Постанова
від 04.10.2017 по справі 813/2755/17
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 жовтня 2017 року № 813/2755/17

м.Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого-судді Сакалоша В.М.,

за участю секретаря судового засідання Присташ І.М.,

представника позивача Шейхет Мейлах,

представника позивача Шнира Я.Б.,

представника третьої особи - Курси О.С.,

представники третіх осіб - не прибули,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу до Черкаської обласної державної адміністрації за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Ротмістрівської сільської ради Смілянського району Черкаської області, Кабінету Міністрів України, Міністерства культури України, Міністерства закордонних справ України, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління культури Черкаської обласної державної адміністрації про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання до вчинення дій, -

В С Т А Н О В И В :

28 липня 2017 року на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу до Черкаської обласної державної адміністрації за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Ротмістрівської сільської ради Смілянського району Черкаської області, Кабінету Міністрів України, Міністерства культури України, Міністерства закордонних справ України, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління культури Черкаської обласної державної адміністрації, з наступними позовними вимогами:

- визнати протиправною бездіяльність Черкаської обласної державної адміністрації щодо невиконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р "Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України", в частині п.п. 2, 3 щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар", що знаходиться на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області;

- зобов'язати Черкаську обласну державну адміністрацію виконати вимоги розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р в частині п.п. 2, 3 щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар", що знаходиться на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

Ухвалою судді від 28 липня 2017 року відкрито провадження у справі. Хід розгляду справи відображений в ухвалах суду.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що Черкаською обласною державною адміністрацією не вживається жодних заходів з виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р, а саме п.п. 2,3 щодо колишнього єврейського кладовища на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області. Позивач наголосив, що станом на сьогодні місце, де знаходяться давні поховання на облік не взято, межі кладовища не встановлено, не проведено робіт з вивчення стану закритого кладовища та не проведено заходів щодо їх утримання та збереження, тобто відповідачем не вчинено жодних, передбачених законодавством, дій та заходів щодо збереження місць давніх поховань, які передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 липня 1998 року № 604-р. Позивач зазначив, що наведена бездіяльність відповідача порушує права та інтереси позивачів, у зв'язку з чим позивач звернувся з даним позовом до суду.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали повністю, надали пояснення аналогічні викладеним у позовній заяві, подали додаткові докази в обґрунтування позовних вимог, просили позов задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не прибув. Причин неявки та відношення до позовних вимог суду не повідомив. Належним чином повідомлявся про дату, час та місце проведення судового засідання, що підтверджується повідомленням про вручення судової кореспонденції.

Представник третьої особи - Ротмістрівської сільської ради Смілянського району Черкаської області в судове засідання не прибув. 08.09.2017 року від представника третьої особи на адресу суду надійшло клопотання про проведення судового засідання за відсутності уповноваженого представника.

Представник третьої особи - Кабінету Міністрів України в судовому засіданні позовні вимоги просила задовольнити повністю.

Представник третьої особи - Міністерства культури України в судове засідання не прибув. 05.09.2017 року від представника на адресу суду надійшли пояснення, в яких зазначається, що відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини" до історичних об'єктів культурної спадщини, зокрема, відносяться окремі поховання та некрополі, місця масових поховань померлих та померлих (загиблих) військовослужбовців (у томі числі іноземців), які загинули у війнах, внаслідок депортації та політичних репресій на території України, місця бойових дій тощо. Щойно виявлений об'єкт культурної спадщини повинен заноситися до Переліку об'єктів культурної спадщини. На виявлені об'єкти культурної спадщини складається облікова картка об'єкта культурної спадщини, коротка історична довідка, акт технічного стану об'єкта (пам'ятки) культурної спадщини. Представник зазначив, що колишнє єврейське кладовище в с. Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області до Державного реєстру нерухомих пам'яток України не занесено, а також не взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності Законом України "Про охорону культурної спадщини". Вирішення питання занесення/незанесення відповідного об'єкту проводиться Міністерством на підставі звернення відповідного органу охорони культурної спадщини відповідної обласної державної адміністрації. Представник звернув увагу суду на те, що до Міністерства подання щодо занесення колишнього єврейського кладовища в с. Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області до Державного реєстру нерухомих пам'яток України не надходило. Крім того, представник просив проводити розгляд справи без його участі.

Представник третьої особи - Міністерства закордонних справ України в судове засідання не прибув. 02.10.2017 року від представника третьої особи на адресу суду надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності уповноваженого представника.

Представник третьої особи - Управління культури Черкаської обласної державної адміністрації в судове засідання не прибув. Причин неявки та відношення до позовних вимог суду не повідомив. Належним чином повідомлявся про дату, час та місце проведення судового засідання, що підтверджується повідомленням про вручення судової кореспонденції.

Заслухавши пояснення представників позивача та третьої особи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив такі обставини і відповідні їм правовідносини.

Судом встановлено, що в с. Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області знаходиться давнє єврейське кладовище.

Кладовище розташоване на півдні с. Ротмістрівка і має форму квадратного прямокутника. Кладовище обмежене вулицею Шевченка з півдня та приватними земельними ділянками з заходу, сходу, півночі та півдня.

Впродовж останніх років територія кладовища вивчалася Представництвом Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу. За результатами таких вивчень, наявність давніх поховань знайшли своє підтвердження.

З матеріалів справи вбачається, що позивач неодноразово звертався до відповідача із зверненнями про вжиття заходів збереження об'єкта культурної спадщини.

Проте, позивач вважає, що Черкаською обласною державною адміністрацією допущено бездіяльність в частині виконання вимог п.п. 2, 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 № 604-р "Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України" щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар", що знаходиться на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

При вирішенні даної справи, суд враховує наступне.

Спірні правовідносини регулюються Конституцією України, Законом України "Про охорону і використання пам'яток історії та культури", Законом України "Про охорону культурної спадщини", Законом України "Про поховання та похоронну справу", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 № 604-р "Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України" та іншими нормативно - правовими актами.

Згідно з ст. 3 Закону України "Про охорону культурної спадщини" органами управління у сфері охорони культурної спадщини є спеціально уповноважені органи, до яких віднесені органи охорони культурної спадщини місцевого самоврядування.

Обов'язки із забезпечення охорони, планування та впорядкування територій місць поховання, в силу вимог ч. 5 ст.8, ст. 31, ч. 2 ст. 23 Закону України "Про поховання та похоронну справу", покладено на органи місцевого самоврядування та їх виконавчі органи.

Статтею 3 цього Закону визначено, що правову основу діяльності в галузі поховання становлять Конституція України, цей Закон, інші закони України, міжнародні договори України тощо. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені законодавством України про поховання померлих, застосовуються норми міжнародного договору.

Відповідно до Міжурядової Угоди, укладеної між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки "Про охорону та збереження культурної спадщини" від 04.03.1994, - кладовища, похований жертв репресій тоталітарних режимів визначені об'єктами культурної спадщини, які підлягають до збереження та охороні в цілях і рамках цієї Угоди. Сторони (Україна та США) взяли на себе зобов'язання щодо виконання умов даної Угоди.

Поняття "культурна спадщина", в межах цієї Угоди, означає культові заклади, місця історичного значення, пам'ятники, кладовища та меморіали загиблим, а також архівні матеріали, які мають до цього відношення.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України "Про охорону культурної спадщини", до історичних об'єктів культурної спадщини відносяться окремі поховання та некрополі, місця масових поховань померлих, визначні місця, пов'язані з важливими історичними подіями, з життям та діяльністю відомих осіб, культурою та побутом народів.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 № 604-р "Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України" затверджено додаткові заходи щодо збереження місць давніх поховань у населених пунктах України.

Відповідно до п. 2 Додаткових заходів щодо збереження місць давніх поховань у населених пунктах України зобов'язано Раду міністрів Автономної республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські держадміністрації, Держкомрелігій із залученням громадських організацій, у тому числі організацій національних меншин впродовж 1998-1999 років взяти на облік місця, де залишилися сліди давніх поховань, організувати їх обстеження та вивчення з наступним оприлюдненням результатів досліджень в засобах масової інформації.

Пунктом 3 цього розпорядження зобов'язано Раду міністрів Автономної республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські держадміністрації, органи місцевого самоврядування із залученням громадських організацій, у тому числі організацій національних меншин впродовж 1998-1999 років провести роботу з вивчення стану закритих кладовищ, у тому числі кладовищ національних меншин та місць масового розстрілу населення у роки Великої Вітчизняної війни, продовжувати здійснювати заходи щодо облаштування цих місць, їх утримання та збереження.

Суд зазначає, що моментом припинення дії нормативно-правового акта є момент втрати його юридичної сили. Згаданий акт Кабінету Міністрів України є чинним, як на момент виникнення спірних правовідносин, так і на даний час. Коло осіб, на яких розповсюджується його дія, є необмеженим, що свідчить про його нормативний характер та не містить жодної ознаки акту індивідуальної дії.

Тому, на переконання суду, встановлений у розпорядженні проміжок часу виконання робіт (1998-1999 років) не свідчить про завершення його дії в часі, а навпаки вказує на тривалу бездіяльність відповідача щодо невиконання п.п. 2, 3 цього розпорядження щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар", що знаходиться на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

Враховуючи наведене, виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 № 604-р, а саме віднесення об'єктів (в тому числі кладовищ) до історичних об'єктів культурної спадщини проводиться в порядку визначеному Законом України "Про охорону культурної спадщини" та "Порядку обліку об'єктів культурної спадщини", що затверджений наказом Міністерства культури України від 11.03.2013 року № 158.

Стаття 6 Закону України "Про охорону культурної спадщини" та ст. 2 "Порядку обліку об'єктів культурної спадщини" затвердженого наказом Міністерства культури України від 11.03.2013 року № 158 визначено, що тільки органи охорони культурної спадщини обласних, районних адміністрацій та виконкомів міських, селищних рад населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, виконують функції замовника та укладають з цією метою контракти на виявлення, дослідження об'єктів культурної спадщини з метою визначення наявності та культурної цінності об'єкта культурної спадщини, а також одержання нової інформації про ці об'єкти.

Таким чином, на відповідача покладено обов'язок виконувати функції замовника та укладати з цією метою контракти на виявлення, дослідження об'єктів культурної спадщини з метою визначення наявності та культурної цінності об'єкта культурної спадщини, а також одержання нової інформації про ці об'єкти.

Відповідно до п. 2.1 "Порядку обліку об'єктів культурної спадщини" виявлення об'єктів культурної спадщини включає: натурне обстеження (дослідження), історико-архівні і бібліографічні дослідження, визначення предмета охорони, встановлення ступеня схоронності, первісного призначення, сучасного використання, фотофіксацію (у разі необхідності графічну фіксацію), виготовлення короткої історичної довідки та облікової картки.

Виявлення об'єктів культурної спадщини відбувається шляхом здійснення науково-дослідних та пошукових робіт (натурних обстежень (досліджень), історико-архівних і бібліографічних досліджень, фотофіксації, графічної фіксації), розробки науково-проектної документації; наукової (науково-технічної) експертизи робіт, які можуть призвести до руйнування, знищення чи пошкодження об'єктів культурної спадщини; земляних, будівельних, меліоративних та інших робіт (пункт 2.2 Порядку).

На виявлені об'єкти культурної спадщини складається облікова картка об'єкта культурної спадщини, коротка історична довідка, акт технічного стану об'єкта (пам'ятки) культурної спадщини за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку (пункт 2.3 Порядку).

Виявлення об'єктів культурної спадщини, складання на них облікової картки, короткої історичної довідки, акта технічного стану забезпечують органи охорони культурної спадщини Автономної Республіки Крим, органи охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, відповідно до їх повноважень, зокрема виконують функції замовника та укладають з цією метою контракти на виявлення, дослідження об'єктів культурної спадщини з метою визначення наявності та культурної цінності об'єкта культурної спадщини, а також одержання нової інформації про ці об'єкти (пункт 2.4 Порядку).

Згідно з ст. 9 Закону України "Про охорону археологічної спадщини" наукові дослідження археологічної спадщини включають: вивчення історико-архівних даних щодо об'єктів археологічної спадщини; польові дослідження (археологічні розвідки, розкопки, інші земляні і підводні роботи); після польові дослідження (шифрування, реставрація, замальовування та фотографування знахідок, архівні, лабораторні та інші види вивчення археологічних пам'яток і предметів, знайдених під час польових досліджень тощо).

Принципами наукового дослідження археологічної пам'ятки є: застосування, де це можливо, неруйнівних методів дослідження; завдання якнайменшої шкоди об'єктам археологічної спадщини та запобігання тому, щоб об'єкти археологічної спадщини залишалися розкритими після завершення польових досліджень без забезпечення їхнього належного збереження, консервації та раціонального використання; проведення наукової фіксації усіх етапів дослідження і всіх виявлених знахідок та інших матеріальних залишків; публікація результатів наукового дослідження археологічної пам'ятки.

В ході судового розгляду встановлено що територія колишнього єврейського кладовища втратила зовнішні ознаки та є фактично зруйнованою.

Згідно відповіді Ротмістрівської сільської ради Смілянського району Черкаської області № 02-38/267 від 07.06.2017 року, на території де розташоване єврейське кладовище побудовані житлові будинки 1970 років побудови.

Територія давнього єврейського кладовища та давніх поховань були предметом вивчення та дослідження позивачем. З цією метою вивчалися архівні документи, що зберігаються, як у вітчизняних, так і в закордонних архівах. Дані документи опрацьовувались фахівцями у сфері геодезії, картографії тощо, які в подальшому стали підставою для виготовлення паспорта об'єкта культурної спадщини "Єврейське кладовище XVII ст." у с. Ротмістрівка на вул. Провулок Першотравневий, 3.

На підтвердження проведених досліджень, позивачем було долучено до матеріалів справи паспорт пам'ятки та коротку історичну довідку.

Відповідно до матеріалів справи та пояснень представників позивача, земля кладовища через недбалість органів місцевого самоврядування приватизована. Територія кладовища потребує впорядкування. Крім того, відсутня охоронна зона.

На переконання представників позивача процесу закриття кладовища не було. Надгробки і паркан кладовища знищені ще під час Німецько - Радянської (ІІ Світової) війни, та частково поруйновані внаслідок нецільового використання землі.

Судом встановлено і це підтверджується матеріалами справи, що позивач неодноразово звертався до відповідача з заявами про вчинення дій щодо організації, обстеження та вивчення місць давніх поховань, що знаходяться на території "Єврейське кладовище XVII ст." у с. Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

Однак в ході розгляду даної справи відповідачем не лише не надано жодних доказів, які підтверджують виконання робіт, передбачених п.п. 2 та 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р, але й не повідомлено суду своїх заперечень чи пояснень щодо заявлених позивачем вимог.

Суд зазначає, що бездіяльністю є певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була і могла вчинити відповідно до покладених на неї обов'язків згідно із законодавством України.

Як уже зазначалося, відповідачем до справи не надано жодних належних та допустимих доказів про виконання дій щодо предмету спору.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що Черкаською обласною державною адміністрацією не виконано п. 2, 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 № 604-р "Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України" по відношенню до давніх поховань, які знаходяться на території с. Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

З огляду на вказане, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про визнання протиправною бездіяльності є обґрунтованими і підтверджені належними та допустимими доказами, а тому підлягають задоволенню повністю.

Крім того, з метою повного відновлення порушеного права позивача та задля недопущення подальшого невиконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р, суд дійшов висновку позовні вимоги задовольнити в повністю зобов'язавши відповідача виконувати вимоги пунктів 2 та 3 вищевказаного розпорядження щодо давніх поховань, які розташовані на території с. Ротмістрівка.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі по тексту - КАС України) передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст.6 КАС України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи в адміністративному суді, до підсудності якого вона віднесена цим Кодексом. Відмова від права на звернення до суду є недійсною.

Згідно ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Відповідно до ч. 2 цієї ж статті, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. При цьому, суд вважає за потрібне наголосити на необхідності дотримуватися й позиції, висловленої у рішенні Європейського Суду з прав людини у п.53 рішення у справі "Федорченко та Лозенко проти України", відповідно до якої суд при оцінці доказів керується критерієм доведення "поза розумними сумнівом".

Суд зазначає, що відповідачем під час розгляду даної справи не було повідомлено суду свого відношення до позову, не надано пояснень чи заперечень щодо позовних вимог.

Враховуючи вищевикладене, повно та всебічно дослідивши наявні матеріали справи, а також норми чинного законодавства України, суд дійшов висновку позовні вимоги задовольнити повністю.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 2, 7-14, 18, 19, 69-71, 72, 94, 128, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Черкаської обласної державної адміністрації щодо невиконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р "Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України", в частині п.п. 2, 3 щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар", що знаходиться на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

Зобов'язати Черкаську обласну державну адміністрацію виконати вимоги розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 року № 604-р в частині п.п. 2, 3 щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар", що знаходиться на території села Ротмістрівка Смілянського району Черкаської області.

Стягнути на користь Представництва Американського об'єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу (код ЄДРПОУ 21720365, місцезнаходження: 79054, м. Львів, вул. Кульчицької, 1, кв. 94) за рахунок бюджетних асигнувань Черкаської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 37787404, місцезнаходження: 18000, м. Черкаси, бульвар Т.Г. Шевченка, 185) cуму сплаченого судового збору у розмірі 3200 (три тисячі двісті) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі у відповідності до ч.3 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Сакалош В.М.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 09 жовтня 2017 року.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2017
Оприлюднено09.10.2017
Номер документу69391105
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2755/17

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 24.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 06.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 06.12.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 22.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 16.11.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Постанова від 04.10.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 15.08.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 28.07.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні