Ухвала
від 25.07.2017 по справі 355/928/17
БАРИШІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 355/928/17

Провадження № 1-кс/355/183/17

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про надання позволу на проведення позапланової перевірки

25 липня 2017 року слідчий суддя Баришівського районного суду Київської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2

розглянувши клопотання прокурора відділу прокуратури Київській області юриста 2 класу ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової перевірки за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002779 від 18.11.2015 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356, ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 382 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Прокурор відділу прокуратури Київській області ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням про надання дозволу спеціалістам Головного управління Держгеокадастру у Київській області на проведення позапланової перевірки.

В обгрунтування поданого клопотання зазначає, що у провадженні Баришівського відділення поліції Переяслав-Хмельницького відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області знаходяться матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002779 від 18.11.2015 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356, ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 382 КК України.

Встановлено, що службові особи Ірпінської міської ради та її виконкому упродовж 2007-2015 років, діючи всупереч інтересам служби, з метою отримання неправомірної вигоди, забезпечили прийняття радою рішень про виділення із порушеннями земельного законодавства земельних ділянок в м. Ірпінь за адресами: вул. Єсеніна, 30, АДРЕСА_1 , Матросова, АДРЕСА_2 , Чехова, 27, АДРЕСА_3 , Пушкінська, 78, Мінеральна, 7, АДРЕСА_4 , Гостомельське шосе, 8А, Тургеневська, 15, Пушкінська, 61В.

Так, рішенням сесії Ірпінської міської ради від 29.01.2015 № 4622-66-VI надано дозвіл комунальному підприємству «Ірпіньжитлоінвестбуд» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,7718 га в оренду строком на 5 років для будівництва і обслуговування багатоквартирного житловою будинку в АДРЕСА_5 .

В подальшому, КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» звернулось до ФОП ОСОБА_4 із заявою (клопотанням) від 17.02.2015 з проханням виготовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,4597 га в оренду строком на 5 років для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_5 . На підставі вказаної заяви (клопотання) та договору № 03/02 від 17.02.2015 фізичною особою-підприємцем ОСОБА_5 розроблено Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» м. Ірпінь, вул. Мінеральна. 7-ж для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в межах м. Ірпеня Київської області.

При цьому, Проект розроблений не на площу 0,7718 га, як вказано в рішенні Ірпінської міської ради від 29.01.2015 № 4622-66-VI та договорі № 03/02 від 17.02.2015, а на площу 0,4597 га.

Крім того, в проекті наявне рішення виконавчого комітету Ірпінської міської ради від 20.01.2015 № 5 «Про зняття з балансу Ірпінського КЖЕП «Ірпінь» та Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення Ірпінської міської ради та знесення нежитлових будівель та споруд в м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7», яким, зокрема, вирішено зняти з балансу Ірпінського КЖЕП «Ірпінь» та знести наступні будівлі та споруди, які розташовані в АДРЕСА_5 : гараж літ. «Е» загальною площею 156,1 м2; будівлю шахово-шахматного клубу літ. «Б» загальною площею 143,4 м2; будівлю редакції «Ірпінський вісник» літ. «Г» загальною площею 118,8 м2; будівлю Ірпінської міської організації Товариства Червоного Хреста України літ. «Ж» загальною площею 68,3 м2.

Відповідно до висновку № 618 від 18.06.2015, виданого відділом містобудування та архітектури Ірпінської міської ради про наявні обмеження на використання земельної ділянки, при користуванні земельною ділянкою, крім іншого, треба урахувати згідно з ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» законні інтереси та вимоги власників або користувачів земельних ділянок га будівель, що оточують місце будівництва. При невиконанні вище зазначених умов чинність даного листа (висновку) втрачає свою дію.

Згідно з висновком Управління Держземагентства у м. Ірпені Київської області від 19.06.2015 № 03-06/26 про наявні обмеження на земельної ділянки, земельна ділянка площею 0,4597 га, що передбачена для надання в оренду КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку по вул. Мінеральна, 7-ж, в м. Ірпінь Київської області, повинна використовуватись з дотриманням обов`язків землевласників та змісту добросусідства встановлених статтями 91 та 103 Земельного кодексу України, обмежень та обтяжень у використанні земельних ділянок встановлених Класифікатором обмежень та обтяжень у використанні земельних ділянок, затвердженим наказом Держкомзему віл 29.12.2008 № 643.Однак, даний висновок за своїм змістом не відповідає законодавству, оскільки статтею 91 Земельного кодексу України встановлені обов`язки власників земельних ділянок, а земельна ділянка КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» передається в оренду.

Крім того, до Проекту долучено Протокол узгоджувальної комісії Ірпінського міськвиконкому № 7 від 05.03.2015, згідно зі змістом якого суміжні землекористувачі гр. ОСОБА_6 , ОСББ «Мінерал», територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області, ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 відмовилися підписати акт погодження меж земельної ділянки, що відводиться КП «Ірпіньжитлоінвестбуд». Тоді КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» звернулось із заявою до Ірпінської міської ради з проханням розглянути дане питання узгоджувальною комісією. Комісія вивчила матеріали і встановила, що згідно рішення Ірпінської міської ради № 4622-66-УІ від 29.01.2015 КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» дано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,7718 га в орендне користування для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку за адресою: АДРЕСА_5 . По матеріалам інвентаризації ФОП ОСОБА_5 площа земельної ділянки становить 0,7718 га. Комісія вважає, що порушення меж суміжних землекористувачів немає і КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» має право виготовити проект землеустрою щодо відведення в орендне користування земельної ділянки площею 0,7718 га в існуючих межах.

Таким чином, посилання в Акті прийомки-передачі межових знаків на зберігання від 23.03.2015 на протокол узгоджувальної комісії безпідставне, оскільки акт складений за результатами винесення в натуру меж земельної ділянки площею 0,4597 га, в той час коли протокол комісії №7 від 05.03.2015р. стосується земельної ділянки з іншою площею - 0,7718 га, а отже і з іншими межами.

Також за результатами вказаної перевірки Державною інспекцією сільського господарства в Київській області встановлено, що до територіального управління Державної судової адміністрації України в Київській області та до мешканців будинку за адресою: АДРЕСА_6 («Мінерал») ніхто з жданого приводу не звертався.

Отже при встановленні меж земельної ділянки порушено вимоги пунктів 2.4., 3.12 Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів 18.03.2010 № 376, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 червня 2010 р. за №391/17686.

Викладене вище свідчить про те, що під час вирішення питання про погодження меж земельної ділянки за адресою АДРЕСА_5 , виконавчий комітет Ірпінської міської ради порушив вимоги пп. 5 п. «б» ч. 1 ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування», ст.ст. 158, 159, 160 Земельного кодексу України, оскільки наявність факту земельного спору принаймні з двома суміжними землекористувачами спростовується матеріалами перевірки. Крім того про час встановлення меж вказані суміжні землекористувачі не повідомлялись, як не повідомлялись вони про час і місце розгляду спору.

Крім вищевикладеного, Державною інспекцією сільського господарства в Київській області за результатами перевірки законності використання земельних ділянок, розташованих за адресою: АДРЕСА_5 , установлено, що планово-картографічні матеріали складені інженером- землевпорядником ОСОБА_5 , містять завідомо неправдиву інформацію, а кадастровий план та земельної ділянки не відповідає вимогам статті 34 Закону України «Про Державний земельний кадастр», пункту 65 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051.

Також, за результатами перевірки Державною інспекцією сільського господарства в Київській області встановлено, що у Проекті землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» м. Ірпінь, вул. Мінеральна. 7-ж, наявна видана Управлінням Держземагентства у місті Ірпені Київської області довідка від 18.06.2015 № 03-07/708 про правовий статус земельної ділянки (згідно Інструкції з заповнення Державної статистичної звітності з кількісного обліку земель - форма 6-зем про наявність земель, розподіл їх за власниками землі, землекористувачами та угіддями). Вказана довідка видана Комунальному підприємству «Ірпіньжнтлоінвестбуд» в тому, що земельна ділянка площею 0,4597 га., яка розташована за адресою: місто Ірпінь, вулиця Мінеральна, 7-ж, передбачена до надання в оренду строком на 5 років згідно рішення Ірпінської міської ради № 4622-66-У1 від 29 січня 2015 року для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку. Номер рядка: 12.3 - «Землі, не надані у власність або постійне користування в межах н.п.», шифр рядка:96, графа: 34 - забудовані землі в т.ч.: графа 56 - «зелених насаджень загального користування».

Наказом Державного комітету статистики України від 05.11.1998 № 377, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 грудня 1998 р. за № 788/3228 (чинний на час відведення земельної ділянки), затверджені Форми державної статистичної звітності з земельних ресурсів та Інструкція з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем). Відповідно до вказаної Інструкції у графі 56 ураховуються дані про зелені насадження загального користування: зелені насадження у межах населених пунктів (парки, сади, сквери, бульвари тощо), які не включені до категорії лісів.

Пунктом «а» частини 4 статті 83 Земельного кодексу України визначено, що до земель комунальної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, належать землі загального користування населених пунктів (майдани, вулиці, проїзди, шляхи, набережні, пляжі, парки, сквери, бульвари, кладовища, місця знешкодження та утилізації відходів тощо).

Згідно зі статтею 51 Земельного кодексу України земельні ділянки зелених зон і зелених насаджень міст та інших населених пунктів належать до земель рекреаційного призначення.

Статтею 1 Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах» від 17.03.2011 № 3159-VI введено мораторій з 13.04.2011 на зміну цільового призначення земельних ділянок рекреаційного призначення незалежно від форми власності в містах та інших населених пунктах, а саме земельних ділянок зелених зон і насаджень.

Отже, відведення земельної ділянки КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» за рахунок зелених насаджень загального користування здійснено всупереч вимог частини 4 статті 52, пункту «а» частини 4 статті 83 Земельного кодексу України, частини 1 статті 50 Закону України «Про охорону земель», статті 1 Закону України «Про мораторій на зміну цільового призначення окремих земельних ділянок рекреаційного призначення в містах та інших населених пунктах».

Незважаючи на численні порушення вимог законодавства при відведенні КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» земельної ділянки в м. Ірпінь по вул. Мінеральна, 7-ж, Ірпінська міська рада рішенням від 25.06.2015 № 5143- 74-VI затвердила проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (кадастровий номер 3210900000:01:028:0106) площею 0,4597 га та надала в оренду на 5 років комунальному підприємству «Ірпіньжитлоінвестбуд» для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

На підставі рішення Ірпінської міської ради від 25.06.2015 № 5143-74-VI між радою та КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» укладено договір оренди земельної ділянки по м. Ірпінь від 20.07.2015 року. Договір укладено на 5 років з 25 червня 2015 до 25 червня 2020 року.

Враховуючи те, що «Ірпіньжитлоінвестбуд» є комунальним підприємством ним відповідно до абзацу шостого частини 2 статті 134 Земельного кодексу України отримано в оренду земельні ділянки не на конкурентних засадах та без проведення земельного аукціону.

В подальшому на підставі рішення Ірпінської міської ради від 13.07.2015 № 5247-75-УІ між КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» та ТОВ «Компанія «Інтеп» укладено договір суборенди земельної ділянки від 28.07.2015 № 38 за адресою вул. Мінеральна, 7-ж м. Ірпінь. Договір укладено строком на 5 років до 25 червня 2020 року.

При цьому встановлено, що даний договір суборенди укладено всупереч вимог частини 2 статті 8 Закону України «Про оренду землі» та пункту 288.6. статті 288 Податкового кодексу України, оскільки умови договору суборенди земельної ділянки повинні обмежуватися умовами договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому, а плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

Таким чином, відведення КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» земельної ділянки в АДРЕСА_5 здійснено всупереч вимог законодавства, внаслідок протиправних дій Ірпінської міської ради, Управління Держземагентетва у м. Ірпені і їх посадових осіб та фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 .

Також установлено, що право постійного користування земельною ділянкою за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7, посвідчено актом на право постійного користування серія ІІ-КВ № 001642, категорія земель житлової та громадської забудови, вид використання - для розміщення бази підприємства, цільове призначення - для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального господарства. Рішенням Ірпінської міської ради в 2009 р. змінено назву з Державного комунального підприємства ЕЗО «Ірпіньміськсвітло» на комунальне підприємство «Ірпіньміськсвітло».

Рішенням Ірпінської міської ради від 29.01.2015 р. припинено право постійного користування землею площею 0,3454 га КП ЕЗО «Ірпіньміськсвітло». А в свою чергу управлінням Держземагентства у м. Ірпінь здійснена Державна реєстрація земельної ділянки на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) КП ЕЗО «Ірпіньміськсвітло», для подальшого припинення права постійного користування в реєстраційній службі м. Ірпеня.

Однак, 25.06.2015 прийнято рішення Ірпінською міською радою про надання КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» земельної ділянки в орендне користування для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7. Після чого 20.07.2015 між Ірпінською міською радою та КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» укладено договір оренди земельної ділянки по м. Ірпінь, а саме за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7. В подальшому, Ірпінською міською радою 13.07.2015 прийнято рішення про надання дозволу КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» на передачу в суборенду земельної ділянки ТОВ «Компанія «ІНТЕП» для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь по вул. Мінеральна, 7. На підставі даного рішення, 28.07.2015, між КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» та ТОВ «Компанія «ІНТЕП» укладено договір оренди земельної ділянки за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7, для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Вищезазначене також підтверджується актом перевірки від 01.10.2015 обласної робочої групи з проведення перевірок діяльності райдержадміністрацій, сільських, селищних, міських рад Київської області, утвореної розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 12.08.2015 №301, відповідно якої внаслідок узгоджених спільних дій посадових осіб Ірпінської міської ради, КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» та ТОВ «Компанія «ІНТЕП», останнє уникло процедури набуття права оренди земельної ділянки за адресою вул. Мінеральна, 7-ж м. Ірпінь комунальної власності на конкурентних засадах. Враховуючи те, що відповідні земельні торги не проводились, ТОВ «Компанія «ІНТЕП» набуло права оренди на земельну ділянку на безальтернативній основі. При цьому орендна плата за земельну ділянку в результаті аукціону могла б перевищувати максимальний розмір орендної плати у 12 відсотків від нормативної грошової оцінки, встановлений законодавством.

Також досудовим розслідуванням установлено, що на даний час на земельних ділянках з кадастровими номерами 3210900000:01:028:0105 площею 0,3454 га та 3210900000:01:028:0106 площею 0,4597 га, що розташовані в м. Ірпені Київської області по вул. Мінеральній 7, 7-ж, проводиться будівництво дев`ятиповерхового житлового будинку (ЖК Фаворит), здійснюється вирубка дерев.

Згідно з висновком Управління Держземагентства у м. Ірпені Київської області від 19.06.2015 № 03-06/26 про наявні обмеження на земельної ділянки, земельна ділянка площею 0,4597 га, що передбачена для надання в оренду КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку по вул. Мінеральна, 7-ж, в м. Ірпінь Київської області, повинна використовуватись з дотриманням обов`язків землевласників та змісту добросусідства встановлених статтями 91 та 103 Земельного кодексу України, обмежень та обтяжень у використанні земельних ділянок встановлених Класифікатором обмежень та обтяжень у використанні земельних ділянок, затвердженим наказом Держкомзему віл 29.12.2008 № 643. Однак, даний висновок за своїм змістом не відповідає законодавству, оскільки статтею 91 Земельного кодексу України встановлені обов`язки власників земельних ділянок, а земельна ділянка КП «Ірпіньжитлоінвестбуд» передається в оренду.

Згідно ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту. У складі генерального плану населеного пункту може розроблятися план зонування території цього населеного пункту.

У відповідності до плану зонування території (зонінг) м. Ірпінь земельні ділянки з кадастровими №№ 3210900000:01:028:0105 площею 0,3454 га, 3210900000:01:028:0106 площею 0,4597 га по вул. Мінеральна 7, 7-ж, розташовані у зоні Ж-4 (зона мішаної житлової забудови), у якій передбачено можливість зведення багатоквартирних житлових будинків до 5-ти поверхів.

За таких обставин, реєстрація поданої ТОВ «Орлан-Інвест Груп» декларації про початок виконання будівельних робіт щодо будівництва багатоквартирного дев`ятиповерхового житлового будинку по АДРЕСА_7 , здійснена з порушенням вимог ст.ст. 25, 26 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та містобудівної документації - плану зонування території (зонінг) м. Ірпінь, який не передбачає можливість розміщення за вказаною адресою 9-ти поверхових житлових будинків з об`єктами соціальної інфраструктури.

З огляду на викладене, розміщення об`єкту будівництва - багатоквартирного дев`ятиповерхового житлового будинку з об`єктами соціальної інфраструктури на одній із земельних ділянок з кадастровими №№ 3210900000:01:028:0105 площею 0,3454 га, 3210900000:01:028:0106 площею 0,4597 га, по АДРЕСА_7 суперечить вимогам містобудівної документації та не відповідає вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил.

З метою встановлення обставин, що підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні, зібрання доказів які б свідчили про порушення вимог містобудівного законодавства, а також обставин, що мають значення для кримінального провадження, кола осіб, причетних до вказаного кримінального правопорушення, спеціалістам Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області необхідно провести позапланову перевірку законності здійснення будівництва багатоповерхових будинків на земельних ділянках за адресами: АДРЕСА_7 з кадастровими номерами 3210900000:01:028:0105 га 3210900000:01:028:0106.

Без проведення перевірки спеціалістами Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області, неможливо буде виконати покладені на орган досудового розслідування завдання кримінального провадження передбачені ч.2 КПК України, в частині захисту осіб, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, та окрім того може призвести до приховування злочину.

Перевіривши надані матеріали клопотання та матеріали кримінального провадження за №12015110040002779 від 18.11.2015, дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши прокурора відділу прокуратури Київській області юриста 2 класу ОСОБА_3 , яка клопотання підтримала, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає до задоволення виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 41 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» № 3038-VI від 17 лютого 2011 року Державний архітектурно-будівельний нагляд здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, через головних інспекторів будівельного нагляду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Орган державного архітектурно-будівельного контролю у своїй діяльності взаємодіє з органами Національної поліції, прокуратури, державної статистики та іншими правоохоронними і контролюючими органам.

Статтею 36 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», п. 24 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2015 № 747) визначено, що декларацію про початок виконання будівельних робіт може бути скасовано органом державного архітектурно-будівельного контролю у разі встановлення під час перевірки порушень вимог містобудівної документації, містобудівних умов та обмежень, невідповідності об`єкта будівництва проектній документації на будівництво такого об`єкта та вимогам будівельних норм, державних стандартів і правил, порушень містобудівного законодавства у разі невиконання вимог приписів посадових осіб органів державного архітектурно- будівельного контролю.

Враховуючи, що п. 4 ч. 2 ст. 40 КПК України виключено на підставі Закону № 1697-VII від 14.10.2014, що унеможливило призначення позапланової ревізії за постановою слідчого, необхідно звернутися за погодженням із прокурором до слідчого судді з клопотаннями про проведення позапланової перевірки, оскільки спеціалістами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру вказані перевірки проводяться за рішенням суду.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно ст. ст. 8,9 Прикінцевих положень Закону України від 28.12.2014 № 76-19 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб підприємців контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України та Державної фінансової інспекції України) здійснюються у період січня по червень включно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявою суб`єкта господарювання щодо його перевірки.

Проте, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 № 408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.

На підставі викладеного, керуючись ст. 40 КПК України, постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 № 408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», -

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора відділу прокуратури Київській області юриста 2 класу ОСОБА_3 за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002779 від 18.11.2015 року про надання дозволу спеціалістам Головного управління Держгеокадастру у Київській області на проведення позапланової перевірки, задовольнити.

Надати дозвіл спеціалістам Головного управління Держгеокадастру у Київській області на проведення позапланової перевірки, з дотримання вимог земельного законодавства України при проведенні аукціону (земельних торгів) службовими особами Ірпінської міської ради та законності подальшої передачі у оренду земельних ділянок на користь КП «Ірпіньжитлоінвестбуд», за адресами: Київська область, м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7, 7-Ж, з кадастровими номерами 3210900000:01:028:0105, 3210900000:01:028:0106, а в подальшому надання Ірпінською міською радою дозволу на передачу в суборенду вказаних земельних ділянок ТОВ «Компанія «Інтеп» для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Строк дії ухвали не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Баришівського районного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення25.07.2017
Оприлюднено08.03.2023
Номер документу70069070
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення позапланової перевірки за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002779 від 18.11.2015 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356, ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 382 КК України

Судовий реєстр по справі —355/928/17

Ухвала від 28.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 28.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 28.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 25.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 28.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 28.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 28.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 25.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 25.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

Ухвала від 25.07.2017

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Лисюк О. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні