Постанова
від 02.11.2017 по справі 820/3520/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004 м. Харків вул. Мар'їнська, 18-Б-3 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"02" листопада 2017 р. № 820/3520/17

Харківський окружний адміністративний суд у складі

Головуючого судді Спірідонова М.О.

розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Індіго груп" до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення ,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, товариство з обмеженою відповідальністю Індіго груп , звернувся до суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просив суд скасувати: податкове повідомлення-рішення від 12.04.2017 року № 0000761402, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкцій за платежем податок на прибуток приватних підприємств - 170,00 грн.,податкове повідомлення-рішення від 12.04.2017 року № 0001981410, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) - 10 030,00 грн.;податкове повідомлення-рішення від 12.04.2017 року № 0005101304. яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі 107 166. 92 грн. у тому числі за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 101 974,62 грн., пеня - 5 192,30 грн.;податкове повідомлення-рішення № 0005141304, яким визначена сума грошового зобов'язання за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі 720,15 грн. у тому числі за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 716,20 грн., пеня - 3,95 грн.;податкове повідомлення-рішення № 0005121304, яким визначена сума штрафу за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі - 6453,44 грн.; податкове повідомлення-рішення № 000513 І 304, яким визначена сума штрафу за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі - 7248,22 грн.;податкове повідомлення - рішення № 0005111304 від 12.04.2017 року, яким визначена сума штрафу у розмірі 170 грн.

Позивач вважає, що зазначені податкові повідомлення-рішення є неправомірними, необґрунтованими, безпідставними через відсутність доказів порушення підприємством податкового законодавства, а тому просить скасувати їх в повному обсязі.

В судове засідання представник позивача не прибув, але надав до суду клопотання, в якому підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив суд їх задовольнити, з посиланням на обставини викладені в позовній заяві та розглядати справу за його відсутності.

В судове засідання представник відповідача не прибув, але надав до суду клопотання, в якому проти позову заперечував, вказав, що винесені податкові повідомлення-рішення повністю відповідають вимогам діючого законодавства, а тому є законними та обґрунтованими, у задоволенні позовних вимог просив відмовити та справу розглядати за його відсутності.

Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи вищевикладене, суд відповідно до ст. 128 КАС України ухвалив проводити судовий розгляд справи в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини справи.

Товариство з обмеженою відповідальністю Індіго груп зареєстровано виконавчим комітетом Харківської міської ради 15.11.2007 року за № 1 471 102 0000 024318. Знаходиться на податковому обліку у Центральній ОДПІ м.Харкова ГУ ДФС у Харківській області, про що свідчить довідка від 09.11.2012 року № 2365, зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200027774, виданого 18.02.2012 року.

Судом встановлено, що ГУ ДФС у Харківській області проведена документальна планова виїзна перевірка ТОВ Індіго груп (податковий номер 35408021) з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати усіх передбачених Податковим кодексом України податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи за період діяльності з 01.01.2013 по 30.06.2016р.

За наслідками вказаної перевірки складений акт від 27.02.2017 року № 535/20-40-14-01-08/35408021, яким встановлено наступні порушення:п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України з неподання декларації з податку на прибуток за 2013 рік, тягне за собою накладання штрафу у розмірі 170 грн.;п. 2.8, 3.5 Положення № 637 застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу за перевищення встановлених лімітів залишку готівки в касах у двократному розмірі сум виявленої понадлімітної готівки за кожний день, а саме 10 030,00 грн.;п. 168.1.2, п. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 а ст. 176 Податкового кодексу України, а саме податок з доходів фізичних осіб за березень 2014 року травень 2016 року у сумі 220 419,79 грн. перераховано до бюджету несвоєчасно;п. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168. п. 176.2 а ст. 176 Податкового кодексу України, а саме податок з доходів фізичних осіб у сумі 25 809,81 грн. за травень 2016 року станом на 30.06.2016 року до бюджету не перераховано; п.п. 1.4 п. 161 підрозділу 10 розділу XIX, п.п. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168 Податкового Кодексу України, несвоєчасно перераховано до бюджету військовий збір у сумі 3 767,52 грн. за жовтень, листопад, грудень 2014 року, січень, жовтень 2015 року, військовий збір у сумі 2 462. 14 грн. станом на 30.0.2016 року за травень 2016 року до бюджету не перераховано.

На підставі вказаного акту перевірки податковим органом прийняті наступні повідомлення-рішення: від 12.04.2017 року № 0000761402, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкцій за платежем податок на прибуток приватних підприємств - 170,00 грн., від 12.04.2017 року № 0001981410, яким визначено суму штрафних (фінансових) санкцій (штрафу) - 10 030,00 грн.; від 12.04.2017 року № 0005101304. яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі 107 166. 92 грн. у тому числі за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 101 974,62 грн., пеня - 5 192,30 грн.; № 0005141304, яким визначена сума грошового зобов'язання за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі 720,15 грн. у тому числі за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 716,20 грн., пеня - 3,95 грн.; № 0005121304, яким визначена сума штрафу за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі - 6453,44 грн.; № 000513 І 304, яким визначена сума штрафу за платежем з податку на доходи фізичних осіб у сумі - 7248,22 грн.; № 0005111304 від 12.04.2017 року, яким визначена сума штрафу у розмірі 170 грн.

Дослідивши надані до матеріалів справи документи, судом встановлено, що дійсно, у перевіреному періоді підприємство позивач мало господарські взаємовідносини з наступними контрагентами:ТОВ АГРАРНА ІНІЦІАТИВА ,ТОВ Буд-Сіті-Лайф ,ТОВ Клів ,ТОВ Нордін ,ТОВ АТР Траст ,ТОВ В2В Профіт Груп ,ТОВ НВП Теплоавтомат ,ТОВ Доні Солюшн ,ТОВ Євро Спецпроект ,ТОВ СНВП Укртехно , ТОВ Морс Пром ,ТОВ Ремдіагаз ,ТОВ ВЄРС Груп .

Щодо взаємовідносин з ТОВ Аграрна Ініціатива .

Судом встановлено, що ТОВ Аграрна ініціатива знаходиться на обліку у Прилуцькій ОДПІ ГУ ДФС (Бахмацьке відділення). Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200247168 від 01.04.2013 року, індивідуальний податковий номер 386125526588. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Згідно договору від 01.04.2016 року № 01/04-16-4 „На поставку матеріалів". ТОВ Індіго Груп отримало від ТОВ Аграрна Ініціатива (болти, гайки, крани та інше), відповідно до виписаних видаткових накладних №РН-867 від 18.04.2016 року, №РН-713 від 15.04.2016 року,№РН-714 від 15.04.2016 року, №РН-854 від 14.04.2016 року,№РН-855 від 14.04.2016 року, №РН-502 від 11.04.2016 року, №РН-2 від 01.04.2016 року, на загальну суму з ПДВ 359298,42 грн.

Встановлено, що до перевірки підприємством - позивачем не надано товарно-транспортні накладні, які підтверджують фактичне отримання товару ТОВ Індіго Груп

Окрім того, від ГУ ДФС у Чернігівській області отримано податкову інформацію від 29.11.2016 р. № 225/14/38612558 щодо ТОВ АГРАРНА ІНІЦІАТИВА (код за СДРПОУ 38612558) за звітний період декларування ПДВ січень-травень 2016 року з питань проведення фінансово господарських операцій з контрагентами-постачальниками при визначенні суми податкового кредиту та контрагентами-покупцями при визначенні сум податкових зобов'язань за січень-травень 2016 р., відповідно до якої зазначене підприємство за податковою адресою не знаходиться, фінансово - господарську діяльність не здійснює, бухгалтерські документи не зберігає, службові особи та працівники даного підприємства за зазначеною адресою не знаходяться, поштові повідомлення не отримують. Будь-які ознаки (вивіски, таблички, графік роботи, тощо), які б вказували на перебування за вказаною адресою ТОВ Аграрна ініціатива відсутні,приміщення належать ОСОБА_1

Згідно зареєстрованих податкових накладних у січні - травні 2016 року ТОВ АГРАРНА ІНІЦІАТИВА придбавались: скумбрія с/м, хребти лосося атлантичного, мінтай тушка с/м, кальмар с/м трубочка, хек с/м, філе риби вовк с/м, салака балтійська морожена, мойва с/м, сайра с/м; яйце куряче в асортименті; печінка, нирки, легені, хвости, вуха свинні; шлунки, печінка, серце курч. бр. ох.; мило туалетне, пральний порошок, взуття та одяг, що були у користуванні, для подальшого використання, ковдри дорожні пледи, білизна, скатертини, фіранки, тобто кількість товарів, яка потребує наявність складських приміщень та відповідних умови для зберіг зазначених видів товару.

Також, платником відповідно даних Єдиного реєстру податкових накладних у січні - травні 2016 року реалізовувались: абрикоса, полуниця,огірок бочковий, помідор бочковий, яйце куряче СО коричневе, гриби печериці, морква по-корейські, молоко знежирене; тканина "Доместик", клей, бочка 50 л, гумова суміш, брус 40x20x4,Ом, труба мідна, гідроциліндр, втулка, вал, кардан, фреза, суміші бетонні готові легкі на керамзитовому гравії, Хромова руда, фарба масляна і алкідна, цвяхи будівельні, радіатор опалювача, енергоакумулятор, датчик тиску, Токарно-гвинторізний верстат, обробка посівів соняшника фунгицидами від захворювань, соя, макуха соняшника, наклейка Україна, голографічний ярлик з многофункціональною системою захисту, етикетка, уголок картоний (палета), правові та послуги, юридичні послуги та ін..

Виявлено невідповідність придбаного товару з реалізованим по ланцюгу постачання від контрагентів-постачальників до ТОВ АГРАРНА ІНІЦІАТИВА та в подальшому до конрагентів-покупців за січень-травень 2016року.

В той же час, відсутні відомості про майно, складські приміщення, які ТОВ АГРАРНА ІНІЦІАТИВА використовувало у своїй діяльності. Факт відсутності відомостей, щодо наявності у підприємства власних або орендованих складських приміщень, виробничих потужностей, зберігання товарів на складах, а також відсутність документів, які свідчать про фінансово-господарську діяльність, техніки та інших засобів, вказує на те, що підприємство (його посадові особи) не могло здійснювати господарську діяльність з постачання товарів. .

Щодо взаємовідносин з ТОВ Буд-Сіті-Лайф .

ТОВ Буд-Сіті-Лайф . податковий номер 39820893 знаходиться на обліку у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200221757 від 01.07.2015 року, індивідуальний податковий номер 398208926547. Свідоцтво платника ПДВ - анульовано 13.12.2016 року (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Згідно поданого податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку форми №1ДФ:за 3 квартал 2015 року на ТОВ Буд-Сіті-Лайф обліковувались 1 працівник у штаті та 0 працівників за цивільно-правовими угодами.

Від ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві отримано податкову інформацію від 23.03.2016 р. № 1072/7/26-54-12-01-27 щодо ТОВ БУД-СІТІ-ЛАЙФ (код СДРПОУ 39820893) за звітний період декларування ПДВ липень 2015 року, відповідно до якої ТОВ Буд-Сіті-Лайф не має можливості підтвердити реальність господарських відносин з контрагентами - покупцями за липень 2015 року.

Щодо взаємовідносин з ТОВ Клів .

ТОВ КЛІВ , податковий номер 39814722 знаходиться на обліку у ДПІ в Оболонському оайоні ГУ ДФС у м. Києві. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200227496 від 01.07.2015 року, індивідуальний податковий номер 398147226549. Свідоцтво платника ГІДВ - анульовано 06.12.2016 року (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Згідно поданого податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку форми №1ДФ:за 3 квартал 2015 року на ТОВ Клів обліковувались 1 працівник у штаті та 0 працівників за цивільно-правовими угодами.

Судом встановлено, що підприємством - позивачем до перевірки не надано товарно-транспортні накладні, які підтверджують фактичне отримання товару ТОВ Індіго Груп .

Також, що до перевірки не надано конкретний перелік виконаних робіт, витрати праці робітників, розрахунків собівартості робіт, що не дає змоги підтвердити фактичне виконання робіт на об'єкті.

Щодо взаємовідносин з ТОВ Нордін .

Встановлено, що ТОВ Нордін , податковий номер 39778700 знаходиться на обліку у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200234829 від 01.06.2015 року, індивідуальний податковий номер 397787026504. Свідоцтво платника ПДВ - анульовано 24.02.2017 року (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Згідно поданого податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку форми №1ДФ:за 3 квартал 2015 року на ТОВ Нордін обліковувались 6 працівників у штаті та 0 працівників за цивільно-правовими угодами.

Матеріалами справи підтверджено, що підприємством - позивачем до перевірки не надано товарно-транспортні накладні, які підтверджують фактичне отримання товару ТОВ Індіго Груп .

Щодо взаємовідносин з ТОВ АТР Траст .

ТОВ АТР Траст податковий номер 39818444 знаходиться на обліку у Броварській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Свідоцтво платника ПДВ - анульоване 30.11.2016 року (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

З матеріалів справи вбачається, що до перевірки не надано документи, які б засвідчували транспортування даних тмц.

Від Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області отримано податкову інформацію від 30.12.2015 № 4012/7/10-06-22-02 з питань проведення фінансово - господарських операцій з підприємствами-контрагентами за період вересень-жовтень 2015 року, відповідно до якої номенклатура та обсяг реалізованих товарів (послуг) свідчить про фізичну неможливість здійснення такого об'єму господарської діяльності такою кількістю людей без наявності допоміжних послуг, таких як транспортування, зберігання, сортування, пакування тощо та без залучення субпідрядних організацій.

Відсутність інформації щодо наявності основних засобів, об 'єктів оподаткування, земельних ділянок, автомобілів тощо не дає змоги підтвердити можливість виконання задекларованих господарських операцій. Додаток АМ не подавався.

Інформація про наявність транспортних засобів згідно АІС Автомобіль : відсутня.

Щодо взаємовідносин з ТОВ В2В Профіт Груп .

ТОВ В2В Профіт Груп , податковий номер 39820139, знаходиться на обліку у Броварській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Свідоцтво платника ПДВ - анульовано 30.11.2016 року (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

До перевірки не надано документи, які б засвідчували транспортування даних тмц.

Від Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області отримано податкову інформацію від 30.12.2015 №3995/7/10-06-22-02 по ТОВ В2В ПРОФІТ ГРУП (код за ЄДРПОУ 39820139) щодо документального підтвердження господарських відносин з підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями їх реальності та повноти відображення в обліку за серпень-жовтень 2015 року, відповідно до якої податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма 1-ДФ) до Броварської ОДПІ не подавався; ТОВ В2В ПРОФІТ ГРУП в серпні-жовтні 2015 року сформовано податкові зобов'язання за рахунок реалізації різноманітних послуг та товарів на адресу контрагентів-покупців, в той час, як придбання даних товарів та послуг згідно інформації з ЄРПН підприємства відсутнє, а власні трудові ресурси для виконання послугу підприємства відсутні.

Крім того, як встановлено судом, відсутні докази залучення персоналу на підставі цивільно-правових договорів та основних фондів, активів, необхідних для проведення відповідної господарської діяльності, та виробничих потужностей, необхідних для здійснення технологічного процесу, також і транспортні засоби.

Перевіркою встановлено відсутність технічних та технологічних можливостей до вчинення задекларованих господарських операцій. ТОВ В2В ПРОФІТ ГРУП не маючи в наявності будь-яких основних фондів та виробничих запасів фактично не могло займатися фінансово-господарською діяльністю.

При цьому відповідні сторонні послуги з експлуатації основних засобів не придбавшись (відповідно до ЄРПН).

У зв'язку з вищевикладеним, суд робить висновок про невідповідність придбаного та реалізованого товару та відсутність фактів реального здійснення господарських операцій з контрагентами - постачальниками та контрагентами - покупцями.

Щодо взаємовідносин з ТОВ НВП Теплоавтомат .

ТОВ НВП Теплоавтомат податковий номер 225667 знаходиться на обліку у Східній ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200287948 від 22.07.1997 року, індивідуальний податковий номер 2256620384. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Судом встановлено, що до перевірки не надано документи, які б засвідчували транспортування даних тмц.

Також, від Основ'янської ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області отримано податкову інформацію від 29.03.2016 №157/20-38-14-02-04 з питань проведення фінансово - господарських операцій з підприємствами-контрагентами за період листопад-грудень 2015 року, відповідно до якої аналізом придбаного та реалізованого товару ПАТ НВП ТЕПЛОАВТОМАТ в листопаді-грудні 2015 року, враховуючи, що відповідні послуги із залученням сторонніх осіб та послуги з експлуатації основних засобів та оренди складських приміщень не придбавались, суд дійшов до висновку, що підприємство не мало повноцінної можливості здійснювати господарські операції, оформлені в листопаді-грудні 2015 року.

Щодо взаємовідносин з ТОВ Доні Солюшн .

ТОВ Доні Солюшн , податковий номер 39817456, знаходиться на обліку у Броварській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Суми податку на додану вартість по зазначених податкових накладних включені до податкового кредиту, відображених у реєстрі отриманих податкових накладних, та відповідають даним податкової декларації з ПДВ за відповідні податкові періоди.

З матеріалів справи вбачається, що на підприємство ТОВ Індіго-Груп надано запит від 07.02.2017 року № 845/10/20-40-14-01- 17 Про надання пояснень та їх документального підтвердження . На зазначену дату відповідь не надано, про що складено акт від 09.02.2017 року № 100/20-40-14-01-08/35408021.

Встановлено, що до перевірки не надано акти приймання - передачі тмц та послуг. Не надано документи стосовно транспортування тмц.

Також, від Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області отримано податкову інформацію від 24.05.2016 № 1276/7/10-06-14-03 по ТОВ ДОНІ СОЛЮШН (код за ЄДРПОУ 39817456) щодо документального підтвердження господарських відносин з підприємствами-постачальниками та підприємствами-покупцями їх реальності та повноти відображення в обліку за жовтень 2015 - грудень 2015 року, відповідно до якої податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма 1-ДФ) за ІУ квартал 2015 року до Броварської ОДПІ не подавався.

В зв'язку з не наданням документів підприємством не можливо встановити наявність на підприємстві кваліфікованих працівників, які можуть здійснювати реалізацію даного виду товару (робіт, послуг). Крім цього, не можливо встановити кількість витрачених людино/годин на надання послуг та відповідно чи могли виконуватися дані роботи наявною на підприємстві кількістю штатних працівників.

Крім того встановлено, що ТОВ ДОНІ СОЛЮШН не маючи в наявності будь-яких основних фондів та виробничих запасів фактично не могло займатися фінансово-господарською діяльністю.

Щодо взаємовідносин з ТОВ Євро Спецпроект .

ТОВ Євро Спецпроект , податковий номер 39867093 знаходиться на обліку у ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві. Свідоцтво платника ПДВ - анульовано 23.02.2017 року (39 - відсутність поставок та ненадання декларацій). Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Судом встановлено, що до перевірки не надано підтверджуючих документів стосовно транспортування тмц.

Окрім того, від ГУ ДФС у місті Києві отримано податкову інформацію від 15.03.2016 №245/26-15-13- 04-05 щодо ТОВ ЄВРО СПЕЦПРОЕКТ код за СДРПОУ 39867093 за звітні періоди декларування ПДВ з 01.10.2015 року по 31.12.2015 року з питань здійснення операцій з придбання товарів (робіт, послуг) підприємствам - продавцям та реалізації товарів (робіт, послуг) підприємствам - покупцям за жовтень, листопад, грудень 2015 року, їх реальності та повноти відображення в обліку, відповідно до якої відсутня інформація щодо зберігання, перевезення (навантаження, розвантаження) або виробництва вищезазначених товарів, його фізичні і хімічні властивості), яка передбачає наявність основних засобів, необхідних для такої операції, наприклад, складських приміщень, необхідних виробничих потужностей та/або транспорту, зокрема, вантажного та іншого спеціального призначення, обсяги фізичного руху товару в обмежені проміжки часу.

Операції ТОВ ЄВРО СПЕЦПРОЕКТ не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, виробничо-складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для виконання такого обсягу документально оформлених операцій.

Щодо взаємовідносин з ТОВ СНВП Укртехно .

ТОВ СНВП Укртехно , податковий номер 33288833 знаходиться на обліку у ДПІ в Центральній ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200227582 від 01.01.2014 року, індивідуальний податковий номер 332888320330. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

До перевірки не надано підтверджуючих документів стосовно транспортування тмц.

Від Центральна ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області отримано податкову інформацію від 31.08.2016 року №2351/20-30-14-02/33288833 щодо ТОВ СНВП УКРТЕХНО (код СДРПОУ 33288833) за звітний період декларування ПДВ грудень 2015 р. з питань проведення фінансово - господарських операцій з ТОВ "КОМФОРТТОРГ" (код СДРПОУ 40085425) за грудень 2015 року, відповідно до якої встановлено, що аналіз інформації про виявлені нереальні господарські операції з придбання/продажу товарів/послуг за звітний період декларування ПДВ, охоплений узагальненою податковою інформацією, за даними ЄРПН, розділів III і IV цієї узагальненої податкової інформації, а також згідно з наявними матеріалами перевірок, зустрічних звірок, узагальнених податкових інформацій щодо контрагентів по взаємопов язаних ланцюгах таких операцій: грудень 2015 року ТОВ Комфортторг -ТОВ СНВП Укртехно -ТОВ Індіго Груп .

В ході аналізу можливості придбання та подальшої реалізації товарів, придбаних у ТОВ "КОМФОРТТОРГ" (код ЄДРПОУ 40085425) у грудні 2015 року перевіряючи ми встановлено, що згідно даних ЄРПН та наявної податкової інформації ТОВ "КОМФОРТТОРГ" реалізовував на адресу ТОВ СНВП УКРТЕХНО будівельні матеріали в асортименті, проте у звітному періоді підприємством не придбавались вищезазначені товари та придбавались: огірки, цукор-пісок, вікно тощо. Відповідно до даних податкової звітності та звітності з ЄСВ у даних періодах у штаті ТОВ "КОМФОРТТОРГ" працювала 1 особа. Таким чином, зважаючи на невідповідність придбаного та реалізованого ТОВ "КОМФОРТТОРГ" товару, а також незначну кількість трудових ресурсів, неможливо підтвердити ланцюг постачання вищезазначених товарів від ТОВ "КОМФОРТТОРГ" (код ЄДРПОУ 40085425) до ТОВ СНВП УКРТЕХНО .

Щодо взаємовідносин з ТОВ Морс Пром .

Судом встановлено, що ТОВ Морс Пром , податковий номер 40320672, знаходиться на обліку у ДПІ в Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва 01.04.2016 року, індивідуальний податковий номер 403206726557. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Суми податку на додану вартість по зазначених податкових накладних включені до податкового кредиту, відображених у реєстрі отриманих податкових накладних, та відповідають даним податкової декларації з ПДВ за відповідні податкові періоди.

При дослідженні матеріалів встановлено, що на підприємство ТОВ Індіго-Груп надано запит від 07.02.2017 року № 845/10/20-40- 14-01-17 Про надання пояснень та їх документального підтвердження . На зазначену дату відповідь не надано, про що складено акт від 09.02.2017 року № 100/20-40-14-01-08/35408021.

Також, до перевірки не надано акти приймання - передачі тмц та послуг. Не надано документи стосовно транспортування тмц.

Щодо взаємовідносин з ТОВ Ремдіагаз .

Встановлено. що ТОВ Ремдіагаз , податковий номер 39798896 знаходиться на обліку у ДГІІ в Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200220990 від 01.07.2015 року, індивідуальний податковий номер 397988926552. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

Матеріалами справи підтверджено, що від ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві отримано податкову інформацію від 25.04.2016 року № 4242/7/26-55-12-05 з питань проведення фінансово - господарських операцій ТОВ Ремдіагаз (податковий номер 39798896) з підприємствами-контрагентами за березень 2016 року, відповідно до якої за березень 2016 року працює 1 особа. Окрім того спостерігається підміна товару по ланцюгу постачання. Господарська діяльність ТОВ Ремдіагаз має наступні ознаки нереальності здійснення операцій, а саме : відсутні фізичні, технічні та технологічні можливості для вчинення задекларованих господарських операцій та незначний штат працюючих, при тому, що статутна діяльність потребує участі більшої кількості людей, в тому числі зі спеціальною освітою.

Щодо взаємовідносин з ТОВ ВЄРС Груп .

Судом встановлено, що ТОВ ВЄРС Груп , податковий номер 40193024 знаходиться на обліку у ДПІ в Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві. Зареєстровано платником податку на додану вартість відповідно до свідоцтва № 200252781 від 01.03.2016 року, індивідуальний податковий номер 401930226550. Свідоцтво платника ПДВ - діюче. Стан - 0 Платник за основним місцем обліку.

До перевірки не надано документи стосовно транспортування тмц.

Від ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві отримано податкову інформацію від 25.04.2016 року № 4191/7/26-55-12-07 з питань проведення фінансово - господарських операцій ТОВ ВЄРС Груп , податковий номер 40193024 з підприємствами-контрагентами за березень 2016 року, відповідно до якої за березень 2016 року працює 4 особи. Окрім того, спостерігається обрив товару по ланцюгу постачання.

Підприємством до перевірки не надано податкові накладні по взаємовідносинам з ТОВ Крістал-Ком . ТОВ Конкорд Хауз , ТОВ Атлант Будкомплект .

Також, матеріалами справи підтверджено, що на підприємстві відсутні первинні документі, а саме: видаткові накладні та акти виконаних робіт по взаємовідносинам з наступними контрагентами: ТОВ Профсервіс-Люкс , ТОВ Сіріус-Стандарт , ТОВ БК Стіль , ТОВ Вайт Хауз 2012 , ТОВ Пенталіт ,ТОВ конкорд Хауз ,ТОВ Атлант Будкомплект ,ТОВ Альянс Інк. ,ТОВ Крістал Ком ,ТОВ Оптоком 2012 ,ТОВ Доні Солюшн ,ТОВ АТР Траст , ТОВ В2В профіт груп , УРА ТОВ Спец ,ТОВ Буд-Сіті-Лайф ,ТОВ Клів ,ТОВ Нордін , ТОВ Євро-Спецпроект ,ТОВ СНВП Укртехно ,ТОВ Ремдіагаз , ТОВ НВП Теплоавтомат , ТОВ Морс Пром .

На підприємство надано запит від 07.02.2017 року №845/10/20-40-14-01-17 про надання видаткових, прибуткових накладних, актів виконаних робіт, банківських виписок на придбання та реалізацію товарів/робіт/послуг за період з 01.01.2013 року по 30.06.2016 року.

Судом встановлено, що до перевірки не надано оригінали первинних документів про що складено акт від 09.02.2017 року № 100/20-40-14-01 -08/35408021.

Суд зазначає, що відповідно до статті 1 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІУ „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" (далі - Закон №996) первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, господарською операцією єі дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

З урахуванням пункту 2 статті 3 Закон №996, відповідно до якого фінансова, податкова та і види звітності, що використовують грошовий примірник, грунтуються на даних бухгалтерського обліку, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

У відповідності до статті 4 Закону №996 бухгалтерський облік та фінансова звітність грунтуються, зокрема, на таких основних принципах:превалювання сутності над формою - операції обліковуються відповідно ідо їх сутності, а ре лише виходячи з юридичної форми;нарахування та відповідність доходів і витрат - для визначення фінансового результату звітного періоду необхідно порівняти доходи звітного періоду з витратами, що були здійснені для отримання цих доходів. При цьому доходи і витрати відображаються в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності в момент їх виникнення, незалежно від дати надходження або сплати грошових коштів.

Керівник підприємства зобов'язаний створити необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечити неухильне виконання всіма підрозділами, службами та садівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо втримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів (пункт 6 статті 8 Закону № 996).

Пунктами 1 та 2 статті 9 Закону №996 визначено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських нерадій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо-безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дбають змогу ідентифікувати особу, яка!брала участь у здійсненні господарської операції.

Враховуючи те, що всі перелічені! первинні бухгалтерські документи, отримані від ТОВ Аграрна Ініціатива , ТОВ Ремдіагаз , ТОВ Вєрс Груп , ТОВ СНВП Укртехно складені з зрушенням вимог ст.3 Закон №996, вимог Положення, не мають юридичної сили, не можуть бути підставою для бухгалтерського і податкового обліку та подальшого декларування податкових показників з податку на прибуток підприємства та ПДВ.

Відображенню у податковій звітності підлягає лише та господарська операція, яка якої лише відображений на первинних документах, відповідно тоді така господарська операція, яка фактично відбулась і створює відповідні податкові наслідки для платника шляхом формування ним складу податкового кредиту та валових витрат інших підприємств.

Таким чином, первинні документи, що фіксують здійсненім господарських операцій, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства, є основою для податкової звітності.

Такий висновок узгоджується з положеннями п. 44.1 ст. 44 ПКУ, якими визначено, що для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Враховуючи вищезазначене, перевіркою не підтверджено реальні господарських операцій із постачальниками.

Суд зазначає, що відповідно до приписів п.198.1 ст. 198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:а)придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх ввезенні на митну територію України) та послуг;б)придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України;в)отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та у разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Пунктом 198.2 ст. 198 визначено,що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Також, згідно з п. 198.3 ст. 198 ПКУ податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст.39 цього кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст.193, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно п. 198.6 ПКУ не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з п.201.11 ст.201 цього Кодексу).

Суд вважає за необхідним вказати, що згідно з п.п.14.1.36 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, господарська діяльність - це діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Відповідно до п.п.134.1.1, п.п.134.1.2 п.134.1 ст. 134 Податкового кодексу України, у цьому розділі об'єктом оподаткування є: прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135-137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначе них згідно зі статтями 138-143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу; дохід (прибуток) нерезидента, що підлягає оподаткуванню згідно зі статтею 160 цього Кодексу, з джерелом походження з України.

Згідно з п.п.135.5.4 п.135.5 ст. 135 Податкового кодексу України, інші доходи включають вартість товарів, робіт, послуг, безоплатно отриманих платником податку у звітному періоді, визначена на рівні не нижче звичайної ціни, суми безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному податковому періоді, безнадійної кредиторської заборгованості, крім випадків, коли операції з надання/отримання безповоротної фінансової допомоги проводяться між платником податку та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи.

Відповідно до п.п.138.1.1. п.138.1 ст. 138 Податкового кодексу України, витрати операційної діяльності включають: собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та інші витрати беруться для визначення об'єкта оподаткування з урахуванням пунктів 138.2, 138.11 цієї статті, пунктів 140.2-140.5 статті 140, статей 142 і 143 та інших статей цього Кодексу, які прямо визначають особливості формування витрат платника податку; витрати банківських установ, до яких відносяться: а) процентні витрати за кредитно-депозитними операціями, в тому числі за кореспондентськими рахунками та коштами до запитання, цінними паперами власного обігу; б) комісійні витрати, в тому числі за кредитно-депозитними операціями, розрахунково-касове обслуговування, інкасацію та перевезення цінностей, операціями з цінними паперами, операціями на валютному ринку, операціями з довірчого управління; в) від'ємний результат (збиток) від операцій з купівлі/продажу іноземної валюти та банківських металів; г) від'ємне значення курсових різниць від переоцінки активів та зобов'язань у зв'язку зі зміною офіційного курсу національної валюти до іноземної валюти відповідно до підпункту 153.1.3 пункту 153.1 статті 153 цього Кодексу; ґ) суми страхових резервів, сформованих у порядку, передбаченому статтею 159 цього Кодексу; д) суми коштів (зборів), внесені до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб; є) витрати з придбання права вимоги на виконання зобов'язань у грошовій формі за поставлені товари чи надані послуги (факторинг); є) витрати, пов'язані з реалізацією заставленого майна; ж) інші витрати, прямо пов'язані зі здійсненням банківських операцій та наданням банківських послуг; з) інші витрати, передбачені цим розділом.

Згідно з п.п.138.10.3 п.138.10 ст. 138 Податкового кодексу України, до складу інших витрат включаються: витрати на збут, які включають витрати, пов'язані з реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг: а) витрати на пакувальні матеріали для затарювання товарів на складах готової продукції; б) витрати на ремонт тари; в) оплата праці та комісійні винагороди продавцям, торговим агентам та працівникам підрозділів, що забезпечують збут; г) витрати на рекламу та дослідження ринку (маркетинг), на передпродажну підготовку товарів; ґ) витрати на відрядження працівників, зайнятих збутом; д) витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, пов'язаних зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг (оперативна оренда, страхування, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, охорона); є) витрати на транспортування, перевалку, страхування товарів, транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів) відповідно до умов договору (базису) поставки; є) витрати на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування; ж) витрати на транспортування готової продукції (товарів) між складами підрозділів підприємства; з) інші витрати, пов'язані зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.

Також матеріалами справи підтверджено, що перевіркою питань щодо повноти сплати (перерахування) до бюджету податку на ходи фізичних осіб встановлено, що на порушення п.168.1.2, п.168.1.5 п. 168.1 ст.168, п.176.2 ст.176 Податкового Кодексу України № 2755-УІ від 02.12.2010р., а саме: податок з доходів фізичних осіб за березень 2014р. - травень2016р. у сумі 220419,79 грн. підприємством під час виплати оподатковуваного доходу або якщо оподатковуваний дохід нараховувався військовий збір підлягав перерахуванню до бюджету у строки, встановлені Податковим кодексом України для місячного податкового періоду перераховано до бюджету несвоєчасно

Також встановлено, що податок з доходів фізичних осіб у сумі 25809,81 грн. за травень 2016 р. до бюджету не перераховано, чим порушено п. 168.1.5 58.1 ст.168, п. 176.2 а ст.176 Податкового Кодексу України.

Таким чином, проаналізувавши наведені норми діючого законодавства, дослідивши надані до справи матеріали, суд приходить до висновку про правомірне винесення вищевказаних податкових повідомлень - рішень.

Суд вказує, що відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

А згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач як суб'єкт владних повноважень довів правомірність прийнятих ним податкових повідомлень-рішень.

При зазначених обставинах, суд вважає вимоги позивача не правомірними та такими, що не ґрунтуються на положеннях діючого законодавства, належним чином не обґрунтовані, не підтверджені матеріалами справи, а тому не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст. 94, 160-163, 167, 254 КАС України , суд, -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні адміністративного позову Товаристваа з обмеженою відповідальністю "Індіго груп" до Головного управління Державної фіскальної служби у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Спірідонов М.О.

Дата ухвалення рішення02.11.2017
Оприлюднено10.11.2017
Номер документу70056824
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/3520/17

Постанова від 26.02.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Постанова від 26.02.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 10.01.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 11.12.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 17.08.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Постанова від 02.11.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 30.08.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні