Ухвала
від 19.10.2017 по справі 809/1386/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

"19" жовтня 2017 р. Справа № 809/1386/17

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Шумей М.В., розглянувши матеріали адміністративного позову ТЗОВ "Приймальний пункт склопосуду №4"до Тисменицької міської ради про визнання дій протиправними, -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Приймальний пункт склопосуду №4" звернулося до суду з позовом до Тисменицької міської ради, про визнання дій протиправними.

Як вбачається з позовної заяви позивач оскаржує дії 21 сесії 7 скликання Тисменицької міської ради від 08.02.2017 року, щодо неприйняття рішення про надання дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки в м.Тисмениця по вул. Липова 10, з охорони здоров"я та соціальних послуг (розміщення лікувально-діагностичного центру) на будіництво багатоквартирних житлових будинків з вбудованими приміщеннями соцкультпобуту, а такаж просить зобов"язати відповідача розглянути заяву та прийняти рішення про надання дозволу на розроблення детального плану території по зміні цільового призначення земельної ділянки в м.Тисмениця по вул. Липова 10, з охорони здоров"я та соціальних послуг (розміщення лікувально-діагностичного центру) на будіництво багатоквартирних житлових будинків з вбудованими приміщеннями соцкультпобуту.

Частиною 3 статті 140 Конституції України зазначено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

За приписами частини 1 статті 5 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" система місцевого самоврядування включає: територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; старосту; районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; органи самоорганізації населення.

Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно частини 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

При визначенні компетентного суду в структурі адміністративних судів, якому належить розглядати адміністративну справу, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст.17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

За правилами предметної підсутності, у відповідності до п.1 ч.1 ст.18 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Як слідує з змісту позовної заяви, позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Приймальний пункт склопосуду №4" звернені до органу місцевого самоврядування, а відтак дана адміністративна справа підсудна місцевому загальному суду як адміністративному, що виключає можливість її розгляду Івано-Франківським окружним адміністративним судом.

Відповідно до пункту 6 частини 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява повертається позивачеві судом, якщо справа не підсудна цьому адміністративному суду.

На підставі наведеного, керуючись пунктом 6 частини 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву ТЗОВ "Приймальний пункт склопосуду №4" до Тисменицької міської ради про визнання дій протиправними - повернути позивачу з усіма доданими до неї матеріалами.

Ухвала може бути оскарженою в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Шумей М.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2017
Оприлюднено20.10.2017
Номер документу69625986
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/1386/17

Ухвала від 02.11.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Ухвала від 19.10.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні