Постанова
від 07.11.2017 по справі 802/933/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОКРЕМА ДУМКА

07 листопада 2017 р. Справа № 802/933/17-а

У провадженні Вінницького окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа № 802/933/17-а за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Липовець АТП" в особі генерального директора ОСОБА_1 до Державної служби України з безпеки на транспорті третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору приватне акціонерне товариство "Монастирищенське АТП 17140" про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування рішень та наказу

Відповідно до ст. 25 КАС України усі питання, що виникають при судовому розгляді адміністративної справи колегією суддів, вирішуються більшістю голосів суддів.

При прийнятті рішення з кожного питання жоден із суддів не має права утримуватися від голосування та підписання судового рішення. Головуючий у судовому засіданні голосує останнім.

Суддя, не згідний із судовим рішенням за наслідками розгляду адміністративної справи, може письмово викласти свою окрему думку. Цей документ не оголошується в судовому засіданні, приєднується до справи і є відкритим для ознайомлення.

Більшістю голосів вирішено адміністративний позов задовольнити частково а саме:

визнати протиправними дії Державної служби України з безпеки на транспорті по допущенню приватного акціонерного товариства "Монастирищенське АТП 17140" до участі у конкурсі з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут), який було оголошено на підставі наказу Укртрансбезпеки від 07.11.2016 №808 "Про здійснення заходів щодо проведення конкурсів" та затверджено перелік об'єктів даного конкурсу для розгляду на засіданні конкурсного комітету від 22.12.2016 року;

визнати протиправним та скасувати рішення, прийняте 22.12.2016 року на засіданні конкурсного комітету з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) в частині визнання переможцем приватного акціонерного товариства "Монастирищенське АТП 17140" по об'єктам: №21 (рейси 345/346, 27/28 маршрут "Київ - Монастирище"); №22 (рейси 107/108 маршрут "Київ - Монастирище"); №23 (рейси 405/406 маршрут "Київ - Монастирище"); №25 (рейси 567/568 маршрут "Монастирище - Київ"); №26 ( рейси 25/26 маршрут "Монастирище - Київ"), що оформлене протоколом №11;

визнати протиправним та скасувати наказ Державної служби України з безпеки на транспорті №103 від 06.02.2017 року "Про введення в дію рішень, прийнятих на засіданні конкурсного комітету з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) 22 грудня 2016 року" в частині введення в дію рішення, прийнятого на засіданні конкурсного комітету з проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут), оформлені протоколом №11 від 22 грудня 2016 року, щодо визнання переможцем приватного акціонерного товариства "Монастирищенське АТП 17140" по об'єктам: №21 (рейси 345/346, 27/28 маршрут "Київ - Монастирище"); № 22 (рейси 107/108 маршрут "Київ - Монастирище"); №23 (рейси 405/406 маршрут "Київ - Монастирище"); №25 (рейси 567/568 маршрут "Монастирище - Київ") №26 (рейси 25/26 маршрут "Монастирище - Київ");

зобов'язати Державну службу України з безпеки на транспорті видати товариству з обмеженою відповідальністю "Липовець АТП" дозвіл на перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) по об'єкту конкурсу №21 на обслуговування та виконання рейсів 345/346, 27/28 маршрут "Київ - Монастирище";

зобов'язати Державну службу України з безпеки на транспорті видати товариству з обмеженою відповідальністю "Липовець АТП" дозвіл на перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) по об'єкту конкурсу №22 на обслуговування та виконання рейсів 107/108 маршрут "Київ - Монастирище";

зобов'язати Державну службу України з безпеки на транспорті видати товариству з обмеженою відповідальністю "Липовець АТП" дозвіл на перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) по об'єкту конкурсу №23 на обслуговування та виконання рейсів 405/406 маршрут "Київ - Монастирище";

зобов'язати Державну службу України з безпеки на транспорті видати товариству з обмеженою відповідальністю "Липовець АТП" дозвіл на перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) по об'єкту конкурсу №25 на обслуговування виконання рейсів 567/568 маршрут "Монастирище - Київ";

зобов'язати Державну службу України з безпеки на транспорті видати товариству з обмеженою відповідальністю "Липовець АТП" дозвіл на перевезення пасажирів на міжміському і приміському маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласний маршрут) по об'єкту конкурсу №26 на обслуговування та виконання рейсів 25/26 маршрут "Монастирище - Київ".

Проте, при вирішенні даного спору суддя Альчук М.П. має іншу думку та вважає, що позов задоволенню не підлягає.

Так, підставою для задоволення позову стало порушення процедури проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування по об'єктам: №21 (рейси 345/346, 27/28 маршрут "Київ - Монастирище"); №22 (рейси 107/108 маршрут "Київ - Монастирище"); №23 (рейси 405/406 маршрут "Київ - Монастирище"); №25 (рейси 567/568 маршрут "Монастирище - Київ"); №26 (рейси 25/26 маршрут "Монастирище - Київ"), що полягало у відсутності ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті в документах, які подавались ПрАТ "Монастирищенське АТП 17140" для участі у конкурсі по маршруту.

Відповідно до пп. 4 п. 29 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008 р. N 1081 для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об'єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2, і такі документи, зокрема: копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті.

Разом з тим, Положення про ліцензійну картку, що додається до ліцензії на надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів, багажу автомобільним транспортом, затверджене наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 22.07.2010 N 514 втратило чинність на підставі наказу Міністерства інфраструктури України від 13.08.2015 року № 310 Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Міністерства транспорту та зв'язку України та Міністерства інфраструктури України . При цьому, відповідно до Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності не передбачено оформлення ліцензійної картки для провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів.

Таким чином, для проведення господарської діяльності з перевезення пасажирів наявність ліцензійної картки не є обов'язковою. При цьому, матеріали справи свідчать, що позивачем до заяв на участь у конкурсі ліцензійні картки також не надавались.

Крім того, суд зазначив, що відповідно п. 40 Порядку № 1081 під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками, зокрема: наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов. Однак, відповідно до поданих документів ПрАТ Монастирищенське АТП17140 така інформація до конкурсного комітету не надавалась.

В свою чергу, матеріали справи свідчать про те, що вказана інформація ТОВ Липовець АТП до конкурсного комітету також не надавалась та не досліджувалась Конкурсним комітетом, що також встановлено судом.

Зазначені обставини ставлять третю особу ПрАТ Монастирищенське АТП17140 в нерівні умови конкурсу, що в свою чергу має наслідком надання переваги позивачу ТОВ Липовецьке АТП .

Суддя М.П. Альчук

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2017
Оприлюднено09.11.2017
Номер документу70093678
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/933/17-а

Постанова від 20.02.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 14.02.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 08.02.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 15.01.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 05.12.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 23.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Ухвала від 23.11.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Смілянець Е. С.

Постанова від 18.10.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Постанова від 07.11.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні