Ухвала
від 02.10.2017 по справі 806/1780/16
ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua

Головуючий у 1-й інстанції: Капинос О.В.

Суддя-доповідач:Франовська К.С.

УХВАЛА

іменем України

"02" жовтня 2017 р. Справа № 806/1780/16

Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді Франовської К.С.

суддів: Іваненко Т.В.

Кузьменко Л.В.,

розглянувши в письмовому провадженні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" на постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "04" квітня 2017 р. у справі за позовом Приватного підприємства"ВВ "Агро" до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, Хорошівської районної державної адміністрації Житомирської області, треті особи- Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест", відділ Держгеокадастру у Хорошівському районі Житомирської області про визнання протиправними та скасування рішень ,

ВСТАНОВИВ:

У вересні 2016 року Приватне підприємство "ВВ "Агро" звернулося до суду з позовом до Хорошівського районного управління юстиції Житомирської області , в якому просило :

- визнати протиправними та скасувати рішення державного реєстратора Володарсько-Волинського районного управління юстиції Мудрої Л.М. про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: індексний номер: 26403790 від 24.11.2015 щодо державної реєстрації іншого речового права (права оренди землі) на земельну ділянку за кадастровим номером НОМЕР_1, площею 2,4284 га на підставі договору оренди землі, укладеного між сторонами: орендодавець - ОСОБА_5, орендар - Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" (номер запису про інше речове право №12184825 від 19.11.2015);

- рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень: індексний номер : 26505888 від 26.11.2015 щодо державної реєстрації іншого речового права (права оренди землі) на земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2, площею 0,9831 га на підставі договору оренди землі, укладеного між сторонами: орендодавець - ОСОБА_5, орендар - Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" (номер запису про інше речове право №12236725 від 23.11.2015).

В обґрунтування позову позивач посилався на те, що у 2008 році між позивачем та ОСОБА_6 укладено договори оренди земельних ділянок строком на 10 років. Зазначені договори були у встановленому порядку зареєстровані. В подальшому право власності на дані земельні ділянки перейшло до ОСОБА_5 на підставі свідоцтва про право на спадщину. З інформаційних довідок позивачеві стало відомо, що державним реєстратором - відповідачем проведено державну реєстрацію договорів оренди в листопаді 2015 року, які укладені між ОСОБА_5 та ТОВ "Полісся-Інвест" відносно земельних ділянок, якими на праві оренди має право користуватись позивач до 2018 року. Вважає спірні рішення, якими проведено державну реєстрацію таких договорів оренди за ТОВ "Полісся Інвест" протиправними та такими, що підлягають скасуванню, оскільки державним реєстратором здійснено подвійну реєстрацію права оренди на одні і ті ж земельні ділянки. Зазначає, що при проведенні державної реєстрації речового права за договорами оренди землі, укладених ТОВ "Полісся-Інвест" з вищевказаними орендодавцем, не перевірено належним чином чи зареєстровано раніше право оренди на ці земельні ділянки , тому здійснена державним реєстратором реєстрація права оренди за ТОВ "Полісся-Інвест" порушує права позивача та є протиправною.

В процесі розгляду справи ухвалою суду від 17.11.2016 року неналежного відповідача Хорошівське районне управління юстиції в Житомирській області замінено на належного- Хорошівську районну державну адміністрацію та Головне територіальне управління юстиції в Житомирській області.

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 04.04.2017 року позов задоволено.

Скасовано рішення Державного реєстратора Володарсько-Волинського районного управління юстиції Мудрої Лариси Миколаївни про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексний номер 26403790 від 24.11.2015 та індексний номер 26505888 від 26.11.2015 щодо державної реєстрації іншого речового права (права оренди землі) на земельні ділянки з кадастровими номерами НОМЕР_1 та НОМЕР_2 на підставі договорів оренди, укладених між ОСОБА_5 та ТОВ "Полісся-Інвест".

Не погоджуючись з постановою ТОВ "Полісся-Інвест" подало апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати вказану постанову та прийняти нову про відмову у задоволенні позову.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що 27.03.2008 року між ОСОБА_6 (Орендодавець) та ПП "ВВ Агро" (Орендар) укладено договір оренди землі загальною площею 3,4115 га, відповідно до умов якого Орендодавець надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для ведення сільськогосподарського призначення, в межах Фасівської сільської ради Володарсько-Волинського району Житомирської області (т.1 а.с.14).

Загальна площа земельної ділянки 3,4115, що передавалася в оренду, включає в себе земельну ділянку площею 0,9831 га з кадастровим номером НОМЕР_2 та земельну ділянку площею 2,4284 з кадастровим номером НОМЕР_1, що підтверджується актами приймання-передачі земельних ділянок. (т.1 а.с.18)

Договір укладено строком на 10 років, при цьому згідно п.38 договору передбачено, що перехід права власності на орендовану земельну ділянку до другої особи, а також реорганізація юридичної особи - орендаря не є підставою для зміни умов або розірвання договору. Тобто станом на даний час договір є діючими.

Згідно зі п. 41 , даний договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Як зазначено в самому договорі, даний договір зареєстрований у Володарсько-Волинському реєстраційному відділі Житомирської РФ ДП "Центр ДЗК", про що в Державному реєстрі земель вчинено відповідний запис від 15.05.2008 . (т.1 а.с.14-15)

В подальшому, 01.07.2015 між ОСОБА_5 (Орендодавець, що є спадкоємцем ОСОБА_6.) та ТОВ "Полісся-Інвест" (Орендар) укладено договір оренди землі №0715-11, яким земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2 площею 0,9831 га передано в оренду ТОВ "Полісся-Інвест" .(т.1 а.с.106-108).

Окрім того, 01.07.2015, між ОСОБА_5 (Орендодавець, що є спадкоємцем ОСОБА_6.) та ТОВ "Полісся-Інвест" (Орендар) укладено договір оренди землі №0715-10, яким земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1 площею 2,4284 га передано в оренду ТОВ "Полісся-Інвест". (т.1 а.с.123-124)

24.11.2015 державним реєстратором Володарсько-Волинського районного управління юстиції Житомирської області Мудрою Л.М. проведено державну реєстрацію іншого речового права оренди земельної ділянки, що розташована на території Фасівської сільської ради Володрсько-Волинського району Житомирської області з кадастровим номером НОМЕР_1, за суб"єктом: ТОВ "Полісся-Інвест", що підтверджується рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №226403790. (т.1 а.с.130).

26.11.2015 державним реєстратором Володарсько-Волинського районного управління юстиції Житомирської області проведено державну реєстрацію іншого речового права оренди земельної ділянки, що розташована на території Фасівської сільської ради Володрсько-Волинського району Житомирської області з кадастровим номером НОМЕР_2, за суб"єктом: ТОВ "Полісся-Інвест", що підтверджується рішенням про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №26505888. (т.1 а.с.115).

Дані обставини підтверджені витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (Актуальна інформація про державну реєстрацію іншого речового права)(т.1 а.с.19-20)

Вважаючи, що відповідач здійснив подвійну реєстрацію права оренди на одні і ті ж земельні ділянки, позивач звернувся до суду.

Вирішуючи спір, суд першої інстанції дійшов висновків, що оскаржуваними рішеннями державного реєстратора порушуються права позивача на користування земельними ділянками, а тому порушене право позивача підлягає поновленню шляхом скасування спірних рішень.

Колегія суддів погоджується з вказаними висновками суду першої інстанції з наступних підстав.

Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав), згідно зі ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 01.07.2004 № 1952-IV (в редакції на час вчинення реєстраційної дії), - державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 4 Закону № 1952-IV передбачено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають право власності та речові права, похідні від права власності, зокрема, право оренди (суборенди) земельної ділянки.

Частинами 3,4 статті 3 Закону № 1952-IV установлено, що речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними за наявності однієї з таких умов:

1) реєстрація таких прав була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення;

2) на момент виникнення таких прав діяло законодавство, що не передбачало їх обов'язкової реєстрації.

Будь-які дії особи, спрямовані на набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, можуть вчинятися, якщо речові права на таке майно зареєстровані згідно із вимогами цього Закону, крім випадків, коли речові права на нерухоме майно, що виникли до 1 січня 2013 року, визнаються дійсними згідно з частиною третьою цієї статті, та у випадках, визначених статтею 28 цього Закону.

Відповідно до ч. 1 ст. 210 Цивільного кодексу України правочин підлягає державній реєстрації лише у випадках, встановлених законом. Такий правочин є вчиненим з моменту його державної реєстрації.

Статтею 18 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 № 161-XIV (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди) визначено, що договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.

Згідно ч. 2 ст. 125 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди) право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди і його державної реєстрації.

Укладений договір оренди землі підлягає державній реєстрації. Державна реєстрація договорів оренди землі проводиться у порядку, встановленому законом (ст. 20 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 № 161-XIV (у редакції, чинній на момент укладення позивачем договорів оренди).

Єдині умови реєстрації договорів оренди та договорів суборенди земельних ділянок (далі - договори оренди), на час укладення позивачем зазначених договорів оренди, були визначені Порядком державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 № 2073.

Відповідно до п. 2 Порядку державної реєстрації договорів оренди землі, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1998 № 2073 (у редакції, чинній на час укладення позивачем договорів, надалі - Порядок № 2073), державна реєстрація договорів оренди є офіційним визнанням і підтвердженням державою факту виникнення або припинення права оренди земельних ділянок.

Згідно зі п.п. 12, 13 Порядку № 2073, факт державної реєстрації засвідчується у 10-денний термін гербовою печаткою та підписом голови відповідної ради, Київської,Севастопольської міської державної адміністрації або уповноваженої ними посадової особи. Печатка та підпис ставляться на всіх примірниках договору оренди (суборенди). Після засвідчення факту державної реєстрації договір оренди реєструється у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі, яка ведеться державним органом земельних ресурсів за формою згідно з додатком. Книга записів державної реєстрації договорів оренди землі ведеться окремо в розрізі кожної сільської, селищної, міської ради, а також у розрізі Київської, Севастопольської міської державної адміністрації. Книга прошнуровується, засвідчується підписами сільського, селищного, міського голови та начальника районного відділу, міського управління (відділу) земельних ресурсів і скріплюється печатками.

Датою реєстрації договору оренди у Книзі записів є дата засвідчення факту державної реєстрації (п. 14 Порядку № 2073).

В силу приписів п. 3.2 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди землі, затвердженої наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 4 травня 1999 р. N 43 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 4 червня 1999 р. за N 354/3647, державна реєстрація договорів оренди землі здійснюється структурними підрозділами Центру державного земельного кадастру при Держкомземі України.

Таким чином, аналіз наведених правових норм дає підстави для висновку, що державна реєстрація договорів оренди землі, відповідно до законодавства, яке діяло на момент укладення позивачем договорів оренди земельної ділянки, здійснювалась шляхом відповідного запису у Книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі, а реєстрація договорів оренди землі здійснюється структурними підрозділами Центру державного земельного кадастру при Держкомземі України.

Згідно матеріалів справи, в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі (Розділ 4) вчинено запис від 20.05.2008 за №62 щодо реєстрації договору оренди земельної ділянки за кадастровими номерами НОМЕР_2 та НОМЕР_1, укладеного між ОСОБА_6 з ПП "ВВ-Агро" (т.1 а.с.157).

Отже, матеріалами справи підтверджено, що договір оренди земельної ділянки від 27.03.2008, укладений між позивачем і ОСОБА_6 пройшов державну реєстрацію, відповідно до законодавства, яке діяло на момент його укладення.

Окрім того, вказаний договір набрав чинності з моменту його державної реєстрації- 20.05.2008, а тому строк його дії не закінчився.

Водночас, у листопаді 2015, право оренди щодо даних земельних ділянок зареєстровано за ТОВ "Полісся-Інвест", про що Державним реєстратором Володарсько-Волинського районного управління юстиції Житомирської області проведено державну реєстрацію та прийнято відповідні рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень за номерами 26403790 від 24.11.2015 та 26505888 від 26.11.2015.

Згідно ч.2 ст.9 Закону № 1952-IV державний реєстратор:

встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:

відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом);

відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень;

відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;

наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону;

наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав;

2) приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, про відмову в державній реєстрації, про її зупинення, внесення змін до Державного реєстру прав;

3) відкриває і закриває розділи Державного реєстру прав, вносить до них відповідні записи;

4) веде реєстраційні справи щодо об'єктів нерухомого майна;

5) присвоює реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна під час проведення державної реєстрації;

6) видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

7) надає інформацію з Державного реєстру прав або відмовляє у її наданні у випадках, передбачених цим Законом;

8) у разі потреби вимагає подання передбачених законодавством додаткових документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень;

8-1) під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені в установленому порядку до 1 січня 2013 року, запитує від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які відповідно до чинного на момент оформлення права законодавства проводили таке оформлення, інформацію (довідки, копії документів тощо), необхідну для реєстрації прав та їх обтяжень, якщо такі документи не були подані заявником або якщо документи, подані заявником, не містять передбачених цим Законом відомостей про правонабувача або про нерухоме майно. Органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, до яких надійшов запит, зобов'язані безоплатно в установленому законодавством порядку протягом трьох робочих днів надати державному реєстратору відповідну інформацію, зокрема щодо оформлених речових прав на нерухоме майно, у тому числі земельні ділянки;

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону № 1952-IV державна реєстрація прав проводиться в такому порядку:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

Державній реєстрації підлягають виключно заявлені права та їх обтяження за умови їх відповідності законодавству і поданим документам.

У разі якщо під час розгляду заяви про державну реєстрацію прав державним реєстратором встановлено, що подані інші заяви про державну реєстрацію прав на те саме майно, заяви розглядаються в порядку черговості їх надходження. При цьому заява розглядається тільки після прийняття рішення державним реєстратором щодо попередньо розглянутої заяви і внесення ним відповідного запису до Державного реєстру прав.

Наступна заява розглядається тільки після прийняття державним реєстратором рішення про державну реєстрацію прав або про відмову в такій реєстрації щодо заяви, зареєстрованої в Державному реєстрі прав раніше.

Враховуючи наведене, колегія суддів погоджується з висновками суду першої, що державний реєстратор як суб'єкт владних повноважень, з метою недопущення одночасного існування державної реєстрації декількох прав оренди на одну земельну ділянку, у випадку проведення державної реєстрації права оренди на земельну ділянку та уникнення подвійної реєстрації повинен запитувати інформацію про наявність або відсутність зареєстрованих договорів у органів, що здійснювали таку реєстрацію до 01 січня 2013 року.

Наведене узгоджується із правовою позицією Верховного Суду України, висловленою у постанові від 29 вересня 2015 року (справа № 21-760а15).

Доводи апеляційної скарги, що державним реєстратором проводилася реєстрація права оренди, що виникло після 01.01.2013 року, а тому підстав запитувати додаткову інформацію у державного реєстратора не було,не спростовують висновків суду першої інстанції та не дають підстав для висновків щодо неправильного застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, оскільки реєстрація договорів оренди землі за новим орендарем можлива лише після реєстрації угод про розірвання договорів оренди землі з попереднім орендарем.

В силу п.6 ч.1 ст.24 Закону №1952-IV у державні реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо заявником подано ті самі документи, на підставі яких заявлене право та обтяження такого права вже зареєстровано у Державному реєстрі речових прав.

В ході розгляду справи встановлено, що укладений між ОСОБА_6 та ПП "ВВ Агро" договір оренди землі у 2008 році не визнаний недійсним, державна реєстрація припинення речового права ПП "ВВ Агро" на спірні земельні ділянки на підставі договору оренди землі не здійснювалась, а здійснена Володарсько-Волинським реєстраційним відділом Житомирської регіональної філії Державного підприємства "Центр Державного земельного кадастру" державна реєстрація такого договору на даний час не скасована та є чинною. Крім того, до ОСОБА_5 як до спадкоємця ОСОБА_6 перейшли всі права та обов"язки, визначені в договорі.

Таким чином, державним реєстратором здійснено повторну реєстрацію договору оренди земельних ділянок, внаслідок якої одну і ту ж земельну ділянку було передано в оренду різним орендарям.

Згідно правової позиції Верховногоий Суду України висловленої в постановах від 30 березня 2016 року (справа № 814-3015-14) та від 15 листопада 2016 року (справа № 825/1287/15-а) одночасне існування державної реєстрації кількох прав оренди на одну і ту ж земельну ділянку суперечить вимогам Закону України №1952-,VI який спрямований на забезпечення визнання та захисту державою речових та інших прав, які підлягають державній реєстрації, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна.

Доводи апеляційної скарги про наявність підстав для скасування судового рішення та закриття провадження у справі з тих підстав, що ліквідація районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції проведена без правонаступництва є безпідставними з таких міркувань.

Відповідно до приписів КАС, ліквідація органу-суб"єкта владних повноважень не є підставою для закриття провадження у справі, оскільки компетенція цих суб"єктів владних повноважень переходить до правонаступників. У випадку ж відсутності правонаступників суду необхідно залучити до участі у справі орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача.

За таких обставин справи колегія суддів приходить до переконання, що суд першої інстанції прийшов до правильного висновку вирішуючи даний публічно-правовий спір, правильно встановив фактичні обставини справи та надав їм у оскаржуваному судовому рішенні належну правову оцінку, відтак подана апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Відповідно до ст.200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судова колегія вважає, що доводи апеляційної скарги не являються суттєвими і не складають підстави для висновку про неправильне застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, які призвели до неправильного вирішення справи.

Керуючись ст.ст. 195, 197, 198, 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" залишити без задоволення, постанову Житомирського окружного адміністративного суду від "04" квітня 2017 р. без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя К.С. Франовська

судді: Т.В. Іваненко

Л.В. Кузьменко

Роздруковано та надіслано:р.л.п.

1- в справу:

2 - позивачу/позивачам: Приватне підприємство "ВВ "Агро" вул.Зарічна,1,с.Поромівка,Хорошівський район, Житомирська област,12132

3- відповідачу/відповідачам: Головне територіальне управління юстиції у Житомирській області м-н Соборний,1,м.Житомир,10014

4- Хорошівська районна державна адміністрація Житомирської області вул.Героїв України,6,смт.Хорошів,Хорошівський район, Житомирська область,12101

5-третій особі: Товариство з обмеженою відповідальністю "Полісся-Інвест" - с.Дашинка,Хорошівський район, Житомирська область,12124,

6- Відділ держгеокадастру у Хорошівському районі Житомирської області - вул.Героїв України,6,с.Хорошів,Хорошівський район, Житомирська область,12101

7- представник позивача: ОСОБА_7 - АДРЕСА_1

,

СудЖитомирський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.10.2017
Оприлюднено06.10.2017
Номер документу69332576
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/1780/16

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 02.10.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Франовська К.С.

Ухвала від 19.06.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Котік Т.С.

Ухвала від 19.06.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Котік Т.С.

Ухвала від 30.05.2017

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Котік Т.С.

Постанова від 04.04.2017

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні