10.2.1
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про заміну сторони виконавчого провадження
14 листопада 2017 року СєвєродонецькСправа № 2а-2047/10/1270
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Петросян К.Є., розглянувши в порядку письмового провадження заяву управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Кремінського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №2а-2047/10/1270 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області до державного підприємства «Антрацит» в особі відокремленого підрозділу «Шахта «Крепінська» про стягнення заборгованості в сумі 146019,33 грн., -
ВСТАНОВИВ:
26 жовтня 2017 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла заява управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Кремінського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №2а-2047/10/1270 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області до державного підприємства «Антрацит» в особі відокремленого підрозділу «Шахта «Крепінська» про стягнення заборгованості в сумі 146019,33 грн.
Представник заявника у судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, розгляд заяви просив проводити без його участі.
Представника відповідача про час, дату та місце розгляду справи повідомити немає можливості, про що складено довідку від 06.11.2017, оскільки згідно листа в.о. директора ЛД УДППЗ «Укрпошта» від 26.10.2017 № 594 з 07 листопада 2014 УДППЗ «Укрпошта» (з урахуванням оновленої інформації) не здійснює пересилання пошти та тимчасово послуги поштового зв'язку не надаються у Луганській області до/з: міст обласного значення: м. Луганськ, м. Алчевськ, м. Антрацит, м. Брянка, м. Голубівка (стара назва - м. Кіровськ), м. Хрустальний (стара назва - м. Красний Луч), м. Сорокине (стара назва - м. Краснодон), м. Первомайськ, м. Ровеньки, м. Довжанськ (стара назва - м. Свердловськ), м. Кадіївка (стара назва - м. Стаханов); Антрацитівського району, Сорокинського району (стара назва - Краснодонського району), Лутугинського району, Новоайдарського району: с. Сокільники, с. Кряківка, с. Кримське; Перевальського району, Попаснянського району: с.Березівське, с-ще Голубівське, с. Жолобок, смт. Калинове, с. Калинове-Борщувате, с-ще Круглик, с-ще Молодіжне, с-ще Міус, с. Новоолександрівка, смт. Чорнухине, м. Золоте 4, м. Золоте 5, м. Попасна 4, смт. Нижнє 1, с. Оріхове, с. Троїцьке, Довжанського району (стара назва - Свердловського району), Слов'яносербського району, Станично-Луганського району: с. Бурчак-Михайлівка, с. Лобачеве, с. Миколаївка, с. Піонерськ, с. Войтове, с. Верхньобогданівка, с. Верхня Вільхова (а.с.174).
Інші альтернативні засоби зв'язку із відповідачем суду не відомі.
Луганський окружний адміністративний суд на офіційному веб-порталі Судова влада України розміщує список осіб, яким неможливо направити судові рішення, повідомлення про виклик в судове засідання. Списки оновлюються щотижня. Також, повідомляється, що повний текст судових рішень можна знайти в Єдиному державному реєстрі судових рішень (http://www.reyestr.court.gov.ua/), а списки справ, призначених до розгляду, на офіційному веб-сайті Луганського окружного адміністративного суду у відповідному розділі.
З урахуванням вищенаведеного суд вважає, що представник відповідача, який не прибув у судове засідання повідомлений про дату, час та місце розгляду справи належним чином.
Згідно з ч.2 ст.264 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, що звернулися з поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Враховуючи положення частини 4 статті 122 та частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд вважає за можливе розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.
Розглянувши заяву про заміну сторони виконавчого провадження та дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступного.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 20.04.2010 у справі № 2а-2047/10/1270 адміністративний позов відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрацит та Антрацитівському районі Луганської області задоволено повністю, стягнуто з державного підприємства Антрацит в особі відокремленого підрозділу Шахта Крепінська (94632, Луганська область, м. Антрацит, вул. Ростовська, 38, код 32226065, МФО 304331, р/р 26006301150573 в філії відділення Промінвестбанку у м. Антрациті Луганської області) на користь відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрацит та Антрацитівському районі Луганської області (94613, Луганська область, м. Антрацит, вул. Ростовська,38, р/р 37174412001252 в УДК у м. Антрацит Луганській області, код 25938641, МФО 804013) пеню у розмірі 146019,33 грн (а.с.16-17).
20.04.2010 позивачем отримано виконавчий лист по справі № 2а-2047/10/1270.
07.09.2010 постановою державного виконавця ВДВС Антрацитівського МРУЮ відкрито виконавче провадження № 21259810 з примусового виконання виконавчого листа по справі № 2а-2047/10/1270 (а.с. 89, 94).
З відповіді УДВС Головного територіального управління юстиції у Луганській області від 10.07.2017 № 2337/13/02 встановлено, що матеріали виконавчих проваджень, матеріально - технічна база та інше майно ВДВС Антрацитівського МРУЮ знаходиться за місцем його попередньої реєстрації, здійснити вивезення майна та виконавчих проваджень на сьогодні не вбачається можливим, та є втраченими (арк. спр. 92-93).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 20.04.2017 відновлено втрачене провадження в адміністративній справі № 2а-2047/10/1270 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрацит та Антрацитівському районі Луганської області до державного підприємства Антрацит в особі відокремленого підрозділу Шахта Крепінська про стягнення заборгованості в сумі 146019,33 грн. в частині: постанови Луганського окружного адміністративного суду від 20.04.2010, ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 28.07.2012, ухвали Луганського окружного адміністративного суду від 07.08.2012 про заміну сторони у виконавчому провадженні (арк. спр. 34-35).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 20.06.2017 замінено стягувача у виконавчому провадженні № 21259810 з примусового виконання виконавчого листа у справі №2а-2047/10/1270 з відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Антрацит Луганської області на відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Кремінському районі Луганської області (92900, Луганська область, м. Кремінна, проспект Дружби, 1, код ЄДРПОУ 25926922) (арк. спр. 80-82).
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 02.08.2017 видано відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області дублікат виконавчого листа у справі № 2а-2047/10/1270 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрацит та Антрацитівському районі Луганської області до державного підприємства Антрацит в особі відокремленого підрозділу Шахта Крепінська про стягнення заборгованості в сумі 146019,33 грн. (а.с.111,112).
Постановою державного виконавця відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції від 07.09.2010 відкрито виконавче провадження ВП № 21259810 з примусового виконання виконавчого листа № 2а-2047/10/1270 виданого Луганським окружним адміністративним судом 20.04.2010 (а.с.92-95)
Постановою державного виконавця відділу державної виконавчої служби Антрацитівського міськрайонного управління юстиції приєднано виконавче провадження № 21259810 з примусового виконання виконавчого листа № 2а-2047/10/1270 виданого Луганським окружним адміністративним судом 20.04.2010, до зведеного виконавчого провадження № 27579101 (а.с.92,93,96).
Відповідно до статті 1 Закону України від 02.06.2016 № 1404-VIII Про виконавче провадження (далі - Закон № 1404-VIII) виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.
Згідно з частиною першою, другою статті 15 Закону № 1404-VIII сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ. Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов'язок щодо виконання рішення.
З 01.08.2017 згідно з п. 4 Постанови Правління Фонду соціального страхування України від 24.05.2017 № 34 забезпечується виконання Фондом соціального страхування України функцій та завдань, визначених Законом України від 23.09.1999 № 1105-XIV Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - Закон 1105), у зв'язку з чим, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та його робочі органи припиняють свою діяльність.
Відповідно до п.4 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1105 Фонд соціального страхування України, утворюється шляхом злиття фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.
Згідно з пунктами 4, 5 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, який визначає механізм здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (далі - органи виконавчої влади) та їх територіальних органів, орган виконавчої влади утворюється шляхом утворення нового органу виконавчої влади або в результаті реорганізації (злиття, поділу, перетворення) одного чи кількох органів виконавчої влади. Орган виконавчої влади припиняється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
Відповідно до пункту 6 Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, права та обов'язки органів виконавчої влади переходять:
- у разі злиття органів виконавчої влади - до органу виконавчої влади, утвореного внаслідок такого злиття;
- у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади;
- у разі поділу органу виконавчої влади - до органів виконавчої влади, утворених внаслідок такого поділу;
- у разі перетворення органу виконавчої влади - до утвореного органу виконавчої влади;
- у разі ліквідації органу виконавчої влади і передачі його завдань та функцій іншим органам виконавчої влади - до органів виконавчої влади, визначених відповідним актом Кабінету Міністрів України.
Згідно з інформацією, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області припинено в результаті реорганізації, про що внесено відповідний запис (а.с.156-158).
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 03.05.2017 утворено юридичну особу - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, про що до реєстру внесено запис № 13831020000004580, яка є правонаступником Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області. Юридична особа має відокремлені підрозділи, яким є у тому числі і Кремінське відділення відділення (а.с.152-155).
Згідно з положенням про Кремінське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області останній є відокремленим підрозділом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (а.с.122-125).
Частиною п'ятою статті 15 Закону № 1404-VIII встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником.
Як зазначено вище, відповідно до частини другої статті 15 Закону № 1404-VIII стягувачем та боржником у виконавчому провадженні можуть бути фізична або юридична особа чи держава.
Відповідно до частини третьої статті 8 Закону № 1105 робочими органами виконавчої дирекції Фонду є її управління в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що створюються за рішенням правління Фонду на підставі затвердженої ним структури органів Фонду. Управління виконавчої дирекції Фонду є юридичними особами, мають самостійні кошториси, печатки із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, а також мають відділення в районах і містах обласного значення. Відділення управлінь виконавчої дирекції Фонду є відокремленими підрозділами робочих органів виконавчої дирекції Фонду, що створюються за рішенням правління Фонду без статусу юридичної особи.
Робочі органи виконавчої дирекції Фонду та їх відділення провадять свою діяльність від імені виконавчої дирекції Фонду в межах та порядку, визначених цим Законом, статутом Фонду, типовим положенням про робочі органи виконавчої дирекції Фонду та їх відділення, що затверджується правлінням Фонду, та положенням, затвердженим директором виконавчої дирекції Фонду.
З вищевикладеного слідує, що за приписами Закону № 1105 та Закону № 1404-VIII стороною виконавчого провадження може бути робочий орган виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, яким є Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області, а не відокремлений підрозділ такого органу.
Згідно з частиною першою статті 264 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне замінити вибулу сторону виконавчого провадження - Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області, її правонаступником - Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області.
Керуючись статтями 158, 160, 165, 264 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Заяву управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області в особі Кремінського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області про заміну сторони виконавчого провадження у справі №2а-2047/10/1270 за позовом відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області до державного підприємства «Антрацит» в особі відокремленого підрозділу «Шахта «Крепінська» про стягнення заборгованості в сумі 146019,33 грн., - задовольнити частково.
Замінити сторону у виконавчому провадженні з виконання виконавчого листа (дублікат), виданого Луганським окружним адміністративним судом 20.04.2010 у справі №2а-2047/10/1270, а саме стягувача: з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Кремінському районі Луганської області (ідентифікаційний код 25926922) на його правонаступника - Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській області (ідентифікаційний код 41313100, місцезнаходження: 93404, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 17).
В іншій частині заяви - відмовити.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяОСОБА_1
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.11.2017 |
Оприлюднено | 14.11.2017 |
Номер документу | 70210881 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
К.Є. Петросян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні