Ухвала
від 05.10.2017 по справі 2а-3370/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 жовтня 2017 рокуЛьвів№ 876/9625/17

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді - Носа С. П.,

суддів - Кухтея Р. В., Яворського І. О.;

за участю секретаря судового засідання - Торкот Д. О.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 23 серпня 2017 року з питань заміни сторони виконавчого провадження в справі за позовом управління Пенсійного фонду України в м. Самборі та Самбірському районі Львівської області до приватного підприємства Ілона про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

17 серпня 2017 року Львівським окружним адміністративним судом зареєстровано заяву Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області про заміну сторони у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа № 2а-3370/2012, виданого Львівським окружним адміністративним судом 12 липня 2012 року, а саме стягувача управління Пенсійного фонду України в м. Самборі та Самбірському районі Львівської області (код ЄДРПОУ 37893509) на Самбірську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Львівській області (код ЄДРПОУ 39509429).

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 23 серпня 2017 року в задоволенні заяви про заміну сторони у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа № 2а-3370/12/1370, виданого 12 липня 2012 року Львівським окружним адміністративним судом, з управління Пенсійного фонду України в м. Самборі та Самбірському районі Львівської області на Самбірську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Львівській області відмовлено.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції - Самбірським об'єднаним управлінням Пенсійного фонду України Львівської області, подано апеляційну скаргу, в якій висловлено прохання скасувати оскаржувану ухвалу та прийняти нову, якою задовольнити заяву про заміну сторони виконавчого провадження.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги зазначено, що висновок суду першої інстанції не відповідає обставинам справи, а ухвала постановлена з порушенням норм процесуального права.

Особи, які беруть участь у справі, в судове засідання не прибули, про дату, час і місце апеляційного розгляду повідомлені належним чином, а тому, суд апеляційної інстанції, відповідно до ч. 1 ст. 41 та ч. 4 ст. 196 КАС України, вважає можливим проведення розгляду справи за їхньої відсутності без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заслухавши суддю-доповідача, проаналізувавши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів не знаходить підстав для її задоволення.

Встановлено, що постановою Львівського окружного адміністративного суду від 12 липня 2012 року у справі № 2а-3370/12/1370 задоволено позов управління Пенсійного фонду України в м. Самборі та Самбірському районі Львівської області та постановлено стягнути з приватного підприємства Ілона 1187,61 грн заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, постанова набрала законної сили.

12 липня 2012 Львівським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист у справі № 2а-3370/12/1370 про стягнення в користь управління Пенсійного фонду України в м. Самборі та Самбірському районі Львівської області 1187,61 грн заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, боржником у якому вказано приватне підприємство Ілона .

12 червня 2017 року державним виконавцем Самбірського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Львівській області винесено постанову про відкриття виконавчого провадження № 54108923.

Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку визначено Законом України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 08.07.2010 № 2464-VI (далі Закон - № 2464-VI).

Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи від 04.07.2013 № 406-VII (далі - Закон № 406-VII) внесено зміни до Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування .

Згідно з частиною 4 статті 8 Закону № 2464-VI (в редакції Закону №406-VII) порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску визначається цим Законом, в частині адміністрування - Податковим кодексом України, та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону № 2464-VI (в редакції Закону №406-VII) органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що формує податкову і митну політику (в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску) та забезпечує її реалізацію (центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), та його територіальні органи.

Відповідно до частини 3 Прикінцевих положень Закону №406-VII заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України від 04.07.2013 №404-VII (далі - Закон №404-VII) у зв'язку з проведенням адміністративної реформи. Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування. Закон №404-VII набрав чинності 11 серпня 2013 року.

Відповідно до підпункту 14.1.11 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (в редакції Закону № 404-VII) адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи (далі - податків, зборів, платежів) - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.

Частиною 5 Прикінцевих положень Закону № 406-VII встановлено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.

Зважаючи на викладене, органи Пенсійного фонду закінчують усі наявні на день набрання чинності Законом №406-VII процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки.

Тобто, заявник є органом, який відповідно до Закону № 406-VII закінчує процедуру по стягненню заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з приватного підприємства Ілона .

Згідно з частиною 1 статті 264 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Згідно з частинами 1 та 2 статті 15 Закону України Про виконавче провадження сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Відтак, оскільки за заявником зберігаються повноваження із адміністрування єдиного внеску в частині завершення розпочатих процедур згідно з Законом №406-VII, то воно не втратило статусу стягувача у виконавчому провадженні з примусового виконання виконавчого листа № 2а-3370/12/1370, виданого 12 липня 2012 року Львівським окружним адміністративним судом.

Узагальнюючи викладене, суд апеляційної інстанції переконаний, що судом першої інстанції надано належну оцінку наявним у справі доказам, а їх достатня кількість та взаємний зв'язок у сукупності дали змогу суду першої інстанції зробити вірний висновок про відсутність підстав для заміни сторони виконавчого провадження.

Враховуючи вищенаведене, суд апеляційної інстанції визнає, що судом першої інстанції, при вирішенні даного публічно-правового спору, правильно встановлено обставини справи та ухвалено законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, ухвала суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстав для скасування ухвали суду першої інстанції немає.

Керуючись ст. ст. 41, 158-160, 195, 196, п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. ст. 200, 205, 206, 254 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Самбірського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області - залишити без задоволення, а ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 23 серпня 2017 року з питань заміни сторони виконавчого провадження в справі № 2а-3370/12/1370 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення.

Ухвала може бути оскаржена у касаційному порядку, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, протягом двадцяти днів з дня набрання ухвалою законної сили, а у випадку коли, відповідно до частин 3 та 7 ст. 160 КАС України, складення ухвали в повному обсязі відкладено - з дня складення ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя С. П. Нос судді Р. В. Кухтей І. О. Яворський Повний текст судового рішення виготовлено 09 жовтня 2017 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.10.2017
Оприлюднено09.10.2017
Номер документу69392177
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3370/12/1370

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 05.10.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 18.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 18.09.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 23.08.2017

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Постанова від 10.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 23.04.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 23.04.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні