ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 819/1854/17
13 листопада 2017 р.м. Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі судді Подлісної І.М., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовною заявою Управління ДСНС України в Тернопільській області до Начальника відділу освіти виконавчого комітету Скала- Подільської селищної ради ОСОБА_1 про застосування заходів реагування -
ВСТАНОВИВ:
Управління ДСНС України в Тернопільській області звернулося до суду з позовом до Начальника відділу освіти виконавчого комітету Скала- Подільської селищної ради ОСОБА_1 про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до Начальника відділу освіти виконавчого комітету Скала- Подільської селищної ради ОСОБА_1, а саме: зупинити роботу навчально-виховного комплексу в с. Нівра Борщівського району, Тернопільської області шляхом повного знеструмлення.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що 09.10.2017 по 13.10.2017 провідним інспектором Борщівського районного відділу Управління ДСНС України у Тернопільській області ОСОБА_2 в присутності начальника відділу освіти виконавчого комітету Скала-Подільської селищної ради ОСОБА_1 проведено планову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної безпеки навчально-виховного комплексу в с. Нівра Борщівського району, який є підпорядкованим підрозділом відділу освіти виконавчого комітету Скала-Подільської селищної ради за адресою: с. Нівра, Борщівський район Тернопільська область та встановлено ряд порушень, про що було складено Акт від 13.10.2017 № 101 , з яким ознайомлено начальника, що підтверджується її особистим підписом.
Таким чином, у зв'язку з виникненням загрози життю та здоров'ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю працюючих у навчально-виховному комплексі в с. Нівра Борщівського району, позивач звернувся з даним позовом у суд.
На підставі статті 183 - 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС) Тернопільським окружним адміністративним судом винесено ухвалу від 19.09.2017 про відкриття скороченого провадження у справі, у якій зазначено строк подання заперечення проти позову, порядок його подання, а також наслідки неподання такого заперечення.
Копія зазначеної ухвали надіслана відповідачу. Однак, заяви про визнання позову або заперечення на позов до суду відповідач не подав.
Відповідно до частини п'ятої ст. 183 - 2 КАС справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Частиною четвертою ст. 183 - 2 КАС визначено, що суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому проваджені суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.
Дослідивши матеріали справи та оцінивши подані докази в їх сукупності, суд встановив такі обставини.
Згідно Положення про Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Тернопільській області, що затверджено наказом ДСНС України №155 від 20.03.2017 року.
У ДСНС України у Тернопільській області здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи на відповідній території нагляд (контроль) за додержанням і виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.
Абзацом третім ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V) визначено, що заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.
Згідно зі частинами першою та другою ст. 7 Закону № 877-V для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові і засвідчується печаткою.
Суд встановив, що з 09.10.2017 по 13.10.2017 провідним інспектором Борщівського районного відділу Управління ДСНС України у Тернопільській області ОСОБА_2 в присутності начальника відділу освіти виконавчого комітету Скала-Подільської селищної ради ОСОБА_1 проведено планову перевірку додержання та виконання вимог законодавства у сферах пожежної безпеки навчально-виховного комплексу в с. Нівра Борщівського району, який є підпорядкованим підрозділом відділу освіти виконавчого комітету Скала-Подільської селищної ради за адресою: с. Нівра, Борщівський район Тернопільська область та встановлено ряд порушень, про що було складено Акт від 13.10.2017 № 101 , з яким ознайомлено начальника, що підтверджується її особистим підписом.
За результатами перевірки складено акт № 101 від 13.10.2017, у якому встановлено порушення вимог нормативних актів у сфері пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме:
- з'єднання жил проводів електромережі не виконано за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів, а за допомогою скручування;
- дерев'яні конструкції елементів покриття не піддано вогнезахисній обробці (не оброблено вогнезахисним розчином);
- не здійснено замір опору ізоляції електромережі навчально-виховного комплексу;
- приміщення навчально-виховного комплексу не обладнані системою автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу;
- навчально-виховний комплекс не забезпечений нормативною кількістю первинних засобів пожежогасіння - вогнегасників та не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників.
- навчально-виховний комплекс не забезпечений зовнішнім протипожежним водопостачанням.
Акт перевірки підписаний начальником навчально-виховного комплексу в с. Нівра, Борщівського району, Тернопільської області ОСОБА_1 без зауважень.
Відповідно до частини сьомої ст. 7 Закону № 877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Частиною п'ятою ст. 4 Закону № 877-V визначено, що виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Таким чином, у зв'язку з виникненням загрози життю та здоров'ю людей та з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю працюючих у навчально-виховного комплексу в с. Нівра Борщівського району, Тернопільської області, суд дійшов висновку про наявність підстав для застосування до відповідача заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), а саме зупинення роботи навчально-виховного комплексу в с. Нівра Борщівського району, Тернопільської області шляхом повного знеструмлення.
Керуючись статтями 2, 6, 10, 11, 94, 160 - 163, 183-2 КАС, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити. Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Начальника відділу освіти виконавчого комітету Скала- Подільської селищної ради ОСОБА_1 (48720, Тернопільська область, Борщівський район, смт. Скала-Подільська, вул. Франка, 2Е, код ЄДРПОУ 40637092) у вигляді зупинення роботи навчально-виховного комплексу в с. Нівра Борщівського району, Тернопільської області шляхом повного знеструмлення.
Роз'яснити відповідачу, що відповідно до частини дванадцятої ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, він має право подати заяву про скасування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю), застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування щодо державного нагляду (контролю).
Постанова суду підлягає негайному виконанню, відповідно до пункту 10 частини першої ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова суду набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку передбаченому статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України. Строк для оскарження обчислюється з дня отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
Головуючий суддя Подлісна І.М.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2017 |
Оприлюднено | 14.11.2017 |
Номер документу | 70211579 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Запотічний Ігор Ігорович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Подлісна Ірина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні