Справа №766/17262/17
н/п 1-кс/766/10734/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.10.2017 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря: ОСОБА_2 , слідчого: ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого в ОВС слідчого відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про арешт майна,
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся до суду з клопотанням в якому просив: розглянути клопотання та накласти арешт на майно належне та вилучене у судні (танкері) «Механік Погодін» ІМО 9598397 (прапор РФ), що належить ВАТ «ВЕБ-лізинг», ТОВ «В.Ф. Танкер» (російська федерація), а саме:
-У каюті старшого помічника капітана судна «Механік Погодін»: десять примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 6 примірників копій коносамента); одинадцять примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 7 примірників копій коносамента); вісім примірників маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU»; завірені копії маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, на 9 арк.; копія декларації вантажу на 6 арк.; транспортна характеристика вантажу (паспорт безпеки) на 2 арк.; план судна на 1 арк.
-У навігаційній рубці судна «Механік Погодін»: папка із вхідною кореспонденцією на 130 арк.; папка із вихідною кореспонденцією на 211 арк.; шість примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD; шість примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD; два примірники маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD; один примірник документу «RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк.; Один примірник документу «RECEIPT COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY ORIGINAL» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF CLEANLINESS OF VESSELS TANKS AND PIPES COPY» на 1 арк; один примірник документу «SAMPLE RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк; Один примірник документу «SAMPLE RECEIPT COPY» на 1 арк; один примірник документу «TIME SHEET ORIGINAL» на 1 арк; один примірник документу «TIME SHEET COPY» на 1 арк; один примірник документу «ULLAGE REPORT ORIGINAL» на 1 арк; Один примірник документу «ULLAGE REPORT COPY» на 1 арк; USB-накопичувач «Kingston Data Traveler 8Gb» із документи електронного листування судна «Механік Погодін»; папка із документами, яка містить: копія рейсового завдання на 3 арк; документи по заміру пального, їх характеристик на 15 арк.; аркуш паперу із нотатками на 1 арк.; поліс про готовність та документи по заміру характеристик пального із додатками на 12 арк.; документи на вантаж на 27 арк.; документи щодо замірів характеристик вантажу на 16 арк.
В обґрунтування клопотання посилався на те, що слідчим відділом прокуратури Херсонської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42017230000000295 стосовно посадових осіб "Скайволк Трейдінг ОУ" та ТОВ "В.Ф. Танкер" які за попередньою змовою, з метою умисного ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) у значних розмірах за здійснення операцій із імпорту пального в кількості 4675 тис. тон. який доставлено до акваторії Херсонських портів на танкері "Механік Погодін", внесли недостовірні відомості до товаросупровідних документів на вантаж (імпортне дизпальне) та подали підроблені документи до митних та прикордонних органів, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.358, ч.1 ст. 212 КК України.
Відповідно до матеріалів кримінального провадження та показів свідків вбачається, що співробітники ДФС України а також невстановлені посадові особи «СКАЙВОЛК ТРЕЙДІНГ ОУ» (фактичний одержувач) та ТОВ «В.Ф. Танкер» (судновласник) за попередньою змовою фальсифікували товаросупровідні документи на товар «імпортне дизельне паливо» в кількості 4 тис. 675,776 тон в частині, що стосується одержувача вантажу, з метою приховання інформації від правоохоронних та контролюючих органів Херсонського регіону, подальшого створення умов для здійснення т.зв. «перерваного транзиту» та уникнення відповідальності за ухилення від сплати платежів (зборів та податків), що призведе до нанесення збитків Державному бюджету на суму, що приблизно становить 1 млн. 129 тис. 199,904 доларів США, в національній валюті 29 млн. 924 тис. грн. (20% НДС від вартості, за наявною інформацією митна вартість становить 510 дол./тона та акцизу 139,5 доларів/тона)
Так 03.09.2017р. до акваторії херсонських портів надійшло судно (танкер) «Механік Погодін» (прапорт РФ) з вантажем імпортне дизпаливо в кількості 4 тис. 675,776 тон з порту Турменбаши, Туркменістан (відправник Turkmenbashi Oil Refinery (Туркменбашийський комплекс нафтоперероблюючих заводів). Того ж дня судовим агентом ТОВ «Глобал» подано заявку до митних та прикордонних органів на проведення процедур (комісії) з відкриття кордону. За вказаний період невстановлені посадові особи маючи попередню домовленість з керівництвом відділу митного оформлення «Миколаїв» МП «Південний» Енергетичної митниці ДФС, підробили маніфест №337/UT3 338/UT3 та коносаменти №337/UT3, №338/UT3 від 14.09.2017р., де, в цілях уникнення проведення перевірки на автентичність поданих документів через державні органи Естонії, отримувачем вантажу вказали офшорне підприємство Сінгапуру «CORAL ENERGY PTE LTD» (33 Smith Street, #04-304 New Bridge Centre, Singapore 050336), натомість в оригіналах документів з метою проведення розрахункових операцій з судовласниками та відправниками, а також формування наявності засобів на власних рахунках та переведення їх на рахунки ДФС (фінансової гарантії з подальшим поверненням) значиться «SKYWWALK TRADING OU» (Kose tee 37-2, Pirita Linnaosa, Tallin, Harju Maakond, 12012).
04.10.2017 під час проведення процедури з відкриття кордону для проведення, митних формальностей капітаном судна «механік Погодін» подані маніфест №337/UT3 338/UT3 та коносаменти №337/UT3, №338/UT3 від 14.09.2017р., де одержувачем значиться «CORAL ENERGY PTE LTD» (33 Smith Street, #04-304 New Bridge Centre, Singapore 050336).
У подальшому стосовно даного вантажу доставленого судно (танкер) «Механік Погодін», ДП «Підприємство із забезпечення нафтопродуктами» (м.Херсон, вул. Нафтогавань, б/н, код 38489035) в інтересах одержувача ДП «Підприємство із забезпечення нафтопродуктами» (м.Херсон, вул. Нафтогавань, б/н, код 38489035), подало митну декларацію №UA903110/2017/1436 на імпорт палива дизельного в кількості 3018762 тон. Також ТОВ «ЮГ-СОЮЗ» (м.Херсон, с.Антонівка, вул. Кримська, 57, код 39455604) подано митну декларацію №UA903110/2017/1434 в інтересах одержувача ТОВ «Альянс Енерго Трейд» (м.Київ, вул. Старонаводницька, буд. 13, коп. Б, кв. 33, код 38489035).
06.10.2017, слідчим відповідно до ухвали слідчого судді Херсонського міського суду №766/17262/17 від 06.10.2017 проведено обшук на судні (танкері) «Механік Погодін» ІМО 9598397 (прапорт РФ) ІМО 9598397, який належить ВАТ «ВЕБ-лізинг», ТОВ «В.Ф. Танкер» (російська федерація) що перебував на території ДП «Підприємство із забезпечення нафтопродуктами» за адресою: м. Херсон, вул. Нафтогавань, б/н, та під час обшуку було виявлено та вилучено зазначенні в ухвалі суду речі та документи:
У каюті старшого помічника капітана судна «Механік Погодін» було виявлено та вилучено:
-десять примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 6 примірників копій коносамента);
-одинадцять примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 7 примірників копій коносамента);
-вісім примірників маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU»;
-завірені копії маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, на 9 арк.;
-копія декларації вантажу на 6 арк.;
-транспортна характеристика вантажу (паспорт безпеки) на 2 арк.;
-план судна на 1 арк.
У навігаційній рубці судна «Механік Погодін» було виявлено та вилучено:
-папка із вхідною кореспонденцією на 130 арк.;
-папка із вихідною кореспонденцією на 211 арк.;
-дев`ять примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD;
-дев`ять примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD;
-пять примірників маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD;
-Один примірник документу «RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «RECEIPT COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF CLEANLINESS OF VESSELS TANKS AND PIPES COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «SAMPLE RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «SAMPLE RECEIPT COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «TIME SHEET ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «TIME SHEET COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «ULLAGE REPORT ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «ULLAGE REPORT COPY» на 1 арк;
-USB-накопичувач «Kingston Data Traveler 8Gb» із документи електронного листування судна «Механік Погодін»;
-Папка із документами, яка містить: Копія рейсового завдання на 3 арк; Документи по заміру пального, їх характеристик на 15 арк.; Аркуш паперу із нотатками на 1 арк.; Поліс про готовність та документи по заміру характеристик пального із додатками на 12 арк.; Документи на вантаж на 27 арк.; Документи щодо замірів характеристик вантажу із відмітками порту відправдення на 16 арк.
Встановлено що зазначені документи містяться дані щодо обставин вчинення злочину, а саме маніфести (MANIFEST) №337/UT3338/UT3 та коносаменти (BILL OF LADING) №337/UT3, №338/UT3 являються предметом злочину оскільки містять ознаки підроблення (одні і ті ж документи під тими же ж номерами та датою містять різні відомості) та відображають обставини вчинення злочину, інші документи містять інформацію щодо обставин, способу та знаряддя вчинення злочину, інформацію походження доказів та відповідно зазначені речі, предмети та документи мають значення для слідства відповідно містять інформацію щодо обставин вчинення злочину та можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, та підлягають експертному дослідженню.
Постановою слідчого від 07.10.2017 зазначені речі та документи було визнано речовими доказами та долучено до кримінального провадження.
Враховуючи той факт, що вищевказані вилучені речі та предмети є речовими доказами у даному кримінальному провадженні, мають доказове значення для підтвердження або спростування фактичних обставин вчинення злочину, слідчому необхідно провести їх експертне дослідження, зазначені маніфести (MANIFEST) №337/UT3338/UT3 та коносаменти (BILL OF LADING) №337/UT3, №338/UT3 являються предметом вчинення злочину а інші документи, USB-накопичувач «Kingston Data Traveler 8Gb» являються знаряддям вчинення злочину, містить інформацію щодо обставин вчинення злочину тому є всі передбачені кримінальним процесуальним законом підстави для арешту вищевказаного майна з метою забезпечення його схоронності, запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження та для можливості проведення експертизи, необхідної для прийняття законного процесуального рішення у даному кримінальному провадженні.
Крім того, без забезпечення схоронності даного майна, прокурор, чи слідчий за його дорученням, у разі зібрання доказів, достатніх для складання обвинувального акта, не матиме змоги виконати свій обов`язок щодо надання доступу до цього речового доказу стороні захисту відповідно до вимог ч.2 ст.290 КК України а також щодо безпосереднього дослідження доказів судом у судовому засіданні під час розгляду справи по суті.
Наступним робочим днем після вилучення зазначеного майна є 09.10.2017.
09.10.2017 слідчим подано до суду клопотання про накладення арешту на тимчасово вилучене майно.
11.10.2017 слідчим суддею Херсонського міського суду винесено ухвалу про повернення клопотання слідчого для усунення недоліків у відповідності до вимог ч.3 ст. 172 КПК України та встановлено строк 72 години.
Строк подачі клопотання після усунення недоліків спливає 17.10.2017.
Таким чином, є передбачені кримінальним процесуальним законом підстави для арешту вищевказаного майна.
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив його задовольнити. Уточнив, що арешт слід накласти шляхом заборони відчуження вищезазначеного майна.
Заслухавши пояснення слідчого, дослідивши клопотання та додані до нього документи, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з огляду на таке.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає конфіскації...
Слідчим суддею встановлено, що слідчим відділом прокуратури Херсонської області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42017230000000295 стосовно посадових осіб "Скайволк Трейдінг ОУ" та ТОВ "В.Ф. Танкер" які за попередньою змовою, з метою умисного ухилення від сплати податків, зборів (обов`язкових платежів) у значних розмірах за здійснення операцій із імпорту пального в кількості 4675 тис. тон. який доставлено до акваторії Херсонських портів на танкері "Механік Погодін", внесли недостовірні відомості до товаросупровідних документів на вантаж (імпортне дизпальне) та подали підроблені документи до митних та прикордонних органів, за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.4 ст.358, ч.1 ст. 212 КК України.
06.10.2017, слідчим відповідно до ухвали слідчого судді Херсонського міського суду №766/17262/17 від 06.10.2017 проведено обшук на судні (танкері) «Механік Погодін» ІМО 9598397 (прапорт РФ) ІМО 9598397, який належить ВАТ «ВЕБ-лізинг», ТОВ «В.Ф. Танкер» (російська федерація) що перебував на території ДП «Підприємство із забезпечення нафтопродуктами» за адресою: м. Херсон, вул. Нафтогавань, б/н, та під час обшуку було виявлено та вилучено зазначенні в ухвалі суду речі та документи:
У каюті старшого помічника капітана судна «Механік Погодін» було виявлено та вилучено:
-десять примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 6 примірників копій коносамента);
-одинадцять примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 7 примірників копій коносамента);
-вісім примірників маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU»;
-завірені копії маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, на 9 арк.;
-копія декларації вантажу на 6 арк.;
-транспортна характеристика вантажу (паспорт безпеки) на 2 арк.;
-план судна на 1 арк.
У навігаційній рубці судна «Механік Погодін» було виявлено та вилучено:
-папка із вхідною кореспонденцією на 130 арк.;
-папка із вихідною кореспонденцією на 211 арк.;
-дев`ять примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD;
-дев`ять примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD;
-пять примірників маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD;
-Один примірник документу «RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «RECEIPT COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «CERTIFICATE OF CLEANLINESS OF VESSELS TANKS AND PIPES COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «SAMPLE RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «SAMPLE RECEIPT COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «TIME SHEET ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «TIME SHEET COPY» на 1 арк;
-Один примірник документу «ULLAGE REPORT ORIGINAL» на 1 арк;
-Один примірник документу «ULLAGE REPORT COPY» на 1 арк;
-USB-накопичувач «Kingston Data Traveler 8Gb» із документи електронного листування судна «Механік Погодін»;
-Папка із документами, яка містить: Копія рейсового завдання на 3 арк; Документи по заміру пального, їх характеристик на 15 арк.; Аркуш паперу із нотатками на 1 арк.; Поліс про готовність та документи по заміру характеристик пального із додатками на 12 арк.; Документи на вантаж на 27 арк.; Документи щодо замірів характеристик вантажу із відмітками порту відправдення на 16 арк.
Встановлено що зазначені документи містяться дані щодо обставин вчинення злочину, а саме маніфести (MANIFEST) №337/UT3338/UT3 та коносаменти (BILL OF LADING) №337/UT3, №338/UT3 являються предметом злочину оскільки містять ознаки підроблення (одні і ті ж документи під тими же ж номерами та датою містять різні відомості) та відображають обставини вчинення злочину, інші документи містять інформацію щодо обставин, способу та знаряддя вчинення злочину, інформацію походження доказів та відповідно зазначені речі, предмети та документи мають значення для слідства відповідно містять інформацію щодо обставин вчинення злочину та можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, та підлягають експертному дослідженню.
Постановою слідчого від 07.10.2017 зазначені речі та документи було визнано речовими доказами та долучено до кримінального провадження.
Враховуючи той факт, що вищевказані вилучені речі та предмети є речовими доказами у даному кримінальному провадженні, мають доказове значення для підтвердження або спростування фактичних обставин вчинення злочину, слідчому необхідно провести їх експертне дослідження, зазначені маніфести (MANIFEST) №337/UT3338/UT3 та коносаменти (BILL OF LADING) №337/UT3, №338/UT3 являються предметом вчинення злочину а інші документи, USB-накопичувач «Kingston Data Traveler 8Gb» являються знаряддям вчинення злочину, містить інформацію щодо обставин вчинення злочину тому є всі передбачені кримінальним процесуальним законом підстави для арешту вищевказаного майна з метою забезпечення його схоронності, запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження та для можливості проведення експертизи, необхідної для прийняття законного процесуального рішення у даному кримінальному провадженні.
Керуючись ст.ст. 170-173 КПК України, суддя
У Х В А Л И В :
Клопотання задовольнити.
Накласти арешт на майно належне та вилучене у судні (танкері) «Механік Погодін» ІМО 9598397 (прапор РФ), що належить ВАТ «ВЕБ-лізинг», ТОВ «В.Ф. Танкер» (російська федерація), а саме:
-У каюті старшого помічника капітана судна «Механік Погодін»: десять примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 6 примірників копій коносамента); одинадцять примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU» (4 примірника оригінала коносамента та 7 примірників копій коносамента); вісім примірників маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: SKYWALK TRADING OU»; завірені копії маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, на 9 арк.; копія декларації вантажу на 6 арк.; транспортна характеристика вантажу (паспорт безпеки) на 2 арк.; план судна на 1 арк.
-У навігаційній рубці судна «Механік Погодін»: папка із вхідною кореспонденцією на 130 арк.; папка із вихідною кореспонденцією на 211 арк.; шість примірників коносамента (BILL OF LADING) №338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD; шість примірників коносамента (BILL OF LADING) №337/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD; два примірники маніфесту (MANIFEST) №337/UT3338/UT3, кожен на 1 арк. вантажоотримувач: Coral Energy PTE LTD; один примірник документу «RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк.; Один примірник документу «RECEIPT COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY ORIGINAL» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUALITY COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY ORIGINAL» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF QUANTITY COPY» на 1 арк.; один примірник документу «CERTIFICATE OF CLEANLINESS OF VESSELS TANKS AND PIPES COPY» на 1 арк; один примірник документу «SAMPLE RECEIPT ORIGINAL» на 1 арк; Один примірник документу «SAMPLE RECEIPT COPY» на 1 арк; один примірник документу «TIME SHEET ORIGINAL» на 1 арк; один примірник документу «TIME SHEET COPY» на 1 арк; один примірник документу «ULLAGE REPORT ORIGINAL» на 1 арк; Один примірник документу «ULLAGE REPORT COPY» на 1 арк; USB-накопичувач «Kingston Data Traveler 8Gb» із документи електронного листування судна «Механік Погодін»; папка із документами, яка містить: копія рейсового завдання на 3 арк; документи по заміру пального, їх характеристик на 15 арк.; аркуш паперу із нотатками на 1 арк.; поліс про готовність та документи по заміру характеристик пального із додатками на 12 арк.; документи на вантаж на 27 арк.; документи щодо замірів характеристик вантажу на 16 арк.
Апеляційна скарга на ухвалу слідчого судді може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до апеляційного суду Херсонської області.
СуддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2017 |
Оприлюднено | 12.06.2023 |
Номер документу | 69586677 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні