Ухвала
від 06.11.2017 по справі 805/3180/17-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про заміну позивача та зупинення провадження по справі

06 листопада 2017 року                                         Справа № 805/3180/17

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді – Арестової Л.В., розглянувши у порядку письмового провадження клопотання Державної податкової інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області про заміну позивача та зупинення провадження у справі за позовом Державної податкової інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю “Квін-Плюс” про стягнення коштів з рахунків у банківських установах, -

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю “Квін-Плюс” про стягнення коштів з рахунків у банківських установах в рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 83 036,00 грн.

06 листопада 2017 року від представника позивача через відділ діловодства та документообігу суду надійшло клопотання про заміну неналежного позивача – Державної податкової інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області належним – Головним управлінням ДФС у Донецькій області, а також про зупинення провадження у справі.

При розгляді вказаних клопотань суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до ст. 41 Податкового кодексу України (далі – ПК України) контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи. Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Повноваження і функції контролюючих органів визначаються цим Кодексом, Митним кодексом України та законами України. Розмежування повноважень і функціональних обов'язків контролюючих органів визначається законодавством України.

Відповідно до п. 19-1.1.22 ст. 19-1 ПК України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, як здійснення погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

У той же час, до компетенції державних податкових інспекцій такі функції не належать, оскільки їх не передбачено ст. 19-3 ПК України, якою визначено виключний перелік функцій вказаних інспекцій.

Таким чином, Державна податкова інспекція інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області не може виконувати функції зі стягнення податкового боргу.

Відповідно до ч. 1 ст. 52 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.

Таким чином, клопотання Державної податкової інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області про заміну позивача на Головне управління ДФС у Донецькій області є таким, що підлягає задоволенню.

Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.

Враховуючи, що рішення у справі має бути законним і обґрунтованим, з метою недопущення порушень прав відповідача, визначених ст.ст. 49, 51 КАС України, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі.

Керуючись ст.ст. 52, 69, 128, 156, 159, 160, 165, 185, 186, 254, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

У Х В А Л И В:

Клопотання Державної податкової інспекції інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області про заміну позивача – задовольнити.

Замінити неналежного позивача – Державної податкової інспекції у м. Дружківці Головного управління ДФС у Донецькій області належним – Головним управлінням ДФС у Донецькій області.

Клопотання позивача про зупинення провадження у справі – задовольнити.

Зупинити провадження у справі до 27 листопада 2017 року о 13-30 для отримання додаткових доказів у справі.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня її проголошення. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадження, або згідно з ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не було скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя                                                                       Арестова Л.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2017
Оприлюднено13.11.2017
Номер документу70093880
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/3180/17-а

Ухвала від 29.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Ухвала від 27.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Постанова від 28.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Ухвала від 06.11.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Ухвала від 04.10.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

Ухвала від 15.09.2017

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Арестова Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні