ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора та
припинення провадження у справі
"06" листопада 2017 р. Справа № 916/1002/16
За заявою боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат" (68643, Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Кам'янка, вул. Суворова, буд. 29; код ЄДРПОУ 34697926)
про банкрутство
Суддя господарського суду
Одеської області Грабован Л.І.
Представники сторін та учасники:
від кредиторів: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області - Назаренко О.П. за довіреністю № 123 від 03.08.2017р.;
ліквідатор банкрута: Чумаченко С.М.
Суть спору: про банкрутство
Всі сторони та учасники були належним чином повідомлені про дату і місце проведення судового засідання, про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень (т. 7 а.с. 1-6) та підписи учасників та сторін на оголошенні про відкладення розгляду справи (т. 6 а.с. 169).
ПП „КОММСЕРВІС", Ізмаїльська ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області в Одеській області, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7 в судове засідання 06.11.2017р. не з'явилися, незважаючи на те, що належні чином були повідомлені про дату та місце його проведення, про що свідчать рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень (т. 7 а.с. 1-4, 6), про причини неявки суд не повідомили, письмових пояснень стосовно наявності або відсутності заперечень щодо звіту ліквідатора не надали.
Товариство з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат" (далі - ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат") звернулось до суду із заявою (т. 1 а.с. 4-8) про порушення справи про банкрутство за скороченою процедурою, передбаченою ст. 95 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з посиланням на те, що аналізуючи дані по співвідношенню у товариства наявних боргів та вартості наявних активів, ліквідатором встановлена неможливість задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 19.04.2016р. (т.1 а.с. 1-2) заяву ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" про порушення провадження у справі про банкрутство прийнято до розгляду.
Ухвалою підготовчого засідання суду від 11.05.2016р. (т. 2 а.с. 153-159) порушено провадження у справі за заявою боржника ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" про визнання банкрутом за положеннями ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.
Постановою господарського суду Одеської області від 20.05.2016р. (т. 3 а.с. 12-19) визнано банкрутом ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат"; відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру; ліквідатором призначено ліквідатора Чумаченка С.М.
З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, 23.05.2016р. здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет за №31810 від 24.05.2016р. (т. 3 а.с. 23-24).
Ухвалою господарського суду Одеської області від 09.09.2016р. (т. 4 а.с. 158-162) визнано грошові вимоги Ізмаїльської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області в Одеській області до ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в сумі 165 723, 09 грн. із задоволенням у третю чергу, решту заявлених вимог, які складається з штрафних санкцій та пені в сумі 42 397, 80 грн. врахувати в реєстрі вимог кредиторів із задоволенням в шосту чергу.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 09.09.2016р. (т. 4 а.с. 163-167) визнано грошові вимоги Приватного підприємства „КОММСЕРВІС" до ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в сумі 3 682 041, 06 грн. як вимоги забезпечені заставою майна банкрута із внесенням до реєстру вимог окремо, в сумі 73 080, 00 грн. судового збору, стягнутого рішенням господарського суду Одеської області від 08.06.2015р. по справі № 916/1661/15, із задоволенням у четверту чергу.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 09.09.2016р. (т. 4 а.с. 168-173) визнано грошові вимоги ОСОБА_5 до ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в сумі 200 000 грн. із задоволенням у шосту чергу; визнано грошові вимоги ОСОБА_6 до ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в сумі 100 000 грн. із задоволенням у шосту чергу; визнано грошові вимоги ОСОБА_7 до ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в сумі 100 000 грн. із задоволенням у шосту чергу.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 09.09.2016р. (т. 4 а.с. 174-178) затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" з вказівкою розміру вимог та черговості їх задоволення.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 05.12.2016р. (т. 5 а.с. 79-83) визнано грошові вимоги відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Ізмаїл та Ізмаїльському районі Одеської області до ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в сумі 257 818, 35 грн. із задоволенням у другу чергу.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 30.01.2017р. (т. 5 а.с. 177-179) Заяву ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" Чумаченка С.М. про визнання організатором аукціону Приватне підприємство „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" - задоволено; визнано організатора аукціону Приватне підприємство „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" учасником провадження у справі № 916/1002/16 про банкрутство ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат".
Ухвалами господарського суду Одеської області від 22.05.2017р. (т. 6 а.с. 75-76), від 18.08.2017р. (т. 6 а.с. 115-116) продовжувався строк ліквідаційної процедури ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" та строк повноважень ліквідатора банкрута Чумаченка С.М.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 04.10.2017р. (т. 6 а.с. 166-167) задоволено клопотання Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області про заміну кредитора; замінено відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Ізмаїл та Ізмаїльському районі Одеської області на його правонаступника Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області.
04.10.2017р. ліквідатором банкрута Чумаченко С.М. до господарського суду Одеської області надано звіт (т. 6 а.с. 129-132) з підтверджуючими документами (т. 6 а.с. 133-156, т. 7 а.с. 8-55).
Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора, суд встановив:
У звіті ліквідатора банкрута зазначено, що з метою пошуку, виявлення та повернення майна боржника ним були направлені запити до відповідних установ та отримано наступні відповіді: Управління Укртрансбезпеки в Одеській області Державної служби України з безпеки на транспорті № 140/35/256-16 від 08.07.2016р. (т. 7 а.с. 51), в якій повідомлено, що згідно єдиної системи ведення обліку Суднової книги України, в зоні відповідальності Управління Укртрансбезпеки в Одеській області плавзасобів, зареєстрованих на даний час за ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" не має; Державної інспекції сільського господарства України (т. 7 а.с. 52), в якій зазначено, що згідно даних з уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та ніші механізми станом на 25.07.2016р. за ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" не зареєстровані; Головного управління Держгеокадастру в Одеській області № 19-15-0.51-12006/2-16 від 25.07.2016р. (т. 7 а.с. 53), відповідно до якої станом на 31.12.2012р. земельні ділянки площею 30, 4 га, розташовані на території Кам'янської сільської ради, надана ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" для експлуатації та обслуговування існуючої виробничої бази і кар'єру для видобування цегельної сировини на підставі договору оренди земельної ділянки, зареєстрованого за № 040852100001 від 09.09.2008р.; Регіонального сервісного центру в Одеській області № 31/15-14зі від 29.06.2016р. (т. 7 а.с. 54), згідно якої станом на 23.06.2016р. відомості щодо зареєстрованих транспортних засобів за ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в територіальних сервісних центрах МВС в Одеській області - відсутні; Головного управління Держпраці в Одеській області № 15/01-33-5258 від 19.07.2016р. (т. 7 а.с. 55), в якій повідомлено, що відомості щодо зареєстрованих за ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд, парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, атракціонів, об'єктів нафтогазового комплексу в Головному управлінні відсутні.
Відповідно до інвентаризаційного опису основних засобів від 04.07.2016р. (т. 4 а.с. 4-9) за ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" наявне майно остаточною вартістю 1 427 185, 87 грн.
Згідно переліку майна ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат", що перебуває у заставі ПП „Коммсервіс" відповідно до договору застави від 26.06.2017р. з урахуванням змін та договору застави від 30.11.2010р. та знаходиться за адресою: Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Кам'янка, вул. Суворова, 29 (т. 4 а.с. 29-32) остаточна вартість заставного майна становить 1 291 948, 17 грн.
У довідці за підписом ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" від 16.06.2016р. (т. 4 а.с. 10) зазначено, що в ході здійснення ліквідаційних заходів встановлено, що у підприємства відсутня дебіторська заборгованість.
Згідно довідки від 16.06.2016р. (т. 4 а.с. 11) за підписом ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в ході здійснення ліквідаційних заходів ліквідатором встановлено, що на підприємстві ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" працівників не має, заборгованість по заробітній платі відсутня.
Відповідно до рішення комітету кредиторів ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат", оформленого протоколом № 12/2016 від 12.10.2016р. (т. 7 а.с. 25) вирішено рекомендувати ліквідатору провести конкурс на відбір кандидатури організатора аукціону з продажу майна банкрута.
18.10.2016р. ліквідатором банкрута був направлений лист до редакції газети „Вечірня Одеса" (т. 7 а.с. 24) з проханням розмістити оголошення щодо виявлення кандидатури організатора аукціону з продажу майна ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат".
27.10.2016р. за вх. № 27/10-2016 ліквідатором ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" Чумаченком С.М. прийнято рішення про визначення переможцем конкурсу з організації аукціону з продажу майна банкрута (т. 5 а.с. 145), згідно якого переможцем організації аукціону з продажу майна ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" стає Агенція з реалізації проблемних активів Технореал".
30.11.2016р. між ліквідатором ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" та ПП „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" був укладений договір №30-11/16 про проведення аукціону (т. 7 а.с. 18-23).
Ухвалою господарського суду Одеської області від 30.01.2017р. (т. 5 а.с. 177-179) Заяву ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" Чумаченка С.М. про визнання організатором аукціону Приватне підприємство „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" - задоволено; визнано організатора аукціону Приватне підприємство „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" учасником провадження у справі № 916/1002/16 про банкрутство ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат".
16.02.2017р. ПП „Коммсервіс" листом за вих. № 16/02-17 (т. 7 а.с. 17) повідомило ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" про надання згоди на реалізацію майна банкрута.
17.02.2017р. за вих. №№ 34, 35 Приватним підприємством „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" на адресу ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" були направлені повідомлення про проведення аукціону (т. 7 а.с. 15-16).
23.02.2017р. за вих. №№ 44, 45 Приватним підприємством „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" на адресу ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" були направлені повідомлення про визначення аукціону таким, що не відбувся (т. 7 а.с. 12-13).
Згідно рішення № 06/Р від 23.02.2017р. (т. 7 а.с. 14) вирішено аукціон з продажу майна боржника ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" про лоту №1 визнати таким, що не відбувся.
24.02.2017р. за вих. №№ 49, 50 Приватним підприємством „Агенція з реалізації проблемних активів Технореал" на адресу ліквідатора ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" були направлені повідомлення про проведення аукціону (т. 7 а.с. 10-11).
Відповідно до протоколу №05-04/2017р. про проведення аукціону від 05.04.2017р. (т. 6 а.с. 140-148) переможцем аукціону став учасник № 110 Приватне підприємство „Коммсервіс", який запропонував ціну в розмірі 1 021 588, 21 грн.
10.04.2017р. між ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" в особі ліквідатора Чумаченко С.М. та Приватного підприємства „Коммсервіс" був укладений договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу (т. 6 а.с. 133-136) та акт про передання права власності на нерухоме майно від 10.05.2017р. (т. 6 а.с. 137-139).
Ліквідатором банкрута у звіті зазначено, що після отримання коштів з продажу майна на ліквідаційний рахунок, ним здійснено погашення вимог згідно діючого законодавства та затвердженого судом реєстром вимог кредиторів.
Згідно реєстру вимог кредиторів, наведеного у звіті ліквідатора (т. 6 а.с. 129-132) кошти, одержані від продажу майна банкрута в сумі 1 021 588, 21 грн. були спрямовані на оплату гарантійного внеску та задоволення вимог Приватного підприємства „Коммсервіс" та підтверджується платіжними дорученнями № 1 від 11.04.2017р. (т. 6 а.с. 155), № 2 від 13.04.2017р. (т. 6 а.с. 156).
У звіті ліквідатора вказано, що після здійснення всіх розрахунків з кредиторами, майна та коштів, за рахунок яких можливе задоволення вимог кредиторів у боржника не залишилось.
Відповідно до довідки від 16.06.2016р. (т. 4 а.с. 13) за підписом ліквідатора банкрута на підприємства відсутні документи, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом. У довідці також зазначено, що 12.02.2016р. ліквідатором втрачено всі первинні документи підприємства, про що свідчать довідки з відділення поліції, а також оголошення в газеті (т. 2 а.с. 137-140).
У повідомленні АБ „ПІВДЕННИЙ" (т. 7 а.с. 56) вказано, що рахунок № 26002010036946 закрито 04.10.2017р.
Згідно ліквідаційного балансу банкрута (т.6 а.с. 154) станом на 03.10.2017р. у ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" відсутні будь-які активи та рахується інші поточні зобов'язання в сумі 4 601 900 грн.
Відповідно до рішення комітету кредиторів ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат", оформленого протоколом № 08/2017 від 14.08.2017р. (т. 6 а.с. 149-153), вирішено схвалити звіт ліквідатора.
11.10.2017р. Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області до господарського суду Одеської області надано відзив (т. 6 а.с. 170-171), в якому зазначено, що ліквідатор ТОВ „Кам'янський цегельний комбінат" Чумаченко С.М. провів роботу згідно Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", претензій до роботи ліквідатора не має.
Заперечень стосовно звіту ліквідатора до господарського суду не надходило.
Скарг на дії ліквідатор до суду не надходило.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Ч. 2 ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Оцінивши наданий ліквідатором банкрута звіт та додані до нього підтверджуючі документи, суд встановив, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст.ст. 41-45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.
Ч. 1 ст. 2 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
У відповідності з ч.5 ст.45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Відповідно до ч.2 ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
П. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала.
Згідно ч. 4 ст. 83 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
За таких обставин, суд затверджує звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припиняє юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат", припиняє провадження у справі, припиняє повноваження ліквідатора банкрута Чумаченка С.М.
Керуючись ст.46, п.6 ч. 1 ст.83, ст.95 Закону України "Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом", ст.ст. 85, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
У Х В А Л И В:
1.Затвердити звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат" (68643, Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Кам'янка, вул. Суворова, буд. 29; код ЄДРПОУ 34697926).
2.Затвердити ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат" (68643, Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Кам'янка, вул. Суворова, буд. 29; код ЄДРПОУ 34697926).
3.Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
4.Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат" (68643, Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Кам'янка, вул. Суворова, буд. 29; код ЄДРПОУ 34697926).
5.Провадження у справі №916/1002/16 припинити.
6.Припинити повноваження ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю „Кам'янський цегельний комбінат" (68643, Одеська обл., Ізмаїльський район, с. Кам'янка, вул. Суворова, буд. 29; код ЄДРПОУ 34697926) Чумаченка Сергія Михайловича з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ч. 7 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності божника або визнання його банкрутом".
7.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття відповідно до ч. 4 ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"
Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України з врахуванням особливостей, передбачених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" відповідно до ч. 2 ст. 8 цього Закону.
Повний текст ухвали складено та підписано 09 листопада 2017 р.
Копію ухвали надіслати: ПП „КОММСЕРВІС" (65033, м. Одеса, вул. В. Стуса, 2-Б), ОСОБА_5 (68643, АДРЕСА_1), ОСОБА_6 (68643, АДРЕСА_2), ОСОБА_7 (68643, АДРЕСА_1), Ізмаїльській ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області (68600, м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 3), Управлінню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській (65014, м. Одеса, вул. Лідерсівський бульвар, 3б), ВДВС Ізмаїльського міськрайонного управління юстиції Одеської області (68609, Одеська обл., м. Ізмаїл, пр. Леніна, 23, кім. 203), відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації юридичного департаменту Одеської міської ради (65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6).
Суддя Л.І. Грабован
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 06.11.2017 |
Оприлюднено | 10.11.2017 |
Номер документу | 70129307 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Грабован Л.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні