Ухвала
від 18.10.2017 по справі 826/15070/16
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

               ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ            УХВАЛА 18 жовтня 2017 року          м. Київ                                        К/800/27266/17 Суддя Вищого адміністративного суду України Веденяпін О.А., перевіривши касаційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 квітня 2017 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 18 липня 2017 року у справі №826/15070/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Вог Трейдинг" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, в с т а н о в и в: Ухвалою судді Вищого адміністративного суду України від 08 серпня 2017 року касаційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби залишено без руху та встановлено 30-денний строк для усунення недоліків касаційної скарги, оскільки скаржником не надано документа про сплату судового збору у встановленому законодавством розмірі. Ухвалу про залишення касаційної скарги без руху Офіс великих платників податків Державної фіскальної служби отримала 17 серпня 2017 року, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення. Ухвалою судді Вищого адміністративного суду України від 19 вересня 2017 року, яку отримано скаржником 26 вересня 2017 року, продовжено податковому органу строк на 15 днів для усунення недоліків касаційної скарги.   На адресу Вищого адміністративного суду України надійшло клопотання скаржника, в якому він повторно просив відстрочити сплату судового збору, взявши до уваги, що податковий орган в повній мірі фінансується з Державного бюджету України, розблокування рахунків, виділення відповідних коштів потребує певного часу. Зазначив також, що з вересня 2017 року позбавлений можливості здійснити сплату судового збору за подання касаційної скарги, оскільки згідно листів Управління Державної казначейської служби України зупинено операції з бюджетними коштами у зв'язку з виконавчими провадженнями відносно Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби. Підстав для задоволення клопотання скаржника про відстрочення сплати судового збору не вбачається, виходячи з наступного. Відповідно до частини 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи. Згідно із частиною 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Пунктом 3 частини 2 статті 4 Закону України “Про судовий збір”, чинного на час вчинення процесуальної дії, передбачено, що за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до касаційної скарги на рішення суду справляється судовий збір у розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. Відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору” від 22 травня 2015 року №484-VІІІ зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору. Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України “Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08 липня 2011 року  № 3674-VI “Про судовий збір” від 23 січня 2015 року №2 судам роз'яснено, що якщо бюджетні установи діють як суб'єкти владних повноважень, то обмежене фінансування такої установи не є підставою для відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від сплати. Отже, зазначені відповідачем обставини не можуть бути підставою для відстрочення сплати судового збору, обов'язок сплати якого встановлено чинним законодавством. Надані скаржником листи Управління Державної казначейської служби України "Щодо виконання судового рішення" в обґрунтування свого клопотання не звільняють податковий орган від обов'язку сплатити судовий збір за подання касаційної скарги. З огляду на викладене, недоліки касаційної скарги скаржником не усунено. Відповідно до частини третьої статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України до касаційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 213 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу. Згідно з частиною третьою статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху. Враховуючи викладене, касаційну скаргу слід повернути особі, яка її подала. Керуючись статтями 88, 108, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, у х в а л и в : У задоволенні клопотання Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про відстрочення сплати судового збору відмовити. Касаційну скаргу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 04 квітня 2017 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 18 липня 2017 року у справі №826/15070/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Вог Трейдинг" до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень повернути скаржнику. Копію ухвали про повернення касаційної скарги разом з доданими до касаційної скарги матеріалами направити особі, яка подавала касаційну скаргу, а касаційну скаргу залишити у суді касаційної інстанції. Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у строк та порядку, визначеними статтями 237, 238, 239-1 Кодексу адміністративного судочинства України.           Суддя                                                                                                          О.А. Веденяпін

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення18.10.2017
Оприлюднено23.10.2017
Номер документу69669936
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15070/16

Ухвала від 22.01.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Верховний Суд

Пасічник С.С.

Ухвала від 18.10.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 19.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 08.08.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 28.07.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 18.07.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Ухвала від 22.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Ухвала від 22.06.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Постанова від 04.04.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні