Постанова
від 07.11.2017 по справі 826/6164/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м.  Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 07 листопада 2017 року                      № 826/6164/16 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши в письмовому провадженні адміністративну справу за позовом  Товариства з обмеженою відповідальністю «Олівія-Р» доДепартаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання протиправним та скасування рішення, ВСТАНОВИВ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Олівія-Р» (надалі – Позивач) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Відповідач 1), Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Відповідач 2), в якому просить суд: визнати протиправним рішення Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), адреса місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2 та дії Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 26199708, адреса місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул.. Дегтярівська, 31, корпус 2, щодо демонтажу (знесення) та здійснення демонтажу (знесення) нежитлового приміщення кафе, площею 62,1 кв. м., яке належить на праві власності Позивачу, згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 25769339 від 19.08.2014 року та нежитлового приміщення кафе, площею 158,8 кв. м., яке належить на праві власності Позивачу, згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 25770736 від 19.08.2014 року, які розташовані за адресою м. Київ, проспект Броварський. Буд. 7-В. Як вбачається з матеріалів справи, позивач підтримує заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просить суд їх задовольнити, посилаючись при цьому на те, що вказані нежитлові приміщення не є малими архітектурними формами, а тому для їх знесення має бути дотримано відповідну процедуру, передбачену Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Представник Відповідачів проти позову заперечує, про що надав відповідні письмові заперечення, які наявні в матеріалах справи. В запереченнях посилається на те, що у зв'язку із невиконанням позивачем вимог припису, ненаданням дозвільної документації, Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу КМР (КМДА) було прийнято рішення та видано Комунальному підприємству «Київблагоустрій» доручення, зокрема щодо вжиття заходів шляхом демонтажу самовільно встановлених елементів благоустрою у м. Києві в Дніпровському районі біля станції метро «Гідропарк». Справа розглянута в порядку письмового провадження у відповідності до положень ч.4 ст.122 Кодексу адміністративного судочинства України. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, встановив наступне. Як вбачається з документів, що 07.11.2014 р. Інспектором 1 категорії Головного управління контролю за благоустроєм міста Києва складено припис №1416598, яким встановлено порушення ПП «Олві» вимог п.15.3.5 Правил благоустрою у м. Києві, з урахуванням чого запропоновано надати проектно-дозвільну документацію на встановлену ТС впродовж 7 днів, в разі відсутності ПДД, ТС демонтувати власними силами. В обґрунтування порушеного права Позивач посилається на те, що на Інтернет ресурсі офіційного сайту Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища Київської міської державної адміністрації та Комунального підприємства «Київблагоустрій» за адресою розділу «Про демонтажі ТС Інформація про проведення демонтажів незаконних МАФ та ТС» http://gukbm.kiev.ua/images/stories/2015/30.03.2016_1/Dniprovskiy.pdf, міститься інформація про Перелік тимчасових споруд Дніпровського району на демонтаж, в якому під пунктом 33 вказаний разом з фотографією об'єкт нежитлового приміщення кафе, площею 62,1 кв. м., що належить на праві власності Позивачу, згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 25769339 від 19.08.2014 року та об'єкт нежитлового приміщення кафе, площею 158,8 кв.м, яке належить на праві власності Позивачу, згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 25770736 від 19.08.2014 року, які розташовані за адресою м. Київ, проспект Броварський, буд. 7-В. Позивач посилається на те, що згідно зазначених вище свідоцтв про право власності на нерухоме майно та витягів з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, вказані нежитлові приміщення кафе є нерухомим майном, капітальним будівництвом, внаслідок чого не відносяться до малих архітектурних форм, з урахуванням чого дії та рішення Відповідачів щодо проведення демонтажу вказаних нежитлових приміщень є протиправними. За таких обставин позивач просить суд позов задовольнити. Позиція відповідачів, викладена в письмових запереченнях, полягає в тому, що 07.11.2014 року уповноваженим інспектором КП «Київблагоустрій» було проведено перевірку правомірності розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) в Дніпровському районі біля станції метро «Гідропарк», виявлено ряд розміщених павільйонів, винесено приписи, зокрема стосовно павільйону, який міститься у переліку на демонтаж під пунктом 33. При цьому, особою, що здійснила встановлення (розміщення) було визначено підприємство «Олві». Відтак, у зв'язку із невиконанням позивачем вимог припису, ненаданням дозвільної документації, Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу КМР (КМДА) було прийнято рішення та видано Комунальному підприємству «Київблагоустрій» доручення, зокрема щодо вжиття заходів шляхом демонтажу самовільно встановлених елементів благоустрою у м. Києві в Дніпровському районі біля станції метро «Гідропарк». Враховуючи зазначене, на переконання представника Відповідача 2, дії Відповідачів були вчинені в порядку та у спосіб встановленими Правилами благоустрою м. Києва. Оцінивши за правилами ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов  підлягає задоволенню з наступних підстав. У відповідності до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно п. 44 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про місцеве самоврядування» від 21.05.1997 № 280/97-ВР виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, зокрема, встановлення відповідно до законодавства правил з питань благоустрою території населеного пункту, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках, додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність. У відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про столицю України - місто-герой Київ» від 15.01.1999 № 401-XIV у зв'язку зі здійсненням містом Києвом функцій столиці України Київська міська рада та Київська міська державна адміністрація, кожна в межах своєї компетенції, встановленої законами України, мають право встановлювати порядок утримання та експлуатації об'єктів, розташованих у місті, та прилеглої до них території, правила благоустрою, торговельного, побутового, транспортного, житлово-комунального та іншого соціально-культурного обслуговування, визначати особливості землекористування та використання інших природних ресурсів. Між тим, правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини визначено Законом України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 № 2807-IV (надалі – Закон N 2807-IV). Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону № 2807-IV благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля. В той же час, заходи з благоустрою населених пунктів - роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об'єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання. Рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 р. №1051/1051 затверджено Правила благоустрою міста Києва. Згідно з ст. 34 Закону №2807-IV правила благоустрою території населеного пункту - це нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту (далі - Типові правила) для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства. Правила включають, зокрема порядок розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності; порядок здійснення благоустрою та утримання територій об'єктів благоустрою; порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів (п. 1, 7, 8 ч. 2 ст. 34 Закону №2807-IV). Відповідно до п. 13.1.1 Правил благоустрою міста Києва розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності проводиться відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.94 № 198, наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року N 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 листопада 2011 року за N 1330/20068, інших нормативно-правових актів, а також рішень Київської міської ради та розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В свою чергу поняття «тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності» міститься в ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 №3038-VI, та наведено наступним чином: тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності – це одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Згідно Правил благоустрою міста Києва «тимчасова споруда» - це споруда функціонального (в тому числі для здійснення підприємницької діяльності), декоративно-технологічного призначення, в тому числі мала архітектурна форма, яка виготовляється з полегшених збірних конструкцій та встановлюється без улаштування заглибленого фундаменту тощо. За приписами пункту 13.2.3. Правил благоустрою міста Києва самовільно встановлені (розміщені) малі архітектурні форми та тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, підлягають демонтажу власником об'єкта (особою, яка здійснила встановлення (розміщення) об'єкта) за власні кошти у строки, визначені в приписі Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).  У разі якщо власник малої архітектурної форми або тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (особа, яка здійснила встановлення (розміщення) об'єкта) не провів демонтажу відповідно до абзацу першого цього пункту, демонтаж об'єкта здійснюється в порядку, встановленому пунктом 13.3 цих Правил. Пунктом 13.3. Правил благоустрою міста Києва визначено порядок демонтажу малих архітектурних форм, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності. Відповідно до пункту 20.2.11 Правил благоустрою міста Києва у разі виявлення уповноваженими особами Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів з питань контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій, КП «Київблагоустрій» самовільно розміщених (встановлених) малих архітектурних форм, тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, в т. ч. тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, паспорти прив'язки яких анульовані або строк дії яких закінчився, самовільно розміщених (встановлених) об'єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (на розміщення яких відсутні оформлені в установленому порядку документи), елементів об'єктів благоустрою, їх власникам (користувачам або особам, які здійснили розміщення (встановлення)), вноситься припис з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, демонтажу (переміщення) об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, елементу об'єкта благоустрою, із зазначенням строку демонтажу (переміщення) відповідно до підпункту 13.3.1 пункту 13.3 розділу XIII цих Правил. При цьому, відповідно до п.19.1.1 Правил благоустрою міста Києва контроль за станом благоустрою міста, а також контроль за дотриманням та здійсненням заходів, спрямованих на виконання вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», цих Правил здійснюється Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яке виконує функції інспекції з питань благоустрою в м. Києві, та управліннями (відділами) контролю за благоустроєм виконавчих органів районних у м. Києві рад (районних у м. Києві державних адміністрацій), а також Головним управлінням МВС України в м. Києві, іншими структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в межах наданих повноважень, комунальними підприємствами, установами та організаціями, які несуть відповідальність за належне утримання об'єктів благоустрою. Водночас, згідно п. 20.2.1 Правил благоустрою міста Києва якщо під час перевірки виявлені причини та умови, які можуть спричинити порушення благоустрою, посадова особа контролюючого органу зобов'язана скласти та видати офіційний документ - припис, який є обов'язковим для виконання в термін до трьох діб особами, які є відповідальними за утримання об'єктів благоустрою. Наведене свідчить, що винесення припису є результатом проведеної перевірки, в якому власнику пропонується надати в певний строк проектно-дозвільну документацію на розміщення тимчасової споруди або усунути порушення шляхом демонтажу тимчасової споруди власними силами в разі відсутності відповідних дозвільних документів. З матеріалів справи вбачається, що провідним інспектором КП «Київблагоустрій» було здійснено перевірку стану благоустрою та виявлено порушення, у зв'язку з чим винесено приписи № 1416598, яким встановлено порушення п.15.3.5 Правил благоустрою міста Києва та запропоновано усунути порушення шляхом надання проектно-дозвільної документації. При цьому, на вказаному приписі міститься відмітка «від підпису відмовився». Водночас, доказів надіслання вказаного припису адресату матеріали справи не містять та представником відповідачів до суду не надано. Як стверджує представник Відповідачів, оскаржувані дії та рішення є наслідком невиконанням вказаного вище припису. В той же час, Суд звертає увагу, що зазначений припис №1416598 від 07.11.2014 року винесений стосовно ПП «Олві» за адресою Броварський проспект, 1, в той час як Позивач – ТОВ «Олівія-Р» наполягає на тому (та не було спростовано відповідачами), що нежитлові приміщення, які зазначені в переліку (п.33) під демонтаж (знесення), розташовані за адресою м. Київ, проспект Броварський. Буд. 7-В. Положеннями п. 13.3.2 Правил благоустрою міста Києва визначено, що у разі якщо власники (користувачі або особи, які здійснили розміщення (встановлення)) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі не здійснили демонтаж в строки, зазначені в приписі, Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в місті Києві державні адміністрації вживають заходів щодо демонтажу самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, а Департамент промисловості та розвитку підприємництва - щодо демонтажу об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі на підставі рішень, зазначених у підпункті 13.3.3 пункту 13.3 цих Правил, за кошти міського бюджету або з інших джерел, не заборонених законодавством, з наступним відшкодуванням усіх витрат згідно з абзацом 3 цього підпункту. Рішення про демонтаж самовільно розміщеної (встановленої) малої архітектурної форми, тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі приймається Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, Департаментом промисловості та розвитку підприємництва (щодо об'єкта сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі). Рішення про демонтаж (переміщення) самовільно розміщеного (встановленого) засобу пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі приймається Департаментом міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаментом промисловості та розвитку підприємництва (п. 13.3.3 цих Правил). Правовий аналіз зазначених вище норм дає змогу дійти висновку, що передумовою демонтажу самовільно встановлених елементів благоустрою є: 1) складення припису та вручення його суб'єкту господарювання; 2) прийняття уповноваженим на те органом рішення про демонтаж елементу благоустрою. Однак, представником Відповідачів до матеріалів справи не надано доказів дотримання визначеної процедури, а саме, не надано доказів вручення припису позивачу, що позбавило останнього права на захист шляхом оскарження правомірності припису; не надано доказів прийняття уповноваженим органом в письмовому вигляді рішення про демонтаж елементів благоустрою позивача (в письмових запереченнях зазначено про прийняття рішення, однак до матеріалів справи такого рішення не надано). Підсумовуючи вищевикладене, суд також вважає за необхідне зазначити, що віднесення нежитлових приміщень кафе, які є нерухомим майном та є власністю Позивача, яким присвоєно поштову адресу, на які зареєстровано право власності, які облаштовані фундаментом, до тимчасових споруд та МАФ прямо суперечить п.14.6. - 14.9. рішення Київської міської ради від 02.04.2015 року № 317/1182 «Про забезпечення недопущення самочинного будівництва та самовільного зайняття земельних ділянок». В порушення положень ст. 7, Глави 6, ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідачі, як суб'єкти владних повноважень, не довели правомірності прийнятих ними спірних рішень та дій з урахуванням всіх встановлених фактичних обставин та вимог законодавства. Відповідно до ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України при вирішенні справи по суті суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю або частково, у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень, про поворот виконання цього рішення чи окремих його положень із зазначенням способу його здійснення. Суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень. Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно з ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано,  тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з  урахуванням  права  особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку. Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Суд вважає, що позовні вимоги, в даному випадку, підлягають задоволенню. Відповідно до ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції України та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України. У відповідності до ч. 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Враховуючи вищезазначені факти, Суд дійшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю. Керуючись статтями 69-71, 94, 122, 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - П О С Т А Н О В И В: 1. Адміністративний позов задовольнити повністю. 2.  Визнати протиправним рішення Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), адреса місцезнаходження: 03680, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2 та дії Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 26199708, адреса місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул.. Дегтярівська, 31, корпус 2, щодо демонтажу (знесення) та здійснення демонтажу (знесення) нежитлового приміщення кафе, площею 62,1 кв. м., яке належить на праві власності Позивачу, згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 25769339 від 19.08.2014 року та нежитлового приміщення кафе, площею 158,8 кв. м., яке належить на праві власності Позивачу, згідно свідоцтва про право власності на нерухоме майно № 25770736 від 19.08.2014 року, які розташовані за адресою м. Київ, проспект Броварський. Буд. 7-В. 3.  Стягнути з Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код ЄДРПОУ 34926981) за рахунок державних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Олівія-Р» (код ЄДРПОУ 39349122) судові витрати в сумі 1378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень). 4. Стягнути з Комунального підприємства «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (код ЄДРПОУ 26199708) за рахунок державних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Олівія-Р» (код ЄДРПОУ 39349122) судові витрати в сумі 1378,00 грн. (одна тисяча триста сімдесят вісім гривень). Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку для її апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.           Суддя                                                                                                А.Б. Федорчук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення07.11.2017
Оприлюднено16.11.2017
Номер документу70186093
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/6164/16

Постанова від 21.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Ухвала від 03.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Мороз Л.Л.

Постанова від 24.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Постанова від 24.01.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 28.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Ухвала від 22.12.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська Л.В.

Постанова від 07.11.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні