Постанова
від 08.11.2017 по справі 820/2658/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код за ЄДРПОУ 34390710

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 листопада 2017 р. № 820/2658/17

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бідонька А.В.,

при секретарі судового засідання - Кульчій А.М.,

за участю:

представника позивача - Волкова І.М.

представника відповідача - Шульги В.Т.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків до Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків, звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Харківській області, в якому просить суд визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення - рішення № 0000101405 від 13 квітня 2017 р. Головного управління ДФС у Харківській області.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на підставі наказу Головного управління ДФС у Харківській області від 14.03.2017 р. №1037 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харкова з питань взаємовідносин з ПП Алекс (пн. 30959641) та з ТОВ АФ Пришибська (пн. 37586061) за період з 01.01.2014 по 01.02.2017 проведено позапланову виїзну перевірку КЕВ м. Харків. За результатами перевірки складено Акт №1517/20-40-14-05-19/07923280 від 23.03.2017. На підставі висновків, викладених в акті перевірки, винесено податкове-повідомлення рішення №0000101405 від 13.04.2017 року,

Вказаним податковим-повідомленням рішенням встановлено порушення пункту 284.1 та п.284.3 статті 284 Податкового кодексу України, та збільшено розмір грошового зобов'язання за платежем Земельний податок з юридичних осіб на суму 9 959 334,98 грн. З яких 4 426 371,10 грн. за податковими зобов'язаннями та 5 532 963,88 грн. за штрафними санкціями.

Позивач зазначає, що висновки акту виїзної позапланової перевірки, на підставі якого винесено оскаржуване податкове повідомлення-рішення, є необґрунтованими та помилковими.

Позивач зазначає, що в Акті перевірки, який став підставою для винесення спірного ППР відповідачем вказано, що КЕВ м. Харків порушено п. 284.1 Податкового кодексу України. Позивач з цим не згоден так як на вважає, що даний пункт Податкового кодексу регулює правовідносини органів місцевого самоврядування стосовної їх повноважень з податку на землю та фіскальних органів, та не розповсюджується на суб'єкта господарювання Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків, так як він не є органом місцевого самоврядування. Посилання на порушення даного пункту Квартирно-експлуатаційним відділом м. Харків є безпідставним.

В спірному ППР відповідачем вказано, що КЕВ м. Харків порушено п. 284.3 Податкового кодексу України. Позивач з цим не погоджується, так як вважає, що дана норма Податкового кодексу розповсюджується виключно в тому випадку якби саме КЕВ м. Харків (як платник податку) який користується пільгами з податку на землю надавав в оренду земельну ділянку іншому суб'єкту господарювання. Результатами ж перевірки які чітко вказаними в акті перевірки №1517/20-40-14-05-19/07923280 від 23.03.2017 описані наступні факти: Перевіркою КЕВ м. Харків не встановлено взаємовідносин з ПП Агрофірма Пришибська (код ЄДРПОУ 37586061) та сторінка 10 акту Перевіркою КЕВ м. Харків не встановлено взаємовідносин із ПП Алєкс (код ЄДРПОУ 30959641).

Позивач стверджує, що жодних правовідносин між КЕВ м. Харків та ПП Алєкс або ПП Агрофірма Пришибська не існує. КЕВ м. Харків ніколи не передавала жодних земельних ділянок в оренду вищевказаним суб'єктам господарювання. Ніколи не укладала жодних господарських договорів ані з та ПП Алєкс , а ні з ПП Агрофірма Пришибська .

Позивач зазначає, що земельна ділянка, відносно сплати податку за землю якої винесено спірне податкове-повідомлення рішення, використовується відповідно до державного акту Б№047623 реєстраційний №62 від 1990 року виданого ХВВАУЛ ім. Грицевця, правонаступник ХНУПС ім. І.Кожедуба, та на даний час користувачем земельної ділянки є військова частина А4104, яка є структурним підрозділом ХНУПС ім. Кожедуба. Даний державний акт є чинним та ніким не скасованим. На вказаній земельній ділянці Квартирно-експлуатаційний відділ використовує лише земельні ділянки під нерухомим майном яке перебуває на балансі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків загальною площею 0,0393 га, та яке передано в користування військовій частині А4104, та тому позивач вважає що правомірно застосовує надану податкову пільгу. З огляду на викладене, позивач вважає винесене податковим органом податкове повідомлення - рішення прийнято протиправно.

Представник відповідача у письмових запереченнях зазначила, що в спірних правовідносинах відповідач діяв у відповідності до чинного законодавства. При цьому представник відповідача зазначила, що на думку відповідача Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків був обізнаний про використання земельних ділянок В/Ч А4104 у підприємницькій діяльності, погодив договори між військовою частиною А4104 та ПП Алєкс та ПП Агрофірма Пришибська , а також взяв на себе зобов'язання по сплаті земельного податку за вищесказану земельну ділянку повідомивши про це ДФС листом від 13.02.2015 року за вих. №743.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі, просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.

Представник відповідача у судовому засіданні заперечував проти позову, просив відмовити у його задоволенні, посилаючись на наведені у письмових запереченнях на позов обставини.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків зареєстрований як юридична особа та перебуває на обліку в органах ДФС як платник земельного податку.

Судом встановлено, що на підставі наказу Головного управління ДФС у Харківській області від 14.03.2017 р. №1037 Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харкова з питань взаємовідносин з ПП Алекс (пн. 30959641) та з ТОВ АФ Пришибська (пн. 37586061) за період з 01.01.2014 по 01.02.2017 проведено позапланову виїзну перевірку Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків.

За результатами перевірки складено Акт №1517/20-40-14-05-19/07923280 від 23.03.2017, на підставі висновків, викладених в акті перевірки, винесено податкове-повідомлення рішення №0000101405 від 13.04.2017 року. Вказаним податковим-повідомленням рішенням встановлено порушення пункту 284.1 та п.284.3 статті 284 Податкового кодексу України, та збільшено розмір грошового зобов'язання за платежем Земельний податок з юридичних осіб на суму 9 959 334,98 грн. З яких 4 426 371,10 грн. за податковими зобов'язаннями та 5 532 963,88 грн. за штрафними санкціями.

Перевіряючи обґрунтованість висновків ГУ ДФС у Харківській області, викладених в акті перевірки №1517/20-40-14-05-19/07923280 від 23.03.2017, суд встановив наступне.

Згідно п. 3.1 акту перевірки зазначено Перевіркою КЕВ м. Харків не встановлено взаємовідносин між ПП Агрофірма Пришибська (код ЄДРПОУ 37586061).

Пунктом 3.2 акту перевірки зазначено Перевіркою КЕВ м. Харків не встановлено взаємовідносин між ПП Алекс (код ЄДРПОУ 30959641).

В акті зазначено, що згідно директиви Північного територіального квартирно - експлуатаційного управління Міністерства оборони України від 27.12.2005 №303/22/1/391 Про прийом постачальниками КЕВ міст, КЕЧ районів Південного ТКЕУ від військових частин, закладів установ та організацій Збройних сил України будівель та споруд на бухгалтерський облік (баланс) та упорядкування квартирного обліку фондів на виконання сумісної директиви від 09.12.2005 року Департаменту фінансів Міністерства України №248/4/1837 та Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних сил №303/18/2050 від 01.02.2006 бухгалтерський облік (баланс) будівель та споруд, закріплених за військовими частинами, закладами, установами та організаціями Збройних Сил України покладено на органи квартирно-експлуатаційної служби (квартирно-експлуатаційні відділи міст та квартирно-експлуатаційні частини районів).

В акті зазначено, що 13.02.2015 року за вих. №743 КЕВ м. Харків направлено листа до Державної податкової інспекції у Зміївському районі Харківської області, у якому зазначено: …вважати платником земельного податку КЕВ м. Харків як балансоутримувача нерухомого військового майна військових частин та установ Харківської області по земельній ділянці військової частини А 4104 військового містечка №265 полігон Шебелінка загальною площею 3069,2 га, яка розташована в с. Благодатне, Зміївського району Харківської області…

У Рішенні Зміївської міської ради Харківської області LIV сесія VI скликання від 23 січня 2015 року за № 27-LIV Про затвердження ставок податку на землю по Зміївській раді зазначено:

п. 4 Звільнити від сплати земельного податку органи державної влади та місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету, за виключенням земельних ділянок на яких розташовані нежитлові приміщення, що здаються власниками в оренду, використовуються підприємницькій діяльності .

Рішенням Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області LXXIX сесії VI скликання від 12 лютого 2015 року №1229-VI Про надання пільг зі сплати земельного податку по Комсомольській селищній раді встановлено:

Звільнити від сплати земельного податку органи державної влади та місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету, за виключенням земельних ділянок на яких розташовані нежитлові приміщення, що здаються власниками в оренду, використовуються підприємницькій діяльності, Державне підприємство Південна залізниця .

Рішенням Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області LXХXIX сесії VI скликання від 24 вересня 2015 року №1397-VI Про надання пільг зі сплати земельного податку по Комсомольській селищній раді на 2016 рік встановлено:

Звільнити від сплати земельного податку органи державної влади та місцевого самоврядування, органи прокуратури, заклади, установи та організації які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, фізичної культури та спорту незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального захисту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету, за виключенням земельних ділянок на яких розташовані нежитлові приміщення, що здаються власниками в оренду, використовуються підприємницькій діяльності

Відповідач зазначає в акті: Таким чином, виконання договорів, укладених військовою частиною А4104 з ПП Агрофірма Пришибська про спільний обробіток землі від 16.09.2013 року №7, з Приватним підприємством АЛЕКС від 16.09.2013 року №8 про спільний обробіток землі є ведення господарської (підприємницької) діяльності, в наслідок чого згідно з вищевикладеними рішеннями пільга на земельні ділянки площею 1900 га не застосовується, в порушення вимог п.284.1, п.284.3, ст.284 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями, підприємством занижено податок на землю на загальну суму 4426371,10 грн., у тому числі за 2015 рік у сумі 2573569,0 грн., за 2016 рік у сумі 1852802,10 грн.

Як вбачається з пояснень представника позивача, наданих в судовому засіданні, позивач зазначає що з тексту листа від 13.02.2015 року за вих. №743 яке направлено КЕВ м. Харків до Державної податкової інспекції у Зміївському районі Харківської області КЕВ м. Харків брав на себе обов'язок по сплаті земельного податку саме під будівлями які приналежать до КЕВ м. Харків та перебувають на балансі КЕВ м. Харків, які зазначені в витязі з балансу Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків який поданий на розгляд суду. Жодних прав на земельну ділянку відміну від землі під будівлями КЕВ м. Харків не має, так як земельна ділянка 3069,2 га використовується відповідно до державного акту Б№047623 реєстраційний №62 від 1990 року виданий ХВВАУЛ ім. Грицевця, правонаступник ХНУПС ім. І. Кожедуба, а користувачем земельної ділянки є військова частина А4104, яка є структурним підрозділом ХНУПС ім. Кожедуба.

В ході судового розгляду судом встановлено, що в єдиному державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за Квартирно-експлуатаційним відділом м. Харків не зареєстровано речових прав на земельну ділянку загальною площею 3069,2 га. Державний акт Б№047628 від 1990 року на право користування земельною ділянкою площею 3069,2 га виданий ХВВАУЛ ім. С.І. Грицівця за реєстраційним №62. В даному державному акті Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків не визначено.

З додаткових пояснень позивача та доданого до справи витягу з балансу позивача вбачається, що на земельній ділянці розташовані будівлі які перебувають на балансі Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків, а саме - Казарма, Лазня, Продовольчий склад, Сховище для техніки без опалення, Сарай, Склад ПММ, Вбиральня, Погріб, які передані в користування Військовій частині А4104. Позивач зазначає, що так як КЕВ м. Харків повністю утримується за рахунок державного бюджету, та на його балансі перебуває велика кількість нерухомого майна, через брак бюджетного фінансування позивачем не внесено до державного реєстру прав власності на нерухоме майно відомості про будівлі які розташовані на земельній ділянці 3069,2 га та передані в користування військовій частині А4104.

З пояснень відповідача судом встановлено, що військова частина А4104 зареєстрована як юридична особа та є платником податків, в тому числі і земельного.

З вивчених судом документів, а саме Державного акту Б№047628 від 1990 року на право користування земельною ділянкою площею 3069,2 га виданий ХВВАУЛ ім. С.І. Грицівця за реєстраційним №62, суд доходить до висновку, що Квартирно-експлуатаційний відділ м. Харків не є а ні власником, а ні землекористувачем земельної ділянки за користування якою ДФС нараховано податкове зобов'язання.

Зі змісту наданої суду відповідачем копії договору про сумісну діяльність між військовою частиною А4104 та ПП Агрофірма Пришибська , ПП Алекс , вбачається відсутність господарських правовідносин між Квартирно-експлуатаційним відділом м. Харків та військовою частиною А4104 та ПП Агрофірма Пришибська , ПП Алекс .

Пунктом п. 14.1 ст. 14 ПК України визначено, що земельний податок - обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п.п.14.72 п. 14 ст. 14 ПК України).

Землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди (п.п.14.1.73 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Пунктом 269.1 ст. 269 ПК України передбачено, що платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі.

Відповідно до п.п.270.1.1 п. 270.1 ст. 270 ПК України, об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Згідно п.286.6 ст. 286 ПК України, за земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб.

Відповідно до ч. 1 ст. 377 ЦК України, до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).

З аналізу наведених норм вбачається, що в даному випадку земельний податок має сплачуватися кожним з власників будівель та окремо землекористувачами по земельній ділянці які не зайняті будівлями відповідно якщо ці особи є різними.

Згідно п. 287.7 ст. 287 ПК України, у разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

За статтями 125 та 126 ЗК України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Аналогічним чином перехід права власності на земельну ділянку до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, унормовують положення статті 377 ЦК України.

Частиною 3 ст. 7 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що до особи, якій перейшло право власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій земельній ділянці, також переходить право оренди на цю земельну ділянку. Договором, який передбачає набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, припиняється договір оренди земельної ділянки в частині оренди попереднім орендарем земельної ділянки, на якій розташований такий житловий будинок, будівля або споруда.

Аналіз зазначених норм права дає можливість визначити, хто саме є платником земельного податку, що є об'єктом оподаткування, з якого моменту виникає (набувається, переходить) обов'язок сплати цього податку, подію (явище), з якою припиняється його сплата, умови та підстави сплати цього платежу у разі вчинення правочинів із земельною ділянкою чи будівлею (її частиною), які на ній розташовані.

Суд, на підставі наданих документів, встановлює що Квартирно-експлуатаційний відділ є балансоутримувачем наступних будівель: Казарма площею 159 кв.м., Лазня площею 38 кв.м., Продовольчий склад площею 13 кв.м., Сховище для техніки без опалення 102 кв.м., Сарай 60 кв.м., Склад ПММ 7 кв.м., Вбиральня площею 6 кв.м., Погріб площею 8 кв.м., загальна площа будівель які розташовані на земельній ділянці 3069,2 кв.м. складає 393 кв.м.

Відповідачем не надано суду доказів фактичного використання Квартирно-експлуатаційним відділом м. Харків інших площ по земельній ділянці відмінних від площ під будівлями які перебувають на балансі позивача. Також відповідач не надав суду інших доказів, таких як договори оренди чи іншого характеру, стороною яких є позивач та які б свідчили про передачу позивачем земельної ділянки третім особам.

У розумінні положень п.п. 14.1.72, п.п.14.1.73 п. 14.1 ст. 14, п.п. 269.1.1, п.п. 269.1.2 п. 269.1, п. 269.2 ст. 269, п.п. 270.1.1, п.п. 270.1.2п. 270.1 ст. 270, п. 287.7 ст. 287 ПК платником земельного податку є власник земельної ділянки або землекористувач, якими може бути фізична чи юридична особа. Обов'язок сплати цього податку для його платника виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права.

Якщо певна фізична чи юридична особа набула право власності на будівлю або його частину, що розташовані на орендованій земельній ділянці, то до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

Аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом України у постановах від 08.06.2016 по справі № 21-804а16, від 12.09.2017 по справі №21-3078а16.

Такої самої правової позицій дійшов Верховний Суд України у постанові від 24 листопада 2015 року №826/14703/13-а: У розумінні положень пп.14.1.72, 14.1.73 п.14.1 ст.14, пп.269.1.1, 269.1.2 п.269.1, п.269.2 ст.269, пп.270.1.1, 270.1.2 п.270.1 ст.270, п.291.2 ст.291, пп.4 п.297.1 ст.297 ПК платником земельного податку є власник земельної ділянки або землекористувач, якими може бути фізична чи юридична особа. Обов'язок сплати цього податку для його платника виникає з моменту набуття (переходу) в установленому законом порядку права власності на земельну ділянку чи права користування нею і триває до моменту припинення (переходу) цього права.

Відповідно до ч.2 ст.161 КАС України, при виборі і застосуванні правової норми до спірних правовідносин суд враховує висновки Верховного Суду України, викладені у постановах, прийнятих за результатами розгляду заяв про перегляд судового рішення з підстав, передбачених пунктами 1 і 2 частини першої статті 237 цього Кодексу.

Таким чином, до балансоутримувача об'єкта нерухомості в даному випадку - Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків перейшло й встановлений податковим законом обов'язок зі сплати податку за земельну ділянку, на якій розташоване набуте ним майно. Обов'язку по сплаті податку за землю, яка не використовується Квартирно-експлуатаційним відділом м. Харків, та/або яка не перебуває в його власності не виникає.

Згідно до ч.2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п. 1, 3 ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень субєктів владних повноважень, суди перевіряють, зокрема, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про те, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення №0000101405 від 13.04.2017 року є безпідставним, через що позовні вимоги про скасування податкового повідомлення - рішення підлягають задоволенню у повному обсязі.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст. 94 КАС України.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 9, 11, 71, 72, 94, 160 - 163, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків до Головного управління ДФС у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення - задовольнити.

Скасувати податкове повідомлення - рішення Головного управління ДФС у Харківській області № 0000101405 від 13.04.2017 року.

Стягнути на користь Квартирно-експлуатаційного відділу м. Харків (код ЄДРПОУ 07923280, адреса: вул. Пушкінська, 61, м. Харків, 61024) сплачену суму судового збору в розмірі 1600,00 грн. (одна тисяча шістсот гривень 00 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДФС у Харківській області (код ЄДРПОУ 39599198, адреса: 61057, м. Харків, вул. Пушкінська, 46).

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови виготовлений 13 листопада 2017 року.

Суддя Бідонько А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2017
Оприлюднено14.11.2017
Номер документу70185730
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2658/17

Ухвала від 27.07.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 26.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 06.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 05.04.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 12.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 28.01.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Постанова від 29.01.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Постанова від 29.01.2018

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Бегунц А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні