Постанова
від 03.11.2017 по справі 815/1282/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/1282/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 листопада 2017 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С., розглянувши у приміщенні суду в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна будівельна група компаній» до Департаменту ДАБІ у Одеській області про визнання протиправними та скасування припису Департаменту ДАБІ у Одеській області від 07.02.2017 року, постанов Департаменту ДАБІ у Одеській області №35 та №36 від 17.02.2017 року,-

ВСТАНОВИВ:

З позовом до суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «Південна будівельна група компаній» до Департаменту ДАБІ у Одеській області про визнання протиправними та скасування припису Департаменту ДАБІ у Одеській області від 07.02.2017 року, постанов Департаменту ДАБІ у Одеській області №35 та №36 від 17.02.2017 року.

В судовому засіданні 18.10.2017 року представник позивача подав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження, в якому також підтримав заявлені позовні вимоги. Представник відповідача заперечив проти задоволення позовних вимог, але не заявив клопотань про витребування додаткових письмових доказів, допиту свідків чи спеціалістів по цій справі, а тому суд, на підставі положень ч.4 ст.122, ч.6 ст.128 КАС України, ухвалив рішення про розгляд справи в порядку письмового провадження 03.11.2017 року за наявними в справі письмовими доказами та запереченнями.

Дослідивши наявні в справі письмові докази суд встановлює наступні факти та обставини:

Відповідачі - Департамент державної архітектурно-будівельного інспекції України в Одеській області, на підставі положень ст.13 Закону України Про архітектурну діяльність є спеціально уповноваженим органом державної виконавчої влади та згідно ст.10 цього ж Закону здійснює повноваження щодо здійснення державного архітектурно-будівельного контролю під час здійснення проектування й будівництва об'єктів житлової та іншої забудови, а тому позовні вимоги щодо оскарження його актів, дій чи бездіяльності з цього приводу, на підставі положень ст.55 Конституції України, п.1 ч.2 ст.17, ст.104 КАС України підвідомчі адміністративним судам та повинні розглядатись у порядку адміністративного судочинства.

Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області на підставі наказу №9 П від 20.01.2017 року Про проведення позапланової перевірки та листа - звернення мешканців сіл Крижанівка та Ліски, Крижанівської сільської ради Лиманського району від 26.12.2016 за №Кол-2670 було видане Направлення № 42 від 20.01.2017 для проведення позапланової перевірки на об'єкті з Будівництво десяти поверхової секції житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а, с.Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області.

За результатами проведеної позапланової перевірки на об'єкті будівництва будівництво дев'яти поверхової секції багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а с. Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області. у присутності голови Обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія гр. ОСОБА_1, головним інспектором будівельного нагляду інспекційного відділу-Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції в Одеській області - ОСОБА_2 були складені матеріали перевірки від 07.02.2017року, а саме: акт перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, протокол про правопорушення у сфері містобудівної діяльності (з повідомленням про необхідність прибуття у приміщення Департаменту на розгляд справи про адміністративне правопорушення, яке відбудеться о 11 годині 00 хвилин 17.02.2017 року), та виданий припис про зупинення підготовчих та будівельних робіт. , які не відповідають вимогам законодавства, зокрема будівельних норм, містобудівним умовам та обмеженням, затвердженому проекту або будівельному паспорті забудови земельної ділянки, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт, з вимогою усунути встановлені порушення до 07.03.2017 року.

17.02.2017 року на розгляді справи, яка була призначена о 11-00 годині, у присутності представника Обслуговуючого кооперативу Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія за довіреністю - гр. ОСОБА_3 на підставі розглянутих матеріалів справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності складених за результатами позапланової перевірки, була винесена Постанови за №35 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якою визнано Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія , винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.6 ч.3 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності , та накладено штраф у сумі 28800 гривень та Постанови за №36 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, якою визнано Обслуговуючий кооператив Житлово- будівельний кооператив Південна будівельна компанія , винним у вчиненні правопорушення, передбаченого п.8 ч.3 ст.2 Закону України Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності , та накладено штраф у сумі 72000 гривень . Примірник Постанов представник за довіреністю отримав про що наявний в примірниках постанов підпис в отриманні.

Розглянувши надані учасниками судочинства письмові докази, з урахуванням положень ч.3 ст.2 КАС України, суд приходить до висновку про відповідність оскаржуваних актів суб'єкту владних повноважень законові з наступних підстав.

Зазначені спірні правовідносини врегульовані Законом України від 17.02.2011 року №3038-VІ Про регулювання містобудівної діяльності (далі Закон України №3038-VІ), Законом України від 14.10.1994 року № 208/94-ВР Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівельної діяльності (далі Закон України № 208/94-ВР), Порядком здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, затвердженого постановою КМ України №553 від 23.05.2011 року (далі Порядок №553), Порядком накладання штрафів за правопорушення у сфері містобудівної діяльності, затвердженого постановою КМ України №244 від 06.04.1995 року (далі Порядок №244).

Згідно ст.41 Закону України №3038-VІ державний архітектурно-будівельний контроль - сукупність заходів, спрямованих на дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт.

Державна архітектурно-будівельна інспекція України відповідно до Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 року №439/2011, є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства. Відповідно до п.6 Положення Держархбудінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі або міжрегіональні (повноваження яких поширюються на декілька регіонів) територіальні органи.

Згідно п.3, п.5 Порядку №553 державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється посадовими особами інспекцій відповідно до їх посадових інструкцій та функціональних повноважень. Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється за територіальним принципом (у межах областей) у порядку проведення планових та позапланових перевірок.

Пунктом 7 Порядку №553 встановлено, що позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є, зокрема, звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб'єктом містобудування вимог містобудівного законодавства; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки. Під час проведення позапланової перевірки посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю зобов'язана пред'явити службове посвідчення та направлення для проведення позапланової перевірки.

Відповідно до наданих під час перевірки містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, а саме: містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки видані Відділом містобудування та архітектури Комінтернівської райдержадміністрації від 27.02.2014 року №06-К відповідно до яких заплановано будівництво дев'ятиповерхової секції багатоквартирного житлового будинку за адресою: с.Крижанівка, вул. Софіївська. 9. Крижанівської сільської ради Одеської області, земельна ділянка кадастровий № 5122783200020010847.

Департаментом відповідно до вимог чинного містобудівного законодавства, листом від 26.12.2016 № 1015-05/1-19074 було повідомлено Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія щодо проведення позапланової перевірки за вищезазначеною адресою.

Під час перевірки з виїздом на місце було встановлено, що будівельні роботи на вищезазначеному об'єкті виконувалися на підставі декларації про початок виконання будівельних робіт від 21.05.2014 № ОД 083141410331 з будівництва дев'яти поверхової секції багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а, с.Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області. , загальною площею будівель відповідно до проектної документації складає 3585,92 км, також було надано декларацію про готовність об'єкта до експлуатації з будівництва дев'яти поверхової секції багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а, с. Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області від 25.05.2015 № ОД 143151450622. загальною площею будівель відповідно до проектної документації 3944,49 кв.м., що не співпадає з даними виданої та зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт та виданим Відділом містобудування та архітектури Комінтернівської райдержадміністрації від 27.02.2014 № 06-К. містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки з загальною площею 3585,92 кв.м.

У зазначених деклараціях було зазначено наступне: замовник Обслуговуючий кооператив Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія , Одеська обл., Комінтернівський район, с. Крижанівка. вул. Вишнева. 2, напівпідвал 43, ЄДРПОУ - 34396969; технічний нагляд здійснює ОСОБА_4. АТ № 003024 від 24.12.2014, тел. 048 70 30 754; генеральний підрядник ТОВ Південна будівельна група компанії , вул. Морська. 45а, с. Крижанівка, Комінтернівський район, Одеська область, ЄДРПОУ - 35067472; проектна документація розроблена Підприємство Зодчий , м. Сімферополь, вул. Київська. 76. ЄДРПОУ - 31367940; експертиза проекту проведена ДП Спеціалізована Державна експертна організація-центральна служба України Державної будівельної експертизи ДП Укрдержеспертиза . експертний звіт № 16-0372-14 від 30.07.2014. код 35850107; авторський нагляд здійснює ОСОБА_5; земельна ділянка використовується для будівництва на підставі витяга з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 27.06.2014 року №23596124, кадастровий № 5122783200:01:002:2510; загальна площа будівлі - 89,52 м.кв; категорія складності - II.

Відповідно до інформації Державного земельного кадастру про право власності га речові права на земельну ділянку на якій побудовано дев'яти поверхову секцію житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а. с. Крижанівка, Комінтернівського району. Одеської області відомості про земельну ділянку з кадастровим номером 5122783200:01:002:2510 відсутні.

Для проведення перевірки відповідно до вимог чинного містобудівного законодавства Департаментом було надіслано листа від 29.12.2016 № 05/1-19242 до ТОВ ІНФОКС філія Інфоксводоканал з проханням надати за наявності копії технічних умов на водопостачання та водовідведення за адресою: вул. Софіївська. 9а. с. Крижанівка. Комінтернівського району. Одеської області, на який було отримано відповідь від 17.01.2017 вх. № 182, де зазначено, що філіалом Інфоксводоканал були видані технічні умови на водопостачання та водовідведення житлового комплексу на 75 житлових будинків з об'ємом водовикористання 59.0625 м 3 /сутки за № 642-29 та технічні умови на водопостачання та водовідведення 7-ми поверхових житлових будинків №№1,2,№ з об'ємом водовикористання 95.0 м.куб/сутки за № 95-29.

Також Департаментом було надіслано листа від 29.12.2016 № 1015-05/1-19244 до ПАТ Енергопостачальна компанія Одесаобленерго стосовно надання інформації чи видавалися технічні умови на будівництво індивідуального зблокованого житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а, с. Крижанівка, Комінтернівського району. Одеської області, на який було отримано відповідь листом від 16.01.2017 вх. № 170, яким надано копії технічних умов та договору, а саме: технічні умови приєднання до електричних мереж № 83-11 від 14.04.2011 на зовнішнє електропостачання житлової групи за адресою: с. Крижанівка. Комінтернівський район. Одеської області (замовник - ТОВ СВТ-КО , ЄДРПОУ - 31790977).

Таким чином, надані технічні умови не відносяться до вищезазначеного об'єкта, так як, видані іншому замовнику, та на електропостачання житлової групи. Враховуючи зазначене замовником будівництва не було отримано технічні умови на електропостачання вищезазначеного об'єкта.

Виходячи з викладеного, відповідно до наданої інформації, технічні умова, видані на водопостачання та водовідведення житлового комплексу.

У ДБН 360-92 Містобудування. Планування та забудова міських та сільських поселень зазначено: 3.5 У межах сельбищної території формуються основні структурні елементи: а) житловий квартал (житловий комплекс) - первісний структурний елемент житлового середовища, обмежений магістральними або житловими вулицями, проїздами, природними межами тощо, площею до 20-50 га з повним комплексом установ і підприємств обслуговування місцевого значення (збільшений квартал, мікрорайон) і до 20 га з неповним комплексом. Згідно ДБН А. 2.2-3-20і4 визначено: 3.8 Комплекс (будова) - сукупність будинків , будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об'єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило, за єдиною проектною документацією.

Нове будівництво - Будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва.

Об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об 'єкти інженерно-транспортної інфраструктури.

Відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 557 Про затвердження Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності даний об'єкт вихідні дані які видавались на комплекс та є у складі комплексу, згідно ДБН В.1.2-14-2009 Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ (додаток А) можна віднести до V категорії складності об'єктів будівництва, клас наслідків (відповідальності) будівель або споруд - ССЗ.

Згідно ст.29 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови: завдання на проектування.

Відповідно до Статті 30 вказаного Закону технічні умови - комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об'єкта будівництва, які повинні відповідати його розрахунковим параметрам, зокрема щодо водо-, тепло-, енерго- і газопостачання, каналізації, радіофікації, зовнішнього освітлення, відведення зливових вод, телефонізації, телекомунікації, диспетчеризації, пожежної та техногенної безпеки.

Фізична чи юридична особа, яка має намір щодо забудови земельної ділянки, що перебуває в її власності або користуванні, має право на одержання технічних умов згідно із поданою нею заявою.

Відповідно до Статті 31 вказаного Закону - проектна документація на будівництво

Проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів затверджений наказом 16.05.2011 №45 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово комунального господарства, який передбачає: проектувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, або фізична особа, яка згідно з законодавством має відповідний кваліфікаційний сертифікат (далі - сертифікований виконавець).

Цей Порядок визначає процедуру розроблення проектної документації на будівництво об'єктів та поширюється на суб'єктів містобудування. Пункт 3. Для забезпечення проектування об'єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування Пункт 4 Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови; завдання на проектування. Пункт 4.1. Завдання на проектування об'єктів будівництва складається з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво і затверджується замовником за погодженням із генпроектувальником (проектувальником). Пункт 4.2. Завдання на проектування визначає обгрунтовані вимоги замовника до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень об'єкта будівництва, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва і складається з урахуванням технічних умов, містобудівних умов та обмежень.

Згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560 настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ-НБА.2.2-10:2012 пункт 8. Вимоги до проведення експертизи за напрямами та розділами проекту будівництва. Експертиза проектів будівництва має бути зосереджена на визначенні їх якості шіяхом виявлення відхилень проектних рішень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм, стандартів, правил, вихідних даних, що зазначається у відповідних експертних звітах із посиланням на конкретні вимоги законодавчих актів, будівельних норм, стандартів, правил, вихідних даних, які порушені.

Відповідно до п.1.17 Загальні положення ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва , на кожному об'єкті будівництва належить: - вести загальний журнал робіт за формою, спеціальні журнали з окремих видів робіт, перелік яких встановлює генпідрядник, виходячи з вимог нормативних документів щодо ведення виконавчої документації за формами, журнал авторського нагляду відповідно до ДБН А.2.2-4; складати акти на закриття прихованих робіт за формую, наведеною у додатку К. ОСОБА_1 проміжного прийняття відповідальних конструкцій за формую, наведеною у додатку М; складати акти індивідуального та комплексного випробування устаткування, інженерних систем, мереж і обладнання; оформляти виконавчу документацію - комплекту робочих креслень із написами.зробленими особами, відповідальними за виконання будівельно- монтажних робіт, про відповідність виконаних у натурі робіт цим кресленням або змінам у них, внесеними за погодженнями із замовником та проектувальником; вести облік збирання та видалення відходів і вторинної сировини.

Проте з наданих документів було встановлено, що ТОВ Південна будівельна група компаній , вул. Морська, 45а, с. Крижанівка, Комінтернівський район, Одеська область, ЄДРПОУ - 35067472 на вищезазначеному об'єкті під час виконання будівельних робіт неналежним чином велася виконавча документація, чим порушено п 1.17 Загальні положення ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва .

Одним із документів який відноситься до виконавчої документації являється журнал інструктажів по техніці безпеки під час виконання будівельних робіт. Зважаючи на те, що, зазначений журнал відсутній, техніку безпеки під час будівництва індивідуального зблокованого житлового будинку за адресою: вул. Софіївська, 9а, с.Крижанівка, Комінтернівського району, Одеської області дотримано не було, чим порушено н. 4.3 ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва .

Таким чином Обслуговуючим кооперативом Житлово-будівельний кооператив Південна будівельна компанія наведено недостовірні дані в декларації про початок виконання будівельних робіт від 21.05.2014 № ОД 083141410331, чим порушено ч.3 ст.36 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 25.05.2015 № ОД 143151450622 чим порушено ч.10 ст.39 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , виконувалися будівельні роботи без належним чином розробленої та затвердженої проектної документації, чим порушено ст.9 Закону України Про архітектурну діяльність . Інженер авторського нагляду та інженер технічного нагляду до Департаменту щодо виявлення зазначених порушень не зверталися, чим порушено ст.11 Закону України Про архітектурну діяльність , а саме: У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта архітектури, та відмови підрядника щодо їх усунення особа, яка здійснює авторський або технічний нагляд, повідомляє про це замовника і орган державного архітектурно будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства, га Постанову Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903 Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури .

Крім того, у своєму адміністративному позові Позивачем не наведено жодних спростовуючих доказів. щодо встановлених за результатами перевірки порушень вимог містобудівного законодавства.

Згідно із ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації.

Враховуючи, що оскаржені акти суб'єкту владних повноважень відповідають фактичним обставинам та закону, суд згідно до положень ч.3 ст.2 КАС України суд не може визнати його протиправним та скасувати на підставі положень ч.1 ст.162 КАС України в задоволенні позовних вимог слід відмовити в повному обсязі.

Судові витрати розподілити за правилами ст.94 КАС України.

Керуючись ст.ст.94,158-163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю Південна будівельна група компаній до Департаменту ДАБІ у Одеській області про визнання протиправними та скасування припису Департаменту ДАБІ у Одеській області від 07.02.2017 року, постанов Департаменту ДАБІ у Одеській області №35 та №36 від 17.02.2017 року - відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання повного тексту постанови.

Суддя Єфіменко К.С.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.11.2017
Оприлюднено05.11.2017
Номер документу69998802
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1282/17

Ухвала від 15.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 12.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 05.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Осіпов Ю.В.

Ухвала від 30.05.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 28.03.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 08.12.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 23.01.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Постанова від 03.11.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 13.09.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні