Господарський суд Чернігівської області
Пр-т. Миру, 20, м. Чернігів, 14000 , тел. 676-311, факс 77-44-62, e-mail: inbox@cn.arbitr.gov.ua
========================================================================================================================================================================
УХВАЛА
"02" листопада 2017 р. Справа № 927/1055/16
Кредитор: Чернігівська об'єднана Державна податкова інспекція (м. Чернігів)
ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби
у Чернігівській області ,
код ЄДРПОУ 39558413, вул. Кирпоноса, 28, м. Чернігів, 14000
Боржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" ,
код ЄДРПОУ 38723969, проспект Перемоги, буд. 95, м. Чернігів, 14000
Предмет спору: про порушення справи про банкрутство
Суддя С.В. Белов
Представники сторін:
від кредитора: ОСОБА_2, довіреність № 4023/9/25-22-10-00-10 від 01.08.2017 року, головний державний ревізор-інспектор відділу організації стягнення боргу та роботи з безхазяйним майном управління погашення боргу ОСОБА_1 управління ДФС у Чернігівській області;
від боржника: ОСОБА_3, ліквідатор.
Кредитором - Чернігівською об'єднаною державною податковою інспекцією ГУ ДФС у Чернігівській області подано заяву про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" на підставі ст.ст. 10, 11, 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , у зв'язку з наявністю кредиторської заборгованості.
Ухвалою господарського суду Чернігівської області від 18.11.2016 року дана заява прийнята до розгляду. Ухвалою від 29.11.2016 року порушено провадження у даній справі.
Ухвалою господарського суду Чернігівської області від 07.02.2017 року затверджено реєстр вимог кредиторів, до якого включені вимоги Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції головного управління ДФС у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 39558413, вул. Кирпоноса, 28, м. Чернігів, 14000) у сумі 1175527,00грн. основного боргу до 3 (третьої) черги та 13780,00 грн. судового збору до 1 (першої) черги реєстру вимог кредиторів.
Постановою господарського суду Чернігівської області від 02.03.2017 року боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 (дванадцять) місяців, обов'язки ліквідатора банкрута покладено на арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво № 335 від 28.02.2013, ідент. код 38723969, м. Чернігів, пров. Коцюбинського, 4/9). Оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 02.03.2017 року № 41005.
Ухвалою господарського суду Чернігівської області від 17 серпня 2017 року визнано вимоги ОСОБА_1 управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000) та включено їх в сумі 3200,00грн. судового збору до І (першої) черги реєстру вимог кредиторів і у сумі 1802352,80 грн. податкового боргу (основний платіж у розмірі - 654473,00грн., штрафні санкції в розмірі - 328426,50 грн., пені у розмірі - 819453,30 грн.) до VІ (шостої) черги реєстру вимог кредиторів, як такі, що заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання та не є конкурсними; зобов'язано ліквідатора виконати дії передбачені Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та внести зміни до реєстру вимог кредиторів.
12 жовтня 2017 року ліквідатором подано до суду звіт про здійснення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс.
В ході ліквідаційної процедури ліквідатором було подано заяву про порушення кримінальної справи та про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_4, керівника боржника, у зв'язку з привласненням ним документів, печаток, штампів. Постановою Чернігівського відділу поліції ГУНП в Чернігівській області від 18.08.2017 року кримінальне провадження закрито у зв'язку з відсутністю складу злочину.
Згідно даних звіту, в результаті проведеної роботи виявлено та включено до реєстру вимоги Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції ДФС у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 39558413, вул. Кирпоноса, 28, м. Чернігів, 14000) у сумі 1175527,00грн. основного боргу до 3 (третьої) черги та 13780,00 грн. судового збору до 1 (першої) черги реєстру вимог кредиторів. Окремо внесені вимоги не конкурсних кредиторів ОСОБА_1 управління ДФС у Чернігівській області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000) та включено їх в сумі 3200,00 грн. судового збору до І (першої) черги реєстру вимог кредиторів і у сумі 1802352,80 грн. податкового боргу (основний платіж у розмірі - 654473,00 грн., штрафні санкції у розмірі - 328426,50 грн., пені у розмірі - 819453,30 грн.) до VІ (шостої) черги реєстру вимог кредиторів.
Державні органи, повідомлені ліквідатором у встановленому порядку про припинення юридичної особи, які інформували ліквідатора про відсутність кредиторських вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс". В процесі ліквідаційної процедури вживались заходи щодо розшуку майнових активів банкрута.
Згідно довідок Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 28.04.2017 року № 09/01/8336, ОСОБА_1 управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області від 29.09.2017 року № 01-30/3145, Державної служби України з безпеки на транспорті, Комунального підприємства Чернігівське МБТІ від 11.04.2017 року № 1177, Державної архітектурно - будівельної інспекції України від 31.03.2017 року № 40-302-214, управління держпраці у Чернігівській області від 26.09.2017 року № 01-06/5438, ОСОБА_1 управління Держпраці в Одеській області від 18.04.2017 року № 15/01-33/7540, ОСОБА_1 управління Держпраці в Закарпатській області від 07.04.2017 року № 07-07/1262, ОСОБА_1 управління Держпраці у Черкаській області від 13.04.2017 року № 3104/8, ОСОБА_1 управління Держпраці у Хмельницькій області від 13.04.2017 року № 2419/17, ОСОБА_1 управління Держпраці у Сумській області від 13.04.2017 року № 2848/15-28/05/2017/2466, ОСОБА_1 управління Держпраці у Житомирській області від 18.04.2017 року № 1906, ОСОБА_1 управління Держпраці у Луганській області від 12.04.2017 року № 01-15/1246, ОСОБА_1 управління Держпраці у Полтавській області від 21.04.2017 року № 08-11/2110, ОСОБА_1 управління Держпраці у Харківській області від 19.04.2017 року № 3801/05-18/3810, ОСОБА_1 управління Держпраці у Дніпропетровській області від 28.04.2017 року № 3247-20/04, ОСОБА_1 управління Держпраці у Миколаївській області, ОСОБА_1 управління Держпраці у Запорізькій області від 13.04.2017 року № 08/02.6-21/2518, ОСОБА_1 управління Держпраці у Дніпропетровській області від 20.04.2017 року № 2994-20/04, ОСОБА_1 управління Держпраці у Херсонській області від 16.05.2017 року № 01-08/1/1336, ОСОБА_1 управління Держпраці у Рівненській області від 13.04.2017 року № 01-12/1380, ОСОБА_1 управління Держпраці у Волинській області від 20.04.2017 року № 1021/01-06, ОСОБА_1 управління Держпраці у Кіровоградській області від 10.05.2017 року № 01-22-09/1957-17, ОСОБА_1 управління Держпраці у Львівській області від 14.04.2017 року № 4223/1/9-09, Регіонального сервісного центру в Чернігівській області МВС України від 12.04.2017 року № 31/25/6-536 транспортні засоби, техніка, судна, права власності, документи, які давали б право на виконання підготовчих чи будівельних робіт і засвідчували б прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, акції, майно у підприємства - боржника відсутні.
Згідно наданого ліквідаційного балансу активи у підприємства - банкрута відсутні. У зв'язку з чим залишились не задоволеними і вважаються погашеними кредиторські вимоги:
- Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції ДФС у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 39558413, вул. Кирпоноса, 28, м. Чернігів, 14000) у сумі 1175527,00грн. основного боргу (3 (третя) черга) та 13780,00 грн. судового збору (1 (перша) черга реєстру вимог кредиторів);
- ОСОБА_1 управління ДФС у Чернігівські області (вул. Реміснича, 11, м. Чернігів, 14000) в сумі 3200,00 грн. судового збору (1 (перша) черга реєстру вимог кредиторів) і у сумі 1802352,80 грн. податкового боргу (основний платіж у розмірі - 654473,00 грн., штрафні санкції у розмірі - 328426,50 грн., пені у розмірі - 819453,30 грн.) (6 (шоста) черга реєстру вимог кредиторів) - вимоги не конкурсних кредиторів окремо внесені.
Також непогашеною залишилась винагорода ліквідатора за період з 02.03.2017 року по 26.09.2017 року в сумі 43740,22 грн. та витрати на здійснення ліквідаційної процедури у розмірі 501,70 грн.
Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс, господарський суд вважає, що їх необхідно затвердити, юридичну особу - банкрута Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" ліквідувати, а провадження у справі припинити.
Відповідно до частини 4 статті 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
В межах справи про банкрутство 25.10.2017 року від ліквідатора ОСОБА_3 надійшло клопотання про:
- затвердження звіту арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди розпорядника майна ТОВ "Агро Ентерпрайс" за період з 22.02.2017 року по 01.03.2017 року в сумі 1806,45 грн. та стягнення з Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період з 22.02.2017 року по 01.03.2017 року в сумі 1806,45 грн.
- затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора за період здійснення ліквідаційної процедури з 02.03.2017 року по 26.10.2017 року в сумі 49961,29 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі - 501,70 грн. та стягнення з Чернігівської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3.
30 жовтня 2017 року від ліквідатора надійшло клопотання про приєднання до матеріалів справи протоколу № 4 зборів комітету кредиторів у справі № 927/1055/16 про банкрутство ТОВ "Агро Ентерпрайс" від 30.10.2017, а також копії постанов ВГС України.
31 жовтня 2017 року від кредитора ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області надійшло заперечення на клопотання ліквідатора щодо нарахування, виплати та стягнення грошової винагороди арбітражному керуючому, оскільки, на їх думку, Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом не передбачено здійснення таких витрат за рахунок кредиторів.
Як вбачається з долучених до матеріалів справи протоколів зборів комітету кредиторів, зборами комітету кредиторів у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" (протокол № 2 від 26 вересня 2017 року) прийнято рішення схвалити звіт ліквідатора ОСОБА_3 про проведену роботу та погодити звіт про нарахування і виплату основної грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за період здійснення ліквідаційної процедури з 02.03.2017 року по 26.09.2017 року, зборами комітету кредиторів у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" (протокол № 3 від 24 жовтня 2017 року) прийнято рішення погодити звіт ліквідатора про нарахування та виплату основної грошової винагороди за період з 27.09.2017 року по 26.10.2017 року; зборами комітету кредиторів у справі № 927/1055/16 про банкрутство ТОВ "Агро Ентерпрайс" (протокол № 4 від 30.10.2017 року) комітетом кредиторів прийнято рішення погодити нарахування основної грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство ТОВ "Агро Ентерпрайс" та зазначено відсутність джерел для їх погашення від повідно до ч. 5 ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
Відповідно до частини першої ст. 98 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.
Порядок визначення та сплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого врегульовано у ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
Так, частиною першою ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Згідно частини другої ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.
Відповідно до частини третьої статті 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.
Частиною п'ятою ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Відповідно до частини сьомої ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Таким чином, звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів, а звіт за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджений господарським судом.
Як вже зазначалося, рішеннями комітету кредиторів схвалені звіти ліквідатора банкрута про нарахування грошової винагороди за заявлені арбітражним керуючим періоди.
Суд звертає увагу, що приписами ст. 115 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом передбачено, що арбітражний керуючий виконує покладені на нього судом обов'язки та, відповідно, здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі.
При цьому, керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів на зборах кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до статті 26 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом , господарський суд вправі застосувати такий принцип до розподілу між кредиторами витрат, пов'язаних з проведенням ліквідаційної процедури (в тому числі на виплату грошової винагороди ліквідатора), за відсутності у боржника коштів від господарської діяльності, від реалізації його майна та рішення комітету кредиторів про утворення фонду для оплати грошової винагороди ліквідатору чи відшкодування його витрат, оскільки законодавцем виключається можливість безоплатного надання послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство.
Разом з тим, якщо в ході ліквідаційної процедури у справі про банкрутство не виявлено рухомого та нерухомого майна, грошових коштів, дебіторської заборгованості, тобто, будь-яких активів, то оплата послуг ліквідатора боржника повинна здійснюватись за рахунок грошових коштів кредиторів по справі.
Разом з тим, суд звертає увагу, що законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від розміру вимог кожного із кредиторів у справі, майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.
Таким чином, не виявлення ліквідатором банкрута в процедурі ліквідації останнього майна, інших активів та грошових коштів, за умови встановленого судом факту повноти та належності виконання ним своїх обов'язків у цій процедурі, жодним чином не впливає на оплату його грошової винагороди та відшкодування його витрат, понесених у зв'язку з виконанням ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство.
Виходячи з встановлених у справі обставин та норм чинного законодавства, які підлягають застосуванню у спірних правовідносинах, враховуючи, що згідно з наявними в матеріалах даної справи документами ліквідатором банкрута належно та в повному обсязі виконано обов'язки в процедурі ліквідації ТОВ "Агро Ентерпрайс", суд дійшов висновку, що оплата послуг ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_3 має бути покладена на Чернігівську об'єднану Державну податкову інспекцію ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області.
Ініціюючим кредитором не було надано суду доказів здійснення сплати грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_3 за період з 22.02.2017 року по 01.03.2017 року в сумі 1806,45 грн.
З огляду на вищезазначене, господарський суд вважає за необхідне задовольнити клопотання ліквідатора та стягнути з Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 грошову винагороду за період з 22.02.2017 року по 01.03.2017 року в сумі 1806,45 грн.
З огляду на вищезазначене, господарський суд вважає за необхідне задовольнити клопотання ліквідатора та затвердити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора за період здійснення ліквідаційної процедури з 02.03.2017 року по 26.10.2017 року в сумі 49961,29 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі - 501,70 грн. та стягнути з Чернігівської ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області 49961,29 грн. грошової винагороди та 501,70 грн. витрат на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3.
Керуючись ст.ст. 26, 95, 115, п. 6 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 25, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1.Затвердити звіт арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди розпорядника майна ТОВ "Агро Ентерпрайс" за період з 22.02.2017 року по 01.03.2017 року в сумі 1806,45 грн.
2.Стягнути з Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 39558413, вул. Кирпоноса, 28, м. Чернігів, 14000) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1, 14000, м. Чернігів, провулок Коцюбинського, 4/9) 1806,45 грн. грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_3 за виконання ним повноважень розпорядника майна за період з 22.02.2017 року по 01.03.2017 року.
3.Затвердити звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора за період здійснення ліквідаційної процедури з 02.03.2017 року по 26.10.2017 року в сумі 49961,29 грн., здійснення та відшкодування витрат в сумі - 501,70 грн.
4.Стягнути з Чернігівської об'єднаної Державної податкової інспекції ОСОБА_1 управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 39558413, вул. Кирпоноса, 28, м. Чернігів, 14000) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_3 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1, 14000, м. Чернігів, провулок Коцюбинського, 4/9) 49961,29 грн. грошової винагороди за виконання повноважень ліквідатора за період здійснення ліквідаційної процедури з 02.03.2017 року по 26.10.2017 року та 501,70 грн. витрат.
5.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" (код ЄДРПОУ 38723969, проспект Перемоги, буд. 95, м.Чернігів, 14000).
6 .Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Ентерпрайс" (код ЄДРПОУ 38723969, проспект Перемоги, буд. 95, м. Чернігів, 14000).
7.Вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна та які не були заявлені в установлений Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.
8. Провадження у справі припинити.
9.Копію даної ухвали направити: кредитору, боржнику, ліквідатору ОСОБА_3 (пров. Коцюбинського, 4/9, м. Чернігів, 14000), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради (14032, м. Чернігів, вул. Рокосовського, 20 - а), ОСОБА_1 територіальному управлінню статистики у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Гонча, 37), відділу з питань банкрутства ОСОБА_1 територіального управління юстиції у Чернігівській області (14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49 - а, к. 703).
Ухвала в частині пункту 2 та пункту 4 резолютивної частини є виконавчим документом, набирає законної сили з 02 листопада 2017 року та дійсна для пред'явлення до виконання протягом трьох років.
Суддя С.В. Белов
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 02.11.2017 |
Оприлюднено | 03.11.2017 |
Номер документу | 69959540 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Белов С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні