Ухвала
від 27.10.2017 по справі 818/1591/17
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

27 жовтня 2017 р. Справа № 818/1591/17

Суддя Сумського окружного адміністративного суду Савицька Н.В., розглянувши матеріали адміністративного позову Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Мутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів про застосування заходів реагування,-

В С Т А Н О В И В:

До Сумського окружного адміністративного суду звернулось Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області з адміністративним позовом до Мутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, в якому просить застосувати захід реагування до Мутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка зареєстрована за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, у вигляді повного зупинення експлуатації приміщень господарчої споруди Мутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка зареєстрована за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2 до повного усунення порушень вимог законодавства з питань пожежної безпеки, виявлених під час перевірки, а саме: пунктів 24-30, 32-34 Акту №118 від 24.10.2017 року.

До адміністративного позову позивачем також додано заяву про відстрочення сплати судових витрат.

Дослідивши матеріали адміністративного позову та зміст клопотання позивача, суд відмовляє в його задоволенні та залишає адміністративний позов без руху, виходячи з наступного.

Питання про відстрочення та розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати регулюється Законом України "Про судовий збір" Так, положеннями ст.8 вказаного Закону передбачено що, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазнченій у частині першій цієї статті.

Відповідно до ч.1 ст.88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до сплати судових витрат чи звільнити від їх сплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Зміст цієї статті передбачає право суду, а не обов'язок, на свій розсуд вістрочити, розстрочити, зменшити або звільнити від сплати судового збору.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що єдиною підставою для звільнення, розстрочки, відстрочки від сплати судового збору є незадовільний майновий стан сторони, тобто фізичної або юридичної особи. При цьому, клопотання про відстрочення або розстрочення сплати судового збору, зменшення його розміру або звільнення від його сплати може бути викладене в позовній заяві, яка подається до суду, або окремим доркументом.

Особа, яка заявляє відповідне клопотання, зідно ч.1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України повинна навести доводи і подати докази на підтвердження того, що її майновий стан перпешкоджав (перешкоджає) сплаті нею судового збору у встановленому законодавством порядку та розмірі.

Проте, в заяві про відстрочення сплати судових витрат, позивачем взагалі не наведено жодних доводів та не надано будь-яких доказів неможливості сплатити судові витрати. Зазначені обставини повинні бути підтверджені відповідними засобами доказування.

Приймаючи до уваги вищевикладене, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення заяви позивача про відстрочення сплати судових витрат.

Таким чином, суд зазначає, що, згідно ч.3 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли їх не належить сплачувати

За приписами ч.1 ст. 3 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Тобто, необхідною умовою розгляду судом позовної заяви є сплата особою, яка звертається з цією заявою, судового збору у визначеному розмірі.

Із адміністративного позову вбачається, що позивач просить застосувати заходи реагування, тобто заявлено вимогу немайнового характеру.

Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 01 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно з п.п. 3.1 ч.2 ст.4 Закону України "Про судовий збір" ставки судового збору встановлюються у таких розмірах, зокрема, за подання адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем складає 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1600, 00 грн).

Враховуючи викладене, позивачу необхідно подати докази сплати судового збору за вимогу немайнового характеру, в даному випадку сума судового збору становить 1600,00 грн. Кошти повинні бути перераховані за наступними реквізитами: Отримувач УДКС у м. Суми, МФО 837013, Код ЄДРПОУ 37970593, Рахунок 31217206784002, Код класифікації доходів бюджету 22030101.

Крім того, суд зазначає, що за приписами ч.4 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.

Відповідно до ч.7 ст.56 Кодексу адміністративного судочинства України законним представником органу, підприємства, організації в суді є його керівник чи інша уповноважена законом, статутом чи положенням особа.

Згідно ч.2 ст.58 Кодексу адміністративного судочинства України повноваження законних представників підтверджуються документами, які стверджують займану ними посаду чи факт родинних, опікунських тощо відносин з особою, інтереси якої вони представляють. Засвідчені підписом судді копії цих документів приєднуються до справи.

Як вбачається з матеріалів, адміністративний позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області підписано заступником начальника Управління із запобігання надзвичайним ситуаціям Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області ОСОБА_1, однак документ, який підтверджує його повноваження на підписання адміністративного позову в матеріалах справи відсутній.

Враховуючи вищевикладене, позивачу необхідно надати джокумент, який підтверджує повноваження на підписання адміністративного позову заступником начальника Управління із запобігання надзвичайним ситуаціям Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області ОСОБА_1, а також докази сплати судового збору.

Відповідно до ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу прозалишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Керуючись ч. 1 ст. 108 КАС України, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області до Мутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів про застосування заходів реагування - залишити без руху.

У клопотанні Управління із запобігання надзвичайним ситуаціям Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області про відстрочення сплати судових витрат - відмовити .

Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом семи календарних днів з дня отримання копії ухвали про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатись неподаною та підлягає поверненню заявникові.

Копію даної ухвали направити особі, що звернулась із адміністративним позовом.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Н.В. Савицька

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.10.2017
Оприлюднено01.11.2017
Номер документу69860848
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/1591/17

Постанова від 14.12.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

Ухвала від 17.11.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

Ухвала від 31.10.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

Ухвала від 27.10.2017

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

Н.В. Савицька

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні