Рішення
від 20.10.2017 по справі 926/2682/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" жовтня 2017 р. Справа № 926/2682/17

За позовом Чернівецької міської ради

До Колективної виробничо - комерційної фірми "Даріслава"

Про визнання укладеним договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівців

Суддя С.О. Миронюк

За участю представників:

Від позивача: ОСОБА_1 - представник (дов. від 02.08.2016р. №01/02-05/2047)

Від відповідача: не з'явився

СУТЬ СПОРУ: Чернівецька міська рада 15.05.2017 року звернулася з позовом до Колективної виробничо - комерційної фірми "Даріслава" про визнання укладеним договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівців, між Чернівецькою міською радою та колективною виробничо-комерційною фірмою Даріслава .

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на те, що рішенням 14 сесії Чернівецької міської ради V скликання від 28.02.2007 року №251 відповідачу погоджено місце розташування об'єкта містобудування, надано дозвіл на підготовку матеріалів попереднього погодження, складання проекту відведення земельних ділянок, на земельній ділянці по вул. Авангардній 55, для будівництва багатоповерхового житлового будинку з об'єктами соцкультпобуту.

Рішенням сесії Чернівецької міської ради VI скликання від 23.02.2012 року № 439 внесено зміни в пункт 10 додатку 1 до рішення 14 сесії міської ради V скликання від 28.02.2007 року №251, зокрема, примітку змісту: КВКФ "Даріслава" зобов'язано знести житлові будинки №214 та №214 - А на вул. Руській, м. Чернівці та укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста в розмірі 4% від загальної кошторисної вартості будівництва квартир і 10% загальної кошторисної вартості об'єктів соцкультпобуту.

Відповідач здійснив будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Чернівці, вул. Авангардна, 55, про що свідчить декларація про готовність об'єкта до експлуатації.

Листом-попередженням від 30.07.2015 року №04/01- 08/3- 07/2137 департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради проінформував КВКФ "Даріслава" про необхідність укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці однак, договір укладено не було, що стало підставою для звернення з позовом до суду.

Ухвалою суду від 22.08.2017 року порушено провадження у справі та призначено судове засідання на 07.09.2017 року.

Ухвалами суду від 07.09.2017 р. та 10.10.2017 р. розгляд справи було відкладено у зв'язку з нез'явленням представника відповідача.

У судовому засіданні, яке відбулося 20.10.2017 року, представник відповідача вкотре не з'явився, причини нез'явлення суду не повідомив.

Враховуючи, що відповідач повторно не з'явився до суду та не подав витребувані документи, суд прийшов до висновку про розгляд справи без його участі за документами наданими позивачем.

У судовому засіданні позивач наполягав на задоволені позову.

Заслухавши представника позивача, розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна вимога, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -

ВСТАНОВИВ:

Рішенням 14 сесії V скликання Чернівецької міської ради від 28.02.2007 року №251 відповідачу погоджено місце розташування об'єкта містобудування, надано дозвіл на підготовку матеріалів попереднього погодження, складання проекту відведення земельних ділянок.

Пунктом 10 додатку № 1 до зазначеного рішення колективній виробничій - комерційній фірмі "Даріслава" погоджено місце розташування об'єктів містобудування та надано дозвіл на підготовку матеріалів попереднього погодження, складання проектів відведення земельних ділянок, на земельній ділянці по вул. Авангардній 55, для будівництва багатоповерхового житлового будинку з об'єктами соцкультпобуту.

Рішенням сесії Чернівецької міської ради VI скликання від 23.02.2012 року №439 внесені зміни в п.10 додатку №1 до рішення 14 сесії V скликання міської ради від 28.02.2007 року №251 "Про погодження місць розташування об'єктів містобудування, надання дозволу забудовникам на підготовку матеріалів попереднього погодження, складання проектів відведення земельних ділянок, внесення змін в раніше прийняті рішення щодо надання колективні виробничій - комерційній фірмі "Даріслава" дозволу на складання проекту відведення земельної ділянки за рахунок земель міста площею 0,3000 га для будівництва багатоповерхового житлового будинку з об'єктами соцкультпобуту на вул. Авангардній, 55, внесено примітку такого змісту: КФКФ "Даріслава" зобов'язано знести житлові будинки №214 та №214 - А на вул. Руській, м. Чернівці та укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста в розмірі 4% від загальної кошторисної вартості будівництва квартир і 10% загальної кошторисної вартості об'єктів соцкультпобуту.

Колективно виробнича - комерційна фірма "Даріслава" здійснила будівництво багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Чернівці, вул. Авангардна, 55.

07.07.2015 року КВКФ "Даріслава" подала Декларацію про закінчення будівництва будинку та здачі його в експлуатацію.

Управління державної архітектурно - будівельної інспекції у Чернівецькій області 14.07.2015 року за №ЧВ14315195043 зареєструвало Декларацію про готовність об'єкта до експлуатації. Відповідно до даних зведеного кошторисного розрахунку, вартість будівництва становила - 40976332,00 грн.

Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради листом від 30.07.2015 року №04/01 - 08/3 - 07/2137 проінформував Колективно виробничу - комерційну фірму "Даріслава" про необхідність укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці.

Листом від 17.08.2015 року №4 КВКФ "Даріслава" надіслано на адресу департаменту орієнтовний розрахунок величини пайової участі з проханням зменшення суми розміру пайової участі та завірену копію зведеного кошторисного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Авангардній, 55, м. Чернівці.

Листом від 25.08.2015 року №01/02 - 09/2213 департамент проінформував відповідача про те, що згідно даних зведеного кошторисного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку вартість становить - 40976332,00 грн., однак в п.15 Декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 14.07.2015 року №ЧВ14315195049 зазначено інший розмір вартості будівництва - 62 090 000,00 грн. Також, департаментом встановлено абсолютну невідповідність здійсненого КВКФ "Даріслава" розрахунку розміру пайової участі вимогам Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". У зазначеному листі департамент вказує про необхідність звернутися до останнього з метою укладення договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці.

Листом від 23.12.2015 року №271 ТОВ "Чернівціжитлобуд" повідомило департамент про те, що між КВКФ "Даріслава" (замовник) та ТОВ "Чернівціжитлобуд" (генеральний підрядник) було укладено договір генерального підряду, відповідно до якого замовник передав, а генеральний підрядник зобов'язався всі розрахунки та зобов'язання перед містом проводити по рішенню міської ради за свої кошти.

На підставі вищевказаного листа ТОВ "Чернівціжитлобуд", 24.06.2016 року Департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради підготовлено проект договору про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Чернівці при здійсненні будівництва багатоквартирних житлових будинків (в тому числі по вул. Авангардній, 55, замовником якого був відповідач) та супровідним листом направлено на його адресу.

Однак, договір відповідачем укладено не було, що стало підставою для звернення з позовом до суду про зобов'язання укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці в редакції позивача.

У відповідності до ч. ч. 1 - 3 ст. 27 - 1 Закону України "Про планування і забудову територій", який був чинний до 17.02.2011 року (тобто був чинний на момент винесення рішення Чернівецької міської ради від 28.02.2007 року №251 про надання дозволу на будівництво), створення і розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів належить до відання відповідних органів місцевого самоврядування. Замовник, який має намір здійснити будівництво об'єкта містобудування у населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь (внесок) замовника у створенні і розвитку інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту полягає у відрахуванні замовником після прийняття об'єкта в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для забезпечення створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

Частинами 5 - 7 статті 27 - 1 зазначеного Закону визначалося, що величина пайової участі (внеску) замовника у створенні інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування, відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі (внеску) замовника від загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування, визначеної згідно з державними будівельними нормами, без урахування витрат з придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішньо - та позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. Встановлений органом місцевого самоврядування розмір пайової участі (внеску) замовника не міг перевищувати граничного розміру пайової участі (внеску) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів. Граничний розмір пайової участі (внеску) замовника на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів з урахуванням не заборонених законом інших відрахувань, встановлених органом місцевого самоврядування, не міг перевищувати: 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - для нежитлових будівель та/або споруд; 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування - для житлових будинків.

Частинами 9 - 12 статті 27 - 1 Закону України "Про планування і забудову територій" визначалося, що розмір пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту визначається не пізніше десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування, з техніко - економічними показниками. Договір про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту мав укладатися не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до одержання дозволу на виконання будівельних робіт. Істотними умовами договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту є: розмір пайового внеску; терміни (графік) оплати пайового внеску; відповідальність сторін. Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайового внеску (участі) замовника у створення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

12.03.2011 року набрав чинності Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" п. 10 Прикінцевих положень даного закону визнано таким, що втратив чинність Закон України "Про планування і забудову територій". Як наслідок, з 12.03.2011 року правовідносини щодо укладення договору про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту регулюються ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".

Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", відносини у сфері містобудівної діяльності регулюються Конституцією України, Цивільним, Господарським і Земельними кодексами України, цим Законом, законами України "Про Генеральну схему планування території України", "Про архітектурну діяльність", "Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду", "Про землеустрій", іншими нормативно - правовими актами.

Позивач в позовній заяві посилається на те, що відповідач, як замовник будівництва в порушення приписів ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" відмовляється укласти договір про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Чернівці.

Статтею 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено порядок пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. А саме: частиною 5 передбачено, що величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Частиною 6 цієї статі визначено, що встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.

З метою вдосконалення механізмів регулювання організаційно - правових відносин, пов'язаних із залученням замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури міста, рішенням Чернівецької міської ради VI скликання від 25.07.2013 року № 926 затверджено Положення про порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Чернівців (далі - Положення).

У п.п. 1.4 - 1.4.2 Положення зазначено, що дія Положення поширюється на всіх замовників, незалежно від форми власності (крім випадків, передбачених пунктом 1.7 цього Положення), які: мають намір здійснити будівництво (реконструкцію, капітальний ремонт) об'єктів у м. Чернівцях. Здійснили будівництво (реконструкцію, капітальний ремонт) об'єктів, при цьому, не уклавши договір про пайову участь у розвитку інфраструктури м. Чернівців, або здають (здали) їх в експлуатацію після набрання чинності Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", не надавши своєчасно належним чином у встановленому законодавством порядку заяву (клопотання) до Уповноваженого органу містобудування та архітектури щодо здійснення такого будівництва (самовільно збудовані об'єкти) і при спорудженні яких не було вирішене питання прийняття пайової участі. При цьому розмір пайового внеску рівний розміру, передбаченому цим Положенням.

Пайова участь замовника у розвитку інфраструктури м. Чернівці полягає у перерахуванні ним до прийняття об'єкта будівництва експлуатацію коштів до бюджету розвитку міста (п. 1.5. Положення).

Розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури міста з урахуванням не заборонених законом інших відрахувань, встановлених міською радою, становить: 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта містобудування - для нежитлових будівель та/або споруд; 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків (п.2.1 Положення).

Пунктом 2.2 Положення визначено, що величина пайової участі (внеску) замовника визначається у договорі, укладеному між замовником та міською радою (відповідно до встановленого цим Положенням розміру пайової участі) з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і поза майданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці укладається між міською радою та замовником не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію (п.3.2 Положення).

Істотними умовами договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста є розмір пайової участі, строк сплати пайової участі, відповідальність сторін (п.3.4 Положення).

Рішенням сесії Чернівецької міської ради від 25.07.2013 року № 926 затверджено примірний договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці.

Рішенням Чернівецької міської ради VI скликання від 24.12.2015 року №54 затверджено Положення про порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Чернівців та примірний договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівці, при цьому зазначені пункти попереднього Положення, затвердженого рішенням № 926 від 25.07.2013 року залишились незмінними.

Частинами першою та другою статті 509 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) встановлено, що зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу.

Пунктом 1 ч. 2 ст. 11 ЦК України передбачено, що однією з підстав виникнення цивільних прав та обов'язків є договори та інші правочини.

Відповідно до ст. 6 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ч. 1 ст. 627 ЦК України ).

За приписами ст. 626 ЦК України договором є домовленість сторін, що виражає узгоджену волю сторін, яка спрямована на досягнення конкретної мети, тобто договір це юридичний факт, на підставі якого виникають цивільні права та обов'язки.

Укладення господарського договору за приписами ч. 3 ст. 179 Господарського кодексу України (далі - ГК України) є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 187 ГК України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору.

Законом України "Про регулювання містобудівельної діяльності" врегульовані правові та організаційні основи містобудівельної діяльності в Україні.

Відповідно до ч. 2 - 3 ст. 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

Таким чином, обов'язок замовника забудови взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту шляхом перерахування останнім до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури на підставі договору про пайову участь, укладеного з органом місцевого самоврядування, передбачений чинним законодавством.

Визначений ч. 9 ст. 40 Закону України "Про планування і забудову територій" і пунктом 3.2 Положення строк (15 робочих днів, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію) встановлено для укладення договору про пайову участь після добровільного виконання стороною цього обов'язку і звернення замовника будівництва до органу місцевого самоврядування з метою укладення такого договору.

Позиція положень частин 2, 3, 9 статті 40 Закону України "Про планування і забудову територій" дає підстави для висновку, що обов'язок ініціювати укладення договору про пайову участь покладено саме на замовника будівництва, оскільки цей обов'язок пов'язаний зі зверненням замовника до органу місцевого самоврядування.

Судом встановлено, що відповідач, як замовник будівництва не звертався до Чернівецької міської ради із заявою про укладення договору про пайову участь, пропозицій про прийняття або неприйняття умов договору про пайову участь, який було йому направлено позивачем до останнього не надходило, умотивованих заперечень, або протоколу розбіжностей від відповідача також не надходило.

Таким чином, суд дійшов висновку, що ухилення замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта нерухомого майна в експлуатацію є порушенням зобов'язання, прямо передбаченого чинним законодавством.

Невиконання такого зобов'язання не звільняє замовника будівництва від обов'язку укласти договір про пайову участь, у тому числі й після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Аналогічна правова позиція міститься у постановах Верховного суду України від 16.11.2016 року, 30.11.2016 року, 01.02.2017 року.

Згідно із ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.

За таких обставин, вимога позивача про визнання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівців укладеним, в редакції запропонованій позивачем, є обґрунтованою і такою, що підлягає задоволенню.

Частиною 2 статті 187 Господарського кодексу України передбачено, що день набрання чинності рішення суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Судові витрати відповідно до статті 49 ГПК України покладаються на відповідача з вини якого спір доведено до судового розгляду.

Керуючись статтями 49, 82, 84,85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати укладеним Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури міста Чернівців, між Чернівецькою міською радою, код ЄДРПОУ 37978173, юридична адреса м. Чернівці пл. Центральна, 1 та колективною виробничо-комерційною фірмою Даріслава , код ЄДРПОУ 21438516, юридична адреса м. Чернівці, провул. Індустріальний, 2, в наступній редакції:

ДОГОВІР №736

про пайову участь у розвитку інфраструктури м.Чернівців

від __


2017р. м.Чернівці

Чернівецька міська рада, яка діє від імені та в інтересах територіальної громади м.Чернівців, місцезнаходження якої: м.Чернівці, площа Центральна, 1, в особі директора департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради ОСОБА_2, який діє на підставі Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , статті 40 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Положення про порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м.Чернівців, затвердженого рішенням міської ради VII скликання від 24.12.2015р. №54, (надалі - ОСОБА_3 рада) з одного боку, та

Колективна виробничо-комерційна фірма Даріслава , ідентифікаційний код 21438516, зареєстрована за адресою: м.Чернівці, пров.Індустріальний,буд.2, яка діє на підставі свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи від 12.12.2005р. за № 1 038 120 0000 001996, в особі директора - ОСОБА_4 (надалі-Замовник)

на виконання рішення Чернівецької міської ради V скликання від 28.02.2007р. № 251 та рішення Чернівецької міської ради VI скликання від 23.02.2012р. № 439

уклали цей Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. За цим Договором Замовник зобов'язується взяти участь у розвитку інфраструктури міста при здійсненні: будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул.Авангардній, 55.

1.2. ОСОБА_3 рада за цим Договором зобов'язується використати отримані від Замовника кошти виключно на розвиток інфраструктури міста.

2. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ

2.1. Пайова участь Замовника у розвитку інфраструктури м.Чернівців полягає у перерахуванні ним до бюджету розвитку міста коштів у розмірі, в порядку та на умовах, визначених цим Договором.

2.2. Кошти пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Чернівців у розмірі 1 605 867.31 грн. (один мільйон шістсот п'ять тисяч вісімсот шістдесят сім грн. 31 коп.) підлягають до сплати Замовником відповідно до розрахунку, який є невід'ємною частиною цього Договору (додаток 1).

2.3. Пайовий внесок сплачується Замовником до 31.12.2017 р. у грошовій безготівковій формі, шляхом перерахування коштів за наступними реквізитами:

Одержувач:місцевий бюджет м.Чернівців (бюджет розвитку) Код ЄДРПОУ: 37978173 Рахунок: 31512921700002 в ГУДКСУ в Чернівецькій області МФО: 856135 Код платежу: 24170000 Призначення платежу:Пайова участь відповідно до договору від . .2017р. №736 3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

3.1. За невиконання та/або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

3.2. У разі прострочення Замовником термінів сплати пайового внеску, Замовник сплачує ОСОБА_3 раді пеню від суми простроченого платежу у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, за кожен день прострочення платежу.

3.3. У разі прострочення Замовником сплати пайового внеску понад 30 днів, останній сплачує ОСОБА_3 раді штраф у розмірі 3 (трьох) відсотків від суми несплаченого внеску.

3.4. Сплата неустойки не звільняє Замовника від виконання зобов'язань за цим Договором в натурі.

4. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, та діє до повного виконання визначених в ньому зобов'язань.

5. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

5.1. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього Договору або у зв'язку з тлумаченням його положень, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.

5.2. Якщо відповідний спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується у порядку, встановленому чинним законодавством України.

6. ПІДСТАВИ ДЛЯ ЗМІНИ ОСОБА_5 ДОГОВОРУ

6.1. Зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, що оформляється додатковим договором до цього Договору. Додаткові договори є невід'ємними частинами цього Договору і мають юридичну силу у разі, якщо вони вчинені у тій самій формі, що й Договір.

6.2. Дострокове розірвання цього Договору за згодою Сторін вчиняється шляхом укладення відповідного договору в порядку та на умовах, визначених цим Договором для укладання чи внесення до нього змін.

6.3. ОСОБА_5 цього Договору в односторонньому порядку не допускається.

7. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ

7.1. Сторони зобов'язуються протягом п'яти робочих днів повідомляти одна одну про зміну банківських, поштових чи інших реквізитів.

7.2. Замовник стверджує, що для належної реалізації цілей, визначених цим Договором, він обізнаний з Положенням про порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м.Чернівців, затвердженого рішенням міської ради VII скликання від 24.12.2015р. №54.

7.3. Цей Договір складений при повному розумінні Сторін його умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.

8. РЕКВІЗИТИ ОСОБА_6 СТОРІН

ОСОБА_3: ЗАМОВНИК:

Чернівецька міська рада КВКФ Даріслава

58002, м.Чернівці, площа Центральна, 1 58018, м.Чернівці, пров.Індустріальний,буд.2

р/р 31512921700002 в ГУДКСУ в Чернівецькій області,

МФО 856135, код 37978173

Адреса для направлення кореспонденції 58000, тел. (03722) 44839

м.Чернівці, вул.Б.Хмельницького,64-А

тел./факс 52-06-99 (департамент МБК та ЗВ

Чернівецької міської ради)

Директор департаменту Директор

ОСОБА_2 ОСОБА_4



(підпис) (підпис)

м.п. м.п

Додаток №1

до Договору

про пайову участь №736

від ___


2017р.

Розрахунок величини пайової участі (внеску)

у розвитку інфраструктури міста Чернівців

На виконання рішення Чернівецької міської ради V скликання від 28.02.2007р. №251 та рішення Чернівецької міської ради VI скликання від 23.02.2012р. №439 при здійсненні будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул.Авангардній,55 (далі Об'єкт будівництва ).

Замовник: КВКФ Даріслава

Адреса об'єкта будівництва: вул.Авангардна,55

Загальна кошторисна вартість будівництва (В.буд.заг.), за виключенням збудованих внутрішніх позамайданчикових інженерних мереж і споруд, складає:

В.буд.заг. = (34 036 542,00 - 393 419,00 - 74 686,00 - 112 868,00) х 1,2 = 40 146 682,80 грн.

Величина пайової участі у розвитку інфраструктури міста визначається за наступною формулою:

В п.у.=В буд.заг.хК

В буд.заг.КВ п.у. Загальна кошторисна вартість будівництва, грн.Розмір пайової участі, %Величина пайової участі, грн. 40 146 682,80 4 1 605 867,31

Відповідно величина пайової участі становить:

1 605 867,31 грн. (один мільйон шістсот п'ять тисяч вісімсот шістдесят сім грн. 31 кой.).

На підставі Положення про порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м.Чернівців, затвердженого рішенням міської ради VII скликання від 24.12.2015 №54, Замовник сплачує пайовий внесок у сумі 1 605 867,31 грн. (один мільйон шістсот п'ять тисяч вісімсот шістдесят сім грн. 31 коп.) на розвиток інфраструктури м.Чернівців на розрахунковий рахунок: місцевий бюджет м.Чернівців (бюджет розвитку міста), р/р 31512921700002 в ГУДКСУ в Чернівецькій області, МФО 856135, код 37978173, вид платежу *; код платника; 24170000; пайова участь відповідно до договору від ___.___.2017р. №736 до 31.12.2017р.

Начальник відділу контролю платежів

та аналізу виконання договорів оренди землі


ОСОБА_7

Виконавець розрахунку


О.Смерека

3. Стягнути з колективної виробничо-комерційної фірми Даріслава , код ЄДРПОУ 21438516, юридична адреса м. Чернівці, провул. Індустріальний, 2 на користь Чернівецької міської ради, код ЄДРПОУ 37978173, юридична адреса м. Чернівці пл. Центральна, 1 судовий збір в сумі1600,00 грн.

4. Після набрання рішення законної сили видати наказ.

Повне рішення складено 25.10.2017 року

Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.

У разі подання апеляційної скарги або апеляційного подання до Львівського апеляційного суду через Господарський суд Чернівецької області, рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційною інстанцією.

Суддя С.О. Миронюк

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення20.10.2017
Оприлюднено30.10.2017
Номер документу69776487
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —926/2682/17

Постанова від 20.06.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Стратієнко Л.В.

Ухвала від 03.05.2018

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Стратієнко Л.В.

Постанова від 07.03.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 01.03.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 26.02.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 01.02.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 23.01.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Ухвала від 10.01.2018

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

Судовий наказ від 26.12.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Миронюк Сергій Олександрович

Ухвала від 11.12.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Кордюк Галина Тарасівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні