КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про витребування доказів
10 листопада 2017 року м. Кропивницький Справа №П/811/1806/17
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів Черниш О.А. (головуюча), ОСОБА_1, ОСОБА_2, за участю секретаря судового засідання Гловацької М.О., розглядаючи у письмову провадженні адміністративну справу за позовом фермерського господарства "Регіон-Агро" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Фермерське господарство "Регіон-Агро" звернулося до суду з позовом до Державної фіскальної служби України, в якому просить:
- визнати неправомірними дії Державної фіскальної служби України щодо не проведення державної реєстрації податкових накладних: №1 від 07.09.2017 року і №3 від 13.09.2017 року та скасувати рішення Державної фіскальної служби України від 27.09.2017 року за №188602/37627935 і №188603/37627935 про відмову у реєстрації податкових накладних;
- зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні фермерського господарства "Регіон-Агро" № 1 від 07.09.2017 року і № 3 від 13.09.2017 року, днем їх прийняття.
У ході судового розгляду виникла необхідність у з'ясуванні додаткових обставин у справі та перевірки їх доказами.
Статтею 11 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд вживає передбачені законом заходи, необхідні для з'ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи. Суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, подати докази або з власної ініціативи витребувати докази, яких, на думку суду, не вистачає.
Відповідно до статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали. Суд може збирати докази з власної ініціативи. Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.
Представник позивача подав до суду клопотання про зупинення провадження у справі, обґрунтоване необхідністю зібрання додаткових доказів.
Відповідно до п.4 ч.2 ст.156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
Керуючись ст.ст. 114, 133, п.4 ч.2 ст.156, ст.ст.165, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Зобов'язати відповідача - Державну фіскальну службу України - у строк до 27.11.2017 року надати до суду:
- пояснення щодо причин надіслання позивачу 13.09.2017 року квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №1 від 07.09.2017 року;
- пояснення щодо того, якому критерію(ям) оцінки ступеня ризиків, передбачених пунктом 6 Критеріїв, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567, відповідала податкова накладна №1 від 07.09.2017 року, з наданням підтверджуючої інформації з СМКОР (Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків);
- докази того, що обсяг постачання товару, зазначений у податковій накладній №1 від 07.09.2017 року, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару, зазначеного у податкових накладних, зареєстрованих з 1 січня 2017 року в ЄРПН, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару, зазначеного в податковій накладній №1 від 07.09.2017 року, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару, що на постійній основі постачається (виготовляється);
- докази того, що на момент моніторингу податкової накладної №1 від 07.09.2017 року сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих позивачем в ЄРПН у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної №1 від 07.09.2017 року, була більша за середньомісячну суму сплачених позивачем за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів;
- перелік документів, які з урахуванням визначеного критерію оцінки ступеня ризиків, було запропоновано надати позивачу у квитанції про зупинення реєстрації від 13.09.2017 року та які б були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №1 від 07.09.2017 року в ЄРПН;
- пояснення щодо того, чи надав позивач на пропозицію, зазначену у квитанції від 13.09.2017 року, пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №1 від 07.09.2017 року; якщо надав - то коли, яким способом і які саме документи; коли ці документи надійшли до комісії ДФС;
- протокол засідання комісії ДФС, на якому прийнято рішення №188602/37627935 від 27.09.2017 року про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 07.09.2017 року;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної №1 від 07.09.2017 року в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, який розглядався комісією ДФС;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку, поданої позивачем 20.09.2017 року (прийнята 20.09.2017 року);
- пояснення щодо того, які з наданих позивачем копій документів були складені з порушенням законодавства та/або не були достатніми, що стало підставою для прийняття комісією ДФС рішення №188602/37627935 від 27.09.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної;
- докази надіслання позивачу рішення №188602/37627935 від 27.09.2017 року у порядку, встановленому статтею 42 розділу II ПК України;
- пояснення щодо причин надіслання позивачу 18.09.2017 року квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної №3 від 13.09.2017 року;
- пояснення щодо того, якому критерію(ям) оцінки ступеня ризиків, передбачених пунктом 6 Критеріїв, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року №567, відповідала податкова накладна №3 від 13.09.2017 року, з наданням підтверджуючої інформації з СМКОР (Системи моніторингу критеріїв оцінки ризиків);
- докази того, що обсяг постачання товару, зазначений у податковій накладній №3 від 13.09.2017 року, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару, зазначеного у податкових накладних, зареєстрованих з 1 січня 2017 року в ЄРПН, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару, зазначеного в податковій накладній №3 від 13.09.2017 року, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару, що на постійній основі постачається (виготовляється);
- докази того, що на момент моніторингу податкової накладної №3 від 13.09.2017 року сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих позивачем в ЄРПН у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної №3 від 13.09.2017 року, була більша за середньомісячну суму сплачених позивачем за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів;
- перелік документів, які з урахуванням визначеного критерію оцінки ступеня ризиків, було запропоновано надати позивачу у квитанції про зупинення реєстрації від 18.09.2017 року та які б були достатніми для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної №3 від 13.09.2017 року в ЄРПН;
- пояснення щодо того, чи надав позивач на пропозицію, зазначену у квитанції від 18.09.2017 року, пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №3 від 13.09.2017 року; якщо надав - то коли, яким способом і які саме документи; коли ці документи надійшли до комісії ДФС;
- пояснення щодо причин неприйняття Таблиці даних платника податку (за формою згідно з додатком до Критеріїв), поданої позивачем 20.09.2017 року (квитанція №2 від 20.09.2017 року);
- протокол засідання комісії ДФС, на якому прийнято рішення №188603/37627935 від 27.09.2017 року про відмову в реєстрації податкової накладної №3 від 13.09.2017 року;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної №3 від 13.09.2017 року в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, який розглядався комісією ДФС;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку, поданої позивачем 20.09.2017 року;
- пояснення щодо того, які з наданих позивачем копій документів були складені з порушенням законодавства та/або не були достатніми, що стало підставою для прийняття комісією ДФС рішення №188603/37627935 від 27.09.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної;
- докази надіслання позивачу рішення №188603/37627935 від 27.09.2017 року у порядку, встановленому статтею 42 розділу II ПК України;
2. Зобов'язати Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області у строк до 27.11.2017 року надати до суду:
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної №1 від 07.09.2017 року в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, який подавався на розгляд комісії ДФС;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку, поданої позивачем 20.09.2017 року (прийнята 20.07.2017 року), який подавався на розгляд комісії ДФС;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної №3 від 13.09.2017 року в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації, який подавався на розгляд комісії ДФС;
- висновок контролюючого органу з пропозицією щодо врахування/неврахування інформації, зазначеної у Таблиці даних платника податку, поданої позивачем 20.09.2017 року, який подавався на розгляд комісії ДФС;
- інші наявні документи щодо спірних правовідносин.
3. Позивачу у строк до 27.11.2017 року надати до суду:
- копію договору про визнання електронних документів, укладеного з органом ДФС, на підставі якого здійснювався електронний документообіг;
- копію податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2017 року, з додатками;
- пояснення щодо того, коли, куди, яким способом і які саме документи буди подані до контролюючого органу на пропозицію, викладену у квитанції про зупинення реєстрації від 13.09.2017 року, для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №1 від 07.09.2017 року (з урахуванням вимог пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України);
- пояснення щодо того, коли, куди, яким способом і які саме документи буди подані до контролюючого органу на пропозицію, викладену у квитанції про зупинення реєстрації від 18.09.2017 року, для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №3 від 13.09.2017 року (з урахуванням вимог пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПК України);
- пояснення, чи подавалися до контролюючого органу ДФС для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №1 від 07.09.2017 року, первинні документи щодо зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів, накладні; довіреності, якими оформлені повноваження осіб, які одержували продукцію; документи на підтвердження відповідності продукції, наявність яких передбачена договором поставки №319_000673 від 05.09.2017 року;
- пояснення, чи подавалися до контролюючого органу ДФС для підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній №3 від 13.09.2017 року первинні документи щодо зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів, накладні; довіреності, якими оформлені повноваження осіб, які одержували продукцію; документи на підтвердження відповідності продукції, наявність яких передбачена договором поставки №319_000679 від 12.09.2017 року,
- копії другої квитанції до квитанції №1 від 20.09.2017 року.
4. Зупинити провадження в адміністративній справі №П/811/1806/17 до 29 листопада 2017 року.
5. Призначити питання про поновлення провадження у справі до розгляду у відкритому судовому засіданні 29 листопада 2017 року о 16:45 у приміщенні Кіровоградського окружного адміністративного суду за адресою: 25006, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 40, 6 поверх, зал судових засідань №5 .
Ухвала суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 254 КАС України.
Ухвала суду в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги у 5-денний строк з дня отримання її копії, з одночасним надісланням копії апеляційної скарги до суду апеляційної інстанції.
В решті ухвала суду оскарженню не підлягає.
Судді О.А. Черниш
ОСОБА_1
ОСОБА_2
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2017 |
Оприлюднено | 15.11.2017 |
Номер документу | 70238224 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Сафронова С.В.
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Сафронова С.В.
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
О.А. Черниш
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні