г Інгулецький районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Справа № 3-92/10
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04 лютого 2010 року Інгулецького районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області ОСОБА_1, розглянувши матеріали, що надійшли із територіальної державної інспекції праці у Дніпропетровській області про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянина України, директора товариства з обмеженою відповідальністю РББ Груп , мешкає у м. Дніпропетровську по вул. Пісаржевськош. АДРЕСА_1,
за ст. 41 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
В С Т А Н О В И В :
Згідно протоколу від 26 листопада 2009 року, складеного територіальною державною інспекцією праці у Дніпропетровській області, при перевірці діяльності ТзОВ РББ Груп , директором якого є ОСОБА_3, в магазині Плюс 22 ТзОВ РББ Груп , розташованому в Інгулецькому районі м. Кривого Рогу, по вул. Панаса Мирного, 11/49, виявлені порушення вимог чинного законодавства про працю по ч. 1 ст. 41 КУпАП, а саме:
При вибірковій перевірці питань ведення кадрової документації, забезпечення вимог законодавства в дотриманні режиму праці та відпочинку працівників магазину Плюс 22 встановлено:
1. В порушення вимог п. 2.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників , затвердженої Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 року № 58:
- на звороті особової картки ф.П-2 працівника ОСОБА_4 (працює з 25.12.2008р. згідно наказу № 329/1-к від 25.12.2008р. про прийняття на посаду заступника керуючого магазином) відсутній запис про переведення його на посаду керуючого магазином з 12.05.2009р. згідно наказу № 97-к від 11.05.2009р.;
- на звороті особової картки ф.П-2 працівниці ОСОБА_5 (працює з 03.08.2009р. згідно наказу № 174-к від 03.08.2009р.) про прийняття на посаду касира торгівельного залу відсутній запис про код професії за Національним класифікатором України ДК 003:2005 Класифікатор професій .
2. В порушення вимог наказу Державного комітету статистики України від 05 грудня 2008 року за № 489 Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці форми первинної облікової документації, а саме особові картки форми П-2 (наприклад, прийнято ОСОБА_6, працює згідно наказу № 76-к від 14.04.2009р. на посаді продавця продовольчих товарів), що використовуються у роботі товариства, не відповідають типовим формам, затвердженим цим наказом.
3. В порушення вимог ч.1 от.53 КЗпП України, згідно якої Напередодні святкових і неробочих днів (стаття 73) тривалість роботи працівників, крім працівників, зазначених у статті 51 цього Кодексу, скорочується на одну годину, як при п'ятиденному, так і при шестиденному робочому тижні , згідно табелів обліку робочого часу, працівникам не було встановлено скорочений робочий день, вони працювали в такому ж режимі,, як і щоденно, наприклад:
напередодні 07 січня 2009р.. а саме 06.01.2009р. - відпрацьовано по 10 робочих годин: ОСОБА_7. ОСОБА_4. ОСОБА_8;
напередодні 08 березня 2009р., а саме 07.03.2009р. - відпрацьовано 8 робочих годин - ОСОБА_7, 9 робочих годин - ОСОБА_9, 10 робочих годин - ОСОБА_10;
напередодні 19 квітня 2009р.. а саме 18.04.2009р. - відпрацьовано по 9 робочих годин: ОСОБА_7, ОСОБА_11, ОСОБА_10;
напередодні 01 травня 2009р., а саме 30.04.2009р. - відпрацьовано 9 робочих годин ОСОБА_12;
напередодні 09 травня 2009р., а саме 08.05.2009р. - відпрацьовано по 10 робочих годин тверський М.С., ОСОБА_13;
напередодні 07 червня 2009р.. а саме 06.06.2009р. - відпрацьовано 11 робочих годин - ОСОБА_14, 12 робочих годин - ОСОБА_10. 8 робочих годин - ОСОБА_15;
напередодні 28 червня 2009р.. а саме 27.06.2009р. - відпрацьовано 10 робочих годин ОСОБА_15, 11 робочих годин ОСОБА_16;
напередодні 24 серпня 2009р., а саме 23.08.2009р. - відпрацьовано по 11 робочих годин: ОСОБА_10, ОСОБА_17, ОСОБА_5
4. В порушення вимог ч. 1 от. 50 КЗпП України, згідно якої: Нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевигцувати 40 годин на тиждень , вибірково встановлено, згідно табелів обліку робочого часу, що працівниками відпрацьовано:
ОСОБА_7 ЇМ. - заступник керуючого - відпрацьовано: за 18-23.11.2008р. - 72 робочі години; за 01-07.12.2008р. - 60 робочих годин; за 29.12.2008р.-04.01.2009р. - 68 робочих годин; за 12-18.01.2009р. - 50 робочих годин;
ОСОБА_18 - керуюча - відпрацьовано: за 18-23.11.2008р., 24-30.11.2008р., 01- 07.12.2008р. - по 60 робочих годин;
ОСОБА_12 - касир - відпрацьовано: за 18-23.11.2008р. та 23-28.02.2009р. - 55 робочих годин; за 24-30.11.2008р. - 59 робочих годин; за 01-07.12.2008р. та 08-14.12.2008р. - по 50 робочих годин; за 22-28.12.2008р. - 62 робочі години; за 09-15.02.2009р. - 56 робочих годин;
ОСОБА_10 - касир - відпрацьовано: за 24-30.11.2008р. - 65 робочих годин; за 02- 08.02.2009р. - 58 робочих годин; за 06-12.04.2009р. - 49 робочих годин; за 01 -07.06.2009р. - 61 робоча година; за 29.06.2009р.-05.07.2009р. - 64 робочі години; за 17-23.08.2009р. - 55 робочих годин; за 07-13.09.2009р. - 60 робочих годин; 21-27.09.2009р. - 55 робочих годин;
ОСОБА_9 - продавець - відпрацьовано: за 01-07.12.2008р., 08-14.12.2008р., 16- 22.03.2009р. - по 50 робочих годин; за 09-15.02.2009р. - 55 робочих годин; за 16-22.02.2009р. - 51 робоча година;
ОСОБА_17 - керуючий магазином - відпрацьовано: за 29.12.2008р.-04.01.2009р. -61 робоча година; за 04-10.05.2009р. - 52 робочі години; за 29.06.2009р.-05.07.2009р. - 60 робочих годин; за 06-12.07.2009р. - 59 робочих годин; за 13-19.07.2009р. - 65 робочих годин; за 20- 26.07.2009р. - 91 робоча година; за 27.07.2009р.-02.08.2009р. - 74 робочі години; за 17- 23.08.2009р. - 55 робочих годин;
ОСОБА_13 - продавець - відпрацьовано: за 04-10.05.2009р. - 52 робочі години;
ОСОБА_14 - касир - відпрацьовано: за 04=10.05.2009р. - 44 робочі годин; за 11- 17.05.2009р. - 55 робочих годин; за 01-07.06.2009р. - 55 робочих годин; за 20-26.07.2009р. - 91 робоча година; за 27.07.2009р.-02.08.2009р. - 63 робочі години;
ОСОБА_16 - продавець - відпрацьовано: за 29.06.2009р.-05.07.2009р. - 63 робочі години; за 06-12.07.2009р. - 65 робочих годин; за 13-19.07.2009р. - 78 робочих годин; за 20 26.07.2009р. - 91 робоча година; за 27.07.2009р.-02.08.2009р. - 74 робочі години; за 03- 09.08.2009р. - 55 робочих годин; за 21-27.09.2009р. - 66 робочих годин;
ОСОБА_5 - касир - відпрацьовано: за 17-23.08.2009р. - 53 робочі години; за 24- 30.08.2009р. - 55 робочих годин; за 07-13.09.2009р. - 58 робочих годин; за 14-20.09,2009р. - 56 робочих годин.
5. В порушення вимог ч.1 ст. 59 КЗпП України, згідно якої: Тривалість перерви в роботі між змінами мас бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні , та вимог ст. 70 КЗпП України, згідно якої: Тривалість щотижневого- безперервного відпочинку повинна бути не менш як сорок дві години , перерва між змінами у нижченаведених прикладах менша, ніж подвійна тривалість робочого часу в попередній зміні,--та безперервний щотижневий відпочинок менший за 42 години:
ОСОБА_7 - працювала щоденно з 10.12.2008р. по 03.01.2009р. по 10-13 робочих годин, без вихідних днів;
ОСОБА_4 - працював щоденно з 25.12.2008р. по 31.12.2008р. по 12-14 робочих годин, без вихідних; та з 19.07.2009р. по 31.07.2009р. по 13 робочих годин щоденно, без вихідних;
ОСОБА_16 - працювала щоденно з 16.07.2009р. по 30.07.2009р. по 13 робочі годин, без вихідних; та з 18.09.2009р. по 24.09.2009р. по 11-12 робочих годин щоденно, без вихідних.
6. В порушення вимог ч.1 ст. 65 КЗпП України, згідно якої: Надурочні роботи не повинні перевищувати для кожного працівника чотирьох годин протягом двох днів підряд і 120 годин на рік , згідно табелів обліку робочого часу та відомостей нарахування заробітної плати за грудень 2008р. - вересень 2009р. працівниками було відпрацьовано за неповний календарний рік (10 календарних повних місяців) більше, ніж 120 годин на рік, а саме:
ОСОБА_7 ЇМ. - всього 140 годин; ОСОБА_9 - всього 126 годин; ОСОБА_14 - всього 297 годин; ОСОБА_10 - всього 278 годин; ОСОБА_19 - всього 364 годин; ОСОБА_16 - всього 305 годин.
Таким чином, при проведенні перевірки виявлено порушення чинного трудового законодавства: ч.1 ст.50 КЗпПУ, ч.1 ст. 53 КЗпПУ, ч.1 ст.59 КЗпПУ, ч.1 ст.65 КЗпПУ, ч.1 ст.70 КЗпПУ; п.2.5. п.2.14 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників , затвердженої Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993р. № 58; наказу Державного комітету статистики України від 05.12.2008р. за № 489 Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці .
В судове засідання ОСОБА_3 не з'явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений своєчасно, клопотання про відкладення розгляду справи суду не надав. В порядку ст. 268 КУпАП справу розглянуто за його відсутності.
Втім, при розгляді матеріалу судом встановлено, що порушення, зазначені в п. п. 1-2 протоколу стосовно неналежного заповнення особових карток за ф. П-2 на працівників магазину, за своєю малозкачністю не є адміністративним правопорушенням, це порушення може тягнути заходи дисциплінарного впливу, у зв'язку з чим в цій частині провадження у справі підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Порушення, які зазначені в п. п. 3-6 протоколу, не є триваючими, оскільки закінчились на день порушення (порушення тривалості робочого часу напередодні святкових і неробочих днів (ч.1 ст. 53 КЗпПУ - п. 3 протоколу) мало місце в період з 07.01.2009 по 23.08.2009 року; порушення тривалості робочого тижня (ч.1 ст. 50 КЗпПУ - п.4) - з 18.11.2008 по 20.09.2009 року; порушення тривалості перерв між змінами (ч. 1 ст. 59 КЗпПУ та тривалості щотижневого безперервного відпочинку - ст. 70 КЗпПУ - п. 5) - з 10.12.2008 по 24.09.2009 року; порушення тривалості надурочних робіт (ч. 1 ст. 65 КЗпПУ - п. 6) - з грудня 2008 по вересень 2009 року), а тому на час розгляду справи сплинули строки накладення адміністративного стягнення та провадження у справі підлягає закриттю у зв'язку із закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.
Керуючись ст. 247 п.1, п. 7 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И В :
Провадження у адміністративній справі у відношенні ОСОБА_3 за ст. 41 ч. 1 КУпАП по п.п. 1-2 протоколу закрити за відсутності події і складу адміністративного правопорушення, по п. п. 3-6 протоколу закрити за закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.
Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Дніпропетровської області через Інгулецький районний суд м. Кривого Рогу або на неї може бути внесено протест прокурора протягом 10 днів з дня її винесення
Суддя
Суд | Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу |
Дата ухвалення рішення | 04.02.2010 |
Оприлюднено | 26.10.2017 |
Номер документу | 69711371 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Онуфріївський районний суд Кіровоградської області
Бондаренко Г. К.
Адмінправопорушення
Підгаєцький районний суд Тернопільської області
Ігнатова Г. В.
Адмінправопорушення
Недригайлівський районний суд Сумської області
Захарченко О. П.
Адмінправопорушення
Шосткинський міськрайонний суд Сумської області
Литовка М. І.
Адмінправопорушення
Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу
Макарова Т. Ю.
Адмінправопорушення
Кагарлицький районний суд Київської області
Шевченко І. І.
Адмінправопорушення
Бучацький районний суд Тернопільської області
Федорончук В. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні