Постанова
від 03.10.2017 по справі 824/466/17-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 жовтня 2017 р. м. Чернівці Справа № 824/466/17-а

12 год. 49 хв.

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Брезіної Т.М.,

за участю:

секретаря судового засідання Мандрик І.А.,

прокурора Покора К.В.,

представника відповідача не з'явився,

третьої особи Долга І.П.,

представник третьої особи не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Заступника військового прокурора Чернівецького гарнізону до Чернівецької міської ради (в особі відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернівці, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Головне управління Держгеокадастру у Чернівецькій області про визнання протиправним та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

В поданому до суду адміністративному позові позивач просить суд винести рішення, яким визнати протиправним та скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Чернівецької міської ради (в особі відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління) про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №35638977 від 13.06.2017 року.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що згідно рішення Господарського суду Чернівецької області від 14.11.2016 р. у справі №926/2529/16 судом скасовано пункт 10.5 рішення №1101 Чернівецької міської ради щодо зарахування земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) до земель запасу міста. На підставі вказаного рішення суду, представник Міністерства оборони України звернувся до відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради з заявою про реєстрацію даної земельної ділянки за державою в особі Міністерства оборони України. Однак, 21.04.2017 р. державний реєстратор зупинив розгляд заяви про державну реєстрацію вказаної земельної ділянки у зв'язку з відсутністю документа, який засвідчує передачу даного об'єкта нерухомого майна в комунальну або державну власність. 13.06.2017 р. відповідачем відмовлено у державній реєстрації права власності на земельну ділянку площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) у зв'язку із неусуненням обставин, що стали підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію. Позивач вважає необґрунтованим рішення відповідача на підставі того, що право власності на вказану земельну ділянку підтверджує рішення Господарського суду Чернівецької області від 14.11.2016 р. у справі №926/2529/16. Крім того, позивач стверджує, що спірна земельна ділянка відноситься до земель оборони в силу закону.

Прокурор в судовому засіданні адміністративний позов підтримав повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи. До суду надійшли письмові заперечення відповідача в яких зазначено, що цільовим призначення земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) є будівництво та обслуговування багатоквартирного житлового будинку. Категорія вказаної землі відноситься до землі житлової та громадської забудови з відсутньою інформацією про форму власності. Відповідач стверджує, що подані для державної реєстрації документи не відповідають вимогам закону для встановлення права власності на вказану земельну ділянку. Державний акт на право постійного користування землею виданий до 2013 р. та не зареєстрований в Книзі записів державних актів на право користування землею. Крім того, вказаний акт складено щодо земельної ділянки площею 112,3 га, а для реєстрації подано 0,3084 га, що свідчить про поділ вказаної земельної ділянки, на підтвердження чого позивачем не було подано доказів. Також, відповідач зазначив, що рішення Господарського суду Чернівецької області від 14.11.2016 р. у справі №926/2529/16 не містить відомостей щодо права власності на об'єкт нерухомості.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Квартирно-експлуатаційного відділу м. Чернівці підтримав заявлені позовні вимоги та зазначив, що рішення Господарського суду Чернівецької області від 14.11.2016 р. у справі №926/2529/16 є підтвердженням того, що дана земельна ділянка є власністю держави, в особі Міністерства оборони України.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Головного управління Держгеокадастру у Чернівецькій області в судове засідання не з'явився, належним чином був повідомлений про дату, час та місце судового розгляду справи.

Згідно ч. 2 ст. 128 КАС України, неприбуття в судове засідання без поважних причин представника сторони або третьої особи, які прибули в судове засідання, або неповідомлення ним про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.

Судом встановлені наступні обставини по справі.

Згідно пункт 10.5. рішення 44 сесії VI скликання Чернівецької міської ради № 1101 від 30.01.2014 року, земельну ділянку за адресою АДРЕСА_1, площею 0,3084 га, кадастровий номер НОМЕР_1 зараховано до земель запасу міста. (а.с. 54-55).

14.11.2016 р. Господарським судом Чернівецької області у справі №926/2529/16 за позовом військового прокурора Чернівецького гарнізону в інтересах держави в особі його органів, уповноважених здійснювати відповідні функції у спірних відносинах: 1) Міністерство оборони України; 2) Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернівці до Чернівецької міської ради про визнання недійсним рішення та визнання права власності, прийнято рішення, яким: визнано незаконним та скасовано пункт 10.5. рішення 44 сесії VI скликання Чернівецької міської ради № 1101 "Про надання юридичним особам і підприємцям земельних ділянок в оренду, поновлення та відмову у поновленні договорів оренди землі, визнання такими, що втратили чинність, та внесення змін до окремих пунктів рішень з цих питань"; Залишено без розгляду позов в частині визнання за державою в особі Міністерства оборони України права власності на земельну ділянку площею 0,3084 га. (кадастровий номер НОМЕР_1), що розташована за адресою:АДРЕСА_1, у зв'язку із відкликанням позивачем позову в цій частині через відсутність коштів для сплати судового збору за її розгляд. (а.с. 14-16).

До матеріалів справи позивачем подано державний Акт НОМЕР_2, виданий 1980 року Чернівецькою радою народних депутатів України на право постійного користування землею площею 112,3 га для господарських потреб Чернівецькій квартирно-експлуатаційній частині району на території м. Чернівці. Згідно змін в землекористуванні на підставі рішень сесій Чернівецької міської ради зареєстровано вилучення частини земельної ділянки площею 0,7208 га та 3,6378 га. (а.с. 17-19, 88-91).

Відповідно до витягу з Державного земельного кадастру від 30.03.2017 р. про земельну ділянку площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) інформація про зареєстроване право в Державному земельному кадастрі відсутня. (а.с. 85).

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не знайдено відомостей щодо земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1). (а.с. 100).

14.04.2017р. Квартирно-експлуатаційний відділ м. Чернівці звернувся до відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління Чернівецької міської ради з заявою про реєстрацію земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) за державою в особі Міністерства оборони України. (а.с. 76-77).

21.04.2017 р. відповідачем прийнято рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень на підставі встановлення відсутності у повному обсязі документів, необхідних для проведення реєстрації прав та їх обтяжень. Зроблено висновки, що рішенням Господарського суду Чернівецької області у справі №926/2529/16 визнано незаконним та скасовано пункт 10.5. рішення 44 сесії VI скликання Чернівецької міської ради № 1101. Після того, п.22 рішення 26 сесії VIІ скликання Чернівецької міської ради №656 було відмовлено у поверненні до державної власності в особі Міністерства оборони України земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1). В той час, розпорядженням міського голови від 14.04.22017 р. №187-р зупинено дію пункту п.22 рішення 26 сесії VIІ скликання Чернівецької міської ради №656 та внесено на розгляд позачергової сесії міської ради 26.04.2017 року. Оскільки рада у визначений законом двотижневий строк не відхилила зауваження міського голови та не підтвердила своє рішення 2/3 від загального складу ради, то пункт 22 рішення не набрав чинності . Державний реєстратор зробив висновок, що відсутній документ, який засвідчує передачу даної земельної ділянки в комунальну або державну власність. (а.с.98).

13.06.2017 р. відповідачем прийнято рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень у зв'язку з неусуненням недоліків, що стали підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 21.04.2107 року. (а.с.101).

До матеріалів справи додано лист Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин від 30.09.2017 р., яким відмовлено Квартирно-експлуатаційному відділу м. Чернівці у передачі земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) до державної власності. Вказаний лист обґрунтовано тим, що спірна земельна ділянка перебуває в безстроковому і безоплатному користуванні Квартирно - експлуатаційного відділу м. Чернівці. Вказано, що у державній власності залишаються земельні ділянки, розташовані у межах населених пунктів, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук. (а.с. 119).

До вказаних правовідносин суд застосовує такі положення законодавства.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно положень ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зобов'язаний перевірити дотримання вказаних критеріїв суб'єктом владних повноважень при прийнятті оскаржуваного рішення, вчиненні дій чи допущенні бездіяльності.

Згідно з ст. 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 1 липня 2004 року N 1952-IV, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, (далі - Закон N 1952-IV) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Відповідно до вимог ст. 5 Закону N 1952-IV у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди, а також їх окремі частини, квартири, житлові та нежитлові приміщення. Право власності на підприємство як єдиний майновий комплекс, житловий будинок, будівлю, споруду, а також їх окремі частини може бути зареєстровано незалежно від того, чи зареєстровано право власності чи інше речове право на земельну ділянку, на якій вони розташовані. Право власності на квартиру, житлове та нежитлове приміщення може бути зареєстровано незалежно від того, чи зареєстровано право власності на житловий будинок, будівлю, споруду, а також їх окремі частини, в яких вони розташовані.

Згідно з ч. 1 ст. 27 Закону N 1952-IV державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться на підставі:1) укладеного в установленому законом порядку договору, предметом якого є нерухоме майно, речові права на яке підлягають державній реєстрації, чи його дубліката; 2) свідоцтва про право власності на частку у спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката; 3) свідоцтва про право на спадщину, виданого нотаріусом або консульською установою України, чи його дубліката; 4) виданого нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів), якщо прилюдні торги (аукціони) не відбулися, чи їх дублікатів; 5) свідоцтва про право власності, виданого органом приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді, чи його дубліката; 6) свідоцтва про право власності на нерухоме майно чи його дубліката, виданого до 1 січня 2013 року органом місцевого самоврядування або місцевою державною адміністрацією; 7) рішення про закріплення нерухомого майна на праві оперативного управління чи господарського відання, прийнятого власником нерухомого майна чи особою, уповноваженою управляти таким майном; 8) державного акта на право приватної власності на землю, державного акта на право власності на землю, державного акта на право власності на земельну ділянку або державного акта на право постійного користування землею, виданих до 1 січня 2013 року; 9) рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно; 10) ухвали суду про затвердження (визнання) мирової угоди; 11) заповіту, яким установлено сервітут на нерухоме майно; 12) рішення уповноваженого законом органу державної влади про повернення об'єкта нерухомого майна релігійній організації; 13) рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об'єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність; 14) інших документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно.

Відповідно до ч. 1ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Суд звертає увагу, що Господарським судом Чернівецької області від 14.11.2016 р. у справі №926/2529/16 встановлено, що земельна ділянка площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) відповідно до державного акту на право користування земельною ділянкою серії НОМЕР_2 з 1980 року перебуває в безстроковому і безоплатному користуванні КЕЧ району, правонаступником якого на підставі директиви №Д-322/1/010 Міністра оборони України від 20 квітня 2005 року є КЕВ м. Чернівці.

Судом зроблено висновок, що земельна ділянка, площею 0,3084 га була складовою частиною та відноситься до земель оборони. Статтею 1 Закону України "Про використання земель оборони", передбачено, що землями оборони визнаються землі, надані для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України.

Частиною 2 статті 77 Земельного кодексу України, встановлено, що землі оборони можуть перебувати лише у державній власності.

Відповідно до ст. 14 Закону України "Про Збройні Сили України" від 06 грудня 1991 року N 1934-XII Збройні Сили України можуть здійснювати господарську діяльність згідно із законом. Земля, води, інші природні ресурси, а також майно, закріплені за військовими частинами, військовими навчальними закладами, установами та організаціями Збройних Сил України, є державною власністю, належать їм на праві оперативного управління та звільняються від сплати усіх видів податків відповідно до законів з питань оподаткування.

Статтею 9 Закону України "Про Збройні сили України" унормовано, що Кабінет Міністрів України встановлює порядок надання Збройним Силам України в управління об'єктів державної власності, в тому числі земельних (водних) ділянок.

Відповідно до Закону України "Про оборону України" від 06 грудня 1991 року N 1932-XII та Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" Міністерство оборони України є уповноваженим державою органом управління військовим майном.

Так, Господарський суд зробив висновок, що компетентним органом держави, а саме Міністерство оборони України, є власником земельної ділянки площею 0.3084 га., що є державною власністю.

На підставі встановлених обставин, суд робить висновок, що враховуючи вимоги ч. 1 ст. 27 Закону N 1952-IV державний реєстратор неправомірно 13.06.2017 р. прийняв рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень на підставі неусунення недоліків, що стали підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень від 21.04.2017 р., у зв'язку з відсутністю у повному обсязі документів, необхідних для проведення реєстрації прав та їх обтяжень.

Відтак, позовні вимоги підлягають задоволенню, а рішення Чернівецької міської ради (в особі відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління) про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №35638977 від 13.06.2017 р. підлягає скасуванню.

Водночас, суд звертає увагу, що Квартирно-експлуатаційнимм відділом м. Чернівці та Міністерством оборони України неодноразово вживались заходи для передачі спірної земельної ділянки до державної власності, однак рішення органу місцевого самоврядування не набрало необхідної кількості голосів.

Як вбачається з листа Департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин від 30.09.2017 р., Квартирно-експлуатаційному відділу м. Чернівці вказано про відсутність підстав для передачі земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) до державної власності. Вказаний лист обґрунтовано тим, що спірна земельна ділянка перебуває в безстроковому і безоплатному користуванні Квартирно - експлуатаційного відділу м. Чернівці. Вказано, що у державній власності залишаються земельні ділянки, розташовані у межах населених пунктів, які перебувають у постійному користуванні органів влади, державних підприємств, установ, організацій, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук.

Відповідно до п. 47 постанови Кабінету Міністрів України "Порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" від 25.12.2015 р. №1127 для державної реєстрації права власності та права постійного користування на земельну ділянку, права на яку набуваються шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у постійне користування із земель державної або комунальної власності, подається рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у власність чи надання у постійне користування або про затвердження документації із землеустрою щодо формування земельної ділянки та передачу її у власність чи надання у постійне користування.

Суд звертає увагу, що Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради визнає, що спірна земельна ділянка є державною власністю, тому не має підстав для її передачі позивачу, а необхідно лише зареєструвати існуюче право. Господарським судом Чернівецької області від 14.11.2016 р. у справі №926/2529/16 в мотивувальній частині рішення встановлено належність спірної земельної ділянки до земель оборони та державної власності. Вказане доводить про безпідставність вимог реєстратора акту передачі земельної ділянки площею 0,3084 га (АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_1) до державної власності на підставі рішення органу місцевого самоврядування.

Згідно з ч. 2 ст. 11 КАС України суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Для належного захисту порушеного права позивача, усунення в майбутньому ухилення від виконання судових рішень, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та зобов'язати Чернівецьку міську раду (в особі відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління) вжити дій щодо проведення державної реєстрації права державної власності на земельну ділянку, що розташована в АДРЕСА_1, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1, площею 0,3084 га, яка відноситься до земель оборони та є державною власністю, а компетентним органом держави є Міністерство оборони України.

Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідачами не доведено в судовому засіданні правомірність вчинених дій та законність підстав для прийняття спірних рішень, а відтак суд вбачає підстави для задоволення позовних вимог.

Згідно положень ч.1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

У зв'язку із задоволенням позову в повному обсязі суд повертає позивачу сплачений ним судовий збір.

На підставі викладеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Чернівецької міської ради (в особі відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління) про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень №35638977 від 13.06.2017 року.

3. Зобов'язати Чернівецьку міську раду (в особі відділу з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно юридичного управління) вжити дій щодо проведення державної реєстрації права державної власності на земельну ділянку, що розташована в АДРЕСА_1, кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_1, площею 0,3084 га.

4. Повернути позивачу за рахунок бюджетних асигнувань відповідача сплачений судовий збір в сумі 1600 грн згідно платіжного доручення №548 від 26.06.2017 року.

У відповідності до ст.ст. 185-186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, проголошення вступної та резолютивної частини рішення, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дні отримання копії постанови.

Згідно статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмовити у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Т.М. Брезіна

Постанова в повному обсязі складена 10 жовтня 2017 р.

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.10.2017
Оприлюднено14.10.2017
Номер документу69516730
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/466/17-а

Постанова від 20.12.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 06.12.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 04.12.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 29.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 15.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Загороднюк А.Г.

Постанова від 03.10.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 16.08.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 05.07.2017

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Брезіна Тетяна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні