надано додаткові документи, зокрема: пакувальний лист б/н від 28.02.2017 р., рахунок-фактура (інвойс) від 28.02.2017 р. № SZ1700004, автотранспортну накладну від 01.03.2017 р. № 019625, сертифікат про походження товару від 01.03.2017 р. № PL/MF/AL 0545783, книжка МДП (TIR carnet) № ХК80675804, зовнішньоекономічний договір (контракт) купівлі-продажу товарів від 26.01.2016 р. № 2-ESA, доповнення до зовнішньоекономічного договору (контракту) специфікація від 23.02.2017 р. № 9, інформацію про позитивні результати здійснення фітосанітарного контролю товару від 01.03.2017 р. № 0730; інформація про позитивні результати здійснення радіологічного контролю товару від 01.03.2017 р. № 0730, акт огляду від 02.03.2017 № 425, копію митної декларації країни відправлення від 01.03.2017 р. № 17PL35301OTSONKOQS. Львівська митниця ДФС 13.03.2017 прийняла рішення про визначення коду товару № КТ-09000014-0053-2017, відповідно до якого визначила код товару - частина до промислового холодильного обладнання: конденсатори повітряного охолодження торгової марки Каrуеr серії ELK використовуються в промислових холодильних установах тепловою потужністю від 6,1 кВт до 121,29 кВт, розраховані на роботу з холодоагентами R404а та R134а. Виробник: KARYERISI TRANSFER SANAYIVE TICARET A.S., країна виробництва - Туреччина (ТR) - 84189911000, якому відповідає ставка ввізного мита 6 %.

Розглядаючи спір, суд першої інстанції правильно вказав, що ст. 1 Закону України Про Митний тариф України передбачено, що митний тариф України є невід'ємною частиною цього Закону та містить перелік ставок загальнодержавного податку - ввізного мита на товари, що ввозяться на митну територію України і систематизовані згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД), складеною на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів.

Відповідно до ч.ч. 1 та 2 ст. 67 Митного кодексу України Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) складається на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів та затверджується законом про Митний тариф України.

В УКТ ЗЕД товари систематизовано за розділами, групами, товарними позиціями, товарними підпозиціями, найменування і цифрові коди яких уніфіковано з Гармонізованою системою опису та кодування товарів.

Відповідно до чч. 1, 2, 4 ст. 69 Митного кодексу України товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. Органи доходів і зборів здійснюють контроль правильності класифікації товарів, поданих до митного оформлення, згідно з УКТ ЗЕД. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.

Згідно з ч. 1 ст. 266 МК України декларант зобов`язаний: 1) здійснити декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом; 2) на вимогу органу доходів і зборів пред`явити товари, транспортні засоби комерційного призначення для митного контролю і митного оформлення; 3) надати органу доходів і зборів передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей; 4) у випадках, визначених цим Кодексом та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу; 5) у випадках, визначених цим Кодексом та іншими законами України, сплатити інші платежі, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів.

Крім того, судом правильно враховано, що Порядок роботи відділу митних платежів, підрозділу митного оформлення митного органу та митного поста при вирішенні питань класифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України, затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 року № 650, визначає порядок роботи відділу митних платежів (далі - ВМП), підрозділу митного оформлення (далі - ПМО) та митного поста під час здійснення контролю правильності класифікації товарів, прийняття попередніх рішень про класифікацію товарів та рішень про визначення коду товару, здійснення митних процедур, повязаних з контролем правильності класифікації товарів при митному контролі та оформленні товарів, що переміщуються через митний кордон України, порядок взаємодії з іншими структурними підрозділами митного органу при вирішенні питань класифікації товарів, а також здійснення оформлення та реєстрації рішень, надання звітності та інші питання роботи ВМП, ПМО, митного поста у напрямі класифікації товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п. 3 та 4 Порядку класифікація товару - визначення коду товару відповідно до вимог Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, передбачених Законом України Про Митний тариф України , з урахуванням Пояснень до УКТЗЕД, рішень Комітету з Гармонізованої системи опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, методичних рекомендацій щодо класифікації окремих товарів згідно з вимогами УКТЗЕД, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи на виконання статті 68 Кодексу, до початку переміщення товару через митний кордон України, під час митного оформлення та після завершення митного оформлення; контроль правильності класифікації товарів - перевірка правильності опису товару та відповідного йому коду в митній декларації вимогам Основних правил інтерпретації УКТЗЕД під час проведення процедур його митного контролю та митного оформлення; рішення про визначення коду товару (далі - Рішення) - документ установленої форми, який оформлюється посадовими особами ВМП, уповноваженими особами ПМО чи митного поста у разі необхідності прийняття рішення про класифікацію товарів.

Контроль правильності класифікації товарів здійснюється шляхом перевірки відповідності: опису товару в митній декларації процедурі декларування згідно з вимогами статті 257 Кодексу; відомостей про товар та коду товару згідно з УКТЗЕД, заявлених у митній декларації, відомостям про товар (найменування, опис, визначальні характеристики для класифікації товарів тощо), зазначеним у наданих для митного контролю документах, шляхом перевірки дотримання вимог Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, з врахуванням Пояснень до УКТЗЕД, рекомендацій, розроблених центральним органом виконавчої влади у сфері митної справи відповідно до вимог статті 68 Кодексу; заявленого коду товару відомостям, наведеним у базі даних Класифікаційні рішення програми Інспектор 2006 ЄАІС. При цьому така відповідність поділяється на три категорії: а) ідентичні товари; б) подібні (аналогічні) товари; в) товари, які не підпадають під вимоги підпунктів а та б абзацу четвертого цього пункту, але мають схожі: характеристики, які є визначальними для класифікації товару; призначення або принцип дії яких є основним для класифікації товару; перевірки відповідності заявленого опису товару та коду товару згідно з УКТЗЕД відомостям, наведеним у ПРК, у разі якщо до митного контролю та митного оформлення разом з пакетом документів надається ПРК.

Відповідно до п. 1 4 Розділу 3 Порядку рішення приймається посадовими особами ВМП або уповноваженими особами ПМО чи митного поста на підставі встановлених характеристик товару, які є визначальними для класифікації товару, згідно з Основними правилами інтерпретації УКТЗЕД.

За правилом 3 (а) Основних правил інтерпретації УКТЗЕД Митного тарифу України, що є додатком до Закону України Про Митний тариф України у разі коли згідно з правилом 2 (b) або з будь-яких інших причин товар на перший погляд (prima facie) можна віднести до двох чи більше товарних позицій, його класифікація здійснюється таким чином: (a) перевага надається тій товарній позиції, в якій товар описується конкретніше порівняно з товарними позиціями, де дається більш загальний його опис.

Приймаючи спірне рішення про визначення коду товару, відповідач вважав, що імпортований позивачем товар є частина до промислового холодильного обладнання: конденсатори повітряного охолодження торгової марки Каrуеr серії ELK використовуються в промислових холодильних установах тепловою потужністю від 6,1 кВт до 121,29 кВт, розраховані на роботу з холодоагентами R404а та R134а. Виробник: KARYERISI TRANSFER SANAYIVE TICARET A.S., країна виробництва - Туреччина (ТR) - 84189911000, якому відповідає ставка ввізного мита 6 %.

Згідно до пояснень до УКТ ЗЕД, код № НОМЕР_2 затвердженими наказом Про затвердження Пояснень до УКТ ЗЕД та наказом ДМСУ від 09.06.2015 № 401 Про затвердження Пояснень до УКТ ЗЕД , до даного коду входять: машини, обладнання промислове або лабораторне з електричним або не електричним нагріванням (за винятком печей,камер та іншого обладнання товарної позиції 8514) для обробки матеріалів шляхом зміни температури, наприклад, нагріванням, варінням, випарюванням, конденсацією або охолодженням, крім машин або обладнання, призначеного для використання у побуті.

До цієї товарної позиції не включаються: побутові печі, каміни, плити, пристрої для фракційної перегонки, парові котли, водяні котли, холодильне обладнання та теплові насоси товарної позиції № 8418, мікрохвильові печі, електрообладнання обігрівання грунту тощо. До цієї товарної позиції включаються обладнання, призначене для нагрівання або охолодження речовини (твердої, рідкої або газоподібної), яке виконується для простої зміни температури, або для трансформації матеріалів, що відбуває переважно в результаті зміни температури.

Також судом першої інстанції встановлено, що теплообмінники бренду ELK - це теплообмінники для рідин та газів, виготовлені та розроблені фірмою KARYERISI TRANSFER SANAYIVE TICARET A.S по індивідуальному замовленню Elektronika S.A.

Призначенням теплообмінників ELK є обмін тепла між текучими рідинами, рідинними сумішами, газами та атмосферним повітрям. Теплообмінники доступні в 13 типоророзміpax (ELK 4.6 ... 124) з різною поверхнею теплообміну.

Теплообмінники ELK складаються з: ламельного блока теплообмінника, що складається з мідних труб та алюмінієвих пластин; корпусу з оцинкованої сталі, покритий фарбою.

Теплообмінники ELK призначені для теплообміну для таких рідин: суміші води та води та гліколю; зеотропічні суміші, такі як вода з гліколем, зеотропні холодоагенти, пропан; азетропічні суміші, такі як концентровані спирти, азеотропні холодоагенти; масла та їх суміші, які не вступають в агресивну реакцію з міддю.

Типовим застосуванням теплообмінника ELK у промисловості є нагрівання або охолодження перерахованих рідини з або без зміни їхнього фізичного стану або Концентрації через непрямий теплообмін з навколишнім повітрям.

Застереження: теплообмінник не може працювати під тиском, що перевищує 30 бар і абсолютно не може використовуватися з рідинами, що викликають корозію міді.

Теплообмінник ELK, як правило, працює в промислових системах для конденсування робочого середовища. Ці промислові системи використовуються для регулювання температури в камерах зберігання, в об'єктах і процесах, що вимагають регулювання температури атмосфери.

Теплообмінники ELK також використовуються в якості мастилоохолоджувачів в установках що вимагають підтримання температури мастила в заданому температурному режимі; радіаторів для теплопередачі в системах, які використовують температуру атмосфери для нагрівання або охолодження рідини.

Також судом з'ясованео, що згідно листа фірми KARYERISI TRANSFER SANAYIVE TICARET A.S теплообмінники не мають жодних електричних під'єднань, вентиляторів чи будь-якого іншого обладнання, яке б було інстальоване на корпус теплообмінника. Листом від 07.07.2017 р. № 31 ТОВ Гратас повідомлено, що теплообмінник ELK6 придбаний у ДП Електроніка АТ Електроніка по накладній від 25.11.2015 р. № 4729 використано для водяного підігріву/охолодження офісного приміщення. Листом від 07.07.2017 р. № 01/07 ПП Алекс Дар повідомлено, що теплообмінник ELK46 придбаний у ДП Електроніка АТ Електроніка по накладній від 12.10.2015 р. № 4004 використано для рекуперації тепла і подальшого підігріву приміщення супермаркету, що знаходиться за адресою вул. Б.Хмельницького,69, м. Переяслав-Хмельницький. Листом від 06.07.2017 р. № 17-07-06/1 ТОВ ЕККА-Сервіс повідомлено, що теплообмінник ELK46 придбаний у ДП Електроніка АТ Електроніка по накладній від 30.08.2016 р. № ТВВВ-05002 використовується в якості рекуперативного теплообмінника для підігріву складського приміщення надлишковим теплом з встановленої холодильної системи у зимовий час.

З огляду на викладене, суд першої інстанції обґрунтовано вважав, що позовні вимоги підлягають задоволенню

Враховуючи вище наведене суд апеляційної інстанції вважає, що доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а постанова відповідає нормам матеріального та процесуального права.

Керуючись ч.3 ст. 160, ч. 4 ст. 196, п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200, ст.205, ст.206, ст. 254 КАС України, суд, -

У Х В А Л И В :

апеляційну скаргу Львівської митниці ДФС - залишити без задоволення, а постанова Львівського окружного адміністративного суду від 31 липня 2017 року по справі № 813/1218/17 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя М.А. Пліш

Судді Н.В. Ільчишин

ОСОБА_1

Повний текст виготовлений 28.09.2017 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.09.2017
Оприлюднено28.09.2017
Номер документу69169342
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/1218/17

Постанова від 02.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 01.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 28.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швед Е.Ю.

Ухвала від 19.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швед Е.Ю.

Ухвала від 25.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Ухвала від 07.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Пліш Михайло Антонович

Постанова від 31.07.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 24.04.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

Ухвала від 31.03.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кедик Марія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні