копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 вересня 2017 р. Справа № 804/5244/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді ОСОБА_1 розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за адміністративним позовом Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області до товариства з обмеженою відповідальністю М'ясо переробне підприємство Козак про зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ :
16.08.2016 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду звернулась Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю М'ясо переробне підприємство Козак , в якому просить суд тимчасово заборонити (зупинити) виробництво (виготовлення) або реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг, під час якого здійснюється діяльність щодо утворення та розміщення відходів без дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або декларації про відходи та порушення вимог щодо поводження з відходами товариства з обмеженою відповідальністю М'ясо переробне підприємство Козак , що знаходиться за адресою: вул. Дніпропетровська, буд. 73 А , м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська область, 51909, код ЄДРПОУ 38028415.
В обґрунтування заявлених позовних вимог представник екологічної інспекції зазначив, що в ході проведених перевірок товариства з обмеженою відповідальністю М'ясо переробне підприємство Козак (далі - ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак ) були виявлені порушення ним вимог чинного природоохоронного законодавства під час здійснення діяльності, пов'язаної з утворенням та розміщенням відходів без дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або декларації про відходи. Усі порушення були детально описані у відповідних актах перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами. Тому, враховуючи, що відповідач здійснював свою господарську діяльність з порушенням вимог природоохоронного законодавства, екологічна інспекція звернулась до суду із позовом про тимчасову заборону (зупинення) виробництва (виготовлення) або реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг.
У судове засідання сторони не з'явились, хоча повідомлялись про час, дату та місце розгляду справи належним чином, що підтверджується матеріалами справи.
З урахуванням положень ч. 6 ст. 128 КАС України, суд ухвалив рішення про подальший розгляд справи в порядку письмового провадження.
Дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи в їх сукупності, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд приходить до висновку про необхідність задоволення цього адміністративного позову в повному обсязі, з огляду на наступне.
Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Державною екологічною інспекцією у Дніпропетровській області були проведені дві перевірки ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак планова та позапланова, хід та результати яких зафіксовані в актах перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами.
Так, ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища передбачено, що до компетенції центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, у сфері охорони навколишнього природного середовища належить право вживати в установленому порядку заходів досудового врегулювання спорів, виступати позивачем та відповідачем у судах.
Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області здійснює свою діяльність на підставі Положення про державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, яке затверджено наказом Міністерства екології та природних ресурсів України № 429 від 04.11.2011 року (надалі - Положення про Інспекцію).
Пунктом 4.2 вказаного Положення передбачено, що Державна екологічна інспекція у Дніпропетровській області, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог природоохоронного законодавства.
Відповідно до п. 6.4 вказаного Положення, Держекоінспекція у Дніпропетровській області для виконання покладених на неї завдань, проводить перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства.
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначено Законом України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарські діяльності .
Згідно з ч. 1 ст. 8 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати від суб'єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); відбирати зразки продукції, призначати експертизу, одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону; надавати (надсилати) суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків; накладати штрафні санкції та вживати заходи, передбачені законом.
За ст. 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов'язаний, зокрема, допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом.
Відтак, згідно з актом про проведення перевірки планову перевірку товариства було проведено у період з 15.07.2016 року по 04.08.2016 року на підставі наказу від 21.06.2016 року № 434-П та направлення на перевірку від 21.06.2016 року № 4-4123-8-3, в ході якої позивачем було виявлено наступне.
За відомостями з акта перевірки, в ході перевірки інспекцією було встановлено, що ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак здійснює виробничу діяльність на підставі статуту, який затверджено рішенням № 01 засновника (учасника) ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак від 03.02.2012 року та зареєстровано 07.02.2012 року за №12231020000004804. А згідно з довідкою АБ № 388168 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 14.02.2012 року, виданої Управлінням статистики у м. Дніпродзержинську, вбачається, що основною діяльністю товариства за КВЕД-2010 є оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами; виробництво м'яса; виробництво м'яса свійської птиці; виробництво м'ясних продуктів; роздрібна торгівля м'ясом і м'ясними продуктами в спеціалізованих магазинах; пакування.
До перевірки відповідач надав перевіряючим договір оренди об'єкта нерухомості від 01.01.2016 року, відповідно до якого товариство орендує у ДП ДОССТ Дніпродзержинський виробничий комбінат експедицію, загальною площею 100,0 кв. м за адресою: м. Дніпродзержинськ, вул. Дніпропетровська, 73-А для фасування та зберігання продуктів, а також довідку, відповідно до якої товариство орендує частину приміщення площею 102 кв. м за адресою: м. Дніпродзержинськ, Дніпропетровська обл., б. 73 А , інших орендованих, власних приміщень та торгових точок в оренді немає. За умовами вказаного договору вартість водопостачання відшкодовується щомісяця орендарем у сумі фактичних затрат орендодавця за діючими цінами і тарифами за розрахунком орендаря. Також товариство надало договір № 148-Б від 01.07.2013 року про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, укладений з Дніпродзержинським комунальним автотранспортним підприємством 042802, термін дії договору 31.12.2016 року.
В ході перевірки інспекцією були встановлені такі порушення ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак норм чинного природоохоронного законодавства:
1) порушення ст. 44 Водного кодексу України, адже у зв'язку із неспеціалізованою мийкою автотранспорту, яка використовується для миття автотранспортних засобів, які здійснюють перевезення м'ясних виробів, було виявлено, що вода виведена з приміщення на територію, а за допомогою шланга здійснюється мийка автотранспортних засобів. Забруднені стічні води після мийки автотранспортних засобів скидаються неорганізовано на територію підприємства, яка має асфальтне покриття, але очисні споруди відсутні. Також водоспоживання здійснюється з мереж КП ДМР Міськводоканал , а скид забруднених стічних вод здійснюється у вигрібну яму. При цьому договір на передачу спеціалізованому підприємству рідких нечистот відсутній, як і документи, що підтверджують передачу рідких нечистот у період 2015 - 2016 років;
2) порушення ст. 17 Закону України Про відходи та постанови Кабінету Міністрів України від 01.11.1999 року № 2034 Про затвердження Порядку ведення державного обліку та паспортизації відходів , бо в ході перевірки були виявлені відходи, які утворюються на підприємстві, але інвентаризація джерел утворення відходів не розроблена, а саме: гумові рукавички разового використання, поліетиленові фартухи разового використання, спеціалізоване гумове взуття для м'ясної промисловості, відходи картону, поліетиленова плівка, м'ясо-кісні відходи, відходи оргтехніки, тверді побутові відходи.
Відповідно до ст. 17 Закону України Про відходи суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або декларацію про відходи.
Також ст. 32 Закону України Про відходи передбачено, що з метою обстеження та запобігання негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється провадити будь-яку господарську діяльність, пов'язану з утворенням відходів, без одержання від місцевих органів виконавчої влади дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами відповідно до вимог цього Закону. Питання щодо видачі документів дозвільного характеру у сфері поводження з відходами може бути реалізовано після прийняття постанови Кабінету Міністрів України, якою регламентується порядок отримання дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами;
3) порушення ст. 17 Закону України Про відходи та Порядку подання декларації про відходи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 118 від 18.02.2016 року, у зв'язку із набранням чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру від 09.04.2014 року № 1193-VII, скасовано дозвіл на розміщення відходів та ліміти на утворення і розміщення відходів. Тож відповідачу необхідно було отримати дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або декларацію про відходи;
4) порушення ст. 17 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим відсутній наказ по підприємству про призначення відповідальної особи з питань поводження з відходами;
5) порушення ст. 17 Закону України Про відходи , адже відповідачем не розроблено план організації роботи у сфері поводження з відходами на 2015 - 2016 роки;
6) не виконання вимог Інструкції щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари , яка затверджена Мінприроди України від 07.07.2008 року № 342 та зареєстрована в Міністерстві юстиції України від 09.09.2008 року за № 824/15515 та ст. 17 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим первинний облік утворення та руху відходів на підприємстві по формі № 1-ВТ, згідно з наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 342 від 07.07.2008 року відсутній, тому неможливо проаналізувати утворення та рух відходів на підприємстві;
7) порушення ст. 27 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим відповідачем не розроблені реєстрові карти об'єктів утворення, оброблення і утилізації відходів;
8) порушення ст. 29 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим не здійснюється моніторинг місць утворення, зберігання відходів;
9) порушення ст. 17 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим не складена статистична звітність по формі № 1 - Відходи за 2015 рік;
10) порушення ст. 17 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим місце тимчасового зберігання твердих побутових відходів не обладнано згідно з санітарними та екологічними вимогами, а саме: на металевих контейнерах відсутні кришки, металеві контейнери прокорадовані; на інші види відходів, які утворюються в процесі діяльності підприємства (гумові рукавички разового використання; фартухи поліетиленові разового використання; спеціалізоване гумове взуття для м'ясної промисловості; відходи картону; поліетиленова плівка; м'ясо-кісні відходи; відходи оргтехніки) місця тимчасового зберігання не обладнано;
11) порушення ст. 17 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим відсутні договори зі спеціалізованими організаціями щодо видалення та утилізації інших видів відходів, окрім твердих, щодо яких був укладений договір від 01.07.2013 року № 148-Б, та що утворюються в процесі діяльності ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак . Крім того, заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, здійснюються не в повному обсязі - відсутні договори на передачу для утилізації відходів за 2015 - 2016 роки;
12) порушення ст. ст. 17, 33 Закону України Про відходи , у зв'язку із чим було проведено змішування відповідачем відходів, для утилізації яких існує технологія по утилізації, а саме: тверді побутові відходи, відходи картону, м'ясо-кісні відходи.
Відтак, такі результати показала планова перевірка ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак щодо виконання ним вимог природоохоронного законодавства. З метою усунення виявлених порушень, екологічна інспекція винесла позивачу припис від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3. Проте, його вимоги не виконувались у повному обсязі, тому з метою проведення позапланової перевірки відповідача інспекцією було видано наказ від 13.09.2017 року № 857-П та направлення на перевірку від 13.09.2017 року № 4-6452-8-3. Зазначена перевірка проводилась 15.09.2017 року, за результатами якої було складено акт перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства в галузі охорони атмосферного повітря, водних і земельних ресурсів щодо поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами.
Згідно з актом перевірки, на перевірку було надано договір оренди об'єкта нерухомості № 2 від 01.01.2017 року, згідно з яким ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак орендує у Дочірнього підприємства Дніпропетровської обласної спілки споживачів товарів Дніпродзержинський виробничий комбінат експедицію загальною площею 193,8 кв. м за адресою: м. Дніпродзержинськ, вул. Дніпропетровська, 73 А , для фасування та зберігання продуктів, термін дії договору до 31.12.2017 року.
В ході повторної позапланової перевірки було виявлено, що з 14 пунктів припису попередньої планової перевірки товариством виконані лише 3 пункти (а саме пункти 1, 5, 13), а не виконано 11 пунктів. При цьому невиконання припису є порушенням вимог ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності . Як вбачається з акту позапланової перевірки, в ході перевірки позивачем були встановлені наступні порушення вимог чинного законодавства та припису, що залишилися не виконаними.
Так, скид забруднених стічних вод продовжує здійснюватись у вигрібну ємність, але підтверджуючі документи та інформація щодо видалення та утилізації рідких відходів з вигрібної ємності відсутні, що є невиконанням вимог п. 2 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3, ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності . Контроль за станом та впливом заглибленої ємності на ґрунти та підземні водоносні горизонти не здійснюється, що є порушенням вимог ст. ст. 44, 105 Водного кодексу України, ст. 164 Земельного кодексу України, ст. 35 Закону України Про охорону земель , ст. ст. 20-2, 51 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Під час позапланової перевірки ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак також було встановлено, що на підприємстві утворюються відпрацьовані люмінесцентні лампи, відходи картону; відходи офісної та побутової техніки; тверді побутові відходи тощо. Проте інвентаризація джерел утворення відходів не розроблена, норми утворення відходів, їх якісний склад і властивості не визначено, що є порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.11.1999 року № 2034 Про затвердження Порядку ведення державного обліку та паспортизації відходів , ст. 17 Закону України Про відходи та свідчить про невиконання вимог п. 3 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3.
Також на момент перевірки п. 4 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 не було виконано, що є порушенням вимог ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності . Відповідних підтверджень відповідач не надав і суду під час судового розгляду справи.
Відповідачем не розроблені технічні паспорти на відходи, згідно з вимогами ДСТУ 2195-99, що є порушенням ст. 26 Закону України Про відходи , постанови Кабінету Міністрів України від 01.11.1999 року № 2034 Про затвердження Порядку ведення державного обліку та паспортизації відходів . Крім того, не розроблений план організації роботи у сфері поводження з відходами, що є невиконанням вимог п. 6 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 та порушенням вимог ст. 17 Закону України Про відходи , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Відсутній і первинний облік утворення та руху відходів на підприємстві по формі № 1-ВТ, згідно з наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 342 від 07.07.2008 року, у зв'язку з чим, проаналізувати утворення та рух відходів на підприємстві неможливо, що є невиконанням вимог п. 7 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3, невиконанням вимог Інструкції щодо заповнення типової форми первинної облікової документації № 1-ВТ Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари , яка затверджена наказом Мінприроди України від 07.07.2008 року № 342 та зареєстрована в Мінюсті України від 09.09.2008 року за № 824/15515, ст. 17 Закону України Про відходи , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Також в ході повторної перевірки було встановлено, що реєстрові карти об'єктів утворення, оброблення і утилізації відходів не розроблені, що свідчить про невиконання вимог п. 8 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 та є порушенням вимог ст. 27 Закону України Про відходи , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Моніторинг місць утворення, зберігання відходів не здійснюється, що є невиконанням вимог п. 9 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 та порушенням вимог ст. 29 Закону України Про відходи , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Статистична звітність по формі № 1 - Відходи не складена, що є невиконанням вимог п. 10 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 та порушенням вимог ст. 17 Закону України Про відходи , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Місця тимчасового зберігання відходів не обладнані відповідно до вимог природоохоронного законодавства, що є невиконанням п. 11 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 та порушенням вимог ст. 17 Закону України Про відходи , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
За відомостями з акту перевірки, на перевірку було надано договір № 148-Б від 01.07.2013 року про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, укладений з Дніпродзержинським комунальним автотранспортним підприємством 042802. Договори щодо видалення та утилізації власних промислових відходів, що утворюються в процесі діяльності ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак (відпрацьовані люмінесцентні лампи, відходи картону; відходи офісної та побутової техніки; тверді побутові відходи тощо) зі спеціалізованими організаціями не надано, а заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, на підприємстві не здійснюються.
Тобто, у період 2016 - 2017 років підприємство працювало без укладених договорів на утилізацію відходів, що є невиконанням вимог п. 12 припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3 та порушенням вимог ст. ст. 17, 32, 33, 34 України Про відходи , ст. 55 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
Таким чином, проведена позапланова перевірка також показала, що ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак не дотримується вимог природоохоронного законодавства України при здійсненні виробничої діяльності підприємства та не виконало усіх вимог припису від 08.08.2016 року № 4-5268-9-3, винесеного після проведення попередньої планової перевірки, що є порушенням вимог ст. 20-2 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища , ст. ст. 8, 11 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .
При цьому відповідач жодним чином не заперечував проти заявлених позовних вимог, не надав суду будь-яких належних доказів на підтвердження зворотного викладеному в актах перевірки та позові, а також підстав невиконання ним вимог чинного природоохоронного законодавства та вимог припису винесеного після попередньої планової перевірки.
Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Суд, згідно з ст. 86 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 5 ст. 4 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку про необхідність задоволення розглядуваного адміністративного позову у повному обсязі та тимчасової повної зупинки виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг, під час яких здійснюється діяльність щодо утворення та розміщення відходів без дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або декларації про відходи та порушення вимог щодо поводження з відходами ТОВ М'ясо переробне підприємство Козак .
Що стосується питання про розподіл судових витрат, то суд зазначає, що відповідно до положень ч. 4 ст. 94 КАС України судовий збір у розмірі 1378,00 грн., сплачений позивачем як суб'єктом владних повноважень у справі, в якій він є позивачем, а відповідачем - фізична чи юридична особа, йому не повертається та з відповідача не стягується.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 10, 12, 60, 86, 160, 161, 163 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Тимчасово зупинити виробництво (виготовлення) та реалізацію продукції, виконання робіт, надання послуг, під час яких здійснюється діяльність щодо утворення та розміщення відходів без дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами або декларації про відходи та порушення вимог щодо поводження з відходами товариством з обмеженою відповідальністю М'ясо переробне підприємство Козак (код ЄДРПОУ - 38028415), що знаходиться за адресою: вул. Дніпропетровська, буд. 73 А , м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51909.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до вимог ст.254 КАС України та може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд.
Суддя (підпис) Постанова не набрала законної сили 19 вересня 2017 року. Суддя З оригіналом згідно. Суддя ОСОБА_1 ОСОБА_1 ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.09.2017 |
Оприлюднено | 01.10.2017 |
Номер документу | 69226896 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Олійник Віктор Миколайович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Павловський Дмитро Павлович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні