12.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
04 жовтня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1273/17
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Кисельова Є.О. розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до 23 державної пожежно-рятувальної частини (смт Марківка) Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Луганській області про стягнення винагороди за безпосередню участь в антитерористичній операції,-
ВСТАНОВИВ:
07 вересня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 , у якому позивач зазначив, що він проходив службу в органах МНС України. У період часу з 15.08.2015 по 18.04.2017 приймав безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення з метою виконання службових (бойових) задач, у зв`язку із чим позивач має право на нараховування щомісячної винагороди за участь в АТО. Відповідачем в порушення положень Постанови КМУ від 31.01.2015 № 24, Постанови КМУ від 20 січня 2016 року № 18 та Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 17.05.2016 № 385 не нараховано та невиплачено винагороду за безпосередню участь в АТО за період такої участі. На підставі викладеного позивач просив стягнути з відповідача винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції в сумі 22958,71 грн.
В судове засідання позивач не прибув, про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином, надав клопотання про розгляд справи в письмовому проваджені (а.с. 34).
Представник відповідача заперечував проти позову, надав клопотання в яких зазначив, що на виконання п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2015 № 24 Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій наказом Міністерства оборони України від 02.02.2015 № 49 затверджено Порядок та умови виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам, механізм підтвердження виконання окремих завдань під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.02.2015 за № 135/26580, який діяв в період включення позивача до складу сил та засобів, які залучаються та беруть участь в антитерористичній операції.
Згідно з положеннями п.1 розділу 2 вказаного Порядку передбачено, що військовослужбовцям (крім резервістів) у період мобілізації (у тому числі часткової, або з моменту введення воєнного стану та до дати завершення демобілізації або закінчення (скасування) воєнного стану, у період проведення АТО за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи АТО, здійснення заходів із забезпечення правопорядку на державному кордоні, відбитті збройного нападу на об`єкти, що охороняються військовослужбовцями, звільненні таких об`єктів у разі їх захоплення або спроби насильного заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою виплачується винагорода у розмірі 100 відсотків місячного грошового забезпечення.
Таким чином, на думку відповідача, винагорода за безпосередню участь в антитерористичній операції виплачується не за весь час залучення особи до складу сил та засобів, які залучаються та беруть безпосередню участь в Антитерористичній операції, а тільки за час фактичної участі у відповідних заходах, які зазначені у п. 1 додатку 1 Постанови КМУ від 31 січня 2015 року № 24 Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій.
Наказом Міністерства оборони України № 49 від 05.02.2015 Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій затверджений Порядок та умови виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам, механізм підтвердження виконання окремих завдань під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду - встановлено безпосередня участь у відбитті збройного нападу на об`єкти, що охороняються військовослужбовцями, звільнення таких об`єктів у разі їх захоплення або спроби насильного заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою підтверджується: журналом бойових дій (журналом ведення оперативної обстановки). Крім того, підтвердними документами є:
- бойовий наказ командира військової частини для виконання поставлених завдань охорони об`єкті (несення служби на блокпостах, звільнення об`єктів, які захоплені тощо) письмовий наказ командира військової частини, який виконував завдання;
- запис у книзі прикордонної служби підрозділу охорони державного кордону про виконання завдань прикордонними нарядами щодо відбиття збройного нападу на об`єкти, що охороняються військовослужбовцями, звільнення таких об`єктів у разі їх захоплення або спроби насильного заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою;
- постанова відомості під час охорони об`єкта.
Але п. 5 Постанови КМУ від 31 січня 2015 року № 24 Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій встановлено: видатки, пов`язані з виконанням цієї постанови, здійснюється в межах призначень, передбачених у державному бюджеті для утримання органів, зазначених в абзаці першому пункту 1 цієї постанови, кошторисні призначення на 2015 рік ДПРЧ-27 Головного управління на виплату винагороди всього підрозділу не виділялися і у тому числі ОСОБА_1 , тому і виплата винагороди не була здійснена.
Таким чином, на думку відповідача, позов ОСОБА_1 про стягнення невиплаченої винагороди за безпосередню участь в АТО в сумі 22958,71 грн є необґрунтованим та не підлягає задоволенню.
Також, відповідач додатково пояснив, що надання документів, які зазначені в довідці від 12.02.2016 № 01-738/23 про безпосередню участь в антитерористичній операції, співробітники ГУ ДСНС України у Луганській області включені до списку осіб, котрі залучені до антитерористичної операції, тому в силу вимог ст. 3 Закону України Про боротьбу з тероризмом відомості про склад учасників не розголошуються. Право на інформацію може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку, з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя (частина друга статті 6 Закону України Про інформацію). Тому ГУДСНС України у Луганській області не може надати відомості, зазначені у довідці від 12.02.2016 № 01-738/23.
На підставі викладеного, представник відповідача просив суд у задоволенні позовних вимог позивача відмовити.
Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Оскільки відсутні потреби заслухати свідка чи експерта, відповідно до ст. 128 КАС України суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст. 69-72 КАС України, суд прийшов до такого.
Згідно з пунктом 15 частини 1 статті 3 КАС України, публічна служба - це діяльність на державних політичних посадах, професійна діяльність суддів, прокурорів, військова служба, альтернативна (невійськова) служба, дипломатична служба, інша державна служба, служба в органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування.
Юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби (пункт 2 частини 2 статті 17 КАС України).
Судом установлено, що позивач ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1 ідентифікаційний код НОМЕР_1 , проходив службу в ГУ ДСНС України у Луганській області (а.с.6-8, 9, 10-12). ). З 18.04.2017 наказом №117 ОСОБА_1 звільнено зі служби цивільного захисту у запас Збройних Сил (з постановкою на військовий облік) за п.176 п.п.1 Положення про порядок проходження служби цивільного захисту особами рядового і начальницького складу (у зв`язку із закінченням строку контракту) (а.с.91).
Відповідно до інформації, зазначеної в посвідченні серії НОМЕР_2 , ОСОБА_1 є учасником бойових дій (а.с.13).
Відповідно до наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 01.09.2015 № 259-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 15 серпня 2015 року та до окремого розпорядження залучено з підпорядкуванням керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.48).
Згідно з наказом ГУ ДСНС у Луганській області від 28.10.2015 № 355-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 08.10.2015 вилучено із складу сил та засобів підпорядкованих керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.49).
Відповідно до наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 28.10.2015 № 355-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 19 жовтня 2015 року та до окремого розпорядження залучено з підпорядкуванням керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.50).
Згідно з наказом ГУ ДСНС у Луганській області від 28.04.2016 № 252-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 15.03.2016 вилучено із складу сил та засобів підпорядкованих керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.51).
Відповідно до наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 28.04.2016 № 252-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 16 березня 2016 року та до окремого розпорядження залучено з підпорядкуванням керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.52).
Згідно з наказом ГУ ДСНС у Луганській області від 05.07.2016 № 387-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 04.06.2016 вилучено із складу сил та засобів підпорядкованих керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.53).
Відповідно до наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 20.07.2016 № 427-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 06 липня 2016 року та до окремого розпорядження залучено з підпорядкуванням керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.54).
Згідно з наказом ГУ ДСНС у Луганській області від 05.09.2016 № 482-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 19.08.2016 вилучено із складу сил та засобів підпорядкованих керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.55).
Відповідно до наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 05.10.2016 № 515-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 08 вересня 2016 року та до окремого розпорядження залучено з підпорядкуванням керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.56).
Згідно з наказом ГУ ДСНС у Луганській області від 02.03.2017 № 602-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 07.02.2017 вилучено із складу сил та засобів підпорядкованих керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.57).
Відповідно до наказу ГУ ДСНС у Луганській області від 04.04.2017 № 103-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 25 березня 2017 року та до окремого розпорядження залучено з підпорядкуванням керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.58).
Згідно з наказом ГУ ДСНС у Луганській області від 05.05.2017 № 146-НО Про залучення та вилучення співробітників структурних та підпорядкованих підрозділів Головного управління до виконання завдань за призначенням у зоні проведення АТО на території Луганської області пожежного рятувальника 23 державна пожежно рятувальної частини ГУ ДСНС України у Луганській області сержанта служби цивільного захисту ОСОБА_1 з 18.04.2017 вилучено із складу сил та засобів підпорядкованих керівнику оперативного штабу з управління АТО на території Донецької та Луганської областей до здійснення заходів щодо захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, пов`язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності, мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій під час проведення АТО на території Луганської області (а.с.59).
Відповідно до інформації, зазначеної у довідці ГУ ДСНС України у Луганській області від 12.02.2016 № 01-738/23 старший сержант служби цивільного захисту ОСОБА_1 дійсно в періоди з 15.08.2015 по теперішній час безпосередньо брав участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районі проведення антитерористичної операції на території Луганської області (а.с.14).
У зазначеній довідці підставами для її видачі зазначено наказ першого заступника керівника Антитерористичного центру при СБУ (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) від 05.09.2016 № 249.
Зазначені накази витребовувалися судом від відповідача в ухвалі від 08.09.2017 про відкриття провадження у справі (арк.спр. 1), проте не були надані з посиланням на статус цих наказів для службового користування (а.с. 92).
Відповідно до частини другої статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем не надано доказів на спростування обставин, викладених у довідці від 12.02.2016 № 01-738/23, та не спростовано того, що позивач з 15.08.2015 по 18.04.2017 безпосередньо брав участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України в районі проведення антитерористичної операції на території Луганської області, тому суд вважає доведеними обставини безпосередньої участі ОСОБА_1 в антитерористичній операції в періоди з 15 серпня 2015 по 18 квітня 2017.
У вказаний час ОСОБА_1 перебував у районі проведення АТО, оскільки смт. Марківка Луганської області є зоною проведення АТО згідно розпорядження Кабінет Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України.
Щодо позовних вимог про стягнення з 23 ДПРЧ ГУ ДСНС України у Луганській області винагороди за безпосередню участь в АТО з 15 серпня 2015 по 18 квітня 2017 року у загальному розмірі 22958,71 грн, суд зазначає таке.
Відповідно до довідок обліку робочого часу працівників, осіб рядового і начальницького складу 23 ДПРЧ ГУ ДСНС у Луганській області в зоні проведення АТО на території Луганської області, табелів обліку робочого часу чергової зміни 23 ДПРЧ ГУ ДСНС у Луганській області, нарядів на службу ДПРЧ ГУ ДСНС у Луганській області, наказів 23 ДПРЧ ГУ ДСНС у Луганській області, та не заперечувалося сторонами, що за період з серпня 2015 року по квітень 2017 року ОСОБА_1 у період з 16.07.2015 по 14.08.2015, (30 днів) з 08.10.2015 по 18.10.2015 (10 днів) з 04.06.2016 по 05.07.2016 (30 днів), з 19.08.2016 по 03.09.2016 (15 днів), 07.02.2017 по 24.03.2017 (45 днів) перебував у відпустці
на лікарняному не перебував (а.с.63-68, 69-90).
Згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2015 № 24 Про особливості виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу в особливий період та під час проведення антитерористичних операцій, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин, установлено, що в особливий період або під час проведення антитерористичної операції військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу Збройних Сил, інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних органів, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду виплачується винагорода у відсотках місячного грошового забезпечення.
Розмір винагороди визначається виходячи з розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних додаткових видів місячного грошового забезпечення постійного характеру, премії та повинен становити не менш як 3 тис. гривень на місяць. У разі коли військовослужбовець, особа рядового або начальницького складу, що брали безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду менше одного календарного місяця, розмір винагороди визначається пропорційно дням участі виходячи з її розміру, що становить не менш як 3 тис. гривень.
Винагорода військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу виплачується також під час безперервного перебування на стаціонарному лікуванні в закладах охорони здоров`я після отриманих під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду поранень (контузії, травми, каліцтва).
Виходячи зі змісту пункту 1 Постанови № 24 винагорода повинна нараховуватись виходячи з розміру посадового окладу, окладу за військовим (спеціальним) званням, щомісячних додаткових видів місячного грошового забезпечення постійного характеру, премії та повинен становити не менш як 3000,00 гривень на місяць. У разі коли військовослужбовець, особа рядового або начальницького складу, що брали безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду менше одного календарного місяця, розмір винагороди визначається пропорційно дням участі виходячи з її розміру, що становить не менш як 3000,00 гривень.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31 січня 2015 року № 24 наказом Міністерства оборони України № 49 від 02.02.2015 затверджено Порядок та умови виплати винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам, механізм підтвердження виконання окремих завдань під час безпосередньої участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду.
Вказаний Порядок визначає механізм та умови виплат винагород військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу та резервістам Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів військових формувань, правоохоронних органів, Державної служби з надзвичайних ситуацій України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України, Державної прикордонної служби України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації України, Державної спеціальної служби транспорту (далі військовослужбовці) за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи в антитерористичній операції (далі АТО), інших заходах в умовах особливого періоду.
Пунктом 5 розділу ІІ Порядку передбачено, що військовослужбовці вважаються такими, що беруть безпосередню участь в АТО, у разі одночасного дотримання таких умов:
залучені до проведення АТО;
перебувають у підпорядкуванні (виконують завдання) керівництва штабу АТО (крім військовослужбовців військових прокуратур та розвідувальних органів України);
перебувають у районі проведення АТО.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 до безпосередньої участі у Антитерористичній операції на території Луганської області залучено наказами Першого заступника Антитерористичного Центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) у період з 15.08.2015 по 18.04.2017.
У вказаний час ОСОБА_1 перебував у районі проведення АТО, оскільки, смт. Марківка Луганської області є зоною проведення АТО згідно розпорядження Кабінет Міністрів України від 02 грудня 2015 року № 1275-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України.
Постанова Кабінету Міністрів України від 31.01.2015 № 24 та наказ Міністерства оборони України № 49 від 02.02.2015 втратили чинність з 21.01.2016.
Отже, до 21.01.2016 винагорода за безпосередню участь у Антитерористичній операції на території Луганської області ОСОБА_1 повинна бути нарахована та виплачена за весь період залучення до безпосередньої участі у Антитерористичній операції на території Луганської області за виключенням часу перебування ОСОБА_1 у відпустці.
Згідно пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 року № 18 Деякі питання грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських установлено, що в особливий період або під час проведення антитерористичної операції військовослужбовцям Збройних Сил, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Головного управління розвідки Міністерства оборони, Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв`язку та захисту інформації, Державної спеціальної служби транспорту, військовим прокурорам Генеральної прокуратури України, особам рядового і начальницького складу Державної пенітенціарної служби, Державної служби з надзвичайних ситуацій та поліцейським за безпосередню участь у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду виплачується винагорода у розмірах, визначених керівниками відповідних державних органів за погодженням з Міністерством фінансів та Міністерством соціальної політики, у межах бюджетних призначень.
Розміри винагороди визначаються пропорційно часу участі у воєнних конфліктах чи антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду.
Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 17.05.2016 № 385 (далі за текстом Наказ № 385) затверджено Інструкцію про порядок та умови виплати винагороди особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту за безпосередню участь в антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду (далі - Інструкція).
Відповідно до п. 3 Наказу № 385 цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування та застосовується з дня набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 року № 18 Деякі питання грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських.
Згідно з п. 1 Розділу І Інструкції, вона визначає механізм та умови виплати винагороди особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (далі - особи рядового і начальницького складу) ДСНС, її територіальних органів, установ та організацій, що належать до сфери управління ДСНС, за безпосередню участь в антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду.
Пунктами 1 та 2 Розділу ІІ Інструкції передбачено, що виплата винагороди особам рядового і начальницького складу здійснюється за безпосередню участь в АТО, інших заходах в умовах особливого періоду у таких розмірах із розрахунку на місяць:
у районах проведення активної фази АТО (лінії бойового зіткнення) - 4200 гривень;
в інших районах (місцях) проведення АТО - 1200 гривень.
Згідно пункту 3 Розділу ІІ Інструкції особи рядового і начальницького складу вважаються такими, що беруть безпосередню участь в АТО, у разі одночасного дотримання таких умов:
залучення до виконання завдань за призначенням у районі проведення АТО;
перебування у безпосередньому підпорядкуванні керівництва оперативного штабу з управління АТО (далі - штаб АТО);
перебування у районі проведення АТО.
При цьому, відповідно до п. 5 Розділу ІІ Інструкції підтвердженням безпосередньої участі для осіб рядового і начальницького складу органів управління (підрозділів) у Донецькій та Луганській областях у заходах у районах (місцях) проведення АТО є:
витяг з наказу штабу АТО про включення (виключення) до (зі) складу сил та засобів АТО та безпосереднє залучення до виконання завдань (робіт) за призначенням у районах проведення АТО;
витяг з наказу органу управління (підрозділу) про залучення до виконання завдань за призначенням у районі проведення АТО;
оперативні донесення (звіти) про виконані заходи в районі проведення АТО, а також інші заходи в умовах особливого періоду з визначенням території (місця) їх виконання;
витяги з книг служб органів управління (підрозділів) про виконані заходи (чергування) у районі проведення АТО;
витяги з графіків несення служби в районі проведення АТО;
інші офіційні документи або витяги з них, видані оперативним штабом АТО (штабами секторів або оперативно-тактичних угрупувань), що містять достатні докази безпосередньої участі в АТО на території відповідних областей.
З системного аналізу наведених вище нормативних актів (Постанов КМУ № 24, № 18, Наказу МВС України № 385), можна дійти висновку, що винагорода за безпосередню участь в антитерористичних операціях обчислюється у розмірі 100% місячного грошового забезпечення, з розрахунку на місяць. Проте, такий розмір до 20.01.2016 не повинен бути меншим ніж 3000,00 грн, а з 21.01.2016 (з дня набрання чинності Наказом МВС України № 385) повинен становити у розмірі із розрахунку на місяць: у районах проведення активної фази АТО (лінії бойового зіткнення) - 4200 гривень; в інших районах (місцях) проведення АТО - 1200 гривень.
Оскільки матеріали справи не містять доказів безпосередньої участі ОСОБА_1 в АТО у районах проведення активної фази АТО (лінії бойового зіткнення), а лише в інших районах (місцях) проведення АТО, тому з 21.01.2016 обчислення винагороди позивачу за участь в АТО повинен розраховуватись з розрахунку 1200,00 грн на місяць.
Відповідно до пунктів 1 та 2 розділу VI Порядку організації внутрішньої, гарнізонної та караульної служб в органах управління і підрозділах Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 07.10.2014 № 1032 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2014 року за № 1563/26340, служба в чергових караулах підрозділів гарнізону ОРС ЦЗ здійснюється з урахуванням кількості відпрацьованого особовим складом часу згідно з чинним законодавством України. Організація служби в чергових караулах здійснюється в чотири чергові зміни. Тривалість чергової зміни - 24 години.
З урахуванням зазначеного та враховуючи положення Постанови КМУ № 18 від 20.01.2016, Наказу МВС України № 385 Інструкції про порядок та умови виплати винагороди особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту за безпосередню участь в антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду, суд приходить до висновку, що обчислення винагороди повинно здійснюватися з дня фактичного початку участі в операціях і заходах до дня завершення такої участі, тобто винагорода виплачується військовослужбовцям за відповідні місяці із дня фактичної участі в операціях до дня завершення такої участі.
Наказом МВС України від 23.04.2015 № 475 затверджено Інструкцію про виплату грошового забезпечення та одноразової грошової допомоги при звільненні особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту (далі Інструкція).
Відповідно до п. 3 Інструкції до грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу належать: посадовий оклад, оклад за спеціальним званням, щомісячні види грошового забезпечення (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, що мають постійний характер, премії) та одноразові додаткові види грошового забезпечення.
Розділом IV Інструкції Надбавки і доплати передбачено такі види надбавок і доплат: надбавка за вислугу років, надбавка за виконання особливо важливих завдань під час проходження служби, надбавка за знання та використання іноземної мови, доплата за науковий ступінь, доплата за вчене звання, надбавка за спортивні звання, надбавка за почесне звання, надбавка фахівцям, які залучаються до підготовки рішень та висновків державних експертів з питань таємниць, надбавка за кваліфікаційну категорію, надбавка за кваліфікацію, надбавка за безперервний стаж на шифрувальній роботі, надбавка за операторське обслуговування і збереження засобів засекреченого автоматичного зв`язку, доплата за службу в нічний час, надбавка за особливі умови служби, пов`язані з підвищеним ризиком для життя, надбавка за роботу в захисних ізолювальних дихальних апаратах, курсантська посадова надбавка, надбавка за службу у високогірних місцевостях, надбавка за службу в умовах режимних обмежень.
Тобто, доплата за службу в нічний час є складовою грошового забезпечення та носить постійний характер, а премії до свят та індексація носять разовий характер.
Згідно довідок виданих 23 Державною пожежно-рятувальною частиною Головного управління ДСНС у Луганській області, грошове забезпечення позивача у серпні 2015 року становило 3070,82 грн (у т.ч. індексація 850,16 грн, одноразова премія 500,00 грн), у вересні 2015 року 3236,94 грн, (у т.ч. індексація 850,16 грн, одноразова премія 500,00 грн), у жовтні 2015 року 2904,68 грн, (у т.ч. індексація 961,84 грн, у листопаді 2015 року 2833,10 грн, (у т.ч. індексація 961,84 грн), у грудні 2015 року 4398,73 грн, (у т.ч. одноразова премія 1475,00 грн, індексація 961,84 грн ), у січні 2016 року 3623,68 грн, у лютому 2016 року 3883,85 грн, у березні 2016 року 5111,71 грн, (у т.ч. винагорода АТО 922,58 грн), у квітні 2016 року 4260,00 грн, у травні 2016 року 4292,00 грн, у червні 2016 року 8527,08 грн (у т.ч. матеріальна допомога 4235,00 грн), у липні 2016 року 5750,76 грн (у т.ч. винагорода АТО 1511,01 грн), у серпні 2016 року 4926,00 грн (у т.ч. винагорода АТО 640,00 грн), у вересні 2016 року 4887,69 грн (у т.ч. винагорода АТО 620,65 грн), у жовтні 2016 року 5138,98 грн (у т.ч. винагорода АТО 851,62 грн), у листопаді 2016 року 4297,72 грн, у грудні 2016 року 4455,49 грн, у січні 2017 року 6581,82 грн, у лютому 2017 року 8229,87 грн, (у т.ч. винагорода АТО 1659,35 грн), у березні 2017 року 14272,90 грн (у т.ч. матеріальна допомога 6517,10 грн, винагорода АТО 1238,70 грн ), у квітні 2017 року 9833,32 грн (у т.ч. винагорода АТО 561,84 грн) (а.с. 60-62).
Тобто, відповідно до наданих довідок винагорода за участь в АТО ОСОБА_1 виплачено в розмірі 8005,75 грн, за березень 2016 у сумі 922,58 грн, за липень 2016 у сумі 1511,01 грн, за серпень 2016 у сумі 640,00 грн, за вересень 2016 у сумі 620,65 грн, за жовтень 2016 у сумі 851,62 грн, за лютий 2017 у сумі 1659,35 грн, за березень 2017 у сумі 1238,70 грн, за квітень 2017 у сумі 561,84 грн. (а.с. 60-62).
Позивач в позовній заяві навів свій розрахунок винагороди за безпосередню участь в АТО, однак суд не погоджується з ним з наступних підстав.
Як зазначено судом раніше Постановою КМУ № 24, № 18, Наказом МВС України № 385, передбачено, що винагорода за безпосередню участь в антитерористичних операціях обчислюється у розмірі 100% місячного грошового забезпечення, з розрахунку на місяць. Проте, такий розмір до 20.01.2016 не повинен бути меншим ніж 3000,00 грн, а з 21.01.2016 (з дня набрання чинності Наказом МВС України № 385) повинен становити у розмірі із розрахунку на місяць: у районах проведення активної фази АТО (лінії бойового зіткнення) - 4200 гривень; в інших районах (місцях) проведення АТО - 1200 гривень.
Позивач, розраховуючи винагороду за безпосередню участь в АТО зазначає, що в період з 10.01.2016 по 17.01.2016 та з 13.03.2016 по 20.03.2016 перебував на службі безпосередньо в районах проведення активної фази АТО (лінії бойового зіткнення) загальною кількістю 16 днів у зв`язку з чим, обчислював суму винагороди за вказаний період виходячи із суми 4200 грн, на місяць, однак доказів перебування на службі безпосередньо в районах проведення активної фази АТО (лінії бойового зіткнення) до суду позивач не надав, відповідач у свою чергу в запереченнях зазначив, що відповідні накази, посвідчень на відрядження в зону проведення АТО (лінії бойового зіткнення) на позивача відсутні а тому відсутні підстави розраховувати суму винагороди з 10.01.2016 по 17.01.2016 та з 13.03.2016 по 20.03.2016 виходячи із суми 4200 грн, на місяць ( а.с. 38-39).
Оскільки, суд не приймає розрахунок винагороди за участь в АТО наданий позивачем а тому наводить власний розрахунок, виходячи з такого:
1)серпень 2015 року 1645,09 грн:
3070,82 грн (грошове забезпечення) 850,16 грн (індексація одноразова премія 500,00 грн) = 1720,66 грн;
оскільки розмір винагороди за участь в АТО визначається пропорційно дням участі виходячи з її розміру, що становить не менш як 3000 гривень, тому 3000 грн (грошове забезпечення) / 31 добу = 96, 77 грн за добу х 17 діб (участь в АТО в період з 15.08.2015 по 31.08.2015) = 1645,09 грн;
2)вересень 2015 року 3000, 00 грн:
3236,94 грн (грошове забезпечення) 850,16 грн (індексація) 500,00 грн (одноразова премія) = 1886,78 грн (розмір винагороди становить не менш як 3000 грн);
3)жовтень 2015 року - 1935,04 грн:
2904,68 грн (грошове забезпечення) 961,84 грн (індексація) = 1942,84 грн (розмір винагороди становить не менш як 3000 гривень);
оскільки розмір винагороди за участь в АТО визначається пропорційно дням участі виходячи з її розміру, що становить не менш як 3000 грн, тому 3000 грн (грошове забезпечення) / 31 діб = 96,77 грн за добу х 20 діб (участь в АТО в період з 08.10.2015 по 18.10.2015 відпустка) = 1935,04 грн;
4) листопад 2015 року 3000,00 грн:
2833,10 грн (грошове забезпечення) 961,84 грн (індексація) = 1871,26 грн (розмір винагороди становить не менш як 3000 грн);
6) грудень 2015 року 3000,00 грн:
4398,73 грн (грошове забезпечення) 961,84 грн (індексація) 1475,00 грн (одноразова премія) = 1961,89 грн (розмір винагороди становить не менш як 3000 грн).
А всього сума, що підлягає стягненню за період з 15.08.2015 по 31.12.2015 - 12580,13 грн.
Щодо 2016 року,
1)січень 2016 року (за період з 01.01.2016 по 20.01.2016) 2337,08 грн (3623,68 грн /31 день х 20 ), (за період з 21.01.2016 по 31.01.2016) 425,81 грн (1200,00 грн/31 х 11 днів),
2) лютий 2016 у розмірі - 1200, 00 грн,
3)березень 2016 у розмірі 1200,00 грн,
4)квітень 2016 у розмірі 1200,00 грн,
5)тревень 2016 у розмірі 1200,00 грн,
6)червень 2016 (за період з 01.06.2016 по 03.06.2016 участь в АТО, з 04.06.2016 по 30.06.2016 відпустка ) у розмірі 120,00 грн (1200,00 грн /30 день х 3 ),
7)липень 2016 (за період з 01.07.2016 по 05.07.2016 відпустка з 06.07.2016 по 31.07.2016 участь в АТО,) у розмірі 967,05 грн (1200,00 грн /31день х 25,
8)серпень 2016 (за період з 01.08.2016 по 18.08.2016 участь в АТО, з 19.08.2016 по 31.08.2016 відпустка ) у розмірі 696,06 грн (1200,00 грн /31 день х 18 ),
9)вересень 2016 (за період з 01.09.2016 по 03.09.2016 відпустка з 04.09.2016 по 30.09.2016 участь в АТО,) у розмірі 1080,00 грн (1200,00 грн /31день х 27,
10)жовтень 2016 у розмірі 1200,00 грн,
11)листопад 2016 у розмірі 1200,00 грн,
12)грудень 2016 у розмірі 1200,00 грн,
Всього за 2016 рік у розмірі 14026,00 грн, враховуючи те, що в березні 2016 позивачу виплачено винагороду за участь в АТО у сумі 922,58 грн, у липні 2016 у сумі 1511,01 грн, у серпні 2016 у сумі 640,00 грн, у вересні 2016 у сумі 620,65 грн, у жовтні 851,62 грн, сума до стягнення становить 9480,14 грн(14026,00 4545,86 = 9480,14 грн.
Щодо 2017 року,
1)січень 2017 у розмірі - 1200, 00 грн,
2)лютий 2017 (за період з 01.02.2017 по 06.02.2017 участь в АТО, з 07.02.2017 по 28.02.2017 відпустка ) у розмірі 257,01 грн (1200,00 грн /28 день х 6 ),
3)березень 2017 (за період з 01.03.2017 по 24.03.2017 відпустка з 25.03.2017 по 31.03.2017 участь в АТО,) у розмірі 232,02 грн (1200,00 грн /31день х 6),
4)квітень 017 (за період з 01.04.2017 по 18.04.2017 участь в АТО,) у розмірі 720,00 грн (1200,00 грн /30день х 18).
Враховуючи те, що в лютому 2017 позивачу виплачено винагороду за участь в АТО у сумі 1659,35 грн, у березні 2017 у сумі 1238,70 грн, у квітні 2017 у сумі 561,84 грн, а всього у сумі 3459,89 грн, суд приходить до висновку, що за 2017 рік відповідач виплатив винагороду позивачу участь в АТО. (а.с. 62).
У запереченнях відповідач зазначає, що безпосередня участь в АТО здійснюється виключно за ті дні коли особи залучалися до виконання завдань за призначенням (гасіння пожеж, мінімізація та ліквідація наслідків НС під проведення АТО, знешкодження вибухонебезпечних предметів, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт тощо, за наявності відповідних підтверджуючих документів.
З такою позицією відповідача, суд не погоджується, оскільки відповідно до пункту 2 розділу ІІ Інструкції Про порядок та умови виплати винагороди особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту за безпосередню участь в антитерористичній операції, інших заходах в умовах особливого періоду винагорода виплачується пропорційно дням безпосередньої участі в АТО, інших заходах в умовах особливого періоду, починаючи з дня фактичного початку безпосередньої участі осіб рядового і начальницького складу у цих заходах до дня завершення такої участі, про що зазначається у відповідних наказах начальників (керівників) органів управління (підрозділів).
Судом установлено, що на виконання пункту 2 розділу ІІ Інструкції наказами ГУ ДСНС України у Луганській області та Першого заступника Антитерористичного Центру при Службі безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) ОСОБА_1 залучався до безпосередньої участі в антитерористичній операції на території Луганської області з 15.08.2015, тому винагорода позивачу за участь в Антитерористичної операції повинна сплачуватись за весь вказаний період.
Відповідачем не спростовано та не надано до суду доказів виключення із складу сил і засобів, які залучаються та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції на території Луганської області ОСОБА_1 в період з 15.08.2015 по 18.04.2017 року.
З урахуванням наведеного суд вважає позовні вимоги про стягнення з відповідача винагороди за безпосередню участь в Антитерористичної операції за період з 15 серпня 2015 року по 31 грудня 2016 року частково обґрунтованими, а саме в частині стягнення з відповідача винагороди в розмірі 22060,27 грн.
Доводи відповідача про те, що кошторисні призначення на 2015 рік ДПРЧ-27 Головного управління на виплату винагороди всього підрозділу не виділялися, тому і виплата винагороди не була здійснена є також безпідставними, оскільки органи державної влади не можуть посилатись на відсутність коштів як на причину невиконання своїх зобов`язань. Даний висновок суду підтверджується практикою Європейського Суду з прав людини, а саме рішенням Європейського Суду з прав людини від 08.11.2005 у справі Кечко проти України (п.26). Крім того, в межах свободи дій держави визначати, які надбавки виплачувати своїм працівникам з державного бюджету. Держава може вводити, призупиняти чи закінчити виплату таких надбавок, вносячи відповідні зміни до законодавства. Однак, якщо чинне правове положення передбачає виплату певних надбавок і дотримано всі вимоги, необхідні для цього, органи державної влади не можуть свідомо відмовляти у цих виплатах, доки відповідні положення є чинними (пункт 23 рішення).
Таким чином, реалізація особою права, що пов`язане з отриманням бюджетних коштів, яке базується на спеціальних чинних на час виникнення спірних правовідносин нормативно-правових актах національного законодавства, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань.
Згідно частини 2 статті 8 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.
Відповідно до статті 32 Європейської Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, юрисдикція Європейського Суду з прав людини поширюється на всі питання тлумачення і застосування Конвенції та протоколів до неї.
Пунктом 1 Закону України від 17.07.1997 № 475/97-ВР Про ратифікацію Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, першого протоколу та протоколів № 2, 4, 7 та 11 до Конвенції передбачено, що Україна повністю визнає на своїй території юрисдикцію Європейського Суду з прав людини в усіх питаннях, що стосуються тлумачення і застосування Конвенції.
Згідно статті 17 Закону України від 23.02.2006 № 3477-IV Про виконання рішень та застосування практики Європейського Суду з прав людини суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.
Інших правових доводів заперечення відповідача не містять.
Згідно роз`яснень Пленуму Верховного Суду України в пункті 6 Постанови № 13 від 24.12.1999 Про практику застосування судами законодавства про оплату праці задовольняючи вимоги про оплату праці, суд має навести в рішенні розрахунки, з яких він виходив при визначення сум, що підлягають стягненню. Оскільки справляння і сплата податку з доходів громадян є обов`язком роботодавця та працівника, суд визначає зазначену суму без утримання цього податку й інших обов`язкових платежів, про що зазначає в резолютивній частині рішення.
Таким чином, відповідач, як податковий агент згідно норм Податкового Кодексу України зобов`язаний виплатити позивачеві винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції, утримавши з нього при виплаті законодавчо встановлені податки та збори.
Оскільки позивач звільнений від сплати судового збору згідно з пунктом 1 частини першої статті 5 Закону України Про судовий збір розподіл судових витрат між сторонами відповідно до вимог статті 94 КАС України не проводиться.
Керуючись ст.ст. 2, 7-14, 18, 19, 69-72, 86, 87, 94, 143, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити частково.
Стягнути з 23 Державної пожежно-рятувальної частини Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області (код ЄДРПОУ 38286905, адреса: 92400, Луганська обл., Марківський район, селище міського типу Марківка, провулок Південний, 7) на користь ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ,), винагороду за безпосередню участь в антитерористичній операції за період з 15 серпня 2015 року по 31 грудня 2016 року у розмірі 22060,27 грн (двадцять дві тисячі шістдесят гривень 27 копійок) з відрахуванням установлених законом податків та інших обов`язкових платежів.
В іншій частині позовних вимог відмовити за необґрунтованістю.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Суддя Є.О. Кисельова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.10.2017 |
Оприлюднено | 22.09.2022 |
Номер документу | 69330331 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Мацедонська В.Е.
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ханова Раїса Федорівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ханова Раїса Федорівна
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Ханова Раїса Федорівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні